Zaman: 15 Kas 2025 10:26

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 7 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 08 Ara 2011 19:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Nis 2011 15:16
Mesajlar: 24
İsim: yusuf
Araç: colt
Meslek: öğretmen
Yaş: 34
ARKADAŞLAR SOĞUK HAVALARDA GAZDA İKEN BİR KAÇ KEZ ARABANIN STOP ETMESİ OLAYI YAŞADIM
BUGÜNDE OLDU KAVŞAKTA YAVAŞLAMIŞTIM BİRDE BAKTIM ARABA STOP ETMİŞ
NEDEN OLABİLİR ACABA
SİZLERDE GAZDA İKEN LORANTİ KAÇI GÖSTERMEKTE BENDE 0 İLE 1 İN TAM ORTASI
TAVSİYELERİNİZİ BEKLİYORUM


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ara 2011 22:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Nis 2011 15:16
Mesajlar: 24
İsim: yusuf
Araç: colt
Meslek: öğretmen
Yaş: 34
daha önce motor arıza lambası yanıyor idi
stop etme meselesinden atikere gittim ve basınç ayarını 1.1 bar yapınca arıza lambası söndü
ama uzun bir zamandan sonra bugün tekrar etti
sizde lorantide iken devir kaçı gösteriyor


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Ara 2011 01:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
Şöyle diyim.. gaza geçiş ısısını 43 falan yaptırın ama yine de denk gelirse stop edebilir. Çünkü tüm ayarlar düzgün olsa bile LPG'ye geçtiği anda yokuş aşağı iniyor ve gaza basmıyorsanız, durduğunuzda stop edebilir. Bunu en aza indirmenin kuralı

-doğru LPG ayarı
-Temiz LPG filtresi

Bende LPG'ye geçtiğini bile anlamazsınız o kadar güzel ama yine de geçen akşam yokuş aşağı inerken yine stop etti. Atiker'de gaza basılmadığı anda LPG'ye geçmeyi engelliyecek birşey yok sanırım. Sorun burdan. Yazın falan sorun yok..

Aynı yerde biçok kez LPG'ye geçiyor benim araba.. Yani yokuş aşağı inerken LPG'ye geçiyor duruyorum hiçbişi yok.. ama geçen stop etti ya.. demek ki yapabilir yine.. En garantisi LPG'ye geçtiği an az bişey de olsa gaza basmak.. Yada motor tam ısınana kadar LPG'yi kapatmak.

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Ara 2011 01:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2011 01:43
Mesajlar: 1290
Şehir: Denizli
İsim: Yusuf
Araç: 2010 Honda CR-V Excutive
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: A +
Yaş: 35
Bu lpg konusunda nerdeyse bilmediğim halt kalmadı.Kardeşim, adaşım, meslektaşım; bak şimdi aynı sorunu önceki aracımda çok yaşadım.Önceki aracım 2003 Focus ghia sedan KME marka tüp vardı ben taktırmıştım.Sorun hakkında Ne yaptımsa olmamıştı.En sonunda bulduk nedenini...
Başımdan geçenleri ve aldığım önlemleri kısaca anlatayım.
Yazın pek bir sorun yok gibiydi ama yine sabahları arada aynı sorunu yaşıyordum. Kışları ise tam bir kabus oluyordu.Sinirimden çatlıyordum. Belki 50 kez ayar yaptırdım. Takan usta gerçekten çok iyi işçilik yapmıştı adam bizzat ilgilendi hemde kaç kez.Usta bile kafayı yicekti adam çorumda isim yapmış ama böyle bir durum ilk defa karşısına geliyordu.Neyse ben araştırmaya sorup soruşturmaya devam ediyordum.Bujilerden yok bujilerin tırnak arasındaki mesafeden yok buji kablolarından dediler hepsini orjinal parçalarıyla değiştirdim gene aynı birşey değişmemişti. En son bir yerde okudum diyorduki lpg enjektörlerinin meme çapları 2.0 değilde 2.2 olarak genişletilirse bu sorun ortadan kalkar. Dedim bunuda bir deneyelim bakalım. Bu arada Denizlideydim.Gittim KME servisine adamada anlattım derdimi oda klasik yok ayar yok buji, buji kablosu, flitre vs. bahsetti bende geç bunları hepsini denedim onlardan değil sen bunun LPG enjektör memelerinin çaplarını değiştir bakalım dedim ve yaptırdım.Sonra sonuç o kadar çektiğim çilenin sebebi enjektörlerin meme çaplarının küçük olmasıymış.Arabada sonra birdaha böyle bir sorun olmadı.
Lpg konusunda şayet sorunsuz bineyim diyosanız biraz daha kaliteli olanını tercih etmelisiniz.Ben bunu yukarda anlattığım olaydan sonra bir güzel anladım :) En azından canınız sıkılmaz hergün hergün. Kolay gelsin.

_________________
Resim
:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::

Bir muammadır "AŞK" Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, "AŞK".


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Ara 2011 22:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Nis 2011 15:16
Mesajlar: 24
İsim: yusuf
Araç: colt
Meslek: öğretmen
Yaş: 34
değerli fikirlerini paylaşan arkadaşlara çok tşk ederim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Ara 2011 00:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Ağu 2010 01:34
Mesajlar: 290
İsim: cihan
Araç: Mitsubishi COLT 1.5 Instyle
Kan grubu: BRh
wallahi aynı sorunu ben defalarca yaşadım hatta tesisatı söktürüp benzin kullanıcktım.usta ısı olayını 32 dereceye düşürünce geçti.mantıken yanlış bir çözüm ama sorunm kalmadı .tek sorunum yakıt :D 1 litre ile 11 km normalmidir.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Oca 2012 16:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 30 Ağu 2010 01:33
Mesajlar: 101
Şehir: İstanbul
İsim: Mert
Araç: Corolla
Meslek: Fw
Kan grubu: 0Rh+
LPG filtresinin değişimi ve basınç ayarının yapılması ile bu sorun aşılmaktadır.
(başıma geldi ordan biliyorum :) )


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 7 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye