Zaman: 01 Eki 2025 19:39

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 73 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 23 Mar 2011 09:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Haz 2010 13:52
Mesajlar: 399
Şehir: GARAMAN :)
İsim: FATİH
Araç: COLT 1.5 AMT brcli
Meslek: muallim
Kan grubu: B +
Yaş: 29
bacey yazdı:
metehjan yazdı:
adresim değişti
akçaşehir iöo akçaşehir kasabası karaman


dostum,

kargo ile yolluyorum ilk fırsatta ?

tel no ve tam isim soy isim de belirt he mi ?

özelden yolladım bilgileri

_________________
2005 COLT 1.5 İNSTYLE AMT YAKUT KIRMIZI brc kitli


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Mar 2011 22:09 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
"
slm.aranýza yeni katýldým.Ultrasonýc buji kullanan birisi olarak tavsiye etmiyorum.Nedeni normal bujýden teknik olarak sadece ateþleme kýsmýnýn ucunda toplu iðne ucu kadar bir delik olmasý bu delikten ateþleme
sonmeyen çakmaklarýn mor alevi þeklinde oluþtuðu soylenmekte. brodway aracýma 4 tane taktýrdým.yaklaþýk 500 km filan yol gittikten sonra bujýleri sokturüp inceledýk bujunin sözkonusu deliði kireç baðlayýp kapamýþtý.Yani sonuç þu; özelliði delik kapanýnca bitiyor.

detay bilgi burada net þekilde anlatýlmýþtýr.
http://www.guvenotolada.com/forum/viewt ... f=45&t=486 "

alıntı yaptğım cevap DHda açtığım başlığa gelmiş...

metehjan dostum ? n dersin?

Ralli///Art kardeşim? ÖM atmıştın geç oldu ama bu cevap beni tedirgin etti...

bulaşmayın isterseniz?

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 31 Mar 2011 08:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Haz 2010 13:52
Mesajlar: 399
Şehir: GARAMAN :)
İsim: FATİH
Araç: COLT 1.5 AMT brcli
Meslek: muallim
Kan grubu: B +
Yaş: 29
bu bilgiden sonra deneme operasyonu iptal olmuştur
arz ederim:)

_________________
2005 COLT 1.5 İNSTYLE AMT YAKUT KIRMIZI brc kitli


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 31 Mar 2011 18:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Mar 2010 19:11
Mesajlar: 258
Şehir: bahçelievler,ist
İsim: alpay evren
Araç: colt 1.3amt,L300panelvan,L300camlıvan :D
Meslek: öğrenci
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 24
bacey yazdı:
"
slm.aranýza yeni katýldým.Ultrasonýc buji kullanan birisi olarak tavsiye etmiyorum.Nedeni normal bujýden teknik olarak sadece ateþleme kýsmýnýn ucunda toplu iðne ucu kadar bir delik olmasý bu delikten ateþleme
sonmeyen çakmaklarýn mor alevi þeklinde oluþtuðu soylenmekte. brodway aracýma 4 tane taktýrdým.yaklaþýk 500 km filan yol gittikten sonra bujýleri sokturüp inceledýk bujunin sözkonusu deliði kireç baðlayýp kapamýþtý.Yani sonuç þu; özelliði delik kapanýnca bitiyor.

detay bilgi burada net þekilde anlatýlmýþtýr.
http://www.guvenotolada.com/forum/viewt ... f=45&t=486 "

alıntı yaptğım cevap DHda açtığım başlığa gelmiş...

metehjan dostum ? n dersin?

Ralli///Art kardeşim? ÖM atmıştın geç oldu ama bu cevap beni tedirgin etti...

bulaşmayın isterseniz?

cihat abi bende çok araştırdım iridyum bujiymiş ultrasonic bujiymiş flan çoğu usta sakat hiç bulaşma dedi bende catalyst in söylediği bujilerden aldım

_________________
viewtopic.php?f=33&t=2344
viewtopic.php?f=33&t=2553
ralli///art all day & all night


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Eyl 2011 21:23 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
Metehjan adlı kullanıcı arkadaşımıza ultrasonic bujileri kargoladım...izlenim ve tecrübelerini bekliyoruZZZ :D

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Eyl 2011 17:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Ara 2009 10:32
Mesajlar: 918
İsim: Yasin
Araç: 1990 Lancer Special Edition :)
Meslek: Biomedikal
Yaş: 26
Yıllık izin süresince tahminen yapacağım 2500 km yi düşünerek aracımın yakıt performansından memnun kalsamda (ş.dışı 100 km de 7 litre LPG) daha da düşürmek adına yapabileceğim en basit şey kaliteli buji almak dye düşündüm.

Bosch platinium kullanan bir arkadaşım gayet memnnun, yalnız internette ömür v.s. konusunda net bir bilgi ve muhatap bulamadım

NGK iridyum kullanan bir diğer arkadaşımda çok memnun, internette detaylı bilgi ve firma distribütörlerinden de samimi ve gayet bilgili muhataplar bulabildim. ş.dışı sürekli yüksek devir ve hızda kullanım için 40,000, ş içi sakin ve normal kullanım için 80,000 km ömür veriyorlar, yakıt performansı sayesinde edilebilecek kar da cabası.

Ultrasonic in ise zamanla piston kafalarında erimelere yol açtığı konusunda ciddi duyumlar aldığım için hiç düşünmüyorum bile.

NGK Laserline ın fiyatı Bosch platitium un 2 katı civarında, ama pahalıdır vardır nimeti diyoruz

Kısmetse bu cumartesi izin öncesi bakıma gireceğim, ve NGK nın iridyum LPG laserline serisinden LPG2 yi alacağım, inşaALLAH yıllık izinde yakıt parasından %10 tasarrufla buji parasını 1/3 ünü amorti edip devamında da kara doğru yaklaşmayı hedefliyorum.

NGK iridyumu kullanan arkadaşım gayet bilinçli ve gözlemci bir kullanıcıdır, otomobil konusunda da bilgisi iyidir
o kadar kesin çizgilerle anlatıyor ki performansını ikna olmamak mümkün değil.

Bakalım ben de aynı memnuniyette olurum inşaALLAH, bi deneyip görseydik...

_________________
Yağmur altında arabasıyla uğraşarak deşarj olabilen adam...

Follow Me Home - Uğurlama & Karşılama Işığı Modülü İçin Lütfen Aşağıdaki Linke Tıklayın.
http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=37&t=2405


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Eyl 2011 23:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Tem 2011 16:59
Mesajlar: 703
İsim: mustafa
Araç: mıtsubıshı colt 1,5 instyle florit yeşil
Meslek: çalışan
Kan grubu: Arh+
Yaş: 29
arkadaşlar aracın bujileri değişeçek 1,5 instyle 2005 77 binde araba hangi marka ve model buji tavsiye ederseniz


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Eyl 2011 10:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Şub 2010 21:40
Mesajlar: 271
İsim: bekir
Araç: 2002 1,6 avance hp
efecelebi yazdı:
Yıllık izin süresince tahminen yapacağım 2500 km yi düşünerek aracımın yakıt performansından memnun kalsamda (ş.dışı 100 km de 7 litre LPG) daha da düşürmek adına yapabileceğim en basit şey kaliteli buji almak dye düşündüm.

Bosch platinium kullanan bir arkadaşım gayet memnnun, yalnız internette ömür v.s. konusunda net bir bilgi ve muhatap bulamadım

NGK iridyum kullanan bir diğer arkadaşımda çok memnun, internette detaylı bilgi ve firma distribütörlerinden de samimi ve gayet bilgili muhataplar bulabildim. ş.dışı sürekli yüksek devir ve hızda kullanım için 40,000, ş içi sakin ve normal kullanım için 80,000 km ömür veriyorlar, yakıt performansı sayesinde edilebilecek kar da cabası.

Ultrasonic in ise zamanla piston kafalarında erimelere yol açtığı konusunda ciddi duyumlar aldığım için hiç düşünmüyorum bile.

NGK Laserline ın fiyatı Bosch platitium un 2 katı civarında, ama pahalıdır vardır nimeti diyoruz

Kısmetse bu cumartesi izin öncesi bakıma gireceğim, ve NGK nın iridyum LPG laserline serisinden LPG2 yi alacağım, inşaALLAH yıllık izinde yakıt parasından %10 tasarrufla buji parasını 1/3 ünü amorti edip devamında da kara doğru yaklaşmayı hedefliyorum.

NGK iridyumu kullanan arkadaşım gayet bilinçli ve gözlemci bir kullanıcıdır, otomobil konusunda da bilgisi iyidir
o kadar kesin çizgilerle anlatıyor ki performansını ikna olmamak mümkün değil.

Bakalım ben de aynı memnuniyette olurum inşaALLAH, bi deneyip görseydik...

bende bosch platin buji var artık ömrünü doldurdu diyebilirim. aldığımda söylenen ve bosch kendi chat sitesinde 30.000 km ömür biçmişlerdi Allah var şimdiye kadar bir sıkıntı çıkarmadı. bu aralar da bir kontrol ettirecem. o zaman karşımıza nasıl bir manzara çıkacak bakalım. ngk laserline bujilerini çok merak ediyorum. yorumlarınızı ayrıca bekliyorum. fiyat konusuna gelince normal bujilerin ömrü yanlışsam düzeltin 10.000 km kullanım ömrü olarak kıyaslarsan aynı fiyata geliyor. performan tam yakma gibi düşük değerlerde artısı oluyor. bu arada bosch platin bujinin orjinal tırnak ağırlığı 0,7 mm bilginize.

_________________
" AY-YILDIZ'A SÖZ VERDİK."


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Eki 2011 04:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Şub 2010 21:40
Mesajlar: 271
İsim: bekir
Araç: 2002 1,6 avance hp
efecelebi yazdı:
Yıllık izin süresince tahminen yapacağım 2500 km yi düşünerek aracımın yakıt performansından memnun kalsamda (ş.dışı 100 km de 7 litre LPG) daha da düşürmek adına yapabileceğim en basit şey kaliteli buji almak dye düşündüm.

Bosch platinium kullanan bir arkadaşım gayet memnnun, yalnız internette ömür v.s. konusunda net bir bilgi ve muhatap bulamadım

NGK iridyum kullanan bir diğer arkadaşımda çok memnun, internette detaylı bilgi ve firma distribütörlerinden de samimi ve gayet bilgili muhataplar bulabildim. ş.dışı sürekli yüksek devir ve hızda kullanım için 40,000, ş içi sakin ve normal kullanım için 80,000 km ömür veriyorlar, yakıt performansı sayesinde edilebilecek kar da cabası.

Ultrasonic in ise zamanla piston kafalarında erimelere yol açtığı konusunda ciddi duyumlar aldığım için hiç düşünmüyorum bile.

NGK Laserline ın fiyatı Bosch platitium un 2 katı civarında, ama pahalıdır vardır nimeti diyoruz

Kısmetse bu cumartesi izin öncesi bakıma gireceğim, ve NGK nın iridyum LPG laserline serisinden LPG2 yi alacağım, inşaALLAH yıllık izinde yakıt parasından %10 tasarrufla buji parasını 1/3 ünü amorti edip devamında da kara doğru yaklaşmayı hedefliyorum.

NGK iridyumu kullanan arkadaşım gayet bilinçli ve gözlemci bir kullanıcıdır, otomobil konusunda da bilgisi iyidir
o kadar kesin çizgilerle anlatıyor ki performansını ikna olmamak mümkün değil.

Bakalım ben de aynı memnuniyette olurum inşaALLAH, bi deneyip görseydik...

bujilerle ilgili yorum yapmadınız.bekliyoruz :)

_________________
" AY-YILDIZ'A SÖZ VERDİK."


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Eki 2011 04:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Şub 2010 21:40
Mesajlar: 271
İsim: bekir
Araç: 2002 1,6 avance hp
bu aralar iridyum ultrasonic bujiye çok takılıyorum. kararsızım. performans artışı beni cezbediyo, yakıtta düşüş olur diyorlar ama çokda önemli değil.

_________________
" AY-YILDIZ'A SÖZ VERDİK."


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Eki 2011 11:32 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
ben bujileri metehjan"a yolladım ama herhangi bir geri dönüş olmadı...isteyen olursa telefon numarasını verebilirim...

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 31 Eki 2011 13:03 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Ara 2009 10:32
Mesajlar: 918
İsim: Yasin
Araç: 1990 Lancer Special Edition :)
Meslek: Biomedikal
Yaş: 26
Yorum yapmadım evet çünkü tam bir izlenime sahip olamadım arkadaşlar,

hep sadece bujileri değiştirmek istemiş başka bir değişiklik olmadan denemek istemiştim ama olmadı, bujileri alıp taktığım gün aracın hava filtresini değiştirdik, manifold çatalındaki deliği kaynattırdım ve egsoz spiralini değiştirttim, bujileri taktık otm. jikle olmasına rağmen düşük devirle va dengesiz çalıştı, normalde ilk çalışmada 700 devirden 1400 lere kadar yavaşça çıkarken 500lerde sabit ve vuruntulu gibi çalıştı

sonrasında ise bir süre benzinde kullandım ve izne çıkmadan önceki akşam bujileri söktüm baktım, takarken (çok defa buji söküp takmama rağmen sanırım çok özendiğimden ve üstüne titrediğimden ötürü) bir bujinin kafasını kırdım (kablonun geçtiği vidalı kısım), kafamdan kaynar sular dökülmüş gibi oldu, tek olarak ta alamıyoruz bujileri, yerine normal NGK bujiyi ustamdan rica edip getirttim ve gecenin yarısı taktık,

izinde uzun yoldaki kullanım performansı ise normaldi, yakıt performansı ise beklediğimin aksine YÜKSEK!
(daima sabit hız sabit devirde giderim 5. vites 3,000 devirde)
ölçümlemelerim neticesinde normalde daima uzun yolda 100km de 7 litre LPG tüketen aracım ortalama olarak 7.4 litre civarı tüketti,

izinden dönünce gaz ayarı için ustama gittim çekiş düşük dedi ve gaz ayarını biraz açtık, araba hakikaten kendine geldi, bujileri yine söküp baktık durumları iyiydi.
anladığım kadarıyla hatamız hava filtresi değişince hava yarını kısmamak ya da gaz ayarını açmamakmış (nasıl düşünemedim ben bunu :()

izinden dönüşte yine bir depo bitirdim ama yine tüketimim yüksek çıktı, (şehiriçinde sürekli kısa mesafe kullanıyorum hararet yerine oturmadan işe geliyorum = 4km)

geçen cuma 20 TL lik gaz aldım ve bitene dek kullanıp bakacağım, cumartesi sabah ise Kayseriye gideceğim, gidiş - dönüşte tekrar bi ölçümleme yapacağım bakalım.

Özetle, bujiyi tavsiye eden arkadaşımda bu duruma çok çok şaşırdı ama ben şu ana dek olumlu bir tarafını göremedim :(
ilk izlenimlerim hava-yakıt karışımı dengesizliğinden ötürü hatalı dersek eğer (ayarı doğru yapabildiysek tabii) bu ölçümde gerçek performansını göreceğim inşaALLAH.

_________________
Yağmur altında arabasıyla uğraşarak deşarj olabilen adam...

Follow Me Home - Uğurlama & Karşılama Işığı Modülü İçin Lütfen Aşağıdaki Linke Tıklayın.
http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=37&t=2405


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Kas 2011 01:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Ara 2009 10:32
Mesajlar: 918
İsim: Yasin
Araç: 1990 Lancer Special Edition :)
Meslek: Biomedikal
Yaş: 26
efecelebi yazdı:
cumartesi sabah ise Kayseriye gideceğim, gidiş - dönüşte tekrar bi ölçümleme yapacağım bakalım.


ortalama 100 km/h ile sabit hız - sabit devirde gitmeye çalışsamda normal bujiyle yakaladığım değerleri bile yakalayamadım.

NGK iridyum buji tamamen işe yaramaz bi üründür ve aracımda kesinlikle hiçbir kusur yoktur diyemem ama ufacık bir ses ya da performans kaybına v.s karşı daima çok titiz davranırım, netice itibariyle üzülerek söylüyorumki ben memnun kalAmadım arkadaşlar...
bari eski değerlerimi yakalayabilseydim...

_________________
Yağmur altında arabasıyla uğraşarak deşarj olabilen adam...

Follow Me Home - Uğurlama & Karşılama Işığı Modülü İçin Lütfen Aşağıdaki Linke Tıklayın.
http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=37&t=2405


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 73 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye