Zaman: 08 Eki 2025 16:15

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 21 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 12 May 2011 11:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2011 10:53
Mesajlar: 44
İsim: Kerem
Araç: Yok
Meslek: Muhasebeci
Kan grubu: 0+
Yaş: 30
Bugün 2009 model, Lancer 1.5 Invite, Otomatik vites ve benzinli/lpg'li araca bakınacağım. Çevremin alma, pişman olursun, son kullanıcısı sen olursun diye telkinleri var. Ama zaten Mazda alırkende öyle söylemişlerdi...

Ama aklıma takılan bir iki husus var; yardımcı olursanız sevinirim.

- Çeşitli şikayet ve forum sitelerinde Temsa hakkında hiç iyi şeyler söylenmiyor. Parçalarının %400-%500 daha pahalı olduğu, servislerin müşterilerini adeta yolduğu gibi şeyler. Bu konu hakkında, siz kullanıcılar ne düşünüyorsunuz?

- Lancer'in özellikle 100-120'den sonraki hızlarda içeriye korkunç derecede rüzgar ve motor sesi aldığı söyleniyor. Bu sesin 1 saatten fazla süren kullanımlarda insanı rahatsız ettiğini iddia eden bile olmuş. Sizin aracınızda böyle şeyler var mı?

- Benim istediğim 1.5 Otomatik vitesin aşırı hantal olduğu ve geç hızlandığı yazılmış. Drag yarışlarına girmesin ama eşek ölüsü kadar da ağır yürümesin istiyorum. Sizce beklentilerimi karşılar mı?

- Birden fazla yerde, lancer'lerin baskı balatalarının çok erken gittiği yazılmış. 26 Bin'de baskı balatası sıyırdığını söyleyen var, 2 aylık arabada balatanın gittiğini iddia eden var. En vahimi de Temsa'nın baskı balataları garanti kapsamına girmiyor demesi imiş... Corolla aracımda baskı balatası gittiğinde, (45 Bin km'de idi) garanti kapsamında değiştiler. Hoş, benim alacağım aracın garantisine az kaldı ama yine de Distribütör sahiden yazıldığı kadar kötü mü?

- Araç ne zaman kasa değiştirir?

İlginiz için çok teşekkürler.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 May 2011 12:14 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2004 Toyota Avensis 2.0 Elegant AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 44
Belash yazdı:
Bugün 2009 model, Lancer 1.5 Invite, Otomatik vites ve benzinli/lpg'li araca bakınacağım. Çevremin alma, pişman olursun, son kullanıcısı sen olursun diye telkinleri var. Ama zaten Mazda alırkende öyle söylemişlerdi...

Ama aklıma takılan bir iki husus var; yardımcı olursanız sevinirim.

- Çeşitli şikayet ve forum sitelerinde Temsa hakkında hiç iyi şeyler söylenmiyor. Parçalarının %400-%500 daha pahalı olduğu, servislerin müşterilerini adeta yolduğu gibi şeyler. Bu konu hakkında, siz kullanıcılar ne düşünüyorsunuz?

- Lancer'in özellikle 100-120'den sonraki hızlarda içeriye korkunç derecede rüzgar ve motor sesi aldığı söyleniyor. Bu sesin 1 saatten fazla süren kullanımlarda insanı rahatsız ettiğini iddia eden bile olmuş. Sizin aracınızda böyle şeyler var mı?

- Benim istediğim 1.5 Otomatik vitesin aşırı hantal olduğu ve geç hızlandığı yazılmış. Drag yarışlarına girmesin ama eşek ölüsü kadar da ağır yürümesin istiyorum. Sizce beklentilerimi karşılar mı?

- Birden fazla yerde, lancer'lerin baskı balatalarının çok erken gittiği yazılmış. 26 Bin'de baskı balatası sıyırdığını söyleyen var, 2 aylık arabada balatanın gittiğini iddia eden var. En vahimi de Temsa'nın baskı balataları garanti kapsamına girmiyor demesi imiş... Corolla aracımda baskı balatası gittiğinde, (45 Bin km'de idi) garanti kapsamında değiştiler. Hoş, benim alacağım aracın garantisine az kaldı ama yine de Distribütör sahiden yazıldığı kadar kötü mü?

- Araç ne zaman kasa değiştirir?

İlginiz için çok teşekkürler.

1.5 otomatik, 1.5 düz, 1.8 cvt lancer kullanmış birisi olarak sırasıyla cevaplayayım.
- temsa'dan zaman zaman şikayet ederiz. ama distribütörden şikayet etmeyen marka müşteri yoktur ki. mercedes'te de vardır doğuşta da. parça fiyatları avrupa arabalar gibidir. neye göre %400-500 tofaş şahine göre evet. ama toyota ya da honda'dan fazla değildir. size bunun söyleyenler subaru ile karıştırmış.
- korkunç değil ama yol ve rüzgar sesi alır. motor sesi de alır yüksek devirde. japon arabası bu sonuçta. ben abartı rahatsız olmuyorum. olmuyorum ki 4. lancer aracıma biniyorum.
- 1.5 otomatik aşırı hantal değil. ara hızlanmalarda iyidir sizi üzmez. ama 0-100 kalkışında düze göre oldukça kötüdür. bunun sebebi klasik otomatik olması. ben açık söyleyeyim 1.8 otomatik aracım şu an kullandığım 1.5 düz gibi hızlanıyordu ancak. otomatik özellikle çok ivme talep edilen durumlarda performansı törpülüyor. ama vites geçişleri hızlıdır. ben 10 ay 20.000 km kadar kullandım. 5 kişi ile yolculuk ederken sollama yapmaya çalıştıığım bir zaman harici de sıkıntım olmadı.
- baskı balata sarf malzemesidir tabi ki garantiye girmez sanırım. kulanmayı bilmeyen adam 5 bin kmde de baskı balatayı bitirebilir. ha belki daha narindir diğerlerine göre ama şükür ben henüz bir sıkıntı yaşamadım. araba 26.500 de (3 bin kadarını ben yaptım). ben sizin corollanın baskı balatasını nasıl karşıladılar anlamadım. mmt şanzıman filan mıydı? düz arabanın baskı balatasına garanti verilir mi ki? ben mi yanlış biliyorum? distrübitör kötü değil. bazı servisler kötü niyetli olabiliyor.
- kasa 2 seneden önce değişmez.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 May 2011 18:30 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Mar 2011 12:35
Mesajlar: 33
İsim: Tuncay
Araç: Mitsubishi Lancer 1.5 SAM AT
Meslek: Network Supervisor
Kan grubu: Arh+
Yaş: 41
otomatiklerde baski balata yok diye biliyorum, tork konvertoru var o da 300bin gider diyorlar ki yanlisim varsa duzeltin.
valla ben sorunsuzluk ve yol tutusu icin aldim, hizlanmasi falan bana yetiyor.
ayrica 2009 otomatik alacaksaniz sizinkinde ASTC de olur ki 2011 SAMlerde yok.. :cry:
temsanin bu tip sorunlari var :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 May 2011 21:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
Aydın çoğunu cevaplamış aslında ama ben de bir iki kelam edeyim çeşit olsun :P

NOT: Aşağıdaki yorumları şu anda kullandığım 1.8 araca göre değil, test sürüşünü yaptığım 1.5 otomatik araca göre yazıyorum yanlış anlaşılma olmasın.

Belash yazdı:
Bugün 2009 model, Lancer 1.5 Invite, Otomatik vites ve benzinli/lpg'li araca bakınacağım. Çevremin alma, pişman olursun, son kullanıcısı sen olursun diye telkinleri var. Ama zaten Mazda alırkende öyle söylemişlerdi...

Ama aklıma takılan bir iki husus var; yardımcı olursanız sevinirim.

- Çeşitli şikayet ve forum sitelerinde Temsa hakkında hiç iyi şeyler söylenmiyor. Parçalarının %400-%500 daha pahalı olduğu, servislerin müşterilerini adeta yolduğu gibi şeyler. Bu konu hakkında, siz kullanıcılar ne düşünüyorsunuz?
Parçalar diğer avrupa-japon araçlara kıyasla pahalı değil. Ancak aksesuar bulmak sıkıntılı ve hakikaten pahalı olabiliyor. Gerçi bugün bi VW'ye de gitseniz aksesuarı o fiyata alırsınız. Ama buradaki problem araç piyasada çok yaygın olmadığı için yan sanayi aksesuar bulunamaması. Yine de lancer için o kadar dramatik değil aslında. Bu arada bakım parçalarını her zaman yan sanayi ve ucuza bulmak mümkün (tercih ederseniz tabi)

- Lancer'in özellikle 100-120'den sonraki hızlarda içeriye korkunç derecede rüzgar ve motor sesi aldığı söyleniyor. Bu sesin 1 saatten fazla süren kullanımlarda insanı rahatsız ettiğini iddia eden bile olmuş. Sizin aracınızda böyle şeyler var mı?
Evet ciddi ses alıyor bazen de rahatsız ediyor ama 1 saatten fazla süremezsin diye birşey yok. Bugün birçok araba yol sesi konusunda eleştiriliyor ancak göreceli bir kavram bu.

- Benim istediğim 1.5 Otomatik vitesin aşırı hantal olduğu ve geç hızlandığı yazılmış. Drag yarışlarına girmesin ama eşek ölüsü kadar da ağır yürümesin istiyorum. Sizce beklentilerimi karşılar mı?
Biraz hantal ancak araç deviri seviyor ve motor devirlenince sürmesi çok keyifli (yakıt ibresini bantla kapamak kaydıyla :D)

- Birden fazla yerde, lancer'lerin baskı balatalarının çok erken gittiği yazılmış. 26 Bin'de baskı balatası sıyırdığını söyleyen var, 2 aylık arabada balatanın gittiğini iddia eden var. En vahimi de Temsa'nın baskı balataları garanti kapsamına girmiyor demesi imiş... Corolla aracımda baskı balatası gittiğinde, (45 Bin km'de idi) garanti kapsamında değiştiler. Hoş, benim alacağım aracın garantisine az kaldı ama yine de Distribütör sahiden yazıldığı kadar kötü mü?
2. bir VW caddy vakası denecek kadar dramatik olmasa da ben de baskı balatasının dayanıksız olduğunu duydum. AMa siz otomatik alacaksanız böyle bir derdiniz olmayacak zaten. Toyota meselesi de ilginç çünkü manuel araçlar için hiçbir firma baskı balatayı garantiden değiştirmez zaten. Aydının bahsettiği gibi MMT faciası ise bırakın balatayı değiştirmeyi arabayı komple geri almalılardı.

- Araç ne zaman kasa değiştirir?
Mitsunun hala yeni çıkardığı modellere köpekbalığı dizaynı giydirdiği düşünülürse uzunca bir süre daha değişmeyecek gibi görünüyor. Bence bu kasa en az 6 sene piyasada duracak (2008'de çıktığını düşünürsek 3 senesi daha var), belki çok az makyaj geçirebilir civic örneğinde veya astra classicte olduğu gibi ama kasa değişmez. Mitsu zaten öyle çabuk kasa değiştiren bir marka değil.

İlginiz için çok teşekkürler.

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 May 2011 12:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2011 10:53
Mesajlar: 44
İsim: Kerem
Araç: Yok
Meslek: Muhasebeci
Kan grubu: 0+
Yaş: 30
Arkadaşlar çok teşekkür ederim. Hoş; yazdıklarınızı okumadan dün aracı almış bulundum. Üstelik daha uzaktan görür görmez "alırım bu arabayı" dedim hanıma.

Araç çok güzel. Telefonu da alır almaz handsfree sisteminde tanıttım hemen; diğer araçlardaki gibi bağırırcasına konuşmak yok, fısıltı halinde bile konuşsam ses çok net ve güzel iletiliyor... Süper oldu.

Araç son derece temiz durumda, ancak lpg'den dolayı arıza ışığı yanıyor. LPG sisteminin T bağlantı yerlerinin plastik olmasından ötürü sanırım; Mazda aracımda da aynı sorun vardı.

Motor sesi tuhaf; böyle güzel "tuuuvvnnnn" diye uzayan bir ses. Rahatsız etmiyor, hatta manik anlarınızdayseniz güzel bile... Spor araç sürmüş gibi oluyorsunuz. Rüzgar sesi feci ama, hep japon arabası kullandım; corolla mazda vs.. lancer'in içeriye aldığı ses biraz-cık daha fazla gibime geldi.

Dün gün boyu benzinde kullandım, tüketim değerleri 100-110 km aralığında şehir dışı 6.5-7.2 arasında değişti durdu. Şehir içinde de 7.5-8 litre oldu... Ki oldukça ideal bir tüketim değeri, Lpg niçin uygulanmış onu anlamadım?

İç mekan kalitesi, ASTC olması artı güzellikler. Hız sabitleyici yok, İnform modeli mi yoksa?

Özetle süper bir araç; izolasyonu daha kaliteli, motoru daha güçlü olsaydı süper ötesi bir araç olacaktı.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 May 2011 13:43 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
hayırlı olsun...dertsiz sürüşler...

ek: araç jant kapaklı ve direksiyonun sol tarafında ses tuşları yoksa yani direksiyon simsiyahsa inform, aksi halde invitedir...hız sabitleyici 1.8 intenselerde var

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 May 2011 19:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Haz 2010 21:01
Mesajlar: 1098
Şehir: Samsun
İsim: S.Uğur
Araç: 2010 lancer 1.5 invite mt yakut kırmızı
Meslek: turizm
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 33
bluetooth var diyo arkadaş.demekki 2008 model invite.otomatik vites bakmıştı sanırım.keşke almadan biraz daha bakınsaydı sitede.lpg de varmış.inşallah subaplara baktırmıştır.lpg nin markası nedir ki

_________________
BAYRAKTAR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 May 2011 12:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
CC sadece intense'de var zaten. Sizinkisi invite.

Bir de ariza isigi yanıyorsa o LPG kitine ya doğru düzgün ayar yaptırın ya da sökün atın derim yoksa yakın zamanda subapları elinize almanız muhtemel.

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 May 2011 15:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2011 10:53
Mesajlar: 44
İsim: Kerem
Araç: Yok
Meslek: Muhasebeci
Kan grubu: 0+
Yaş: 30
catalyst yazdı:
CC sadece intense'de var zaten. Sizinkisi invite.
Bir de ariza isigi yanıyorsa o LPG kitine ya doğru düzgün ayar yaptırın ya da sökün atın derim yoksa yakın zamanda subapları elinize almanız muhtemel.


Haklısınız, subap ayarlarına zarar verebilir ayarsız olursa. Ama zaten pek çok lpg ustası gelişigüzel monte ediyor, sonra olan motorlara oluyor.

Pazartesi günü 40 Bin bakımına götüreceğim. (Bu arada bu bakım kaça patlar acaba?) Oradan da lpg servisine. Ama tahminimce motor bloğunun yanından geçen aktarım kablolarının T bağlantı yerleri plastik (lpg standart paketlerinde öyle geliyor). Motor ısısı arttıkça plastik genleşiyor, arada hava sızdırıyor. Onların plastik değil de, metal olanları ile değiştirilmesi halinde sorun çözülüyor. Mazda aracımda, (benden önceki sahibi) defalarca motor servisine, lpg servisine gitmesine rağmen çözülmemişti. En son Mazda yetkili servisindeki usta el yordamıyla yokladıktan sonra sorun bu T kablolarında demişti. Tabi işin ehli olmadığımız için bu sadece varsayım. Umarım kötü bir şey çıkmaz.

Uzun yolda 6.2 ortalaması gösteren bir araca niçin lpg takılır, hiç anlamadım zaten. Şehir içinde de asabi kullanımda bile 9 Litreyi anca görüyor. Benzinde 6.2*4,30 = 26.66 TL yakarken Lpg' de de herhalde 10 litre (10*2.30= 23 TL) falan yakar.. Haksız mıyım? 3 TL için LPG uygulaması yapılmaz ki...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 May 2011 00:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Mar 2011 03:49
Mesajlar: 323
İsim: Murat
Araç: Lancer
Meslek: TSK.
Kan grubu: A RH
Yaş: 32
Kısaca Mitsubishi alan aracından üzülmez..

_________________
2011 Shark 1,6 invite MT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 May 2011 21:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2011 10:53
Mesajlar: 44
İsim: Kerem
Araç: Yok
Meslek: Muhasebeci
Kan grubu: 0+
Yaş: 30
_opeth yazdı:
6,2X1,2=7,44ltX2,30=17TL lütfen gerçekçi olunuz

7.44 yakmıyor ki bende?

Lpg'yi fulledim; 123 km sonra tekrar doldurdum; 11 küsur litre aldı? 9,5-10 litre yakıyor işte?

Aksine, lütfen siz gerçekçi olunuz. Benzinde bu kadar az yakan bir araca niçin lpg takılır lafımın arkasındayım hala.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 May 2011 01:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Mar 2011 03:49
Mesajlar: 323
İsim: Murat
Araç: Lancer
Meslek: TSK.
Kan grubu: A RH
Yaş: 32
imzamdaki modelde arabam var ortalama 100/6,5 da su sıralar.

_________________
2011 Shark 1,6 invite MT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 May 2011 10:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Mar 2011 23:50
Mesajlar: 154
Şehir: İstanbul
İsim: ismail coşkun
Araç: Lancer 2004 Triptonik
Meslek: Emekli öğretmen
Kan grubu: BRh+
Yaş: 54
Belash yazdı:
_opeth yazdı:
6,2X1,2=7,44ltX2,30=17TL lütfen gerçekçi olunuz

7.44 yakmıyor ki bende?

Lpg'yi fulledim; 123 km sonra tekrar doldurdum; 11 küsur litre aldı? 9,5-10 litre yakıyor işte?

Aksine, lütfen siz gerçekçi olunuz. Benzinde bu kadar az yakan bir araca niçin lpg takılır lafımın arkasındayım hala.

O zaman sizin lpg ayarlarında bir sorun var demektir. Ayrıca ölçüm şehir dışı kullanımla yapılır. Depoyu tam bitirip tekrar fullersin ve çıkarsın otobana, gaz bitene kadar gidersin. Bakarsın kaç km olmuş ve km de ne yakmış. En doğru ölçüm bu şekilde yapılır. Çünkü depo bitmeden üzerini tamamlayarak yapılan ölçüm her zaman hatalıdır. Aldığınız pompa, hava sıcaklığı, aracın duruş şekli vs. herşey etkili olur. Ama tam ful yapıp tam bitirdiğinizde traşınız önünüze dökülür.
Şu da bir gerçektir ki LPG ile benzine göre %20 fazla yakarsınız ve en az %40 tasarruf edersiniz. Arkadaşların hesabı doğru yani 6.2 benzin yakan araç 7.44 LPG yakmalıdır. Fazla yakıyorsa ya LPG sisteminde ya da kullanımınızda bir hata vardır, yahut da ölçüm hatalı yapılmıştır.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 May 2011 11:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Tem 2010 09:46
Mesajlar: 1251
Şehir: Kayaşehir-İstanbul
İsim: Mesut
Araç: Landili Colt 1.3 İnvite
Meslek: Mali Müşavir
Kan grubu: aRH+
Yaş: 27
Hayırlı uğurlu olsun Kerem bey.
Arkadaşların söylediği gibi LPG de litre bazında %20 fazla yakıyor (Benim colt içinde bu böyle oldu.) eğer çok daha fazla yakıyorsa bunu "arıza/sıkıntı var" olarak değerlendirmek gerekir.
Hangi LPG kiti var, Ne zaman takılmış, Filtre değişmişmi gibi konuları irdelemek gerek, en azında yetkili bir LPG servisine götürüp tekrar ayar yaptırmak gerekir bence.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 May 2011 22:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2011 10:53
Mesajlar: 44
İsim: Kerem
Araç: Yok
Meslek: Muhasebeci
Kan grubu: 0+
Yaş: 30
Valla şaşırmadım desem yalan olur. Şu ana dek biri dizel, bu Lancer'le birlikte 2'i lpg'li geriye kalanları benzinli olmak üzere 9-10 araç değiştirdim; hepsinde de tüketimim sizin bahsettiğiniz gibi (7.44*2,30=17,11 TL) olmamıştı. Mazda 3 aracımda 32 litre LPG ile 280-320 km aralığını hiç bir zaman geçemedim. Bahsettiğiniz değerlerle 37-38 litre alan Lancer'imle azami 500 km yol yapmam demek ki; bu nerdeyse 5-6 günlük kullanımım... Yapandan, edenden, satandan, bu tüketimden haberdar edenlerden Allah razı olsun derim.

Yarın LPG servisine uğrayacağım. 90-100 km hızda, 7.44 rakamını geçtim; 8.5 litreyi görürsem bu aracı satmaktan vazgeçerim. Şu an forumda ve sahibinden.com sitesinde satmaya uğraşıyorum çünkü. (performansı az bulduğum için). Ama ayda azami 3000-3500 km yapan biri olarak ayda 300 TL tasarruf yapabileceksem, performansını da yerim, kullanımı da...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 May 2011 09:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Mar 2011 03:49
Mesajlar: 323
İsim: Murat
Araç: Lancer
Meslek: TSK.
Kan grubu: A RH
Yaş: 32
Az yakıyor diye Lancer seçeni ilk defa görüyorum :)

_________________
2011 Shark 1,6 invite MT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 May 2011 12:14 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2011 10:53
Mesajlar: 44
İsim: Kerem
Araç: Yok
Meslek: Muhasebeci
Kan grubu: 0+
Yaş: 30
Her şeyin bir ilki vardır demişler :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 May 2011 13:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Mar 2011 03:49
Mesajlar: 323
İsim: Murat
Araç: Lancer
Meslek: TSK.
Kan grubu: A RH
Yaş: 32
Yok yani ben sadece modelin güzelliğine ve aracın sevdasına aldım. Param olsa evo alırdımya neyse. Az yakması yanında promosyon gibi geldi.

_________________
2011 Shark 1,6 invite MT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 May 2011 14:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2011 10:53
Mesajlar: 44
İsim: Kerem
Araç: Yok
Meslek: Muhasebeci
Kan grubu: 0+
Yaş: 30
_opeth yazdı:
bende arkasındayım değerlerimi yayınlıyorum ara ara. sizin araçta veya kullanım tarzınızda sıkıntı var bence

Vedat bey,

Dün aracı lpg için servisine götürdüm; lpg servisinde aracın hava filtresini kontrol ettirin dediler. Döndüm servise gittim; hava filtresinde sıkıntı olmadığını teyit ettirdim. Geri döndüm tekrar lpg servisine gittim; kullanımla alakalı dediler. Kullanıcıları 7-8 litre civarında yaktıklarını söylüyorlar, sizin lpg sisteminde de 38 litre lpg ile sadece 285 km (100 kmde 13 Lt) gidebildim dediğimde ayar için bilgisayara bağlamayı kabul etti. Ayarlarda eksik bir şey çıkmadı. Otomatik viteste biraz fazla yakar dedi, olmazsa bir daha getirin, ayarı biraz daha düşürürüz ama elden gelen buymuş. Sistem Vogas diye yerli bir markaymış. Başka bir marka taktırmak istediğimde sistemi söküp değerlendirme imkanları yokmuş. Gözüm adamı pek tutmadı ama yetkili servisi o diye başka bir yere gitmedim..

Özetle bu aracın, bu marka sistemle, 7,44' ü geçtim, 9 litre yakması bile mucize gibi görünüyor. Sizin lpg kitinin markası nedir acaba?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 May 2011 17:09 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2004 Toyota Avensis 2.0 Elegant AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 44
aga ben 1.5 otomatik aracımla ortalama 8.6 lt ile geziyordum. Vialle lpi taktırdıktan sonra da gaz olarak 10 lt'yi hiç geömedim. genelde 38'lt ile 400-450 arası yol yapıyordum. yani ben hala sizin ayarlarınızda bir sorun var diyeceğim. diğer taraftan bir defaya mahsus kullanımınızı değiştirmeden benzinle deneme yapın derim. ama dolu depo ile filan. eğer benzinde de çok yakıyorsanız gazda o değerler normal molur.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 21 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye