Zaman: 17 Kas 2025 13:26

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 46 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 08 Nis 2011 10:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
Benim marş olayında sorun yok da, Aracı çalıştırıp hareket ediyorum diyelim. Seyir halindeyken fanı veya klimayı açınca farlar biraz kısılıyor. Sonra düzeliyor gibi oluyor. Aynı şey bir de frene bastığımda meydana geliyor.

Zaten frene basınca çıt diye çok küçük bir ses geliyor, farlar kısılıyor bir an için...

Bu neye delalet eder arkadaşlar...

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Nis 2011 17:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Mar 2010 19:11
Mesajlar: 258
Şehir: bahçelievler,ist
İsim: alpay evren
Araç: colt 1.3amt,L300panelvan,L300camlıvan :D
Meslek: öğrenci
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 24
hero4262321 yazdı:
Benim marş olayında sorun yok da, Aracı çalıştırıp hareket ediyorum diyelim. Seyir halindeyken fanı veya klimayı açınca farlar biraz kısılıyor. Sonra düzeliyor gibi oluyor. Aynı şey bir de frene bastığımda meydana geliyor.

Zaten frene basınca çıt diye çok küçük bir ses geliyor, farlar kısılıyor bir an için...

Bu neye delalet eder arkadaşlar...

aynı şeyleri jazzda ve corsada yaşadım colttada fark ettim bi sorun olduğundan değil akünün düşük olmasından dolayı yapıyormuş gayet normal endişe edilcek bşi yok :)

_________________
viewtopic.php?f=33&t=2344
viewtopic.php?f=33&t=2553
ralli///art all day & all night


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Nis 2011 22:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
extrabonus yazdı:
Araç normal kullanıldı ( kullanılıyor ) Bilal. Yüksek devirlere çıkılmadı, çoğunlukla sakin sürüldü. Güç kaybettirecek ekstra bir elektrik aksamı takılmadı. Yıllık yaklaşık 15 - 16 Bin Km yol yaptı, bakımları düzenli olarak Mar, Yıldızlar ve Aldatmaz'da yapıldı. Sanırım ondan şimdiye kadar akü ile ilgili pek bir sorun yaşamadım. Ben aküyü değiştireyim de aracı satarken alan arkadaştan küfür yemeyelim sonra :) Yeni akü olması için Yiğit'in elektro serisinden 60A alayım diyorum. Zaten yakında 105 bin bakımına gideceğim ondan sonra değiştiririm.


Yilda kac bin yaptiginiz pek mesele degil de, kac kere masrs aldigi mesele. Ama sizin aku iyi dayanmis anlattiklariniza gore.

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Nis 2011 11:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
_opeth yazdı:
far kısılırken devirde bir oynama var mı? fan cama doğru üfleme şeklinde mi çalışıyor?

Valla vedatçım, fan cama doğru açık veya değil fark etmiyor. Devirde dalgalanma olmuyor. Taa geçen seneden beri bu deviri bir videoya alıp ekleyim diyorum hep unutuyorum. Bugün unutmazsam gideyim aracı çalıştırıp klimayı açtığım sırada video çekeyim...

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Nis 2011 12:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
_opeth yazdı:
hani cama üflerken klima lambası yanmasada klima açık oluyor ondan dedim, benim araçtada ksıılma oluyor ama amt elektrikle çalıştığından normal düşünüyorum. manuel de olmasının nedeni ise devirin düşmesine bağlı olarak aküyü çok az geç devreye sokmasından olabilir diye düşünüyorum şu an.


Bu detayı biliyordum da. Fan ayarı soğukken cama doğru ise klima ışığı yanmadan klima çalışıyordu. Benimki en sıcakta durmasına karşın devirde dalgalanma olmuyor. Bahsettiğin devir düşüklüğünü Şahin abinin aracında gözlemledim kardeş. :D

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Nis 2011 23:28 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
hero4262321 yazdı:
_opeth yazdı:
far kısılırken devirde bir oynama var mı? fan cama doğru üfleme şeklinde mi çalışıyor?

Valla vedatçım, fan cama doğru açık veya değil fark etmiyor. Devirde dalgalanma olmuyor. Taa geçen seneden beri bu deviri bir videoya alıp ekleyim diyorum hep unutuyorum. Bugün unutmazsam gideyim aracı çalıştırıp klimayı açtığım sırada video çekeyim...


Bahsi geçen videomuz


_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Nis 2011 10:02 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Ara 2010 23:34
Mesajlar: 1300
Şehir: Aydin
İsim: ergün
Araç: Astra H
Meslek: memur
Kan grubu: arh+
Yaş: 28
arkadaşlar şu far kısılma olayı, cam açma kapamada oluyor mu?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Nis 2011 11:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
ergunp yazdı:
arkadaşlar şu far kısılma olayı, cam açma kapamada oluyor mu?


Az da olsa klimaya yuk bindiren seylerde oluyordu benim. Xenon taktiktan sonra hic olmadi aslinda.

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Nis 2011 12:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2009 18:17
Mesajlar: 2318
Şehir: Karabük
İsim: Hilmi
Araç: 1.5 AMT Colt GP/ASX İnvite
Meslek: Doktor
Kan grubu: A+
Yaş: 30
arkadaşlar coltun orj.aküsünün amperi biraz düşük. sonuçta elektrik aksamına yük bindirildiğinde diğer çalışan şeylerde bir kısılma oluyor.
ergunp yazdı:
arkadaşlar şu far kısılma olayı, cam açma kapamada oluyor mu?

akünün yenilenmesi amperinin yükseltilmesi veya xenon takılmasıyla far sorunu kendiliğinden geçiyor.

hero4262321 yazdı:
Benim marş olayında sorun yok da, Aracı çalıştırıp hareket ediyorum diyelim. Seyir halindeyken fanı veya klimayı açınca farlar biraz kısılıyor. Sonra düzeliyor gibi oluyor. Aynı şey bir de frene bastığımda meydana geliyor.

Zaten frene basınca çıt diye çok küçük bir ses geliyor, farlar kısılıyor bir an için...

Bu neye delalet eder arkadaşlar...


yine aynı neden.ancak gelen çıt sesi sigorta kutusundan.frene basmanla devir düşüyo gerekli gücü üretemiyo motor ve akü devreye giriyo ;)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Nis 2011 19:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
Far kısılması ve nadiren çıt sesi benim Colt'ta da var.. Benim akü 60Amper ve yeni.. İlk taktığımdan beri bu var yani.. Yavaşlarken ışığın şiddeti azalıyor. DH'de bunun yoğun trafikte öndeki aracı daha az rahatsız etmesi için ve benzin tasarrufu olduğu için diye işitmiştim. Sonuçta araç çok yavaşken ışık şiddetinin azalması daha az enerji kullanılması iyi bişi :)

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Nis 2011 22:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
Vedat senin arabada tesisat yok mu arkadaşım.. Sen duyamazsın çıt falan.. Neden?

1. Müziğin sesinden
2. Mercekli Xenon farlarından (Xenon var mıydı sende?)

Ayrıca gerçekten de klima açıkken rolanti oynamaması baya iyiymiş.. Benzinlilerde açtımmı ibre gezinmeye başlıyor..

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Nis 2011 00:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
SynTheSizer yazdı:
Vedat senin arabada tesisat yok mu arkadaşım.. Sen duyamazsın çıt falan.. Neden?

1. Müziğin sesinden
2. Mercekli Xenon farlarından (Xenon var mıydı sende?)

Ayrıca gerçekten de klima açıkken rolanti oynamaması baya iyiymiş.. Benzinlilerde açtımmı ibre gezinmeye başlıyor..


Benzinlideki oynamayı Şahin abinin arabada görmüştüm. Forumda konusu geçince hemen incelemiştim :D Dediğim gibi bende hiç değişmiyor hep aynı. Video süresini kısa tuttum ama klima devreye girene kadar bekledim :D

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Tem 2011 17:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 May 2011 09:57
Mesajlar: 6
Şehir: İstanbul
İsim: Ömer
Araç: Colt 1.1 Inform
Meslek: Medya
Yaş: 30
Basligi gorunce benimle ayni sorunu yasayan birisi var demistim.

Sanirim bu problem basina gelen tek COLT sahibi benim. 1.1 inform 2006 model COLT um var. 2 ay once aldim ve maalesef bir onceki sahibi bana fena ittirdi. Aslinda sahibi de tanidik birisiydi ama kimseye guven olmuyor.

Araba uzun yoldan sonra yoldan dolayi mecburen dur kalk yapmaya baslayinca beni bir telas aliyor artik.

Ilk seferinde maltepeden evden ciktim, 2. kopruden gectim ve maslak trafiginde dur kalk trafige girince sanirim 20 dak. sonra hararet gostergesi otmeye basladi. 5 dak. sonrada su kaynatmaya ve radyator su kaynatmaya basladi. O yogun trafikte arabayi durdum kaputu acip suyuna baktim. Araba calisirken su ekledim. Stop ettim mecburen bi 20-25 dak falan bekledim sonra korka korka devam ettim. Allah tan yol acildi.

Ayni sekilde 3 hafta once Şile yolunda da ayni sorunu yasadim.

Ve gecen hafta tatile Ayvalik a giderken yine ayni olay.

Trafikte dur kalk yapmaya baslayinca korkuyorum artik. Azicik hareket olsa problem olmuyor. 1. viteste, 10 km hizla bile gidiyor olsam.

Canim acaip sıktı bu olay. Ne yapacagim, nereye ne sekilde arabayi gosterecegim, nasil bi yol izleyecegim bilmiyorum.

Yardimci olabilecek birileri varsa cok mutlu olurum.

Aslinda arabayi almadan once cok arastirdim. Yani bilincli bir COLT alicisi oldum. Hemde bu benim ilk arabam. Genel olarak pisman olmadim. Arabanin hemen hemen tum ozellikleri bekledigim gibi cikti. Arabamdan memnun um.

Ama bu hararet olayi cok fena...

_________________
COLT 1.1 Inform


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Tem 2011 19:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
Pokemon yazdı:
Basligi gorunce benimle ayni sorunu yasayan birisi var demistim.

Sanirim bu problem basina gelen tek COLT sahibi benim. 1.1 inform 2006 model COLT um var. 2 ay once aldim ve maalesef bir onceki sahibi bana fena ittirdi. Aslinda sahibi de tanidik birisiydi ama kimseye guven olmuyor.

Araba uzun yoldan sonra yoldan dolayi mecburen dur kalk yapmaya baslayinca beni bir telas aliyor artik.

Ilk seferinde maltepeden evden ciktim, 2. kopruden gectim ve maslak trafiginde dur kalk trafige girince sanirim 20 dak. sonra hararet gostergesi otmeye basladi. 5 dak. sonrada su kaynatmaya ve radyator su kaynatmaya basladi. O yogun trafikte arabayi durdum kaputu acip suyuna baktim. Araba calisirken su ekledim. Stop ettim mecburen bi 20-25 dak falan bekledim sonra korka korka devam ettim. Allah tan yol acildi.

Ayni sekilde 3 hafta once Şile yolunda da ayni sorunu yasadim.

Ve gecen hafta tatile Ayvalik a giderken yine ayni olay.

Trafikte dur kalk yapmaya baslayinca korkuyorum artik. Azicik hareket olsa problem olmuyor. 1. viteste, 10 km hizla bile gidiyor olsam.

Canim acaip sıktı bu olay. Ne yapacagim, nereye ne sekilde arabayi gosterecegim, nasil bi yol izleyecegim bilmiyorum.

Yardimci olabilecek birileri varsa cok mutlu olurum.

Aslinda arabayi almadan once cok arastirdim. Yani bilincli bir COLT alicisi oldum. Hemde bu benim ilk arabam. Genel olarak pisman olmadim. Arabanin hemen hemen tum ozellikleri bekledigim gibi cikti. Arabamdan memnun um.

Ama bu hararet olayi cok fena...


1.1 motor Colt o kadar nadir ki.. Sanırım siz forumda ikincisiniz.. Ancak su kaynatma sağlam bir Colt için mümkün olmayan bir durum.. Demek istediğim radyatöre ve ısı sensörlerine mutlaka bakılmalı.. araç ya sıcaklığı algılayamıyor.. yada algılıyor ama radyatörde sorun var.. Geçen de konusu geçmişti.. saatlerce araba kullandığımız oluyor.. ama 1 defa bile kontağı kapattığımda fanın çalışmaya devam ettiğini görmedim..

Demekki onca yormaya rağmen hararet seviyesine gelmemiş.. Bence derhal bir servise gösterin.. Soğutma sisteminde bir sorun var..

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Tem 2011 19:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 14:10
Mesajlar: 468
Şehir: Üsküdar/İstanbul
İsim: Murat
Araç: 1.3 Colt AMT
Meslek: Avukat
Kan grubu: BRh+
Yaş: 32
Şimdi içime kurt düştü, benim akü de değişmedi. Hala orjinal üstünde. geçen aylarda bakıma girdi bir sıkıntısı olsa söylerlerdi diyerek kendimi rahatlatıyorum ama yanlış mı yapıyorum ?
Tatil planlarının arasına girmese iyi olurdu. Offfff

_________________
2005 Mitsubishi Colt Invite 1.3 AMT

2011 Honda PCX 125


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Tem 2011 21:57 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2004 Toyota Avensis 2.0 Elegant AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 44
benim kayın biraderin arabada soğutma suyuna yağ karışmıştı (dizel) yağ termostatın devridaimi geç açmasına ve de sıcaklığın geç ölçülmesine sebep oluyormuş. gösterge bir anda tavan yapıyordu. kaç kere suyuu değiştirdiler katkılar vs filan ancak kendine geldi. alakalı mıdır bilmem.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Tem 2011 11:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 May 2011 09:57
Mesajlar: 6
Şehir: İstanbul
İsim: Ömer
Araç: Colt 1.1 Inform
Meslek: Medya
Yaş: 30
Merhabalar,

Sorun ile ilgili ne yaptigimi yazayim.

Tanidik bi usta gordu, dedi ki bu arabanin hararet yapmasina imkan yok. Inceledi biraz termostat larda problem yok, radyatorde de bisey gozukmuyor. Dedi uzun yoldan gelmistik, biraz da onun icin sanirim radyatoru iyice bi yikatin sonra birsey olursa tekrar bakalim.

Biraz daha bakinca radyator un arkasindaki fani da icine alan plastik plaka dikkatini cekti. Sonra sasirdi, ben boyle birsey gormedim, radyator bu sekilde kapatilir mi yahu falan dedi.

Uzerinde 2 tana tirnakli sokulup takilabilen parca gordu, sanirim bu parcalari kis aylarinda motora disaridan daha az hava girsin ve daha hizli isinsin diye boyle yapmislar. O parcalar orada takili durursa radyatore hava girisi daha az olacak ve sicak havalarda haliyle hararet yapacak. Biz o parcalari oradan sokelim diyerek bir cozum uretti.

Simdilik onceki gibi hararete neden olacak sekilde cok zorlanacak bi durum olmadi ama sanirim cozuldu gibi geliyor.

Insallah tekrar yasamam ayni sevimsiz olayi...

_________________
COLT 1.1 Inform


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Tem 2011 13:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2009 18:17
Mesajlar: 2318
Şehir: Karabük
İsim: Hilmi
Araç: 1.5 AMT Colt GP/ASX İnvite
Meslek: Doktor
Kan grubu: A+
Yaş: 30
o kapaklar aktif olmalı bencede, bu sefer kışın yakıt sarfiyatı artar sürekli açık olduklarından(geç ısınma) sorunun asıl kaynağını bulmalı.(mazdalarda falanda o kapaklar bu şekilde tabi doğru yeri anladıysak)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Tem 2011 14:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2009 18:17
Mesajlar: 2318
Şehir: Karabük
İsim: Hilmi
Araç: 1.5 AMT Colt GP/ASX İnvite
Meslek: Doktor
Kan grubu: A+
Yaş: 30
_opeth yazdı:
yok sorun çıkarmaz aynı kapaklardan bahsediyosak. 2008 modellerde o kapaklardan yok mesela

sorun çıkar demiyorum :) yakıt artar diyorum :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Tem 2011 17:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2009 18:17
Mesajlar: 2318
Şehir: Karabük
İsim: Hilmi
Araç: 1.5 AMT Colt GP/ASX İnvite
Meslek: Doktor
Kan grubu: A+
Yaş: 30
_opeth yazdı:
hilmi yazdı:
_opeth yazdı:
yok sorun çıkarmaz aynı kapaklardan bahsediyosak. 2008 modellerde o kapaklardan yok mesela

sorun çıkar demiyorum :) yakıt artar diyorum :)

artırsaydı sonraki senelerde sökmezlerdi diyorum bende.

yahu ne kurcalıyosun, belki radyatörü değiştirdiler kapağa gerek kalmadı? ne bileyim alttan hava alır bu dediler belki :P


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 46 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye