Zaman: 27 Ara 2025 05:05

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 258  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 15 Eki 2010 23:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ara 2009 22:58
Mesajlar: 258
mahallede yol yapımı var bir aydır araba dışarı çıkamıyor..hasret kaldım ...gece rüyama girdi ...kabus gibiydi :shock: ..arabam pas tutmuş boyaları kabarmış çürümüş...olamaz dedim kalbim duracaktı...hemen rüyamda boyacının evine gittim...şükürki rüyaymış...ALLAHIM sana şükürler olsun...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 16 Eki 2010 00:56 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
6. Loosen the TPS mounting screws

7. With the engine off and key on: Adjust the TPS position for 1.2 to 1.5V on the signal wire with the throttle at the idle position - more voltage makes more TC clutch pressure, too much will set a fault code. Often, adjusting for 1.4 to 1.5V at idle will cure TC clutch chatter under light load conditions. NOTE: The factory setting is 1.2V max, so proceed carefully.

8. Tighten the TPS screws, slowly open the throttle to the WOT position and then return return to idle. Watch for voltage jumps - the voltage should change smoothly from the idle value to at least 3.5V at WOT (5 volts is all you should be able to get). If the sensor voltage jumps or drops unexpectedly - replace the sensor or try the filter modification below.

shi_bumi ingilizcen varsa tam tecüme rica edecektim.
Diğer arkadaşlardan ingilizcesi olan varsa rica ediyorum.
Boğaz kelebek sensörü (tps)ayarı anlatılıyor.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 16 Eki 2010 02:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Eki 2010 21:41
Mesajlar: 65
Araç: Carisma
umera yazdı:
6. Loosen the TPS mounting screws

7. With the engine off and key on: Adjust the TPS position for 1.2 to 1.5V on the signal wire with the throttle at the idle position - more voltage makes more TC clutch pressure, too much will set a fault code. Often, adjusting for 1.4 to 1.5V at idle will cure TC clutch chatter under light load conditions. NOTE: The factory setting is 1.2V max, so proceed carefully.

8. Tighten the TPS screws, slowly open the throttle to the WOT position and then return return to idle. Watch for voltage jumps - the voltage should change smoothly from the idle value to at least 3.5V at WOT (5 volts is all you should be able to get). If the sensor voltage jumps or drops unexpectedly - replace the sensor or try the filter modification below.

shi_bumi ingilizcen varsa tam tecüme rica edecektim.
Diğer arkadaşlardan ingilizcesi olan varsa rica ediyorum.
Boğaz kelebek sensörü (tps)ayarı anlatılıyor.


6. TPS (Gaz kelebeği sensörü) montaj vidalarını gevşetin.

7. Motor çalışmıyor ama kontak açık pozisyonda : Gaz pedalı rölantideyken TPS pozisyonunu sinyal kablosu üzerinde 1.2-1.5 V aralığına ayarlayın - Daha yüksek voltaj daha yüksek TC (Turbocharger olabilir emin değilim.) kavrama basıncı oluşturur buda bir hata kodu oluşturacaktır. Voltajı 1.4-1.5 V aralığında ayarlamak hafif yük koşullarında TC kavramasındaki titreşimi ve sesi engelleyecektir.NOT: Fabrika ayarı maksimum 1.2 V'dur. Bu yüzden dikkatli olun.

8. TPS vidalarını sıkın. Gazı yavaşça WOT (Wide Open Throttle yani gaz tam açık olması lazım) pozisyonuna getirin sonra tekrar rölantiye çekin. Voltajdaki değişimi gözleyin. Voltaj gaz tam açık pozisyona gelirken düzgün bir şekilde en az 3.5 Volta yükselmeli (5 volt ulaşabileceğin en yüksek değerdir). Eğer sensör voltajında umulmadık şekilde aşırı iniş çıkışlar olursa sensörü değiştir veya aşağıdaki filtre modifikasyonunu dene.

_________________
Carpe Diem !!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 16 Eki 2010 09:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Şub 2010 21:40
Mesajlar: 271
İsim: bekir
Araç: 2002 1,6 avance hp
s.a. arkadaşlar maşallahınız var insan bu forumda ne ararsa (faydalı) bulabilir. buluşma noktası carisma ama ihtiyaç neyse herkes elinden geleni yapıyor. ne güzel bir ortam. bu forumu kuranlardan bu noktaya getirenlerden katılım sağlayanlardan Allah razı olsun.bu arada carismaların motor gücünü arttırmak için neler yapılabilir. kullanan yada çevresinde kullanmış birisi var mı? en azından honda civic gibi 125 hp. olsa fena mı olurdu. tabi bu artışın motora yada başka bir aksama zararı olurmu?

_________________
" AY-YILDIZ'A SÖZ VERDİK."


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 16 Eki 2010 11:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Oca 2010 23:23
Mesajlar: 230
Şehir: iskenderun
İsim: burak
Araç: carisma GLX
Kan grubu: b +
arkadaşlar göğüste içeriye hava girmesini engelleyen ve hava girmesini sağlayan çubuk var isteğe bağlı olarak benim arabayı aldığımdan beri dir orası boş işlem görmüyor arkada çubukmu kırılmış olabilir önden sağlam görünüyor çünkü hareketde ediyor


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 16 Eki 2010 12:18 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
a.selam
Diğer başıklarda dahil olmak üzre benzeri mevcut olmayan bir forumdayız kupelioğlu.

@shi_bumi
Tercüme için tşk. ediyorum.
Oto. şanzımanla ilgili her şeyi okuduğunu tahmın ederek şunu soracağım.
Oto.şanz. geri vitese geçmemesi ilgili her hangi bir bilgi okudunuz mu?

@brkyildiz
Eski kasalarda spiral tel olması lazım.
İşlevini tel ile yerine getirir. Telin ucu falan çıkmış olabilir yerinden

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 16 Eki 2010 12:29 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
@shi_bumi
birde manual içerisinde 13 numaralı pdf dosyası açılmıyor bende.
Gönderebilir misiniz?
yanılmıyorsam bır de 13a olması lazım oda yok.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 16 Eki 2010 13:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Eki 2010 21:41
Mesajlar: 65
Araç: Carisma
umera yazdı:
@shi_bumi
birde manual içerisinde 13 numaralı pdf dosyası açılmıyor bende.
Gönderebilir misiniz?
yanılmıyorsam bır de 13a olması lazım oda yok.



Maalesef bendeki de açılmıyor. Yakıt sistemi ile ilgili olan PDF.

Geri vitese gçmemesi ile ilgili olarak 23. no.lu PDF 28. sayfada açıklıyor.Yine en muhtemel neden selenoid valf arızası.

_________________
Carpe Diem !!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 16 Eki 2010 13:48 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Tşk.
13numara çok önemli.
Bütün testler o dosyada.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 16 Eki 2010 16:06 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
Yahu bir gün ara verdik, ustalar almış yürümüş...
E ben de 13-14 anahtarı kapıp geleyim bari :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 16 Eki 2010 17:03 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5655
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
shi_bumi yazdı:
umera yazdı:
@shi_bumi
birde manual içerisinde 13 numaralı pdf dosyası açılmıyor bende.
Gönderebilir misiniz?
yanılmıyorsam bır de 13a olması lazım oda yok.



Maalesef bendeki de açılmıyor. Yakıt sistemi ile ilgili olan PDF.

Geri vitese gçmemesi ile ilgili olarak 23. no.lu PDF 28. sayfada açıklıyor.Yine en muhtemel neden selenoid valf arızası.

ben aracı yeni aldığımda otomatik vites kolu bazen ileri geri harekette takılıyordu ama geri viteste mi oluyordu unuttum. otomatikçi carismalarda sadece bu arıza olur başka kronik arızası yoktur demişti ve parça fiyatı 300 tl idi. adını unuttum s. valf. olabilir.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 16 Eki 2010 17:20 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5655
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
shi_bumi yazdı:
kupelioglu yazdı:
s.a. hayırlı günler
shi_bumi : k&n hava filtresi hakkında yorumlarınız nedir performans artışı ve yakıtta neler değişti. ve bulduğunuz buji kablosunun adresi ve fiyatı nedir ben karakaşlardan almıştım work marka olması lazım yanlış hatırlamıyorsam fiyatına gelince evdeki faturalara bakmam lazım



Sayın Küpelioğlu, aracımda bulunan K&N hava filtresi kutu içi bir filtre olduğu için performans artışının üretici firma tarafından %2 ler civarında olacağı ifade ediliyor. Böyle bir artışın hissedilir olacağını sanmıyorum. Ayrıca ben aracı satın aldığımdan beri bu filtreyi kullandığım için yakıt için birşey söyleyemeyeceğim. Ancak 1.6 otomatik vitesli aracımın uzun yolda her seferinde yaklaşık 9 litre LPG yaktığını söyleyebilirim (100-120 Km/saat).

Bence asıl kazanç aslında her yağ değişiminde değiştirilmesi gereken hava filtresinin yaklaşık 70.000 km.dir değiştirilmemesi. Yan sanayi bile alsanız en az 20 TL olsa gerek. Ben filtreyi 60 TL'ye almıştım. Sadece geçen gün özel solüsyonu ile temizleyip yağladım. Herhalde en az bir 70.000 km daha kafam rahat.

Resim

Uploaded with ImageShack.us

Aldığım buji kablosuna gelince. Adresi aşağıda. Çin malı 5-10 bin km sonra elden çıkacak bir kablo Türkiye'de en az 50 TL. Onun yerine aynı zamanda dünyanın en büyük buji üreticisi olan NGK nın aracıma uygun ateşleme kablosunu satın almak daha mantıklı geldi. Ürün konu RC-ME96. Aynı ürünü Türkiye'de 100 TL civarına bulabildim (Kargo hariç). E-bay'den ise 60 TL'ye satın aldım (Kargo dahil).

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NGK-ME96 ... ccessories

tek kablo mu çifti mi 2001 carisma 1.6 otomatik için uygun mu

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 16 Eki 2010 19:04 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Eki 2010 21:41
Mesajlar: 65
Araç: Carisma
Resim

Uploaded with ImageShack.us


Çift kablo takım halinde. 2001 model araçların motorlarının farkı yok sanırım. 4G92 kodlu ve iki adet ateşleme bobini olan bir motor ise uyar. Eğer dört buji kablolu bir aracınız varsa o zaman aradğınız ürünün kodu RC-ME79..

_________________
Carpe Diem !!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 16 Eki 2010 19:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Eki 2010 21:41
Mesajlar: 65
Araç: Carisma
Bu aralar çok konuştum ama izninizle bir konu daha açayım.

Servis kitabı otomatik şanzıman yağ değişimi için Dia Queen ATF SP-II standardında bir yağ öneriyor. Ancak bu standart günümüz için çok geçerli değil. Otomatik şanzıman yağları artık genellikle Dexron standardı ile sınıflandırılıyor.

Dexron II yağlar:

Castrol TQ-D
Shell Donax TA
BP Autran MBX
Total Fluide ATX
Lukoil ATF DX

Dextron III yağlar:

Castrol TQ-Dexron III
Shell Donax TX
BP Autran DX III
Total Fluide AT 42
Lukoil ATF DX III

Ayrıca Dexron III ve IV yağlar var ancak bunlar son teknoloji şanzıman kutuları için.

Bizim Carismalar için Dexron II ve Dexron III standardı yağlar uygun sanırım. Son zamanlarda otomatik şanzıman yağını değiştiren arkadaşlar varsa fikirlerini almak isterim.

_________________
Carpe Diem !!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 16 Eki 2010 19:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Eki 2010 21:41
Mesajlar: 65
Araç: Carisma
kupelioglu yazdı:
s.a. arkadaşlar maşallahınız var insan bu forumda ne ararsa (faydalı) bulabilir. buluşma noktası carisma ama ihtiyaç neyse herkes elinden geleni yapıyor. ne güzel bir ortam. bu forumu kuranlardan bu noktaya getirenlerden katılım sağlayanlardan Allah razı olsun.bu arada carismaların motor gücünü arttırmak için neler yapılabilir. kullanan yada çevresinde kullanmış birisi var mı? en azından honda civic gibi 125 hp. olsa fena mı olurdu. tabi bu artışın motora yada başka bir aksama zararı olurmu?


Maalesef 4G92 kodlu motorlar tuninge çok müsait değil. Yurtdışında %5-10 'luk güç artışları vaat eden yerler var ama 5 HP için ECU ile oynamaya değmez. Chip tuning genelde dizel ve turbo araçlarda iyi sonuçlar veriyor.

Belkide iyice abartıp Carisma şasesine uygun başka bir motor aramak lazım. 4G92 motorların 175 HP'lik MIVEC versiyonları var ama hangi arabalarda kullanıldı veya Türkiye'de var mı bilmiyorum.

Resim

Uploaded with ImageShack.us

_________________
Carpe Diem !!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 16 Eki 2010 21:35 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
İlhami bey kablo bütün carismalara uygun.
Mivec motor malesef Türkiye ye daha yeni giriş yaptı.
Sadece Evolarda mevcut.
E-bayde dolaşırken 92 model mivec galant motoru gördüm..
Ali bey bir kişi eksikti geç kalma:)

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 16 Eki 2010 22:44 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
@shi_bumi
Kapağı açtığında karşılaşacağın manzara bu.
Valve body sökme video.
Bu şanzıman arkadan itişli oldugundan yapı farkı mevcut.
Selenoid valflerın kapak açıldıgında rahatlıkla kontrol edılebıleceğini göreceksiniz.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6Svl0fDl1qI
Not: video youtub'dan
Edit:
sayfada göstermedıgınden lınke cevırdım.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 16 Eki 2010 23:21 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
ya sanayi buji kablosu ikili..
http://www.otostop.com.tr/index.php?do=catalog/product&pid=13547

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 16 Eki 2010 23:48 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Arkadaşlar başka forumdan link paylaşmak yasak mı bilmiyorum.
Ama kendi emeğim oldugundan sakınca görmuyorum.
Varsa silersınız..
Vakti zamanında aracımda yaşadığım sorun ve çözümü..
Sorunum var diye açtığım başlık:

http://forum.donanimhaber.com/m_37553488/tm.htm

Çözümü paylaştığım başlık:

http://forum.donanimhaber.com/m_37590766/mpage_1/f_/key_//tm.htm#37591425
Geniş bir zamanda bu siteye mal etmek üzre duzenleme yapmayı planlıyorum.
Faydası olacağını umuyorum.

edit:
İkinci başlığı yayınladıktan sonra bu şekilde motoru dağıttığımı gören Yıldızlardan Murat bey Pm atarak yardıma ıhtıyacım oldugunda, Alper ustayı arayıp yardım alabıleceğimi söylemişti.
Forum yaşantımda en guzel anılarımdan birsi olarak kayıtlarıma geçti.
Tekrar tşk. ediyorum bu vesile ile...

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 17 Eki 2010 12:04 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Ağu 2010 21:18
Mesajlar: 52
İsim: Burak
Araç: Carisma 1.8 GDI
Merhabalar, hayirli pazarlar herkese..

En son baktigimdan beri sayfalarca bilgi paylasilmis bu siteyi okumak cok hosuma gidiyor :) Ellerinize saglik. Benim bir sorum olacak, simdi bende 1999 gdi carisma var ve hepsi aynimi bilmiyorum ama on kapilarda hoparlor yok arkada var ve on konsol uzerinde 2 tane ufak var. Benim amacim arkadaki hoparlorlerin yerine daha gucluleri takip arkadakileri on kapiya almak sase uzerinde yerini tespit ettim dosemeyi cikartip, dosemeyide bi sekilde keseriz diye dusunuyorum ogrenmek istegidim sey sadece arkadaki hoparlorler kac cmlik ve on kapilara kac cm lik oluyor? Nasil olculdugunu bilmedigimden soruyorum sanki arka hoparlorler on kapidaki yuvaya ufak gelicek gibime geliyor tam olcu bilen bi abimiz var ise ona gore hoparlor alip montajini yapmaya calisicam :) Sevgiler...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 258  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye