Zaman: 09 Kas 2025 13:56

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 13 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 09 Oca 2012 12:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Oca 2011 10:12
Mesajlar: 79
Şehir: İZMİR
İsim: Ejder
Araç: lancer 2011
Meslek: Kaptan
Kan grubu: Brh+
Yaş: 27
Geçen denizli-antalya arası giderken bi yokuşta hyundai accent bi arabayla kardeş kardeş yanyana gidioduk.4.vites sürat yaklaşık 70 km.accent hızlanmaya başladı :shock: ana dedim du bakım bizimki bu hızını anca korur gibi gidiyo bende basayım accık.(bu arada araçta 2 kişiyiz.arkadaş biraz iri kıyım :D bagajda da 30-40 kg bi valiz var).bastım hiç tepki vermedi gazı kökledim yol bilgisayarı 12-13 lt arası bi değerde sabit kaldı.vites düştüm gene aynı değerde sabit kaldı hızlanmadı.kızdım benzine aldım gene hızlanmadı :cry:
accentin hız kazanabildiği yokuşta lenco neden böyle bi yamuk yaptı ki .accık yüklüyüz diye mi acaba ?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Oca 2012 13:25 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2004 Toyota Avensis 2.0 Elegant AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 44
maksimum tork devrine yakın olmak lazımdı. muhtemelen siz vites düşürene kadar daha da düşmüştür hızınız. açıkcası 5 ile gidiyorsanız yokuşta 3 e almadan bi cacık olmuyor. dizel ya da yüksek hacim motor lazım.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Oca 2012 14:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Mar 2010 12:52
Mesajlar: 351
Şehir: Zonguldak
İsim: Hakan
Araç: Lancer 2010 - Fluence 2014 Edc
Meslek: Mimar
Yaş: 32
yapacak bi şey yoq pek kafaya takmamalı sonuçta evo değil:) bana kalırsa 70in hakkı 2.vites yuksek devirde araç lpgli olunca gelde 3bin devri geç...

_________________
2010 Mitsubishi LANCER >2014 Renault FLUENCE EDC


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Oca 2012 14:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2012 23:58
Mesajlar: 137
Şehir: İstanbul/Cevizli
İsim: Ali Aytaç Bingöl
Araç: Mitsubishi Lancer 1.6 A/T
Meslek: Mercedes Benz TURK
Kan grubu: 0RH+
Yaş: 28
kardeşim sen orda vitesi 2 ye atacaktın..ben öyle durumlarda aracı 2 ye sokuyorum ve 100 105km hıza kadar 2 de gidiyorum.bilmiyorum çokmu sıkıştırıyorum ama hyundai falan yalan yani..

_________________
MITSUBISHI CLUB TURKEY
Resim
MITSUBISHI
LANCER


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Oca 2012 17:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 15:23
Mesajlar: 235
Şehir: BURSA
İsim: Yasin
Araç: 2005 COLT 1.3 - Invite AMT- LPG
Meslek: Mak. Müh.
Kan grubu: A +
accent'teki dizel motor ise, yokuşta onunla çok az araba takışır. bizim firmada var o araç epey bir kullanma imkanım oldu. Geçenlerde otobanda 180'le giderken gaza bastığımda hala tork'u hissedebiliyordum, resmen korktum yani. Kendime "delimisin altındaki araba ne biliyormusun diye sorduktan sonra hemen gazı kesip frene bastım. Keşke frenleri de hızlanması gibi olsaydı :)

Motor beni çok çok şaşırtmıştı. 180km/h hıza çok kolay çıkmıştı.

Benim bir arkadaş, "uzak doğu arabalarına hızlanmak için her naneyi koyuyorlar durması için hiç bir nane koymuyorlar" der her zaman :)

_________________
...:::Çok şükür COLT'um oldu artık:::...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Oca 2012 21:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2011 01:43
Mesajlar: 1290
Şehir: Denizli
İsim: Yusuf
Araç: 2010 Honda CR-V Excutive
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: A +
Yaş: 35
walla orda KEFU kardeşiminki gibi Colt DID olsaydı heralde o accent dikizde görünür ve bir müddet sonrada kaybolurdu:)))

_________________
Resim
:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::

Bir muammadır "AŞK" Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, "AŞK".


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Oca 2012 21:28 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Oca 2011 10:12
Mesajlar: 79
Şehir: İZMİR
İsim: Ejder
Araç: lancer 2011
Meslek: Kaptan
Kan grubu: Brh+
Yaş: 27
yok yok 70 e fixlemiştim 4. viteste..3 e düşünce bi hareket olmayınca 2 ye düşmedim.Tüh keşke 2 de deneseydim broadway ci kafası işte :)))


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Oca 2012 22:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 30 Ara 2011 22:43
Mesajlar: 10
Şehir: istanbul
İsim: hasan
Araç: 2006 lancer m/t
Meslek: modelist
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 31
bence aracın yokusa devirsiz girdiği için bu sorunu yasadın 3 aldıgındada artık gec kalmısdın en iyisi 2 ye cekim basa bildiği kadar basmaktı ben lancerler 150 km hızla yokusa girip dahada ibreyi yükselte bildiğimi gördüm tam deviri bulmak için senin 4 viteste 120 ile gitmen gerekirki bu sekildede yokusta düz yol gibi gidersin bence genede kafaya takmamak lazım senin araban huyundai den her zaman 3 gömlek üstündür saygılar


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Oca 2012 16:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 12:37
Mesajlar: 3543
Şehir: İstanbul
İsim: Hakan
Araç: Colt invite AMT
Meslek: Banka
Kan grubu: A+
Yaş: 34
hyundai 1.5 dizel motoru gerçekten iyi ivmeleniyor, yokuş olduğu için dizel olmasının avantajını kullanmış.
dizel motorlarda benzinliye oranla tork çok daha fazla ve maximum torku düşük devirlerde veriyor.

accent era fiyatına göre çok iyi bir araç.

_________________
fairway - mazda 323 hb - clio 1- cıvıc EG sedan otm. - colt MT - cıvıc EG hb otm. - clio 1.6 16v - toledo otm. - lancer sportback - clio 2 - colt amt


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Oca 2012 18:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Ara 2011 10:58
Mesajlar: 20
İsim: emre
Araç: mıtsubıshı lancer
Meslek: ögrenci
Yaş: 30
Sanırım herseye ragmen hiç bir zaman tercihim bir accent olmazdı. Bana görede kafaya takacak bir durum değil lancerla accenti karsılastırmak bile yanlıs.

Saygılar.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Oca 2012 20:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Ara 2011 00:29
Mesajlar: 88
İsim: Mustafa
Araç: lancer 1.5 invite AT
Meslek: memur
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 30
yokuşta geçemiyosan virajda solla...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Oca 2012 08:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Haz 2010 21:01
Mesajlar: 1098
Şehir: Samsun
İsim: S.Uğur
Araç: 2010 lancer 1.5 invite mt yakut kırmızı
Meslek: turizm
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 33
ben bu durumun tam tersini yaşadım.belki lpg li olması sizde o sonucu doğurmuştur.bende 4.vites bi rampaya girdim hızımda aynen70-80civarı bişeydi e rampadada devir biraz düştü bende basmadım.o arada arkadaş megane 1.6benzinlisiyle rampaya kaptırıp girdi beni geçmeye yeltendi yan yana geldiğimizde ben gaza kökledim kaput hizama kadar öne geçtiysede kopup gidemedi benim lancer devrini bulup megane ı yedi.arkadaş bayağı bi bozulmuştu.arkadaşın araba dizel değildi sonuçta ama o şekilde yüksek vites düşük devir ve rampa olmasına karşın lancer in devirlenip onu geçmesi hoşuma gitmişti

_________________
BAYRAKTAR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Oca 2012 23:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Ara 2010 23:34
Mesajlar: 1300
Şehir: Aydin
İsim: ergün
Araç: Astra H
Meslek: memur
Kan grubu: arh+
Yaş: 28
mstf_g yazdı:
yokuşta geçemiyosan virajda solla...

+1 :good:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 13 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye