Zaman: 02 Eki 2025 10:38

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 159 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 27 Şub 2011 17:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
sinir kupu yazdı:
yav ben de full'ün dizeli hakkında hala kararsızım. okudğum bulabildiğim olumsuz tek eleştiri aracın tükeitminin artığının söylenmesi. o da bir kişinin yazdığı. hani bir kaç depo sonucu bir şey de değil. diğer yazılan çizilenler ise acaba? diye başlayan genelde şüpheci yaklaşımlar. diğer yandan benim aracın motoru için bir yerde yakıta hassas derken başka yerde ne koysan gider gibi konuşmuşlar. neyse şimdilik bekleyeceğim. biraz daha boşalsın depo da o zaman bir de full denerim. deponun ne kadar yaktığını vs daha rahat anlatım.


Ben senin aracin motoru icin hassas diye duydum. Ne koysan gider olanlar multijetler. Komur bile koysan yakar deniyor :D

Lakin senin aracta DPF filan olmadigi icin mazot sulu bile olsa ciddi bir hasara sebep olacagini zannetmiyorum. Eurodizel ise zaten eurodizeldir, adamlarin goz gore gore yuksek kukurtlu yakiti eurodizel diye satacak hali yok.

Ben su anda rakip firmalar ve bunlarin arkasinda duran medya karteli basta olmak uzere bircok kisinin + kedi ciger meselesinden dolayi bircok kullanicinin FULL'un aciklarini didik didik aramakta oldugunu dusunuyorum. Buna ragmen simdiye kadar elle tutulur bir elestiri duymadiysak bence adamlar basarilidir.

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Mar 2011 12:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
Arkadaslar tasinma esnasinda arabanin limitlerini zorlama sansim oldu. Araba gercekte konfor olarak olmasa da yol tutus olarak (zaten bu ikisini bir arada bulmak imkansiz gibi birsey) muthis keyif veriyor ve performans olarak da tatmin ediyor. Otobanda 160 ile gidiyorsunuz ve inanin arabanin kacla gittigini bile anlamiyorsunuz. Zaten motor dusuk devirde calistigi icin yol ve ruzgar sesinin de etkisiyle kacla gidrseniz gidin motor sesi hic duyulmuyor onun da etkisi var hizin hissedilmemesinde. Fren performansi olarak da fevkaladenin fevkinde diyebilirim. Sert fren yapmama ragmen ABS'nin devreye girmesine luzum bile kalmiyor. Ornek vermek gerekirse onumdeki ve arkamdaki kizaklayacak derecede fren yaparak durdugunda ben ABS'yi devreye sokmayacak kadar bir basinc ile ayni sekilde durabildim. Bu birkac kez basima geldi.

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Mar 2011 16:27 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2004 Toyota Avensis 2.0 Elegant AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 44
eee lastik farkı da var olm. yokohoma advan sonuçta :D
olm bak böyle şeyler yazma. forumsa forum paylaşımsa paylaşım. benim açtığım başlığın altında bu şekilde beni can evimden vurmaya devame dersen konuyu kilitleyeceğim bilesin :D

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Mar 2011 16:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
sinir kupu yazdı:
eee lastik farkı da var olm. yokohoma advan sonuçta :D
olm bak böyle şeyler yazma. forumsa forum paylaşımsa paylaşım. benim açtığım başlığın altında bu şekilde beni can evimden vurmaya devame dersen konuyu kilitleyeceğim bilesin :D


Hehehe. Daha yeni basladim olm daha cook yazicam. Tenekeye biniyorsan bu yazdiklarima katlanacan yapacak birsey yok :D

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Mar 2011 10:02 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Haz 2010 21:01
Mesajlar: 1098
Şehir: Samsun
İsim: S.Uğur
Araç: 2010 lancer 1.5 invite mt yakut kırmızı
Meslek: turizm
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 33
teneke olsa yine iyi megane ın yarısı plastik :)

_________________
BAYRAKTAR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Mar 2011 11:00 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2004 Toyota Avensis 2.0 Elegant AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 44
Kompozit malzeme oılm bi kere. anlamazsınız siz. büyük bir mühendislik şahaseri gibi bişi. :D

teneke meneke aga bisiklet niyetine biniyoruz.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Mar 2011 12:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Ağu 2010 14:43
Mesajlar: 444
Şehir: Ankara
İsim: Görkem Yavuz
Araç: Lancer 1.6 Invite
Meslek: Odtü-Maden Müh. Öğrenci
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 22
O plastiğin darbe emip hayat kurtardığını sanan ve muhtemelen lisede fizik derslerine bedencinin girdiği bir sürü Renault kullanıcısı ve destekleyicisi mevcut :kır:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Mar 2011 13:28 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Haz 2010 21:01
Mesajlar: 1098
Şehir: Samsun
İsim: S.Uğur
Araç: 2010 lancer 1.5 invite mt yakut kırmızı
Meslek: turizm
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 33
sinir kupu yazdı:
Kompozit malzeme oılm bi kere. anlamazsınız siz. büyük bir mühendislik şahaseri gibi bişi. :D

teneke meneke aga bisiklet niyetine biniyoruz.


yaya koruması için öyle yapılmış diye bir söylenti çıktıydı ama banada pek doğru gibi gelmedi sonuçta yayaya çarpma önden olur.ön tarafta plastik gerçi kaputa kadar.yan taraftan çarpışmada nasıl 5yıldız almış onuda anlamadım.ki renault araçlarında yüzde 60 oranında geri dönüşüm malzemeleri kullanıyormuş.çevreci arkadaşlar.hem geri dönüşüm malzemesi kullan hem arabanın yarısını plastik yap ama yine fahiş fiyata sat.ne diyeyimki milletimizde sağolsun bilinçsizce alıyor.yani bisiklet niyetine alanları kastetmiyorum tabi:)

_________________
BAYRAKTAR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Mar 2011 15:24 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2004 Toyota Avensis 2.0 Elegant AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 44
son anda lafı çevirdin ya helal olsun ;)

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 May 2011 22:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Kas 2010 12:28
Mesajlar: 12
Şehir: Bahçelievler/İST
İsim: cihad
Kan grubu: a -
merhabalar.yazınızı baştan sona kadar keyifle okudum.Açıkçası benim asıl bilgi almak istediğim aracın manuel moddaki performansı.Ralliart yazılımı,hava filtresi,sprint booster vs. gibi eklentiler kullanarak performansı arttırmak mümkün müdür?0-100'e manuel modda kaç saniyede çıktınız?Manuel modda ara hızlanmaları tatmin eder seviyede mi? 1.6 117 ps manuel deneyiminiz olduysa 1.8'in sport moduyla kıyaslayabilir misiniz?Ayrıca diğer arkadaşlar bilgi sahibiyse onların da görüşlerini almak isterim.Herkese teşekkürler

_________________
görünen köy uzakta değildir...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 May 2011 14:06 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2004 Toyota Avensis 2.0 Elegant AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 44
bununla ilgili kendi çekimim olan bir video da paylaşmıştım. oradan bakabilirsiniz. manuel modda 1 sn filan daha iyi hızlanıyor. ama benim elim alışık değil diye de olaiblir. belki biraz daha iyileştirilebilir.
performans artımı için bir arkadaş iyi bir masraf edip aracı tanınmaz hale getirdi. 233 hp diyeyim sen anla.
1.6'nın manuelini performanslı kullanmadım henüz. 1.5 kullanmış birisi olarak aman aman bir fark yok. sanırım 1.6 kafa kafaya filandır (manuel modda tabi) ama ara hızlanmalarda 1.8 bariz üstün. ilk kalkışta şanzıman farkı belli ediyor kendini. sonuçta hidrolik. ama devir yükseldikçe coupling artıp manuel gibi oluyormuş.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 May 2011 15:54 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Eki 2010 10:53
Mesajlar: 271
Şehir: İZMİR
İsim: suat
Araç: 2012 mitsubishi outlander
Meslek: İNŞAAT MÜHENDİSİ
Kan grubu: A +
Yaş: 37
1.8 kullanmadım, ama fabrika verilerine göre 1.6 nın 0-100 hızlanması 1.8 den daha iyi diye biliyorum. Ama ara hızlanmalar konusunda hiçbir fikrim yok.

http://www.mitsubishi-motors.com.tr/lancer/index.asp?pg=teknik

_________________
Mitsubishi Lancer 1.6 İnform Beyaz


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 May 2011 08:36 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2004 Toyota Avensis 2.0 Elegant AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 44
ben de 1.6 'yı zormaladım ama 0-100 denemesi yaptığımda 1.8 aracımda manuel ve otomatik arasında 1 sn kadar bir fark vardı. ve 11 sn'nin altındaydı manuel modda. bildiğim 1.6'da da aynı değerler olduğu. Ama belki o da yazandan daha iyi hızlanıyordur orasını bilemem. ben kullandığım araba için hızlanma verisinin teknik veriden manuelde daha iyi olduğu video ile de göstermiştim. Ara hızlanmada vites sistemi dediğim gibi yüksek devir yaparken manuele yakın bir çalışma şekli gösterdiğinden doğal olarak 1.8 motor olduğunu gösteriyor. bunda şaşıracak bir şey yok. sonuçta araç 1.8 o kadarcık da olsun.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 May 2011 08:47 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
Ben bu 1.6' dan hiçbirşey anlamadım.
Hemen her sabah (05:45 - 06:15 arası, yolda kuşlar ve ben...) Hadımköy çıkışına gelmeden önceki iniş banketinde son sürati deniyorum, 180' i henüz geçirmeyi başarmış değilim. İniş banketi olmasına rağmen...

Kalkışlarda ilk 2sn kararsız, sonrasınad klasik mitsubishi sendromu var, yani 3000 - 3500 devire kadar mızmız. Sonrasında da motor sesiyle orantılı bir şekilde gitmeye çalışıyor işte. Açıkçası performansından memnun değilim. Belki de hala motoru açılmamıştır, ondan olabilir.

Bir de işin garibi, Aydın Hoca' nın 1.5' ini kullanmıştım. Onun arabası 1. viteste çok iyi alıp götürürken 2. vitesi biraz mızmız, benimkinde ise durum tam tersi, 1. vitesim mızmız 2. vitesim dolu. Bir de bu sabah deneme fırsatı buldum, 3. viteste 150 Km/h' a kadar koşabiliyor, sonra devir kesici devreye giriyor...

Tabi performansı kıyaslarken, kendi arabamın 1.8 GDI olduğunu ve ne olursa olsun biraz onun etkisinde kaldığımı da göz önüne almak lazım. Aslında beygir gücü olarak Carisma 125, Lancer 117, pek bir fark yok ama gidiş olarak arada 8 hp değil, en az 40 hp var diyebilirim. 1.8 GDI, Lancer' e göre resmen uçuyor. Bahsettiğim iniş banketinde 200' ü yukarı doğru çooook rahat deviriyorum...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 May 2011 12:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Eki 2010 10:53
Mesajlar: 271
Şehir: İZMİR
İsim: suat
Araç: 2012 mitsubishi outlander
Meslek: İNŞAAT MÜHENDİSİ
Kan grubu: A +
Yaş: 37
Valla geçenlerde 1.6 ile Bursa otobanında 200 km/saat'i geçtim. Tabi anlık yakıt göstergesini görünce önce bir şok geçirdim :shock: sonra da ayağımı anında gazdan çektim :D

_________________
Mitsubishi Lancer 1.6 İnform Beyaz


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 May 2011 21:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Mar 2011 23:50
Mesajlar: 154
Şehir: İstanbul
İsim: ismail coşkun
Araç: Lancer 2004 Triptonik
Meslek: Emekli öğretmen
Kan grubu: BRh+
Yaş: 54
Ben de İstanbul Ankara otoyolunda düz yolda 165'i gördüm hemen ayağımız gazdan çektim. O hıza nasıl çıkmışım, o hızda nasıl hissetmeden gidiyorum hiç anlamadım. Hız felakettir diyerek 140'ı geçmemeye çalışıyorum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 May 2011 13:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 May 2011 21:46
Mesajlar: 257
Şehir: Bursa
İsim: GULEC
Araç: Colt
Meslek: Kalite
Kan grubu: 0+
Yaş: 27
1:Yüksek vergi dilimi icerisine girmesi
2: 1.8 araclar ulkemizde her zaman 1,6 ile 2,0 motorlarin gölgesinde kalmasi...pek satilan bi motor hacmi degil ülkemizde.
3:motor gucu beygir bekletiler dogrultusunda zira 0-100 tatmin edici degil... son hiz tum japon arabalarinda oldugu gibi limitlendirilmis..

bunlarin haricinde cok cok guzel bir araba hem donanim hemde gorselligi ile... hele bi de speacil editon paketi varsa... :vauv:

_________________
MITSUBISHI CoLT Cz3


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 May 2011 21:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
1.8'in vergi olayı fena giriyor doğru, yakıt olarak da (yine mitsu olmak kaydıyla) 1.5-1.6 seviyelerine ya da GDI ekonomisine inmek zor görünüyor (otomatik vitesin de etkisi var) ama iddia ediyorum aynı ağırlıkta otomatik vites (tork konvertörlü olması şartıyla istediğiniz teknoloji olabilir) istediğiniz marka 1.6 motorlu aracı getirin aynı sürüş şartlarında 1.8 lancer daha az yakacaktır. Onun dışında 1.8'i sürmesi çok çok keyifli. Bazen ciddi ciddi bu arabanın son sahibi olmayı düşünüyorum :D

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 May 2011 07:55 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2004 Toyota Avensis 2.0 Elegant AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 44
catalyst yazdı:
1.8'in vergi olayı fena giriyor doğru, yakıt olarak da (yine mitsu olmak kaydıyla) 1.5-1.6 seviyelerine ya da GDI ekonomisine inmek zor görünüyor (otomatik vitesin de etkisi var) ama iddia ediyorum aynı ağırlıkta otomatik vites (tork konvertörlü olması şartıyla istediğiniz teknoloji olabilir) istediğiniz marka 1.6 motorlu aracı getirin aynı sürüş şartlarında 1.8 lancer daha az yakacaktır. Onun dışında 1.8'i sürmesi çok çok keyifli. Bazen ciddi ciddi bu arabanın son sahibi olmayı düşünüyorum :D

olm iddia etmene gerek yok zaten ben bunların hepsini teknik verileriyle ispat ettim zamanında. iddia etme yani. emin ol.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 May 2011 22:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
sinir kupu yazdı:
catalyst yazdı:
1.8'in vergi olayı fena giriyor doğru, yakıt olarak da (yine mitsu olmak kaydıyla) 1.5-1.6 seviyelerine ya da GDI ekonomisine inmek zor görünüyor (otomatik vitesin de etkisi var) ama iddia ediyorum aynı ağırlıkta otomatik vites (tork konvertörlü olması şartıyla istediğiniz teknoloji olabilir) istediğiniz marka 1.6 motorlu aracı getirin aynı sürüş şartlarında 1.8 lancer daha az yakacaktır. Onun dışında 1.8'i sürmesi çok çok keyifli. Bazen ciddi ciddi bu arabanın son sahibi olmayı düşünüyorum :D

olm iddia etmene gerek yok zaten ben bunların hepsini teknik verileriyle ispat ettim zamanında. iddia etme yani. emin ol.


Evet haklısın. Bu arada 1.8 ile 6.2 (6.1 miydi yoksa la) lt yani fabrika verisi altına henüz inemedim onu tutturuyorum da altı olmuyor iyi hesaplamış keratalar :D

Tabi virajları 100 ile dönersen inemezsin dediğinizi der gibi oluyorum :D

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 159 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye