Zaman: 12 Kas 2025 20:03

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 13 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 15 May 2012 01:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2012 18:11
Mesajlar: 26
İsim: naci
Araç: mitsubishi lancer 2006 mt
Meslek: öğretmen
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 28
slm arkadaşlar: 2006 lancerimi satıp, sıfır 2011 invite sunroof almayı düşünüyorum. araştırmalarımdan edindiğim izlenim plastik kalitesinin kötü olduğu hatta güneş altında fazla durduğu takdirde solmaların dahi olduğunu duydum. sizden ricam 2006 lara göre veya muadillerine göre
1. konfor
2. yol tutuşu
3. motor performansı
4. kronik sorun
5. sağlamlık
6. genel kalite
7. ses yalıtımı (motor sesi ve yol sesi)
8. lpg uyumu varsa sebep olduğu sorunlar.
konularında tecrübelerinizi benimle paylaşırsanız memnun olurum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 May 2012 13:18 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2012 18:11
Mesajlar: 26
İsim: naci
Araç: mitsubishi lancer 2006 mt
Meslek: öğretmen
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 28
arkadaşlar yardımcı olmanızı bekliyorum. almak için kara arefesindeyim lütfen......


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 May 2012 02:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Nis 2012 22:56
Mesajlar: 163
Şehir: Ankara
İsim: Feridun
Araç: Yaptık işte bişeyler
Meslek: Turizm
Yaş: 43
13 Nisan'da arabamı teslim aldım ve 1 aydır biniyorum (2011 Invite MT SR)
1 ay içinde 2000 Km. yol yaptım. Bunun içinde Ankara-İstanbul gidiş dönüş uzun yol da var. Belki fikir beyan etmek için henüz erken ama araba hakkında genel kanaatim 10/10.

Önce bahsettiğiniz noktaları kendime göre değerlendireyim;
...evet, iç plastik aksamın aman aman bir kalitede olmadığı, cik cik :) ve çıtırdamalar olduğu doğrudur. Yüksek hızlarda yol sesini içeri aldığı da doğrudur ancak bu sesin şiddeti asfalta göre değişmekte. Aslında genel olarak Japon otomobilleri standardında diyebilirim. Rüzgar sesinin ise rahatsız edecek boyutlarda olmadığını düşünüyorum. Motor sesine gelince; kişiden kişiye değişebilir ancak bazen sırf daha fazla duyabilmek için (çünkü çok güzel geliyor) müziği kapatıyorum.

Yol tutuş mevzusu başlıbaşına bir özellik sanırım bu arabada. Özellikle otobanda, yüksek hızlarda arabayı zaptetmek için fazlaca bir efor sarfetmenize gerek kalmıyor (hele benim gibi 8,5 sene 1.2 Palio'ya binmiş birisi için muhteşem)

Performans konusu biraz da sanırım tercihlerle alakalı. Maksimum 3000 d/d 'lerde kullanan biri olarak bana fazlasıyla yetiyor. Açıkçası şu ana kadar limitlerini görmek için deneme yapmadım.

Yakıt tüketimi hakkında yorum için henüz çok erken olduğunu bilmekle birlikte, üzmeyeceğinin ipuçlarını şimdiden verdiğini söyleyebilirim.

Konfor ise biraz göreceli. Daha önce de söylediğim gibi Palio'dan inmiş biri olarak benim için son derece yeterli ve bununla birlikte bu otomobilin bir Spor Sedan olduğu gerçeğini hep aklımda tutuyorum. Tercihinizi bunu göz önüne alarak yapmanızı tavsiye ederim.

Peki neden genel kanaatim 10/10 ?
Çünkü ben bu arabayı yaklaşık 8-9 aydır takip ediyor ve ilk dikkatimi çektiği andan itibaren istiyordum. Yukarıda sizin belki de eksi olarak görebileceğiniz herşeyi bunca zamandır gerek forumlardan, gerekse gerçek hayatta anlatılanlardan dolayı biliyordum ve bunlar zamanla benim gözümde kusur olamaktan çıktı. Şimdi her fırsatta park halindeki arabama bakıp güzelliğini seyrediyorum.

Bu yorumların aslında objektiflikten biraz uzak olduğunun farkındayım. Bunun böyle olmasını sağlayan şey tabii ki sevdiğimiz şeyin kusurlarını gözardı ediyor oluşumuz. Benim görmeyi bıraktığım kusurlar sizin kırmızı çizgilerinizin ötesinde olabilir. Dolayısıyla, lütfen iyice araştırın, test sürüşü yapın ama belki de en önemlisi her ne olursa olsun içinize sinen bir otomobil alın.

Kalın sağlıcakla.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 May 2012 06:05 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2004 Toyota Avensis 2.0 Elegant AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 44
Ferudun bey konuyu iyi özetlemiş bence ekleyecek fazla bir şey yok. Her şey sevince. Ama sevmek yetmeyebiliyor.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Haz 2012 19:37 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 Haz 2012 18:33
Mesajlar: 1032
Şehir: Adana
İsim: Arcan ARICAN
Araç: Lancer 1.6 ADRICLARN MT SR Evo X Bodykit
Meslek: Otelcilik
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 41
naci042 yazdı:
slm arkadaşlar: 2006 lancerimi satıp, sıfır 2011 invite sunroof almayı düşünüyorum. araştırmalarımdan edindiğim izlenim plastik kalitesinin kötü olduğu hatta güneş altında fazla durduğu takdirde solmaların dahi olduğunu duydum. sizden ricam 2006 lara göre veya muadillerine göre
1. konfor
2. yol tutuşu
3. motor performansı
4. kronik sorun
5. sağlamlık
6. genel kalite
7. ses yalıtımı (motor sesi ve yol sesi)
8. lpg uyumu varsa sebep olduğu sorunlar.
konularında tecrübelerinizi benimle paylaşırsanız memnun olurum.


Arabamı 2 Mayıs 2012'de aldım. 2011 model Invite MT 1.6 Sunrooflu model.
Eşim ve 3 yaşındaki kızım arka koltukta acayip mutlu. Hem geniş, hem yumuşak. Benim için en önemli olan onların rahatıydı. Daha önceki arabamız Astra HB 98 idi. O da çok konforlu bir araba. En azından Opel'in efsanelerinden meraklısı bol bir araba. Kıyaslamak ne kadar doğru olur bilmem ama kızım ve eşim ondaki konfordan rahat 4-5 katı fazla oldğunu söylüyorlar ve çok mutlular. Şoför koltuğunun rahatlığını, arabadaki kontrollerin kullanım kolaylığını, aynalardaki görüş genişliğini, debriyaj yanındaki ayak koyma bölümünün uygunluğunu, pedalların kaydırmadığını da ayrıca ilave edeyim.

yol tutuşunda hiçbir problem yok. Şu ATC midir nedir o sistem deli gibi çalışıyor. Keskin virajlarda arabanın kendini toparlamasına hayran oluyorum. Her seferinde viraja daha da hızlı girmek istiyorum.

Performans oldukça iyi. Arabayı sakin kullanıyorsanız sakin sakin gidiyorsunuz. Genelde sakin kullanırım ama agresif de kullandığım oluyor. Böyle anlarda anlam veremediğim bir şekilde arabanın performansı aniden değişiyor ve bir canavara dönüyor. Rüzgarlık olunca çok taciz eden oluyor ışıkta falan ama herkes sonra arkadan arkadan geliyor.

Genel kalite beni şahsen memnun ediyor. Kullanımı rahat. Donanımları bence oldukça yeterli ve arabaya bindiğimde güvende olduğumu sonuna kadar hissediyorum. Plastiği kalitesiz diye çok yazmışlar ama kaliteli plastik nasıl olur bilmediğimden bence herşeyi yerli yerinde. Sıkıntım yok.

Ses yalıtımı; motorun ince ince sesini duyuyorsunuz ki bu benim çok hoşuma gidiyor. Ama teybin sesini 17nin üzerine getirdiğinizde müzikten başka birşey duymuyorsunuz. Hızlandıkça sesi açın yalnız :)

Ben bunları yazabilirim yeni aldığım için. Araştırmam, karar vermem, parayı ayarlamam 4 senemi aldı. Lancer'a binmeden geçirdiğim 4 sene için üzülüyorum açıkcası. (daha önce carisma düşünüyordum).

Son olarak şunu söyleyebilirim. Mutlak suretle test sürüşü yapın. Arabaya kaba tabirle "göbeğiniz kaynadıysa" hiç durmayın alın. Ben mutlak suretle tavsiye ederim. Hazır 2011 modeller ellerinde kalmışken ve bunun için de 6bin TL indirim yapmışlarken kaçırmayın derim.

Şimdiden hayırlı olsun.

_________________
Aracım Hakkında Herşey viewtopic.php?f=33&t=10117


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Haz 2012 09:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Oca 2012 13:18
Mesajlar: 1371
Şehir: İzmir
İsim: Toygun
Araç: yok
Meslek: yok
Gayet güzel şeyler ve doğru tespitler yazmışsınız, ancak sadece bir konuda hem fikir değilim, bu aynaların görüş genişliği. Sanırım sizin de fikriniz zamanla değişebilir :)
Arabayı ilk aldığım zamanlar gözümde o kadar büyütmüşüm ki (hala yeterince büyük yeri), kusursuz geliyordu. Ikea'da kahvaltı organizasyonunda, saolsun Ali (akerimoglu) hocam geri giderken görüş açısı darlığından bahsetti, ben de karşı çıktım ben gayet görebiliyorum hiç sorun yaşamıyorum diye. Ama o günden sonra istemsiz olarak dikkat ettiğimde farkedebildim geri giderken doğru düzgün hiç bir şey göremediğimi, çok fazla kör nokta olduğunu ve park sensörü (aracı ikinci el aldığımdan üzerinde vardı) sayesinde sorunsuzca kullandığımı.
tabi bu durum ufacık bir pürüz, Lancer'ımı çok seviyorum :kart: :kart:

_________________
2010 Lancer 1.5 Invite MT Sedan Kaya Grisi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Haz 2012 12:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Şub 2011 19:34
Mesajlar: 6
İsim: yiğit güç
Araç: 2006 mitsubishi lancer m/t plus
Meslek: müzik öğretmeni
Kan grubu: brh+
Yaş: 36
İki yıl 2006 lancer plus mt kullandıktan sonra satıp ,1 yıldır 2011 invite mt kullanan biri olarak yeni kasayı hiç tafsiye etmem sebepleri: 1-)müzik öğretmeni , tonmaister, caz piyanisti , aranjör olarak(sesten ne kadar anladığımı ispatlamak için bu sıfatları kullandım kusura bakmayın) önceki kasaya göre acayip gürültülü olduğunu söylemem gerekir.lastik ,motor,rüzgar hepsi birleşip kulağa tecavüz ediyorlar.çok araba değiştirdim çok farklı araçlar kullandım .lastik sesi bu kadar yüksek bir araç biç sürmemiştim.nelerle mi kıyaslıyorum : doğan , chevrolet spark , renault 9 , micra, honda jazz, bazıları (en gürültülü araçları yazdım)yeni lancer ın lastik sesi o kadar fazlaki motor 3000 devire kadar hiç duyulmuyor .oysaki benim hayal kırıklığım arabaya binip marş bastığımda başlamıştı .marş sanki kucağımda dönüyordu.. Pek çoğunuz bu yazdıklarıma karşı çıkacaksınız biliyorum ama unutmayın bir müzisyen gibi duyamaz,bir ressam gibi göremezssiniz. 2)yakıt selefine oranla gayet iyi ama 4,7 yi görebilmek hayal.samsun ordu arası bir kere 4,7 tutturdum 80km sabit hızla.bir kerede 70 km sabit hızla 4,3 gördüm .90 km/h ve yukarısı için 5,3 ve yukarısı diyorum. 3)Şöför koltuğu eskisine göre daha yükseekte konumlandırılmış alçak sevenler iki kere düşünmeli. 4)vites ve debriyaj eskisine oranla keyifsiz ikisinide kullananlar ne dediğimi anlayacaklar. 5)malzeme kalitesi çok düşürülmüş. 6)amortisörleri beğenmesemde eskisine oranla daha iyi olduğunu söylemem gerekir. Kısaca anlatmak istediklerim bunlar daha fazla bilgi icin soru sorabilirsiniz..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Haz 2012 13:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Haz 2010 21:01
Mesajlar: 1098
Şehir: Samsun
İsim: S.Uğur
Araç: 2010 lancer 1.5 invite mt yakut kırmızı
Meslek: turizm
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 33
lancerdaki gürültüyü anlamak için o sıfatlara sahip olmakda gerekmiyor zaten.ama o sıfatlara sahip biri olarak aracın müzik sistemi hakkındaki görüşleriniz daha değerli olur kanımca..yazdıklarınız yanlış olmamakla birlikte kesinlikle tavsiye etmem kısmına katılmıyorum.birçok üstün yanıda var buradaki konularda yazıldı bunlar.yakıt konusunda eleştiri mi yaptınız övdünüz mü anlayamadım o değerler gayet başarılı

_________________
BAYRAKTAR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Haz 2012 16:04 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Mar 2010 12:52
Mesajlar: 351
Şehir: Zonguldak
İsim: Hakan
Araç: Lancer 2010 - Fluence 2014 Edc
Meslek: Mimar
Yaş: 32
O ses için müzik kulağına gerek yok benim tek kulak iptal olmasına rağmen o tek kulağımla bile rahatsız oluyorum.Ama yakıtına laf yok :)

_________________
2010 Mitsubishi LANCER >2014 Renault FLUENCE EDC


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Tem 2012 13:43 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 Haz 2012 18:33
Mesajlar: 1032
Şehir: Adana
İsim: Arcan ARICAN
Araç: Lancer 1.6 ADRICLARN MT SR Evo X Bodykit
Meslek: Otelcilik
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 41
Valla ben hiç gürültü duymuyorum. Yada duyduğum ses acayip hoşuma gittiği için bana gürültü gibi gelmiyor eğer ses sorun ise. Ben bazen dururken çalıştığını unutup tekrar kontağı çevirince anlıyorum arabanın zaten çalıştığını. Bu yüzden de artık alışkanlık edindim. Araba boştayken önce bir gaza basıyorum devir göstergesi oynarsa araba çalışıyormuş diye.

_________________
Aracım Hakkında Herşey viewtopic.php?f=33&t=10117


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Ağu 2012 14:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 30 Haz 2012 11:21
Mesajlar: 67
İsim: Muammer
Araç: Mitsubishi Lancer 1,5 Mt 2010 Model
Meslek: Bilgisayar Mühendisi
Kan grubu: B+
Yaş: 30
Adriclarna yazdı:
Valla ben hiç gürültü duymuyorum. Yada duyduğum ses acayip hoşuma gittiği için bana gürültü gibi gelmiyor eğer ses sorun ise. Ben bazen dururken çalıştığını unutup tekrar kontağı çevirince anlıyorum arabanın zaten çalıştığını. Bu yüzden de artık alışkanlık edindim. Araba boştayken önce bir gaza basıyorum devir göstergesi oynarsa araba çalışıyormuş diye.


Buna bende katılıyorum. Göstergeye bakmasam marşa tekrar basıcam :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Ağu 2012 23:37 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
Ben de hem eski hem yeni kasa kullanmis biri olarak birkac maddelik kiyaslama yapayim.

1 Ses, sayin hocama katiliyorum. Eski kasa cok sessiz bir aracken yeni kasa kiyaslanmayacak kadar sesli.

2 Suspansiyon, eski kasa cok cok yumusaktir. Yoldaki kusurlari hissettirmez, yenisi ise tam tersi.

3 Yol tutus, bu konuda da viraj iclerindeki yol kusurlarinda arka dingilin disa atmasi disinda yeni kasa eskiye nazaran kiyas kabul etmez. Eee herseyin bedeli var. Yumusak suspansiyonun dezabantaji diyelim. Eski kasa biraz kolay spin atar.

4 plastik kalitesini hic konusmayalim. Yeni kasa cok kotu, eskisi cok iyi.

5 Gorus kalitesi eski kasa iyi yenisi kotu.

6 Ic mekan, her ikisi de sinifin en genis ve ferahlari.

7 performans, eski kasa hic gitmez, yenisi iyidir.

8 yakit, yeni kasa eskihe nazaran bayagi hesaplidir.

9 Lpg uyumu, magnezyum subabli yenin kasamiz lpg ile uzer, eski kasa ise tam uyumludur.

10 Muzik, herniki kasanin orjinalleri de kotu olmasina karsin ufak tefek yatirimlarla eski kasa iyi calar yenisi ise 5000 TL harcanmasina ragmen kesinlikle calmaz. Hayatimda bu manada gordugum en b.ktan sisteme sahip.

11 Fiyatina gore eski kasa bence piyasadaki en kalite en alinasi aractir. Bilinen hicbir kronik arizasi yoktur. Yenisinin de yoktur ama aradaki tercih tarz ve butce meselesi.

Sonuc olarak 20 bin TL civari param olsa alacagim tek arac 2006 Lancerdir. 30 35 bin TL pafam olsa yine alacagim arac 2009 uzerinLancerdir. Bu paraya bu kalite ve goruntu bedavadir...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Ağu 2012 01:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Tem 2012 09:56
Mesajlar: 167
İsim: serhat
Araç: 2011 lancer
Meslek: M.D
Kan grubu: a+
Yaş: 24
herkesin arabası kendine güzeldir ama ben ( akerimoglu) na hiç katılmıyorum eski kasayı kötülemem ama yeni kasaya bukadar acımasız olunmaz diye düşünüyorum. plastik olayı tamm biraz daha kaliteli olabilirdi ama bu halide okadar aşagı vurulacak kadar degil. ses olayı.= ben arabanın çalıstıgını dahi hissetmiyorum. yakıtı eskiye nazaran gayet güzel. Yol tutuşu gayet iyi 100 - 120 ile viraja girdiğimi biliyorum daha ne olacak ralli yapmıyoruz sonuçta. müzik tatmin etmeye bilir ama 5000 degil 2000 liraya içinde oturamıyacagınız hale sokarsınız.

BU YAZDIKLARIMA KİMSE ALINMASIN KIYASLAMA SADECE HER DÜŞÜNCEYE SAYGIMIZ VAR. HERKESİN GÖRÜŞÜ FARKLIDIR ...

_________________
2011 Mitsubishi lancer invite MT sunroof ...

Adamına göre yılanım gel dey
Adamına görede biz oluruz BEY


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 13 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye