Zaman: 07 Eki 2025 17:52

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 19 mesaj ] 
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Evolution için yardım lütfen
MesajGönderilme zamanı: 18 Mar 2011 06:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Mar 2011 06:00
Mesajlar: 4
İsim: Murat
Araç: Opel İnsignia
Meslek: İnşaat Mühendisi
Yaş: 32
Arkadaşlar kime danışacağımı bilemedim.Evo içinde ayrı başlık açmamışsınız konuyu buraya açmak zorunda kaldım.İnsignia 2.0t(220bg,Orjinal opel servisinde lpg montajı yaptırdım.Turbolu araçlar için özel bir lpg miş.Gayette memnunum.) aracımı satıyorum.İnsignia beklentilerimi karşıladı taaki arkadaşım uzun yola giderken arabamı isteyene kadar(Uzun yola çıkıcak az yaksın diye.).İnsigniadan inip evo9 un koltuğuna oturunca konfor eksikliği motor sesi gibi şeyler gözüme battı hoşlanmadım.Ama yolda biraz vakit geçirince arabayı geri veresim gelmedi.Şimdide evo x hayallerimi süsler oldu.2 tane araç arasından seçim yapamıyorum.Bir tanesi motoru güçlendirmiş 500bg yapmış.Bu araç 53000km de(Evo nun en düz versiyonu.).Diğeri en Full versiyonu otomatik vites 27000km'de.Modifiye yok.500 bglik araç açıkcası beni üzer diye korkuyorum sahibiyle konustuk en kaliteli parçalarla en tanındık modifiye firmaları tarafından yapıldığını söylüyor faturası herşeyi mevcut.Ama diğerininde otomatik vites olması beni rahatsız etti.Siz olsanız hangisini tercih ederdiniz.+ larıyla - leriyle değerlendirebilirmisiniz.Evo su olan arkadaşıma sorduğumda 53binde 500bg olan araç taş gibidir hiçbir sorun yaratmaz dedi.Ama kendisinin pek objektif bakmadığını düşünüyorum.Ayrıca bir insan 500bg araba yaparsa onla yarışlara girer diye düşünüyorum.O motorlada 53000km yaptıktan sonra motor ömrü ne olur açıkcası kestiremiyorum.Yapacağınız yorumlar için şimdiden teşekkür ederim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Mar 2011 10:18 
Çevrimdışı
Site Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Ara 2009 16:31
Mesajlar: 1793
Şehir: istanbul
İsim: Barış Yeniçeri
Araç: Ford Focus
Meslek: Bilgi Teknolojileri
Kan grubu: A+
Yaş: 33
Açıkçası evo x alacak olsam en oynanmamış en az kmli olanını seçerdim.

_________________
http://www.gezivia.com
http://www.fotografcilikdersleri.com


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Mar 2011 10:50 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2004 Toyota Avensis 2.0 Elegant AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 44
hem dolu hem oynanmamış hem de az km de olan kardeş bence de doğru seçim olacaktır. anladığım kadarıyla mali durum düzgünce. sonra kendi istediğin gibi yaparsın. adamlar fabrika çıkışlı maksimum 403 hp yapıp ingilterede fq400 diye satıyorlardı. 500 bence fazla zorlamak demek.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Mar 2011 10:53 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 17:52
Mesajlar: 3014
Şehir: Adabazaar
İsim: Zafer
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Teacher
Kan grubu: ARh+
Bulduğunuz ilanların linklerini eklerseniz ? Bi yorumda bulanabilirim.

_________________
2009 1.8 Lancer CVT Octane Blue


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Mar 2011 10:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Eyl 2010 10:54
Mesajlar: 101
İsim: Fatih
Araç: Mitsubishi Lancer
Meslek: Muhasebe
Yaş: 28
Geçenlerde servis sorumlusuyla Evo üzerine bir muhabbet geçmişti;
Evocuların sürekli gelip araçtaki parçaları değiştirdiklerini anlatıyor, gücü 500-600 hp yapıyorlar yarışmak için hatta yurtdışından 15-20 bin değerinde parçalar getirtenler, masrafları 40-45 bin e ulaştıranlar varmış, ama aracın orijinalini bozduktan sonra daha kendine gelemiyormuş sürekli sorunlarla uğraşıyorlar, Mitsubishi sorunsuzluğuyla meşhur bir marka ama resmen paranla rezil oluyorsun diye anlatıyor.

Servisteki abinin dediği bir şey daha var, Evoyu fabrika çıkış haliyle al 3 saat zorla istediğini yap hiç bişi olmaz ama oynanmış aracı 1 saat zorla mutlaka arıza ışığının yandığını söylüyor.

Dediğim gibi Evo m yok ama sıkı bir hayranı olarak çok muhabbetini yapıyoruz serviste elemanlarla onların anlattıklarını yazdım sonuçta işi onlar yapıyor, en iyi onlar bilir.
Zaten mantıkende sen koskoca mühendislerin ayarladığı mekanizmayı resmen iki katına çıkarıyorsun elbetteki sorunlar çıkacak..

Ayrıca Evo X için 289 hp ve 0-100 4.6 sn. müthiş bir veri yani kime neden yetmez anlamıyorum.
Örneğin "Ferrari 458 İtalia" bile 562 hp 0-100 3.7 sn. kıyaslamak değil niyetim ama bunlar astronomik veriler.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Mar 2011 11:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Haz 2010 21:01
Mesajlar: 1098
Şehir: Samsun
İsim: S.Uğur
Araç: 2010 lancer 1.5 invite mt yakut kırmızı
Meslek: turizm
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 33
evo ve motor modifiyeleri hakkında bilgim yok ama bencede ilk yapılmış halde olan gayet yeterlidir.ben buradan başka bir konuya geçmek istiyorum insignia turboya lpg taktırmışsınız detaylarını anlatabilirmisiniz

_________________
BAYRAKTAR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Mar 2011 18:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
chopin yazdı:
Geçenlerde servis sorumlusuyla Evo üzerine bir muhabbet geçmişti;
Evocuların sürekli gelip araçtaki parçaları değiştirdiklerini anlatıyor, gücü 500-600 hp yapıyorlar yarışmak için hatta yurtdışından 15-20 bin değerinde parçalar getirtenler, masrafları 40-45 bin e ulaştıranlar varmış, ama aracın orijinalini bozduktan sonra daha kendine gelemiyormuş sürekli sorunlarla uğraşıyorlar, Mitsubishi sorunsuzluğuyla meşhur bir marka ama resmen paranla rezil oluyorsun diye anlatıyor.

Servisteki abinin dediği bir şey daha var, Evoyu fabrika çıkış haliyle al 3 saat zorla istediğini yap hiç bişi olmaz ama oynanmış aracı 1 saat zorla mutlaka arıza ışığının yandığını söylüyor.

Dediğim gibi Evo m yok ama sıkı bir hayranı olarak çok muhabbetini yapıyoruz serviste elemanlarla onların anlattıklarını yazdım sonuçta işi onlar yapıyor, en iyi onlar bilir.
Zaten mantıkende sen koskoca mühendislerin ayarladığı mekanizmayı resmen iki katına çıkarıyorsun elbetteki sorunlar çıkacak..

Ayrıca Evo X için 289 hp ve 0-100 4.6 sn. müthiş bir veri yani kime neden yetmez anlamıyorum.
Örneğin "Ferrari 458 İtalia" bile 562 hp 0-100 3.7 sn. kıyaslamak değil niyetim ama bunlar astronomik veriler.


Bana oyle geliyor ki servisteki biraz sallamiz. Zaten servisler boyle seylere gicik olur o yuzden atip tutmayi cok severler.

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Mar 2011 20:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Mar 2011 06:00
Mesajlar: 4
İsim: Murat
Araç: Opel İnsignia
Meslek: İnşaat Mühendisi
Yaş: 32
Opel servisinde 2750tl fiyata taktırdım lpg yi.Markasını bilmiyorum ama servis taktığı için garantisi devam ediyor.Ortalama 45kr 60kr arası değişiyordu km başına.Şimdi biraz sakin biraz agresif kullandığımda 30kr civarı yakıyor.Zaten şirket aracım var neden takdırdığımı bende bilmiyorum.Sadece pazar günleri kullanabiliyorum arabamı.Açıkcası maddi açıdan çokta rahat değilim insignia yı satıp üste kredi çekicem.Ama araba kavramı benim için bir araç yada hobi değil.Yaşam kaynağım gibi bişey.Kullanamasamda akşam eve geldiğimde onu otoparkta yatarken görmek bile beni mutlu ediyor.Daha önce hiç bu tarz bir araba almadım.Nelere dikkat etmem gerektiğini bilmiyorum.Birde İnsignia'yla virajlara ne kadar sert girsemde o 4x4'ün yanlama heycanını hiç yaşayamadım.Arkadaşımın Evo 9 unda her viraj başka bir eğlenceydi.Otomatik vitesli olanda İnsignia gibi tepki verir diye korkuyorum.Evo sahipleriyle görüştüm linkler burda.Sizinde yorumlarınızla karar vericem.İlginiz için teşekkür ederim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o ... 8345/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o ... 9144/detay
Arkadaşlar bide bu var.Bu forumda bunu paylaşmak yasaksa kaldırabilirim sadece danışmak için.O motora taktıkları parçaları yazmışlar en ufak bi fikrim bile yok ne işe yaradıkları hakkında.Bide fiyat açısından evo dan ucuz ama modeli ve konforu düşük olması nedeniyle pekte sıcak bakmıyorum.Siz olsanız hangisini tercih ederdiniz.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o ... 2214/detay


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Mar 2011 20:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Mar 2011 13:50
Mesajlar: 35
İsim: jaymz
Araç: 2005 Outlander turbo
Meslek: muhasebe
Yaş: 26
LuckyLuKe yazdı:
Opel servisinde 2750tl fiyata taktırdım lpg yi.Markasını bilmiyorum ama servis taktığı için garantisi devam ediyor.Ortalama 45kr 60kr arası değişiyordu km başına.Şimdi biraz sakin biraz agresif kullandığımda 30kr civarı yakıyor.Zaten şirket aracım var neden takdırdığımı bende bilmiyorum.Sadece pazar günleri kullanabiliyorum arabamı.Açıkcası maddi açıdan çokta rahat değilim insignia yı satıp üste kredi çekicem.Ama araba kavramı benim için bir araç yada hobi değil.Yaşam kaynağım gibi bişey.Kullanamasamda akşam eve geldiğimde onu otoparkta yatarken görmek bile beni mutlu ediyor.Daha önce hiç bu tarz bir araba almadım.Nelere dikkat etmem gerektiğini bilmiyorum.Birde İnsignia'yla virajlara ne kadar sert girsemde o 4x4'ün yanlama heycanını hiç yaşayamadım.Arkadaşımın Evo 9 unda her viraj başka bir eğlenceydi.Otomatik vitesli olanda İnsignia gibi tepki verir diye korkuyorum.Evo sahipleriyle görüştüm linkler burda.Sizinde yorumlarınızla karar vericem.İlginiz için teşekkür ederim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o ... 8345/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o ... 9144/detay
Arkadaşlar bide bu var.Bu forumda bunu paylaşmak yasaksa kaldırabilirim sadece danışmak için.O motora taktıkları parçaları yazmışlar en ufak bi fikrim bile yok ne işe yaradıkları hakkında.Bide fiyat açısından evo dan ucuz ama modeli ve konforu düşük olması nedeniyle pekte sıcak bakmıyorum.Siz olsanız hangisini tercih ederdiniz.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o ... 2214/detay



hocam yanlışım varsa arkadaşlar düzeltsinler oynanmamış araba herzaman daha ii dir neden kullananın nasıl kullandığını bilmiyorsun adam belki sana ben yormam arabamı der ama ben bu güne kadar evo su olupta yormayanı görmedim zaten bu makine bunun için yapılmış hız sürat adrenalin kısacası evo 9 un oynanmamışını + temizini bulmaz zor ben oynuycam diyosanda bence 9 al 10 almaktansa 9 un parçaları 10a nazaran biraz daha çok ve daha ekonomik bir önceki seri olduğu için oynanmamış bir araç almak istorsan 10 un oynanmamışlarını bulmam daha kolay birde araca otomatik olduğu için sıcak bakmıyorum demişsin CVT şanzumanın tadını bi alsan anlarsın ne kastetdiğimi CVT sadece kalkışlarda düz vitesten daha geç kalkıyor ama kullanması çok keyifli evo 10 düşünüyorsanda 95.000 tllik mr-sst bence subaru içinse evo herzaman subarudan 1 adım önde


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Mar 2011 22:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Mar 2011 06:00
Mesajlar: 4
İsim: Murat
Araç: Opel İnsignia
Meslek: İnşaat Mühendisi
Yaş: 32
Otomatik değil çift kavramalı vites ne oluyor acaba cahilliğimi maruz görün lütfen.Hem mistsubishi'ye hemde bu tarz arabalara yabancıyımda.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Mar 2011 15:12 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Mar 2010 19:11
Mesajlar: 258
Şehir: bahçelievler,ist
İsim: alpay evren
Araç: colt 1.3amt,L300panelvan,L300camlıvan :D
Meslek: öğrenci
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 24
sst volkswagenin çıkardığı dsg şanzumanla aynı prensibe sahiptir 1,3,5. vitesler bi kawramada 2,4,6. bi kawramadadır geçişlerde zaman kaybı manuelden daha azdır

_________________
viewtopic.php?f=33&t=2344
viewtopic.php?f=33&t=2553
ralli///art all day & all night


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Mar 2011 22:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Oca 2011 21:30
Mesajlar: 72
İsim: Adil
Araç: Lancer 1.6 INFORM MT
Kan grubu: 0Rh+
Hocam, Evo alıpta jantlarını da değiştirmeyi düşünüyosan,orjinallerini bana hibe eder misin :p bitiyorum o jantlara..Lancerıma jant arıyorum :)
Şaka bir yana, bende çok bilgili değilim bu konularda.Acizane fikrimi belirtmek istiyorum sadece.

Bu tür araçlar evet modifiye ye uygun yapılıyor ama bu araç zaten orjinalinde çok güzel ve özel donanımlarla geliyor.Neden daha esktralara ihtiyaç duyarlar anlamam.Yarışlara katılacaksa tamam ama şehir içinde kullanılacaksa yani arabanın sınırları zorlanamayacaksa ne gerek var.

Bir mühendis olarak, o arabanın fabrikasyonu esnasından mühendislerin yaptığı ince hesapları,ECU programlamalarını düşününce dokunulmasına kesinlikle karşıyım.Orjinalindeki ayarlar araba ve sahibi açısından en güzel ayarlardır. Küçük bir program yazdığımızda dahi ne kontrollerden geçiriyoruz,ilk kullanıcıdan tutun son kullanıcıya kadar tüm detayları kontrol etmeye çalışıyoruz.Biz küçük bir program için dahi bunu yaparken, bu aracın üretim,kalite mühendislerinin yaptıkları o optimum ayarlar,hani o herkese basit,birçok kişiye işe yaramaz gelen ayarlar aslında müthiş bir mühendislik eseri.Bu sebeptendir ki ben aracın geniş çaplı modifiyesine,ECU su ile oynanmasına karşıyım.

Sizin yeriniz de olsam, birisinin kafasına göre ,zevkine göre modifiye ettiği aracı değil, en az oynanmış veya oynanmamış olanını tercih ederim.
Saygılar.

_________________
2011 Colt M/T


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Mar 2011 20:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Mar 2011 13:50
Mesajlar: 35
İsim: jaymz
Araç: 2005 Outlander turbo
Meslek: muhasebe
Yaş: 26
Adilh yazdı:
Hocam, Evo alıpta jantlarını da değiştirmeyi düşünüyosan,orjinallerini bana hibe eder misin :p bitiyorum o jantlara..Lancerıma jant arıyorum :)
Şaka bir yana, bende çok bilgili değilim bu konularda.Acizane fikrimi belirtmek istiyorum sadece.

Bu tür araçlar evet modifiye ye uygun yapılıyor ama bu araç zaten orjinalinde çok güzel ve özel donanımlarla geliyor.Neden daha esktralara ihtiyaç duyarlar anlamam.Yarışlara katılacaksa tamam ama şehir içinde kullanılacaksa yani arabanın sınırları zorlanamayacaksa ne gerek var.

Bir mühendis olarak, o arabanın fabrikasyonu esnasından mühendislerin yaptığı ince hesapları,ECU programlamalarını düşününce dokunulmasına kesinlikle karşıyım.Orjinalindeki ayarlar araba ve sahibi açısından en güzel ayarlardır. Küçük bir program yazdığımızda dahi ne kontrollerden geçiriyoruz,ilk kullanıcıdan tutun son kullanıcıya kadar tüm detayları kontrol etmeye çalışıyoruz.Biz küçük bir program için dahi bunu yaparken, bu aracın üretim,kalite mühendislerinin yaptıkları o optimum ayarlar,hani o herkese basit,birçok kişiye işe yaramaz gelen ayarlar aslında müthiş bir mühendislik eseri.Bu sebeptendir ki ben aracın geniş çaplı modifiyesine,ECU su ile oynanmasına karşıyım.

Sizin yeriniz de olsam, birisinin kafasına göre ,zevkine göre modifiye ettiği aracı değil, en az oynanmış veya oynanmamış olanını tercih ederim.
Saygılar.


Modifiye konusu bi hastalıkgerçekten hep daha fazlasını istiyosun yetmiyo birazdaha fazla daha daha derken motor kucagında servisin kapında buluyorsun kendini ama yok tutamıyosun kendini neden hastalık sigara gibi bi bulaş bırakamıyosun mantıklı düşününce diyosun tamam 300 hp oldu ama ya durmazsa bu mantığı koltuga oturunca kontağı çevirdiğimde 3000dd de turbo açınca 6500 dd vites değiştirip bloff un sesini duyunca kaybediyosun kendini


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Mar 2011 22:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Oca 2011 21:30
Mesajlar: 72
İsim: Adil
Araç: Lancer 1.6 INFORM MT
Kan grubu: 0Rh+
Jaymz yazdı:
Adilh yazdı:
Hocam, Evo alıpta jantlarını da değiştirmeyi düşünüyosan,orjinallerini bana hibe eder misin :p bitiyorum o jantlara..Lancerıma jant arıyorum :)
Şaka bir yana, bende çok bilgili değilim bu konularda.Acizane fikrimi belirtmek istiyorum sadece.

Bu tür araçlar evet modifiye ye uygun yapılıyor ama bu araç zaten orjinalinde çok güzel ve özel donanımlarla geliyor.Neden daha esktralara ihtiyaç duyarlar anlamam.Yarışlara katılacaksa tamam ama şehir içinde kullanılacaksa yani arabanın sınırları zorlanamayacaksa ne gerek var.

Bir mühendis olarak, o arabanın fabrikasyonu esnasından mühendislerin yaptığı ince hesapları,ECU programlamalarını düşününce dokunulmasına kesinlikle karşıyım.Orjinalindeki ayarlar araba ve sahibi açısından en güzel ayarlardır. Küçük bir program yazdığımızda dahi ne kontrollerden geçiriyoruz,ilk kullanıcıdan tutun son kullanıcıya kadar tüm detayları kontrol etmeye çalışıyoruz.Biz küçük bir program için dahi bunu yaparken, bu aracın üretim,kalite mühendislerinin yaptıkları o optimum ayarlar,hani o herkese basit,birçok kişiye işe yaramaz gelen ayarlar aslında müthiş bir mühendislik eseri.Bu sebeptendir ki ben aracın geniş çaplı modifiyesine,ECU su ile oynanmasına karşıyım.

Sizin yeriniz de olsam, birisinin kafasına göre ,zevkine göre modifiye ettiği aracı değil, en az oynanmış veya oynanmamış olanını tercih ederim.
Saygılar.


Modifiye konusu bi hastalıkgerçekten hep daha fazlasını istiyosun yetmiyo birazdaha fazla daha daha derken motor kucagında servisin kapında buluyorsun kendini ama yok tutamıyosun kendini neden hastalık sigara gibi bi bulaş bırakamıyosun mantıklı düşününce diyosun tamam 300 hp oldu ama ya durmazsa bu mantığı koltuga oturunca kontağı çevirdiğimde 3000dd de turbo açınca 6500 dd vites değiştirip bloff un sesini duyunca kaybediyosun kendini


işte o virüsü kapmamak gerekiyor :) :) bi kaptın mı tamam artık...

_________________
2011 Colt M/T


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Mar 2011 23:07 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2004 Toyota Avensis 2.0 Elegant AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 44
aslında her modifiye de zararlı olacak diye bir şey yok. evo sonuçta otoyolda da kullanılması için yapılmış bir araba ama aynı motoru fq400 diye 403 beygir olarak zamanında ingilterede de sattılar. yani mitsu tarafından yapılmış olarak. sonuçta genel kullanım için olduğundan mühendisler biraz da optimal tutmuşlardır her şeyi. ama sen diyorsan ben gündelik kullanmam sadece iyi ivmelensin, düşük devirde güç versin ya da şusu daha fazla olsun o yönde bir modifiye mutlaka zarar vermeden de yapılabiliyordur. ha dersen bunu bu şekilde yapabilmiş ademoğlu var mıdır tr de diye onu bilemem. evo filan ayrı bir dünya. biz o konuda çok da yorum yapamayız.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Mar 2011 11:03 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
sinir kupu yazdı:
aslında her modifiye de zararlı olacak diye bir şey yok. evo sonuçta otoyolda da kullanılması için yapılmış bir araba ama aynı motoru fq400 diye 403 beygir olarak zamanında ingilterede de sattılar. yani mitsu tarafından yapılmış olarak. sonuçta genel kullanım için olduğundan mühendisler biraz da optimal tutmuşlardır her şeyi. ama sen diyorsan ben gündelik kullanmam sadece iyi ivmelensin, düşük devirde güç versin ya da şusu daha fazla olsun o yönde bir modifiye mutlaka zarar vermeden de yapılabiliyordur. ha dersen bunu bu şekilde yapabilmiş ademoğlu var mıdır tr de diye onu bilemem. evo filan ayrı bir dünya. biz o konuda çok da yorum yapamayız.


Aynen oyle tabi dedigin gibi bazi parametrelerden feragat olarak bazilari iyilestirilebilir. Ama birisi "hem yakiti azalticam, hem beygiri ve torku arttiricam, hem de max tork devrini dusurucem" diyorsa yalan soyluyordur, uzak durmali :D

Bazi ilginc insanlar bg gucu artinca yakit tuketiminin dusecegini zannediyorlar neymis efendim bg artinca araci daha rahat tasirmis zorlanmazmis bu yuzden sakin kullanimda daha az yakarmis. Guluyorum sadece boylelerine :ROFL:

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Nis 2011 22:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Mar 2011 06:00
Mesajlar: 4
İsim: Murat
Araç: Opel İnsignia
Meslek: İnşaat Mühendisi
Yaş: 32
Evo almaktan vazgeçtim.Daha borcu bitmemiş arabayı satıp daha büyük bi borca girmeyi gözüm yemedi.Onun yerine gittim opel servisinde aracıma yazılım yaptırdım.Yazılımı opel desteklemiyomuş ama bayi olarak garantisi devam ediyor.Bayi müdürünün 2.8 insignia sıyla bi test yaptık benzindeyken kafa kafaya kalkıyoruz.Buda bana yetti.Daha ölçtürmedim ama 250bg i gördüğünü düşünüyorum.Evonun yerini tutmaz ama son hali gerçekten çok hoşuma gitti.Yazılım yapınca yakıt düşer dediler ama benm aracımda arttı.Ama genel olarak memnunum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Nis 2011 00:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Tem 2010 16:42
Mesajlar: 1393
Şehir: Atakent-Halkalı
İsim: yasin
Araç: İETT Otobüsleri :)
Meslek: Grafik Tasarımcı
Kan grubu: 0+
Yaş: 31
abi neyin peşindesiniz ya bende 98T ye blow-off yaptırayım diyorum hatta üzerine üç tane evo motoru koydurayım nasıl olur acaba :P

_________________
"Uzun kış gecelerine katık ettiğim hayallerim, gençlik heyecanıma sıkılan kurşunlarla öldü."


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Nis 2011 09:11 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2004 Toyota Avensis 2.0 Elegant AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 44
laaa kalkışta otobüse tokatlanmak ne fena olur :D

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 19 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye