Zaman: 17 Ara 2025 14:18

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 37 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: yokuş kalkışı hakkında
MesajGönderilme zamanı: 29 Eki 2010 14:14 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Eki 2010 11:55
Mesajlar: 81
İsim: öMER
Araç: COLT 1.3 invite AMT-2011
Meslek: akademiya
Kan grubu: Arh+
Yaş: 31
arkadaşlar daha 4 günlük 2011 colt amt kullanıcısıyım.
kullanım hakkında yorum ve görüşleri soracak olursanız ben bundan önce babaım toros unu kullandım dolayısıyla colt benim için bmw den farksız.başka arabalarada kısa sureli bindim ama uzun kullanım ve kendi araban farklı.açıkcası arabayı her defasında daha çok seviyorum.
yokuş meselesi kafamaa takıldı.ben manuel hangi araba olursa olsun yokuşlarda genelde yarım debriyajı tercih etmişimdir.ama bu arabada bu durum olmadığı için ve rize de yokuşlar Yaratıcıdan dolayı özel olduğundan dolayı nerede yokuşta durabileceğiniz belli olmuyor.gecen hem çamurlu hemde çok dik bir yokuşta kalkmakta zorlandım elimde olmadan gaza çok yüklendim el freni ile kullanırken.ama sonra sol ayağımla ayak frenini sağ ayağımlada gaza ayrladım rahay bir şekildde kalktım.yani el frininden ziyade iki ayağı kullanmak daha mantıklı geldi bunda bir sıkıntı olurmu.yani fren için el frieni şartmı.sonra motorda bir sıkıntı olurmu.
kolay gelsin

_________________
Real chemists never die ,they just reach at equilibrium


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: yokuş kalkışı hakkında
MesajGönderilme zamanı: 29 Eki 2010 15:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Tem 2010 16:42
Mesajlar: 1393
Şehir: Atakent-Halkalı
İsim: yasin
Araç: İETT Otobüsleri :)
Meslek: Grafik Tasarımcı
Kan grubu: 0+
Yaş: 31
sizi yaptığınıza topuk gazı diyorlar bende burada sık olmamakla beraber aklıma geldikçe topuk gazı ile kalkmaya çalışıyorum bir zararı olur mu kullanım kılavuzuna göre fren ve gaza aynı anda basılı tutmayın diyor. Bence sizde tutmayın el freni ile kalkın...

_________________
"Uzun kış gecelerine katık ettiğim hayallerim, gençlik heyecanıma sıkılan kurşunlarla öldü."


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: yokuş kalkışı hakkında
MesajGönderilme zamanı: 29 Eki 2010 15:45 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2004 Toyota Avensis 2.0 Elegant AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 44
öncelikle aracınız hayırlı olsun. kazasız belasız günlerde kullanın inşallah.
gaz fren beraber basmak yerine gaza azıcık basarak yarım debriyaj yaptırabilirsiniz. bu yapılaibliyor ama alışmak lazım. ama ikisi de araçlara zararlı diye biliyorum. gerekmediği sürece yapmamak lazım. ama sonuçta baskı balata bir sarf malzemesidir onun için gerektiğinde de yarım debriyaj filan yapılabilir.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: yokuş kalkışı hakkında
MesajGönderilme zamanı: 29 Eki 2010 16:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 15:23
Mesajlar: 235
Şehir: BURSA
İsim: Yasin
Araç: 2005 COLT 1.3 - Invite AMT- LPG
Meslek: Mak. Müh.
Kan grubu: A +
COLT için servislerde AMT şanzımana güncelleme geldi. İlk versiyonlarda fren pedalından ayağı çektiğimizde araç "tam otomatik" araçlarda olduğu gibi hareket başlıyordu. Yani her daim baskı durumundaydı.

Fakat gelen şikayetler üzerine sanırım TEMSA AMT şanzımanlar için frenden kaldırıldığında hareket etmemesi için güncelleme yaptı. Normalde benim bildiğim servislerde AMT içni güncelleme yapılıyor olmasıydı.

Sizin sorununuza gelirsek, bence o şekilde yapmasak iyi olur. Yani ben Bursa'daki yokuşlardan şikayetçiydim ki Rize'dekileri düşünemiyorum bile.

Şu anda Doğu karadenizde COLT alırmısın deseler (yani AMT) ben almam derdim sanırım. Manuel almak daha mantıklı o bölgeler için.

_________________
...:::Çok şükür COLT'um oldu artık:::...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: yokuş kalkışı hakkında
MesajGönderilme zamanı: 29 Eki 2010 16:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Tem 2010 16:42
Mesajlar: 1393
Şehir: Atakent-Halkalı
İsim: yasin
Araç: İETT Otobüsleri :)
Meslek: Grafik Tasarımcı
Kan grubu: 0+
Yaş: 31
atayum nasıl bir güncelleme bu beni aracım örneğin 2011 ve yokuşta ayağımı frenden çektiğim zaman gazı kavrayana kadar kaydırıyor arkaya bu duruma mı bir güncelleme geldi?

_________________
"Uzun kış gecelerine katık ettiğim hayallerim, gençlik heyecanıma sıkılan kurşunlarla öldü."


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: yokuş kalkışı hakkında
MesajGönderilme zamanı: 29 Eki 2010 16:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
Yokuşta kalkmak için en mantıklısı el freni.. Neden mi?

Hem fren hem de gaza aynı anda farklı oranda baskı yaptığınızda baskı-balata zarar görüyor..

Sadece gaza hafif dokunarak kavramada bekletmek de şanzımana zarar veriyor.

Bu iki durum da kullanım kitapçığında bahsediliyor. Ben önceden beri kavramayı kullanıyordum ama artık hep el freni ile kalkıyorum. Sonuçta en fazla el freni teline zarar verirsiniz. Diğer türlü şanzıman ve baskı sistemi zarar görüyor.

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: yokuş kalkışı hakkında
MesajGönderilme zamanı: 29 Eki 2010 23:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 15:23
Mesajlar: 235
Şehir: BURSA
İsim: Yasin
Araç: 2005 COLT 1.3 - Invite AMT- LPG
Meslek: Mak. Müh.
Kan grubu: A +
termin yazdı:
atayum nasıl bir güncelleme bu beni aracım örneğin 2011 ve yokuşta ayağımı frenden çektiğim zaman gazı kavrayana kadar kaydırıyor arkaya bu duruma mı bir güncelleme geldi?


hayır yeni modellere güncelleme gelmedi. 2011 ise sizinki güncel olarak çıkıyor zaten.

_________________
...:::Çok şükür COLT'um oldu artık:::...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: yokuş kalkışı hakkında
MesajGönderilme zamanı: 30 Eki 2010 09:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2009 18:17
Mesajlar: 2318
Şehir: Karabük
İsim: Hilmi
Araç: 1.5 AMT Colt GP/ASX İnvite
Meslek: Doktor
Kan grubu: A+
Yaş: 30
atayum yazdı:
COLT için servislerde AMT şanzımana güncelleme geldi. İlk versiyonlarda fren pedalından ayağı çektiğimizde araç "tam otomatik" araçlarda olduğu gibi hareket başlıyordu. Yani her daim baskı durumundaydı.

Fakat gelen şikayetler üzerine sanırım TEMSA AMT şanzımanlar için frenden kaldırıldığında hareket etmemesi için güncelleme yaptı. Normalde benim bildiğim servislerde AMT içni güncelleme yapılıyor olmasıydı.

Sizin sorununuza gelirsek, bence o şekilde yapmasak iyi olur. Yani ben Bursa'daki yokuşlardan şikayetçiydim ki Rize'dekileri düşünemiyorum bile.

Şu anda Doğu karadenizde COLT alırmısın deseler (yani AMT) ben almam derdim sanırım. Manuel almak daha mantıklı o bölgeler için.

evet 2 adet güncelleme oldu yazılımda.biri vites geçiş hızları içindi, diğerinin nedenini bilmiyorum açıkçası :) atayum benim güncellemeler yapılı ama yinede bırakınca freni yürümeye başlıyo.güncellemeden sonra farklar: vites geçişi kısaldı, birinci vites artık daha yüksek devirde değişiyo(bundan şikayetçiyim) ,freni bırakınca araba kendini atmıyo öne ama yavaş yavaş ilerliyo.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: yokuş kalkışı hakkında
MesajGönderilme zamanı: 30 Eki 2010 13:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Eki 2010 11:55
Mesajlar: 81
İsim: öMER
Araç: COLT 1.3 invite AMT-2011
Meslek: akademiya
Kan grubu: Arh+
Yaş: 31
ya en rize için en iyisi manuel vietes ama yapacak birşey yok.artık geçtigerçi amt dende memnunum.
artık el firenine alışmam lazım.ayarlayamıyorum bu el firenini ya fazla çekiyorum araba zorluyor yada az çekiyorum kaçırıyor.neyse artık alışacağız artık.zaten rize de buna alışırsam türkiyenin hiçbir yerinde sorun yaşamam.
kolay gelsin

_________________
Real chemists never die ,they just reach at equilibrium


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: yokuş kalkışı hakkında
MesajGönderilme zamanı: 31 Eki 2010 23:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Eki 2010 11:29
Mesajlar: 25
İsim: İlker
atayum yazdı:
COLT için servislerde AMT şanzımana güncelleme geldi. İlk versiyonlarda fren pedalından ayağı çektiğimizde araç "tam otomatik" araçlarda olduğu gibi hareket başlıyordu. Yani her daim baskı durumundaydı.

Fakat gelen şikayetler üzerine sanırım TEMSA AMT şanzımanlar için frenden kaldırıldığında hareket etmemesi için güncelleme yaptı. Normalde benim bildiğim servislerde AMT içni güncelleme yapılıyor olmasıydı.

Sizin sorununuza gelirsek, bence o şekilde yapmasak iyi olur. Yani ben Bursa'daki yokuşlardan şikayetçiydim ki Rize'dekileri düşünemiyorum bile.

Şu anda Doğu karadenizde COLT alırmısın deseler (yani AMT) ben almam derdim sanırım. Manuel almak daha mantıklı o bölgeler için.


yasin Bey, ben de amt colt'umu bu hafta aldım. 2011 model. ancak frenden ayağımı çekince araç harekete başlıyor. Bu bilgiden emin misiniz?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: yokuş kalkışı hakkında
MesajGönderilme zamanı: 31 Eki 2010 23:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Eki 2010 11:29
Mesajlar: 25
İsim: İlker
hilmi yazdı:
atayum yazdı:
COLT için servislerde AMT şanzımana güncelleme geldi. İlk versiyonlarda fren pedalından ayağı çektiğimizde araç "tam otomatik" araçlarda olduğu gibi hareket başlıyordu. Yani her daim baskı durumundaydı.

Fakat gelen şikayetler üzerine sanırım TEMSA AMT şanzımanlar için frenden kaldırıldığında hareket etmemesi için güncelleme yaptı. Normalde benim bildiğim servislerde AMT içni güncelleme yapılıyor olmasıydı.

Sizin sorununuza gelirsek, bence o şekilde yapmasak iyi olur. Yani ben Bursa'daki yokuşlardan şikayetçiydim ki Rize'dekileri düşünemiyorum bile.

Şu anda Doğu karadenizde COLT alırmısın deseler (yani AMT) ben almam derdim sanırım. Manuel almak daha mantıklı o bölgeler için.

evet 2 adet güncelleme oldu yazılımda.biri vites geçiş hızları içindi, diğerinin nedenini bilmiyorum açıkçası :) atayum benim güncellemeler yapılı ama yinede bırakınca freni yürümeye başlıyo.güncellemeden sonra farklar: vites geçişi kısaldı, birinci vites artık daha yüksek devirde değişiyo(bundan şikayetçiyim) ,freni bırakınca araba kendini atmıyo öne ama yavaş yavaş ilerliyo.

birinci vitesin yüksek devirde değişmesinden ben de rahatsızım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: yokuş kalkışı hakkında
MesajGönderilme zamanı: 01 Kas 2010 09:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Tem 2010 16:42
Mesajlar: 1393
Şehir: Atakent-Halkalı
İsim: yasin
Araç: İETT Otobüsleri :)
Meslek: Grafik Tasarımcı
Kan grubu: 0+
Yaş: 31
aynı rahatsızlık bende de var birinci vites benim içinde sıkıntı sırf bu yüzden manuel'e alıp ilk kalkışları elimle yapayım diyorum.

_________________
"Uzun kış gecelerine katık ettiğim hayallerim, gençlik heyecanıma sıkılan kurşunlarla öldü."


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: yokuş kalkışı hakkında
MesajGönderilme zamanı: 05 Kas 2010 15:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Ağu 2010 01:34
Mesajlar: 290
İsim: cihan
Araç: Mitsubishi COLT 1.5 Instyle
Kan grubu: BRh
benden fazla dert eden olurmu diyordum bende :D ama dert etmeyin dert edenlere söylüyorum el frenine alışıp gidiyorsunuz.insan sevince herşeyine katlanıyor :D
neden elfreni derseniz teknik olarak bilmem :) ama bu işi iyi bilenler zaten mümkün olduğunca aydınlatıyor ben ise tuzumuz olsun diyenlerdenim :D


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: yokuş kalkışı hakkında
MesajGönderilme zamanı: 05 Kas 2010 20:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Eki 2010 12:55
Mesajlar: 121
İsim: nizam
Araç: Colt
Meslek: Muhasebe
Kan grubu: B+RH
bırakın yokuşu arkadaşlar aracın keyfine varın :))) Bodrumda yaşıyorum burda da var o tür yokuşlar hemde baya dik ben genelde hiç birini kullanmıyorum :) aracınıza alıştıysanız ve kendinize güveniyorsanız gaz pedalına verdiginiz yükü ayarlayabilirsiniz diye düşünüyorum ama sevgili dostum bencede fren ve gaz işini yapma nasıl kıyabiliyorsun anlamış degilim en mantıklısı el freni ama tekrar ediyorum eger gaza basış şiddetini heyecan yapmadan ayarlarsan bence sorun kalmaz tabii böyle arkanda 10cm kadar yaklaşmış .ötüm .ötüm ilerleyen kıl bir adam varsa iş değişir ne olur ne olmaz diye el frenine asılcan mecbur

_________________
Ya oldugun Gibi Görün Yada Gözüme Görünme


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: yokuş kalkışı hakkında
MesajGönderilme zamanı: 05 Kas 2010 20:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Eki 2010 12:55
Mesajlar: 121
İsim: nizam
Araç: Colt
Meslek: Muhasebe
Kan grubu: B+RH
yahu bu güncell yazılım nedir termin nerdeyiz ne oluyorrr :)

_________________
Ya oldugun Gibi Görün Yada Gözüme Görünme


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: yokuş kalkışı hakkında
MesajGönderilme zamanı: 05 Kas 2010 22:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
nizamtekin yazdı:
bırakın yokuşu arkadaşlar aracın keyfine varın :))) Bodrumda yaşıyorum burda da var o tür yokuşlar hemde baya dik ben genelde hiç birini kullanmıyorum :) aracınıza alıştıysanız ve kendinize güveniyorsanız gaz pedalına verdiginiz yükü ayarlayabilirsiniz diye düşünüyorum ama sevgili dostum bencede fren ve gaz işini yapma nasıl kıyabiliyorsun anlamış degilim en mantıklısı el freni ama tekrar ediyorum eger gaza basış şiddetini heyecan yapmadan ayarlarsan bence sorun kalmaz tabii böyle arkanda 10cm kadar yaklaşmış .ötüm .ötüm ilerleyen kıl bir adam varsa iş değişir ne olur ne olmaz diye el frenine asılcan mecbur


Mesele gaza ne kadar basacagini ayarlamak degil, el freni kullanirsaniz debriyaj balatasini daha az zorlarsiniz. Tabi onu da duzgun kullanmak lazim, tam kavramadan 0.1 sn once indirmek lazim el frenini :D

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: yokuş kalkışı hakkında
MesajGönderilme zamanı: 06 Kas 2010 10:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Tem 2010 16:42
Mesajlar: 1393
Şehir: Atakent-Halkalı
İsim: yasin
Araç: İETT Otobüsleri :)
Meslek: Grafik Tasarımcı
Kan grubu: 0+
Yaş: 31
nizamtekin yazdı:
yahu bu güncell yazılım nedir termin nerdeyiz ne oluyorrr :)


Hocam şimdi şöyle açıklayayım Mitsubishi'de AMT, Toyota'da M/M, Fiat'ta Speedgear vs. gibi şanzımanların alayının gerçekteki adı Triptonik Şanzıman. Yani Otomatikleştirilmiş Düz Şanzıman. Bizim araçlarda debriyaj var ama kontrolü elektronik yani kavramayı kendi yapıyor. Hal böyle oluncada yokuş yukarı dur kalklarda aracın içindeki ağırlığa ve yokuşun dikliğine göre bazen çeyrek, bazen yarım, bazen tam bir tekerlek turu kadar araçlar debriyaj kavrayana kadar kaydırma yapıyor. Çokta abartılacak birşey değil aslında zaten araçların kullanım kılavuzlarında yokuşlardaki dur kalklarda kavrama gerçekleşene kadar el frenini çekili tutun diye yazıyor. Ben inanmamıştım ne olucak en fazla yarım tur kayar demiştim Emirganın o sarp yokuşlarında az daha bindiriyordum birine :D O yüzden el freni ile kalkmakta fayda görüyorum... Saygılar Nizam Hocam...

_________________
"Uzun kış gecelerine katık ettiğim hayallerim, gençlik heyecanıma sıkılan kurşunlarla öldü."


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: yokuş kalkışı hakkında
MesajGönderilme zamanı: 06 Kas 2010 23:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
Arkadaslar guncellleme dediginiz bundan 4 sene once cikan guncelleme degil mi? Millet de yeni saniyor 2010 model coltu olanlar heyecanlandi bir an :)

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: yokuş kalkışı hakkında
MesajGönderilme zamanı: 09 Kas 2010 00:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Eki 2010 12:55
Mesajlar: 121
İsim: nizam
Araç: Colt
Meslek: Muhasebe
Kan grubu: B+RH
termin yazdı:
nizamtekin yazdı:
yahu bu güncell yazılım nedir termin nerdeyiz ne oluyorrr :)


Hocam şimdi şöyle açıklayayım Mitsubishi'de AMT, Toyota'da M/M, Fiat'ta Speedgear vs. gibi şanzımanların alayının gerçekteki adı Triptonik Şanzıman. Yani Otomatikleştirilmiş Düz Şanzıman. Bizim araçlarda debriyaj var ama kontrolü elektronik yani kavramayı kendi yapıyor. Hal böyle oluncada yokuş yukarı dur kalklarda aracın içindeki ağırlığa ve yokuşun dikliğine göre bazen çeyrek, bazen yarım, bazen tam bir tekerlek turu kadar araçlar debriyaj kavrayana kadar kaydırma yapıyor. Çokta abartılacak birşey değil aslında zaten araçların kullanım kılavuzlarında yokuşlardaki dur kalklarda kavrama gerçekleşene kadar el frenini çekili tutun diye yazıyor. Ben inanmamıştım ne olucak en fazla yarım tur kayar demiştim Emirganın o sarp yokuşlarında az daha bindiriyordum birine :D O yüzden el freni ile kalkmakta fayda görüyorum... Saygılar Nizam Hocam...



voaaavvv etkilendim :twisted:

_________________
Ya oldugun Gibi Görün Yada Gözüme Görünme


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: yokuş kalkışı hakkında
MesajGönderilme zamanı: 09 Kas 2010 00:55 
Çevrimdışı

Kayıt: 20 Haz 2010 01:46
Mesajlar: 185
İsim: .
Araç: .
Meslek: .
Yaş: 0
Sayın Arkadaşlar herkese merhaba;

Sayın Termin'in dediği 2.vitese geç geçme olayı bende de vardı.Kalkışta gazı yavaş başlatıp biraz yükseltirseniz ve gazda iken ayağınızı biraz geri çekip hafif dokunursanız 2500 devir civarı geçiş yapıyor.Bende aynı şeyden muzdarip olduğum için bir çok deneme yaptım ve biraz çözdüm gibi.Ama ağır ilerleyen trafikte bu biraz daha zor ,işte zaman manuel ile olayı çözüyorum.
Aynı zamanda yokuş kalkışlarında yokuşun dikliğine göre mutlaka el freni kullanmak gerekir.Bu arabalara para verdik değil mi.Yine dediğiniz gibi,kendine güven ve gaz pedalına doğru ve zamanında baskılama ile otomatik vitesli araçlar gibi kalkış yapabiliyorum.Tabi 5 aylık şoför olduğum içim tırstığım yerde,en iyi yardımcım el freni...

Saygılarımla


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 37 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye