Zaman: 28 Mar 2024 19:33

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 80 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 08 Ara 2010 12:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Ara 2010 11:14
Mesajlar: 6
İsim: Bill
Araç: Lancer
Kan grubu: 0Rh-
stop lambası güzel olmuş elinize sağlık uğraşıyosunuz yayınlıyosunuz felan ben bu arabadan yeni aldım biraz hor kullanılmış yavaş yavaş topluyorum. motorun silindir kapağı bitikti kilisten getirttim biraz değişik bi kapak ustalar anlamadı takalım mı takmayalımmı konusunda kararsız kaldılar bende takın dedim zararı bana dedim taktılar performans mükemmel bundan önce opel vektram vardı onun kadar olmasada onu aratmaz hale geldi motorla ilgili sorunum kalmadı yalnız takan usta karbüratörü söktüğünde tekrar hangi hortumun nereye gelceğini bilemediğinden rast gele taktı sizden rica etsem ateşleme kısmının ve karbüratörün resmini çekip koyarmısınız veya ankaradaysanız müsait bi zamanınız da ben yanınıza gelsem sizin aracınıza bakarak benimkinin kablolarını taksam uygun olurmu çünki araçta çalışma problemi oluyo tüpün beyni bitik olduğundan rolanti yüksek benzinde de stop ediyo. saygılar.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ara 2010 13:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Ara 2009 10:32
Mesajlar: 918
İsim: Yasin
Araç: 1990 Lancer Special Edition :)
Meslek: Biomedikal
Yaş: 26
Aramıza hoşgeldiniz, tanışma kısmında kendinizi tanıtıp araç fotoğraflarınızı eklerseniz seviniriz.

Teşekkür ederim, acizane birşeyler yapıyoruz işte,
bizim araçların motoru hyundai excel ile tamamen aynı, ve 3. jenerasyon Lancer ların da son versiyonları bu motordan, bu sebeple hurdacı - çıkmacılardan motor aksamındaki parçaların temini zor olmaz diye düşünüyorum,
silindir kapağının eskisi nasıldı? yani genelde araba hararet yapıp conta yakınca silindir kapağı taşlanır ve yeni conta takılır, kapakta traşlama yapıldığı için kompresyon artar v.b. ama 2 yada 3 kere taşlanırsa artık düzen tutmaz hararet inmez v.b. yenisi inşaallah revizyonlu kapak değildir yada ilk revizyonudur, bizim araçların hararet yapması normal koşullarda mümkün değildir, ben 10,000 km den fazla yol yaptım hararetin normal konumundan yukarı çıktığını hiç göremedim.

Bu fotoğraf belki faydalı olabilir size
Resim

Eğer Ankaradaysanız yada yolunuz düşüyorsa haberleşelim, her koşulda elimden gelen yardımı yapmak isterim elbette ;)

_________________
Yağmur altında arabasıyla uğraşarak deşarj olabilen adam...

Follow Me Home - Uğurlama & Karşılama Işığı Modülü İçin Lütfen Aşağıdaki Linke Tıklayın.
http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=37&t=2405


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Ara 2010 12:08 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Ara 2010 11:14
Mesajlar: 6
İsim: Bill
Araç: Lancer
Kan grubu: 0Rh-
abicim maşallah senin motor pırıl pırıl duruyo benim motorun çalışması mucize bide klima var kablolar hep boşta önceki sahibi çok hor kullanmış. yeni yeni toplamaya başladım işte benzinde çalışmıyodu benzin otomatiği aldım. motor kapağına gelince işlem görmemiş kazalı arabadan çıkan bi kapaktı çok orj. bişeydi bugün sanayiye gittim arabayı benzinde çalıştırın dedim çalıştırdılar ama araba vuruntu yapıyo ustanın biri diyo benzin otomatiği biri diyo karbüratör hava alıyo anlamıyorum siz tamircimisiniz yada değilseniz şöyle uygun yaptırabileceğim ve gerçekten bu araçtan anlayan bir usta varmı ankarada.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Ara 2010 12:14 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Ara 2010 11:14
Mesajlar: 6
İsim: Bill
Araç: Lancer
Kan grubu: 0Rh-
kapak bitikti yeterince taşlanmış kapakçı kurtarmıyo dedi o yüzden kapak almak zorunda kaldık. fan müşürü bozulmuş ondan hararet yapmış araba sürekli şimdi şahinin yazlık fan müşüründen taktırdım hararet ortaya gelmeden çalışıyo fan zavallı araba bi türlü ısınamadı. :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Ara 2010 12:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Ara 2010 11:14
Mesajlar: 6
İsim: Bill
Araç: Lancer
Kan grubu: 0Rh-
şu an arabanın sorunlarını yazıyorum
1-) tavan ve kaput boya verniği yanmış durumda boya istiyo.
2-) ustanın biri baskı balata diyo diğeri debriyaj halatı diyo debriyaj çok sert durumda.
3-) şanzumanın üzerindeki motor takozu yuvaları gevşek klavuz çekilip yeni vida takılması lazım.
4-) sol sinyal kırık şaşmazda bakmadığım yer kalmadı sol sinyali bulamadım tüm parçacılarda sağ sinyal var.
5-) karbüratörün elden geçmesi lazım benzinde doğru düzgün çalışmıyo bikere çalıştırdım oda acayip hoşuma gitti eğer düzgün çalışırsa tüpü söktürcem zaten işli değil benzinde binmeyi düşünüyorum araç benzinde umduğumdan fazla performansa sahip.
6-) iç gösterge ışıklarından bazıları çalışmıyo ayna motorları çalışıyo ancak düğme arızalı bide cam motorları çalışıyo yalnız sökülüp bakım yapılması lazım merkezi kilit de şöför kısmındaki çalışıyo diğerleri off.
7-) sol amarstör patlak yaylanıyo
8- ) klima çalışmıyo aldığım vatandaş gaz koy çalışır dedi ama bana inandırıcı gelmedi kablolar boşta ama mitsubishi klimalarının en iyi klima olduğunu biliyorum biraz bakımla zannediyorum çalışır.
9-) araba sabah çalışırken tüpün düğmesini boşa getiriyorum öyle alıyo ateşlemenin biraz bakıma ihtiyacı var yada karbüratör her neyse.
aracın tüm problemleri bunlar ama benim için en önemlisi rolanti yüksek ve geç çalışıyor bu ikisini yaptırabilirsem gerisinin acelesi yok yavaş yavaş yaptırırım onları da birde sormak istediğim kaç numara yağ koyulur bu araca.
biraz komik oldu sanırım :oops:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Ara 2010 15:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Ara 2009 10:32
Mesajlar: 918
İsim: Yasin
Araç: 1990 Lancer Special Edition :)
Meslek: Biomedikal
Yaş: 26
Estağfirullah, teşekkür ederim. Kendinizi az da osla tanıtsanız, nereden aramıza katılıyorsunuz v.b.
Sorularınızı elimden geldiğince yanıtlayayım,
Tamirci değilim, yalnız elimden geldiğince sağına soluna bakıp bişeyler yapmaya yaptırmaya çalışıyorum hepsi bu :)

Yeni üst kapağın revizyonsuz olmasına sevindim, iyi olmuş, hararet müşürünün orijinal derecelisinden bir tane bulamıyorlarmı? Çok zor bulunacak bir parça olduğunu sanmıyorum ama, harareti normale gelene dek her araç fazla yakar, yani bu durumda aracınız fazla yakacaktır maalesef :(

2-) ustanın biri baskı balata diyo diğeri debriyaj halatı diyo debriyaj çok sert durumda.
halatın sökülüşi basit aslında, debriyaj halatının gerginliği halatın motor içine çıktığı ilk yerdeki vidadan ayarlanıyor, görünce anlarsınız, onu gevşetince pedal boşa çıkıyor, halatın altındaki segman telini düzeltip çıkarınca halatın debriyaj tarafı kurtuluyor, oradan en azından biraz bakıp halatta birşey varmı görebilirsiniz, mesela tellerde açılma olabilir, ama debriyajın sertliği neden olur bilemeyeceğim

4-) sol sinyal kırık şaşmazda bakmadığım yer kalmadı sol sinyali bulamadım tüm parçacılarda sağ sinyal var.
sol sinyal dediğiniz çamurluk üzerindeki ufak sinyalmi yoksa farın yanındakimi? Ankarada yoksa İstanbulda kesinlikle çok rahat bulabilirsiniz, parçacıların bilgilerini verebilirim ben geçen sene sağ ön sinyali sanırım 15-20 liraya almıştım

5-) karbüratörün elden geçmesi lazım benzinde doğru düzgün çalışmıyo bikere çalıştırdım oda acayip hoşuma gitti eğer düzgün çalışırsa tüpü söktürcem zaten işli değil benzinde binmeyi düşünüyorum araç benzinde umduğumdan fazla performansa sahip.
Ben bu arabada benzinle lpg arasında ciddi bir performans farkı göremiyorum, yani diyeceğim sağlıklı bir lpg sistemi benzini aratmayabilir, benzinin litresi 4 liraya çıkmışken bence LPG den vazgeçmeyin ve sisteminizi düzelttirip ruhsata işleterek devam edin,
karbüratöründe memeleri contaları flan uzun süredir benzin görmemiş ve kötü lpg ile kullanılmışsa kurum gibi kirlenmiş ve kurumuş - çatlamış olabilir, bu sebeple benzinde çalışmıyor da olabilir


6-) iç gösterge ışıklarından bazıları çalışmıyo ayna motorları çalışıyo ancak düğme arızalı bide cam motorları çalışıyo yalnız sökülüp bakım yapılması lazım merkezi kilit de şöför kısmındaki çalışıyo diğerleri off.
İç gösterge dediğiniz gösterge tablosu ve kontrol düğmeleri sanırım, havalandırma - klima düğmeleri flan, onların bakımı zor değil aslında benim ilk sayfada gösterge tablosunu sökme fotoğraf ev anlatımım vardı oraya bir göz atın isterseniz
Ayna joystiğinde ne var? hiçmi çalışmıyor yoksa zor flanmı çalışıyor?
Cam motorlarında ne sorun var? yavaşmı inip kalkıyor, eğer öyleyse cam fitil ve kadifelerini temizleyin çok rahatlayacaktır ;)
Merkezi kilitte normalde şoför tarafındaki mandala basınca tüm kapılar kilitlenmelidir (benimde mandala basınca tüm kapılar kilitlenmiyor ama alarm ile açma yada kapama yapınca hepsi stabil çalışıyor)


7-) sol amarstör patlak yaylanıyo
Garantili çıkma amortisör satan yerler var aklınızda bulunsun;)

8- ) klima çalışmıyo aldığım vatandaş gaz koy çalışır dedi ama bana inandırıcı gelmedi kablolar boşta ama mitsubishi klimalarının en iyi klima olduğunu biliyorum biraz bakımla zannediyorum çalışır.
Klasik Türk yalanları episode-I serisinin otomobil bölümünde ilk bu yalan vardır, gaz dediğin kaç kuruşki öyle olsa kendi koyar çalıştırırdı, günahını almak istemem ama bence kocaman bir yalan!
İnşaallah çalışır, zira bende klima yok ve yokluğunu derinden hissediyorum.


9-) araba sabah çalışırken tüpün düğmesini boşa getiriyorum öyle alıyo ateşlemenin biraz bakıma ihtiyacı var yada karbüratör her neyse.
Araçta hangi marka LPG sistemi var, bizim araçların karbüratöründe otomatik jikle olduğu için sabah gaza basmadan çalışır normalde, evet komple bir bakıma ihtiyacı var gibi görünüyor herşeyiyle...

aracın tüm problemleri bunlar ama benim için en önemlisi rolanti yüksek ve geç çalışıyor
Rölanti yüksekliği yalnızca gazdamı yoksa hem benzin hem gazdamı? Rölantinin karbüratörde bir ayarı var ve birde gaz regülatöründe, ondan soruyorum, muhtemelen tamircilerin işidir bu, stop etmesin diye rölantiyi yükseltmek, normalde hararet yerine geldikten sonra 400-500 devir civarında olmalı, ilk çalıştırmada da otomatik jikle yaklaşık 1500-1600 devirden başlıyor ve motor ısındıkça aşağı iniyor

bu ikisini yaptırabilirsem gerisinin acelesi yok yavaş yavaş yaptırırım onları da
Hepsi zamanla olur inşaallah, acil olanları tez yaptırırsınız sadece,

birde sormak istediğim kaç numara yağ koyulur bu araca.
biraz komik oldu sanırım :oops:
Aracın kullanma kılavuzunda ve fabrikasyon yağ kartında Mobil 15w40 yağ önerilmiş, ben geçen sene castrol magnatec 10w40 koymuştum, fabrika verilerini görünce castrol 15w40 ile değiştirdim, geçen kış çok soğuklarda çalıştırmada pek sorun olmadı, bu sene bakacağım artık :)
Komik olan birşeyde yok, bilmemek değil öğrenmemek ayıptır demiş atalarımız ;)

İnşaallah bu bilgiler size bir nebze yardımcı olur, olabilirse ne mutlu bana ;)

_________________
Yağmur altında arabasıyla uğraşarak deşarj olabilen adam...

Follow Me Home - Uğurlama & Karşılama Işığı Modülü İçin Lütfen Aşağıdaki Linke Tıklayın.
http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=37&t=2405


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Ara 2010 17:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Haz 2010 13:21
Mesajlar: 523
İsim: ismail
Araç: 09 Lancer İnv.
Kan grubu: bRh+
tr_bill yazdı:
kapak bitikti yeterince taşlanmış kapakçı kurtarmıyo dedi o yüzden kapak almak zorunda kaldık. fan müşürü bozulmuş ondan hararet yapmış araba sürekli şimdi şahinin yazlık fan müşüründen taktırdım hararet ortaya gelmeden çalışıyo fan zavallı araba bi türlü ısınamadı. :)


Kardeş bende 90 model lancer varken aynısı olmuştu fandan dolayı, bir şehir dışı yolculuğumda dağlık rampalı yolda giderken hareret birden artmaya başladı hemen çektim sağa fan yerinden çıkmış taktık devam ettik bir daha öyle birşey olmadı ama müşür dediğin nedir bilmiyorum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Ara 2010 18:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Ara 2009 10:32
Mesajlar: 918
İsim: Yasin
Araç: 1990 Lancer Special Edition :)
Meslek: Biomedikal
Yaş: 26
İsmail müşür birkaç çeşittir ama bahsettiğimiz hararet müşürü ısıyı algılayıp fanın belli bir ısıdan sonra çalışmasını sağlayan ve gösterge tablosuna ilgili değer değişikliklerinin iletilmesini sağlayan parçadır ;)

_________________
Yağmur altında arabasıyla uğraşarak deşarj olabilen adam...

Follow Me Home - Uğurlama & Karşılama Işığı Modülü İçin Lütfen Aşağıdaki Linke Tıklayın.
http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=37&t=2405


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Ara 2010 21:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Ara 2010 11:14
Mesajlar: 6
İsim: Bill
Araç: Lancer
Kan grubu: 0Rh-
Abicim ben ankaradan Erol 27 yaşındayım arabamda 1.5 cc lancer GLX klimalı model bordo renk tanıtım kısmına yazdım ama gözükmüyo nedense.. yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim. otomatik jikle gazdada çalışıyomu? bide siz ankarada hangi ustaya gidiyosunuz.
benim tüpü sormuşsunuz atiker marka. bu arada debriyajın sertliğini halletim halattan felan değilmiş usta kabloyu karbüratörün altından aldığı için kablo L biçiminde kıvrılmış sertlik ondanmış sizin gönderdiğiniz resimdeki gibi motorun üstünden yaptım şimdi çok yumuşak oldu teşekkürler.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Ara 2010 23:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Ara 2009 10:32
Mesajlar: 918
İsim: Yasin
Araç: 1990 Lancer Special Edition :)
Meslek: Biomedikal
Yaş: 26
tr_bill yazdı:
Abicim ben ankaradan Erol 27 yaşındayım arabamda 1.5 cc lancer GLX klimalı model bordo renk tanıtım kısmına yazdım ama gözükmüyo nedense.. yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim. otomatik jikle gazdada çalışıyomu? bide siz ankarada hangi ustaya gidiyosunuz.
benim tüpü sormuşsunuz atiker marka. bu arada debriyajın sertliğini halletim halattan felan değilmiş usta kabloyu karbüratörün altından aldığı için kablo L biçiminde kıvrılmış sertlik ondanmış sizin gönderdiğiniz resimdeki gibi motorun üstünden yaptım şimdi çok yumuşak oldu teşekkürler.


Tanışma bölümündeki konuyu yeni gördüm, bilgiler için teşekkürler, aracınızın fotoğraflarınıda eklerseniz seviniriz, bir kez daha hoşgeldiniz.

Rica ederim, otomatik jiklenin yakıt türüyle alakası yoktur zaten, elbette LPG de de çalışıyor, benim ustam biraz tanıdık, dükkanı şaşmazda dilerseniz bilgilerini verebilirim, regülatör bozuk demiştiniz, rölanti - çalışmama çok yakma... gibi birço sorun bundan dolayı olabilir, debriyajın düzelmesinede sevindim.size debriyaj balatası ve teli değişecek diyen ustalara gidip durumu anlatın, belki azıcık yüzleri kızarır!!!

size özel mesaj atmıştım bakabildinizmi?

_________________
Yağmur altında arabasıyla uğraşarak deşarj olabilen adam...

Follow Me Home - Uğurlama & Karşılama Işığı Modülü İçin Lütfen Aşağıdaki Linke Tıklayın.
http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=37&t=2405


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Oca 2011 17:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Oca 2011 14:55
Mesajlar: 2
İsim: osman
Araç: lancer
Kan grubu: ab-
arkadaslar ben siteye yeni üye oldum 2 ay önce 1990 model lancer aldım aracımcok temiz ama sabahları cok zor calışıyo 3 defa tamirciye götürdüm bi sonuc alamdım distiribütör dediler tüp dediler buji kabloları dedi olmadı sizden bi cevap bekliyorum sabahları calıştımı aksama kadar tek marsta calışıyor bunun nedeni nedir


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Şub 2011 18:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Ara 2009 10:32
Mesajlar: 918
İsim: Yasin
Araç: 1990 Lancer Special Edition :)
Meslek: Biomedikal
Yaş: 26
Aşağıda açtığınız konuya bir mesaj yazdım, dilerseniz sorunun çözümüne oradan devam edelim.

_________________
Yağmur altında arabasıyla uğraşarak deşarj olabilen adam...

Follow Me Home - Uğurlama & Karşılama Işığı Modülü İçin Lütfen Aşağıdaki Linke Tıklayın.
http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=37&t=2405


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: 91 Lancer'ım var
MesajGönderilme zamanı: 01 Mar 2011 00:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Mar 2011 00:03
Mesajlar: 2
İsim: Adem
Araç: 1991 Lancer glx i
Meslek: Memur
Yaş: 27
Efe özellikle senin görüşüne başvurmak için yazıyorum.
Bende gümrükten aldığım 91 enjeksiyonlu (Bu TÜİK verisi değil ama sanırım Türkiye'de tek) Lancer var, ancak arabam ilgi ister durumda. Malesef bu arabaların parçaları heryerde kolaylıkla bulunmuyor, hele 91 modelin motor parçalarını Türkiye'de bulmak söz konusu değil.
Sanayi'deki usta arkadaşlarıma sorduğumda 5000-10.000TL masraf çıkaracağını söylediler.
İşin kötü tarafı bu parayı harcasamda ufak bir arıza ya da kaza bana yüklü bir maliyet ve uzunca bir bekleme süresi olarak yansıyacak.
SENCE bu durumda arabam bu masrafa değer mi ?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: 91 Lancer'ım var
MesajGönderilme zamanı: 07 Mar 2011 12:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Ara 2009 10:32
Mesajlar: 918
İsim: Yasin
Araç: 1990 Lancer Special Edition :)
Meslek: Biomedikal
Yaş: 26
Seastar yazdı:
Efe özellikle senin görüşüne başvurmak için yazıyorum.
Bende gümrükten aldığım 91 enjeksiyonlu (Bu TÜİK verisi değil ama sanırım Türkiye'de tek) Lancer var, ancak arabam ilgi ister durumda. Malesef bu arabaların parçaları heryerde kolaylıkla bulunmuyor, hele 91 modelin motor parçalarını Türkiye'de bulmak söz konusu değil.
Sanayi'deki usta arkadaşlarıma sorduğumda 5000-10.000TL masraf çıkaracağını söylediler.
İşin kötü tarafı bu parayı harcasamda ufak bir arıza ya da kaza bana yüklü bir maliyet ve uzunca bir bekleme süresi olarak yansıyacak.
SENCE bu durumda arabam bu masrafa değer mi ?


Aracın detaylı fotoğraflarını ve arızasının ne olduğunu öğrenebilirmiyim?
Yedek parçasını yan sanayii yada orijinal olarak bulmak imkansız olsa da çıkma olarak büyükşehirlerin hurdacılarında yada Suriye tarafındaki hurdacılardan (ortalık düzelince tabii) bulunabilme ihtimali vardır bence, Burada olmasa bile Suriye taraflarında mutlaka vardır.

Diğer yorumları fotoğraflardan sonra yapalım isterseniz ;)

_________________
Yağmur altında arabasıyla uğraşarak deşarj olabilen adam...

Follow Me Home - Uğurlama & Karşılama Işığı Modülü İçin Lütfen Aşağıdaki Linke Tıklayın.
http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=37&t=2405


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Mar 2011 16:14 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Mar 2011 00:03
Mesajlar: 2
İsim: Adem
Araç: 1991 Lancer glx i
Meslek: Memur
Yaş: 27
Arabamın fotoğrafları şu an yok, zaten aracım 10 gündür çalışmaz vaziyette bir cadde kenarında bekliyor :(
Arabamın şu an ateşleme modülü bozuk; modülü yurt dışında buldum, biraz uzun ve zahmetli bir girişim de olsa getirtiyorum. Ancak senden fikir istememin esas sebebi: Arabam tekrar hareket ettiğinde, baştan aşağı bir revizyona sokmayı düşünüyorum. Bu esnada lazım olabilecek parçalar için bildiğin, tanıdığın bir yer var mı?

Hal-i hazırda ki eksikler: Sağ ön kapının cam çıtası yok. Gümrükte arka kapılardaki cam tertibatını komple almışlar, camları tahta takozlar tutuyor. Birkaç ay önce servise fiyat sordum; 2 camın tertibatına yaklaşık 1200 tl dediler...

Şu an aklıma gelmeyen ya da tamir aşamasında ortaya çıkacak ufak tefek eksikleri olacaktır. Onları da yeri geldikçe yazarım.

Bu arada ben Trabzon'da oturuyorum. Ankara ya da İstanbul'da olsam ya bir parçacı ya da çıkmacıya gider işimi hallederdim oda olmadı işinin ehli bir usta arardım gelgelelim Trabzon'da bu seçenekler yok. Bu nedenle her türlü yardım faydalı olacak...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Mar 2011 18:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Ara 2009 10:32
Mesajlar: 918
İsim: Yasin
Araç: 1990 Lancer Special Edition :)
Meslek: Biomedikal
Yaş: 26
Adem bey, detaylı fotoğraf gelirse dediğim gibi biraz daha yardımcı olabilirim diye düşünüyorum,

sağ ön cam çıtası bizimkilere benziyormu? başka araçlardan v.b. kesip biçerek uydurulabilir belki, kozmetik aksamı bulmak hurdacıda da zor.
modüle birşey diyemeyeceğim, enjeksiyonlu motor tamamen farklı :( yalnız yinede belki hurdacılarda olabilir diye ümitlyim

Arka cam tertibatını bizim araçlardan uydurulabilir yada hiç olmazsa universal cam kitleri takılabilir.

Modül dışındakilerin pek sorun olacağını sanmıyorum, tamircilerin 5,000-10,000 dedikleri sorunlar bunlarmı yoksa yazmadığınız sorunlarda varmı daha?

Siz detaylı fotoğrafları koyun, ben elimden geleni yapmaya çalışırım her konuda ;)

_________________
Yağmur altında arabasıyla uğraşarak deşarj olabilen adam...

Follow Me Home - Uğurlama & Karşılama Işığı Modülü İçin Lütfen Aşağıdaki Linke Tıklayın.
http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=37&t=2405


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Nis 2011 11:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2011 11:01
Mesajlar: 3
İsim: Erhan
Araç: 1990 Lancer 1.5 GLX
Meslek: Bilgisayar
Yaş: 26
Merhabalar,
90 model Lancer 1.5 aracımı kontagı kapattıktan sonra benzin ibresi düşmüyor! Sizin araçlardaki durum nedir bu konuda?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Nis 2011 11:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Ara 2009 10:32
Mesajlar: 918
İsim: Yasin
Araç: 1990 Lancer Special Edition :)
Meslek: Biomedikal
Yaş: 26
lars yazdı:
Merhabalar,
90 model Lancer 1.5 aracımı kontagı kapattıktan sonra benzin ibresi düşmüyor! Sizin araçlardaki durum nedir bu konuda?


Benzin ibresi kontaktan bağımsızdır bizim araçlarda, yani durum normal.

_________________
Yağmur altında arabasıyla uğraşarak deşarj olabilen adam...

Follow Me Home - Uğurlama & Karşılama Işığı Modülü İçin Lütfen Aşağıdaki Linke Tıklayın.
http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=37&t=2405


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Nis 2011 18:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2011 11:01
Mesajlar: 3
İsim: Erhan
Araç: 1990 Lancer 1.5 GLX
Meslek: Bilgisayar
Yaş: 26
efecelebi yazdı:
lars yazdı:
Merhabalar,
90 model Lancer 1.5 aracımı kontagı kapattıktan sonra benzin ibresi düşmüyor! Sizin araçlardaki durum nedir bu konuda?


Benzin ibresi kontaktan bağımsızdır bizim araçlarda, yani durum normal.



Çok saol, ustayada sordugumda bana aynısını söyledi ama kullanan birilerine sormak çok daha rahatlatıcı oldu.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Nis 2011 20:15 
Çevrimdışı

Kayıt: 10 Nis 2011 21:47
Mesajlar: 78
İsim: ddd
Araç: ddd
Meslek: ddd
Yaş: 1
ilk aracım B kasa corsa'ydı.. arabanın sökmedik yerini bırakmamıştım.. kapılar, kolonlar (bi keresinde creativ ev 5.1leri bağlamayı bile denemiştim :D :D ) göğüs, kadran, direksiyon... işin komik tarafı her söktüğümde 2-3 vida tasarruf ederdim, utanmadan o vidaları yandaki gözlere fln koyardım, babam her gördüğünde beni sopayla kovalardı :LOL: :LOL: :LOL: :lol: :lol: :lol:

sizin bu çalışmalarınızda bana o günlerimi 15-16lı yaşlarımı hatırlattı.. başarılarınızın devamını dilerim :Bravo: :Bravo: :Bravo:

eski aracımı satmadan önceki son hali ; :dance: :dance: :dance:

Resim

Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 80 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye