Zaman: 20 Ara 2025 00:37

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178 ... 258  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 28 Haz 2011 20:33 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5655
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
az önce bir lastikçiye sordum. 2.5 cm yüksekliği nasıl sağlarız diye. aracı getir dedi (bende daha umera hocam 40. yı demedi dermişim :roll: ) ben de henüz almadım dedim. kesin söylemeyeyim ama 235*70*17 olabilir dedi. tabii bu cevap benim için maliyetin artması demek. bu arada toyo marka almayı düşünüyorum. dedim. iyi fikir audi Q7 de toyo ile anlaştı dedi. gel 40. gel!!!!
aracı tecrübe etsek de zaten normal yol koşullarında ihtiyaç duymayacağımız kesin de istisnai durumlarda KEŞKE dememek için tüm gayretimiz.
acaba ölçüler büyüdükçe lastiğin ömrü uzar mı?
bu arada kerim abey yok, elinin hamuruylan bizim işlere bulaşamıyor mu acep :D

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 28 Haz 2011 22:44 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
İlhami abi senin işlere bulaşacam bulaşmasına da, elimin hamurunu sıvasam üstümün unu kalıyor, unu silkelesem paçalardan kırıntı dökülüyor, bi türlü konsantre olamadım :)

Ben en son Carisma' ya Continental alırken lastikçi abi bi hesap yapmıştı. O hesabı da ben bi yere not etmiştim, onu bulursam senin yükseklik işini çözeriz, bi araştırayım şunu.

Bi yandan da 1.8 yapıştı elime öte gitmez, kimse dönüp selam vermez, kapının önünde veletler de kale direği yerine benim otomatik anteni söküp kullanıyorlar deli olacağım deli... Bedava da olsa verecem arabayı artık, yoksa katil edecekler beni...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 28 Haz 2011 22:50 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
Abi hesabı yazdığım yeri bulamadım ama birden aklıma geldi.

Yanlış hatırlamıyorsam lastiğin yüksekliği, ilk değerin ikinci değeri kadar :) Yani Örn, senin 235*70*17 lastiğin yüksekliği 235' in %70' i kadar, o da oluyor ki 235*0,7= 164,5 mm

Bu hesaba göre senin orjinal ebadın kaç onu bilelim, ona göre ebat bulalım abi...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 29 Haz 2011 09:30 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5655
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
215/55 R17 ölçüsünü cant (17) ölçüsüne dokunmadan nasıl aracı yerden 2.5 cm. yükselterek arazi canavarı yaparız?
soru bu (bu arada pişen hamurlardan gönderiver kahvaltı yapamadım!! )
BU ARADA HERKESİN KANDİLİNİ KUTLARIM :MCT:

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 29 Haz 2011 14:06 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5655
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
kerim abeyin formülüne göre torbulander'ın yerden yüksekliği 215*55=118,25 oluyor (17" hesap dışı). biz 2.5cm yükseltmek için yanağı 65 yapalım dersek sonuç 139,75 oluyor kazandığımız yükseklik: 139,75-118,25=21,5 olur. bu sonuç, 17" cant olduğunu da düşünürsek kurtarır sanırım. yanak 70 olsa 150,5 oluyor fark= 31,75=3,1 cm. umra hocam bu ölçünün(70 yanak) sırıtacağını söylemişti. ama turbolander'lar iz genişliği 15mm daha geniş olduğundan bence sırıtmaz. AMA 215/70/17 FİYAT OLARAK ŞİMDİDEN SIRITIYOR :D
bakalım böyle ebat lastik varmı fiyatı nedir? bu arada nankang marka lastikler nasıldır. ucuz ama kalite?
215/70/17 sanırım yok nette bulamadım. 215'i 225/235 yaparsak yanak olarak 60,65,70 oluyor.neticede oran sonucunu143,25bulacağız (225*0,65=146,25). neyse meseleyi lastik gibi uzattın diye biri yazmadan burada noktayı koyayım.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 29 Haz 2011 15:32 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5655
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
ONA GÖRE ALCAZ (LASTİK GİBİ UZATTIN DEMEK İSTEDİN HERHALDE :D )
bütün gücümüzle forumu canlandırmaya çalışıyoruz. yağmasak da gürlüyoruz :dus:

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 29 Haz 2011 16:28 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5655
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
ne yapayım. muhabbet burda sen bile burada daha fazla cevap verdin bak

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 29 Haz 2011 22:29 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Yok yok bu başlığın ayrı bir samimi havası mevcut:)

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 01 Tem 2011 00:50 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5655
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
bugün bir tane(sahibinden com.da ki en ucuz+lpgli) denedim. en çok merak ettiğim düz vitesin geçişlerinde keyif verip vermeyceği idi. çünkü eski aracım (s40) düz vitesti ve keyifliydi. aynı keyifi başka araçlarda hissedememiştim. bir de bagaj kapasitesi idi. aracın vitesleri hoştu vites geçişlerinde çok tatlı bir şırk/şıkırdama sesi vardı çoook hoşuma gitti. bagaj carismaya göre çok geniş değildi ama tavan yüksekliği avantaj. çocuk koltuğunu dik olarak rahat sığdırabilrsiniz. yine de o boyutta bir araç için beklentiyi ancak karşılıyor diyebiliriz. 2.0 düz motor (turbosuz) kasa ağırlığını çok rahat kaldırıyor fazla bile geliyor diye biliriz. keşke benim her zaman favori motor seçeneğim 1.8T seçenek olsaydı. hem performans, hem yakıt hem de vergi avantajı olurdu. bunlar objektif (her outlander için) değerlendirmeler. bindiğim araca gelince. 190bin. km ve çok yıpranmış. araç gazda (BRC)çalışırken gürültülüydü (yağlanmamış metalik aksamların bir birine vurması gibi)(benip teleflexin sesi yok gibi aynen orjinal motor sesi gibi) kaput altında havalandırma filtresininborusu (giriş) kırık ve çatlaktı. arka ve ön farların birer tanesi çizik vs. araç komple boyalı ve sağ arka çamurlukda büyük olmasada göze görünen bir bombe/darbe vardı. araç yakın zamanda komple boyanmış olduğu anlaşılıyor.lastikler yeni sayılır ama satıcı hankook diye övünse de bence kötü marka. herhalde yokohama ile karıştırıyor veya beni bilmez sandı. kısaca ilk outlandera bu kadar yakın olmak ve kullanmak modeli tanımak adına güzeldi fakat test ettiğim araç yıpranmıştı kısmetse bir de turbo denemeyi düşünüyorum. sonuçda fiyatına göre şu an alınacak tek araç.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 01 Tem 2011 08:12 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Yıpranmış araç genelde kullanıcıları soğutur araçtan.
Ama sizin Mitsu kullanıcısı olmanız bunu engelledi sanırım.
İzlenimleriniz benim içinde önemli.
Zira sizin tecrübelerinize binaen tecrübe etmeden,uğraşmadan alabilirim:)
İntibanın olumlu olması beni sevindirdi.
12 de kaldık sanırım devam etmeme gerek kalmadı.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 01 Tem 2011 10:42 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5655
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
yok yaaa merakım gitsin diye görüştüm. bir an önce binmek/denemek için yoksa dediğim gibi ocaktan önce zor

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 03 Tem 2011 20:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 30 Eyl 2010 18:19
Mesajlar: 166
İsim: hilmi
Araç: mitsubishi carisma
Meslek: memur
Kan grubu: BRh+
Yaş: 41
selamün aleyküm arkadaşlar. carisma sahiplerine olmazsa olmaz bir tavsiyede bulunmak için yazıyorum..kocaeli bölgesinde iseniz veya yolunuz kocaeliye düştüğünde servis ihtiyacınız olduğunda sakın ha bursa yolu üzerindeki ustalar mitsubishi servisine GİTMEYİN. 4 ay önce yetkileri alındığı halde binanın üzerinde en az 10 metre uzunlukta yetkili servis tabelası duruyor..aracıma arkadan çarptıkları için ezilen tanponu ve arka paneli yaptırmak üzere yetkili servis tabelasına bakarak aracımı teslim ettim. kendim cezaevinde infaz koruma memuru yani milletin bildiği adıyla gardiyan kadrosuyla teknisyen olarak çalışıyorum.14 yıllık uzman çavuşluk ve 3 yıllık cezaevi yaşantımda hiç bir askere ve mahkuma servis sahibinin bana hitap ettiği gibi hitap etmedim. neyse arabamı bıraktım ve tamirin bitmesi için dua etmeye başladım ertesi gün aracınız hazır diye aradılar. bu hasarın bir günde yapılmış olması beni şüphelendirdi ..gittim ama ne göreyim sadece tanpon boyanıp takılmış, içeri doğru eğilen arka panele el bile sürülmeden boyanmış.içeri eğikliken dolayı çamurlulardan yarım santim aşağıya çekilen bagaj kaputu olduğu gibi duruyor. tanponun bir tarafı yerine oturmuş bir tarafı yarım santim aşağıda. içeriye eğilen arka panel nedeniyle bagaj iç plastik kaplaması yerine oturmuyor..bunları söylediğimde adı usta olup ustalıkla alakası olmayan zevat'' senin aracın önceden darbeliymiş sen arabanı yaptırmak için özellikle çarptırmışsın ,ben bu hale getirene kadar ne çektim biliyor musun ''diye beni azarlamaya kalktı. aracımı alıp ayrıldım.. temsaya mail atarak şikayet ettim .o zaman üç kağıdın seviyesi ortaya çıktı temsa yetkilisi beni arayıp biz 4 ay önce ustalar servisin yetkisini aldık şu anda yetliki servis değil demez mi..ama yine de benim şikayetim karşılıksız kalmasın diye adı geçen servisi arayıp araca neler yapıldığını ve benim şikayetlerimi iletmişler .sonuç olarak beni olmadık bir bahaneyle çağırdılar ben durumu bildiğimden tüm anormal yapılan işlerin,panel iç plastiğinin tanponun kopuk kulaklarının ,tanponun alt ayaklardaki civata deliklerinin civata takılmamış hallerinin resimlerini çekip gittim.orada gerçek yüzleriyle bir daha karşılaşıp nasıl bir müşteri istediklerini öğrenme şansım oldu.. kesinlikle bilinçli müşteri istemiyor beyefendiler..sadece direksiyondan haberdar olup aracın başka yerinden ,özellikle kaportadan ve yapılan işin maiyetini bilen müşteri istemiyorlar. biraz uzun oldu kusura bakmayın ama yazmadan edemedim.. Allah yolunuzu böyle servislere düşürmesin..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2011 11:04 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5655
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
bu tür meselelerin uzunu-kısası olmaz teşekkürler. son yazışmalar her ne kadar muhabbet eksenli olup hafif bir eksen kayması olsa da forumların bence ilk amacı teknik destekse ikinci amacı da müşteri memnuniyeti-memnuniyetsizliği ile ilgili usta/servis bilgilendirmesidir. bilgilendirmenizden dolayı tekrar teşekkür ederiz.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2011 13:45 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Bu yazı o civarda kullanıcılara ve hasbelkader dışardan olupta bu yazıyı okuyan tamircilere uyarıcı etki yapacaktır.
Tamircilerde artık dünyanın küçüldüğünü farketsinler. Hiç bir şey artık dört duvar arasında kalmıyor.
Memnuniyeti olanda yazsın. Memnuniyet yazılarıda teşvik edici olacaktır.
Yerinde bir paylaşım.
İlhami beyin dediği gibi forumun amacına uygun faydalı bir paylaşım.
Tşk. ediyorum.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2011 13:47 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
av.ilhami yazdı:
yok yaaa merakım gitsin diye görüştüm. bir an önce binmek/denemek için yoksa dediğim gibi ocaktan önce zor


Ben her an bir şeyler bekliyorum sizden.
Bakarsınız Outlander sayfasına kayarsınız:)
Araştırmalar nasıl gidiyor?

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2011 17:42 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5655
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
sahibinden com.da uygun fiyat turbo modellerden bazılarına mail attım : aracın modelini MT olarak belirttikleri için. ama fotoğraflarda kaput ortasındaki intercooler havalandırma yoktu hiçbirinde hepsine de araç turbo mu dedim 24 saattir cevap veren yok. sanırım turbo değiller. fotolarında intercooler havalandırması olanlarda 30 küsurdan başlıyor. öyleyse turbo alamayacağız demektir.
bir yandan eşimi de düşünerek otomatik (2.4 motor) alayım diyorum ama vergisi yıllık 500 küsur fazla. neticede araç büyük olunca otomatik de kullanım kolaylığı sağlayacak gibi. genelde uzun yolda kullanacağım için otomatikler vites oranları büyük olduğundan malum uzun yolda daha az yakar. ancak motor da 2.0 olmayıp daha büyük olunca uzun yoldaki yakıt avantajı olur mu ne olur.....!?
lpgli mi alsam yoksa içime sinen markayı (prins veya teleflex) kendim takmak için lpg.siz mi alsam......!?
eko66 larda 2.0 ile 2.4 motorlar için farklı ve daha pahalı modeller var yani hem vergi hem eko66 maliyeti yüksek olacak. ama eko66ya bir kere verceğiz lpg sine montaj için. elimdeki 1.6 motorları destekliyor. yani eko66 açısındanda ayrı bir fikir lazım. belki lpgli alıp sadece eko66 montajı ile lpg kalitesini hollanda ( prins/teleflex) seviyesine çıkartmış olurum. ama hollanda takdırıp da niye daha da iyi bir sistemim olmasın !?
işte hocam son durum arz- ı halimiz budur.
aracı alsam da sayfadan kaymam ama eleştiri oklarına hedef olmamak için buradaki yazıları outlander sayfasına kopyalıyorum. :twisted:

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2011 19:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 30 Eyl 2010 18:19
Mesajlar: 166
İsim: hilmi
Araç: mitsubishi carisma
Meslek: memur
Kan grubu: BRh+
Yaş: 41
arkadaşlar cevaplarınız için teşekkür ederim .. aracımı teslim almak için 550 tl lik senet imzalamak zorunda kaldım. sigorta benim hesabıma parayı yatırdığında ben parayı servise ödeyip senedi alacağım.aracımı halen teslim aldığım gibi muhafaza ediyorum eksilerini yaptırmadım. servis hakkında beni mağdur ettiği için dava açsam bir şey çıkar mı dersiniz..dışarıdan bakıldığında pek belli olmuyor ama ben aracın durumunu bildiğimden huylandım her seferde gözüm servisin yaptığını iddia ettiği ama benim yapılmadığını bildiğim yere gidiyor.dava açma konusunda fikirlerinizi bekliyorum.şimdiden teşekkür ederim..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2011 20:09 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
İlhami bey ben sizin yerinizde olsam (eger satacaksanız)Carismadaki kiti ecu,regulator,enjektörs,map ve sensörleri alırım.
Ucuz kitlerden az bir meblağa taktırırım ve aldığım araca ıyı bir montaj yaptırır kullanırım.
Bu durumda alacağınız ister lpg li olsun ister olmasın fark eden bir durum olmaz. Lpg li olursa masrafınız daha az olur.
Depo ve boru tesisatını değiştirmezsiniz. Direk kablo tesisatını değiştirrip montajı yaptıttırısınız.

2.4'lerin vergi dezavantajı dışında bir zararı olmayacaktır kanaaitmce.
Uzun yolda hemen hemen aynı yakıtı yakar ekonomik kullanımda.

eko66 ve diğerleri konusunda tereddutlerim mevcut.
bu konuda bîfikirim.

Outlander sayfasınıda takip ediyorum:)
Bugün Forester'in resmini çektim yanında Astra vardı.
Aralarında görüntü olarak çok az fark mevcut.Binince biraz farklı olsun derim binek araçtan.
Resmi koyacaktım telefon arabada kaldı. Birazdan koyarım.
Edit: resmi ekledim.
Resim

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


En son umera tarafından 04 Tem 2011 21:16 tarihinde düzenlendi, toplamda 2 kere düzenlendi.

Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2011 20:12 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
@alaybeyi
Eğer aracınız bugüne kadar kaskolu ise kanaatimce ısbat etmeniz mümkün.
Fakat aracınız kaskosuz bugünlere geldiyse pek bir şeyi ısbat edemesiniz.
Önceden vardı.İftira ediyor der işin içinden çıkarlar.
İlhami bey bu konuda illaki bir fikir beyan edecektir:)
Alanınıza müdahele etmiş olmayayım:)

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2011 22:03 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Samsun tarafına,sahile inecek arkadaşlara yolunuz düşerse bir öneri.
Resim
Havza'dan sonra Çakallı mevkiinde son derece lezzetli menemen ve saç kavurma yiyebilirsiniz.
Hizmet güzel fiyatlar uygun.
Bu tür yerlere gittiğimde ilk önce Wc'lerine dikkat ederim.
Eğer temizliği ve düzeni güzelse o tesisde iş var demektir derim.
Burası bu ilk intibadada başarılı.
Yolu düşen arkadaşlara tavsiye ederim...

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178 ... 258  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye