Zaman: 21 Kas 2025 18:14

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 26 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 21 May 2012 14:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 May 2012 14:12
Mesajlar: 40
İsim: metin
Araç: MITSUBISHI CARIZMA 1.9 DID
Meslek: tekniker
Kan grubu: a+
Yaş: 37
merhabalar bende 2005 model carizma 1.9 dıd var yaklasık 15 gündür uzun yolda giderken (araba ısındıktan sonra) yokusa geldigimde birden gaz kesiyor pedala sonuna kadar bassam bile gaz yemiyor vites düşmeye baslıyorum bazen 1 vitese düşünce bazende durup bekledikten sonra (arabayı stop etmeden) normale dönüyor biraz böyle gidiyor tekrar bi yokusa geldigimde aynı şekilde aynı sorunu yasıyorum düz yolda giderken 200km hızda bile bu sorunu yapmıyor sadece yokusta yapıyor sehir içerisinde hiç bir sıkıntı olmuyor
motorin kaynaklı olabilir diye degiştirdim baska yerden alıyorum mazot filtresi kaynaklı olabilir diye degiştirdim fakat sorun devam ediyor işin ilginc tarafı araba arıza lambası falanda yakmıyor bu konu hakkında bilgisi olan bana yardımcı olursa sevinirim bu sorun nerden kaynaklanmaktadır

_________________
ÖTEDE OYNA YEĞENNN


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 May 2012 19:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Kas 2010 00:00
Mesajlar: 82
Şehir: Trabzon
İsim: Yaşar
Araç: Carısma 1.8 GDI
Meslek: Kamu
Kan grubu: 0(+)
Yaş: 37
Baskıda sıkıntı vardır. Baskı balata baktırmak gerekir.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 May 2012 10:27 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 May 2012 14:12
Mesajlar: 40
İsim: metin
Araç: MITSUBISHI CARIZMA 1.9 DID
Meslek: tekniker
Kan grubu: a+
Yaş: 37
Mıtsubıshı aşkı yazdı:
Baskıda sıkıntı vardır. Baskı balata baktırmak gerekir.

hocam baskı balata ne alaka ne gibi bir sorun olabilirki ?
sorunum motorla alakalı sanırım

_________________
ÖTEDE OYNA YEĞENNN


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 May 2012 19:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Kas 2010 00:00
Mesajlar: 82
Şehir: Trabzon
İsim: Yaşar
Araç: Carısma 1.8 GDI
Meslek: Kamu
Kan grubu: 0(+)
Yaş: 37
Baskı yeterince kavramıyor olabilir.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 May 2012 11:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 May 2012 14:12
Mesajlar: 40
İsim: metin
Araç: MITSUBISHI CARIZMA 1.9 DID
Meslek: tekniker
Kan grubu: a+
Yaş: 37
Mıtsubıshı aşkı yazdı:
Baskı yeterince kavramıyor olabilir.

hocam sanırım yanlış anladınız yazdıklarımı araba yokusa gelince gazı kesiyor devir saati sıfıra düşüyor
eger baskıda sorun olsa baskı kavramasada devir saati yükselir araba boştaykende gaz yemiyor

_________________
ÖTEDE OYNA YEĞENNN


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 31 May 2012 01:02 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 30 Eyl 2010 18:19
Mesajlar: 166
İsim: hilmi
Araç: mitsubishi carisma
Meslek: memur
Kan grubu: BRh+
Yaş: 41
yakıt deponuzu temizlik konusunda bir kontrol edin veya ettirin. anlattığınız olay bana daha önce yaşadığım benzer bir olayı hatırlattı.durup kontrol edemediğimizden depo içindeki bir naylon parçası yüzünden koca bir kamyonu 80 km çekmek zorunda kaldım..depo içerisinde serbest hareket edebilecek herhangi bir pas, boya artığı gibi madde varsa o, yokuşa geldiğinde filtreyi tıkıyordur.. carisma dizel motorunu görmedim ama genel olarak yakıt sisteminde , filtre içinde bir hava boşluğu varsa araç yokuşa geldiğinde sisteme hava karışımlı yakıt gittiğinden dediğiniz problemi yapıyor olabilir.sistem içindeki havayı alarak sorunu çözebilirsiniz..inşallah faydalı olmuşumdur. kolay gelsin..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Haz 2012 18:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 May 2012 14:12
Mesajlar: 40
İsim: metin
Araç: MITSUBISHI CARIZMA 1.9 DID
Meslek: tekniker
Kan grubu: a+
Yaş: 37
alaybeyi yazdı:
yakıt deponuzu temizlik konusunda bir kontrol edin veya ettirin. anlattığınız olay bana daha önce yaşadığım benzer bir olayı hatırlattı.durup kontrol edemediğimizden depo içindeki bir naylon parçası yüzünden koca bir kamyonu 80 km çekmek zorunda kaldım..depo içerisinde serbest hareket edebilecek herhangi bir pas, boya artığı gibi madde varsa o, yokuşa geldiğinde filtreyi tıkıyordur.. carisma dizel motorunu görmedim ama genel olarak yakıt sisteminde , filtre içinde bir hava boşluğu varsa araç yokuşa geldiğinde sisteme hava karışımlı yakıt gittiğinden dediğiniz problemi yapıyor olabilir.sistem içindeki havayı alarak sorunu çözebilirsiniz..inşallah faydalı olmuşumdur. kolay gelsin..



verdiginiz bilgiler için tesekkür ederim öncelikle yakıt deposunu temizlettim fakat sorunum cözülmedi hocam :(
mazot filtresini tekrar degiştirdim sorun aynı araba benden önceki sahibinde 100000 km'de iken servise aynı arıza ile gitmiş aracın egr valfi degiştirilmiş sorun cözülmüş fakat ben egr valfini degiştirdim sorunum cözülmedi bunun yanı sıra manifoltu temizlettim turbo kontrol ünitesini degiştirdim motorum üzerinde yakıt ayarlamaya yarayan bi müşür var onu degiştirdim yakıt deposu üzerinde pompa varmıs onu degiştirdim fakat hiç bir sonuc alamadım ve araba halen motor ısındıktan sonra yokusa gelince birden gazı kesiyor bi kaç tane ustaya götürdüm gene sonuc alamadım servis zaten kesin bişey söyleyemiyor aracı aldıgım şehirdeki servisi aradım daha önceki arızayı tesbit edip sorunu cözen servisi egr kaynaklı oldugunu düşünüyolar ama aynı sorunla yakın zamanda bi carizma daha geldigini degiştirilebilecek bütün parcaları degiştirdiklerini fakat sorunun cözülmedigini söylediler en son egr valfinin kablosunu cıkarınca sorunun düzeldigini söylediler bende aynısını uyguladım fakat bende düzelme olmadı :) bilmiyorum ne olacak en son olarak dün sorunlarımı ve araca yapılanları tek tek yazdım hazırladım hollandaya fabrikasına yolladım bakalım oradaki mühendisler ne diyecek :)

_________________
ÖTEDE OYNA YEĞENNN


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Haz 2012 19:05 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 31 May 2012 17:25
Mesajlar: 105
İsim: fatih
Araç: mitsubishi carisma
Meslek: muhasebe
Kan grubu: A+
Yaş: 32
Allah sabır versin üstadım , zor bir durum. dilerim en kısa sürede olayı çözüme kavuşturursun...

_________________
benim bir CARİSMAM var...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Haz 2012 21:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Haz 2012 21:16
Mesajlar: 3
İsim: cihan
Araç: bmw
Meslek: operatör
Kan grubu: brh+
Yaş: 32
aracın tum yakıt hortumları sokulecek ve hpsınden hava alma ıslemı yapılacak
enjektorlerde tabı

tum yakıt hortumlarına delık kontrolu yapılacak
yakıt pompanızıda pompacıya bı gosterın


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Haz 2012 01:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 30 Eyl 2010 18:19
Mesajlar: 166
İsim: hilmi
Araç: mitsubishi carisma
Meslek: memur
Kan grubu: BRh+
Yaş: 41
hortumların kontrol edilmesinde fayda var.ama sökülmeden depo çıkışından bir şekilde vakumla veya hava basarak basınç saati ile kontrol edilebilir. delik varsa hava çekiyordur özellikle motora yakın ısınabilecek yerdeki hortumlara iyi bakın üzeri bez kaplı hortum varsa genelde yakıt kaçağı bez üzerinde dağılıp görünmediğinden tespit zorlaşır.hortumlar vaya borular soğuk iken sert olduğundan delik tespit edilemeyebilir, ısınınca genleşip yumuşayıp kendini bırakacağından tespit etmek kolaylaşır.sorunu direk hollandayla değil de temsa aracılığıyla çözmeye çalışırsanız daha iyi olur gibime geliyor..en yakın yetkili servise bırakın işlerini yapsınlar..birazda onlar kafa yorsun.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Haz 2012 10:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 May 2012 14:12
Mesajlar: 40
İsim: metin
Araç: MITSUBISHI CARIZMA 1.9 DID
Meslek: tekniker
Kan grubu: a+
Yaş: 37
alaybeyi yazdı:
hortumların kontrol edilmesinde fayda var.ama sökülmeden depo çıkışından bir şekilde vakumla veya hava basarak basınç saati ile kontrol edilebilir. delik varsa hava çekiyordur özellikle motora yakın ısınabilecek yerdeki hortumlara iyi bakın üzeri bez kaplı hortum varsa genelde yakıt kaçağı bez üzerinde dağılıp görünmediğinden tespit zorlaşır.hortumlar vaya borular soğuk iken sert olduğundan delik tespit edilemeyebilir, ısınınca genleşip yumuşayıp kendini bırakacağından tespit etmek kolaylaşır.sorunu direk hollandayla değil de temsa aracılığıyla çözmeye çalışırsanız daha iyi olur gibime geliyor..en yakın yetkili servise bırakın işlerini yapsınlar..birazda onlar kafa yorsun.

merhabalar tesekkür ederim verdiginiz bilgiler için mazot pompasına basınc ölcer baglandı zaten giriş cıkıs basıncları fabrika degerleriyle birebir eşleşiyor sıcakken yada sogukken aynı normal degerlerini gösteriyor bu arada arabanın fabrikasından bi mühendis aradı :) arabayı hollandaya fabrikaya getirmemi istedi ancak gerekli kontrolleri orada yapabileceklerini ve sorunun cözülecegini söyledi :) ne yapsam götürsemmi :) sorunun şu sebepten olabilir diye hiç bi bilgi vermediler ve benim için bi anlamı kalmadı arkadaslar :)

_________________
ÖTEDE OYNA YEĞENNN


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Tem 2012 23:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 30 Eyl 2010 18:19
Mesajlar: 166
İsim: hilmi
Araç: mitsubishi carisma
Meslek: memur
Kan grubu: BRh+
Yaş: 41
bir zamanlar dinlediğim bir hikaye aklıma geldi. malatya toyota plazanın satış müdürü olan askerimiz anlatmıştı.sıfır bir corollada yaşanan bir problem.belirli bir sür ate kadar normal(80-90) ondan sonra gitmiyor.her türlü kontrol yapılıyor normal .adamlar kafayı yiyecek. en son patronun oğlu çocuk aklıyla'' ya niye uğraşıyorsunuz belki benzini bitmiştir'' deyince ustanın aklına depo geliyor depoyu değiştiriyorlar sorun çözülüyor.sorun; iki bölme halindeki depodan belirli bir hıza veya devire kadar birinci bölmeden, sonra diğer bölmeden benzin alıyor bölmeler arasındaki bağlantı buzdolaplarındaki buzluk kısmında gazın dolaştığı kanallar vardır o şekilde ve o kanallar tıkalı sadece bir bölmeden yakıt alıyor.ikinci bölmeye geçtiğinde yeterli yakıt alamayınca tıkanıp kalıyor...bu hikayeden sizin için çıkardığım sonuç..sizin depo da aynı şekilde iki bölmeli mi. eğer cevap evet ise benzer bir problem olabilir.depoyu bir şekilde temizletip tersten yani yakıt çıkış yerinden hava basmak bir çözüm olabilir.zamanla oluşmuş pas ve boya kalıntısı falan varsa tersten basacağınız hava tıkalı yeri açabilir..inşallah yazdıklarım işinize yarar.kolay gelsin..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Tem 2012 11:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 May 2012 14:12
Mesajlar: 40
İsim: metin
Araç: MITSUBISHI CARIZMA 1.9 DID
Meslek: tekniker
Kan grubu: a+
Yaş: 37
alaybeyi yazdı:
bir zamanlar dinlediğim bir hikaye aklıma geldi. malatya toyota plazanın satış müdürü olan askerimiz anlatmıştı.sıfır bir corollada yaşanan bir problem.belirli bir sür ate kadar normal(80-90) ondan sonra gitmiyor.her türlü kontrol yapılıyor normal .adamlar kafayı yiyecek. en son patronun oğlu çocuk aklıyla'' ya niye uğraşıyorsunuz belki benzini bitmiştir'' deyince ustanın aklına depo geliyor depoyu değiştiriyorlar sorun çözülüyor.sorun; iki bölme halindeki depodan belirli bir hıza veya devire kadar birinci bölmeden, sonra diğer bölmeden benzin alıyor bölmeler arasındaki bağlantı buzdolaplarındaki buzluk kısmında gazın dolaştığı kanallar vardır o şekilde ve o kanallar tıkalı sadece bir bölmeden yakıt alıyor.ikinci bölmeye geçtiğinde yeterli yakıt alamayınca tıkanıp kalıyor...bu hikayeden sizin için çıkardığım sonuç..sizin depo da aynı şekilde iki bölmeli mi. eğer cevap evet ise benzer bir problem olabilir.depoyu bir şekilde temizletip tersten yani yakıt çıkış yerinden hava basmak bir çözüm olabilir.zamanla oluşmuş pas ve boya kalıntısı falan varsa tersten basacağınız hava tıkalı yeri açabilir..inşallah yazdıklarım işinize yarar.kolay gelsin..

tesekkür ederim verdiginiz bilgiler için depo cift bölümdenmi olusuyor bilmiyorum ama eger öyleyse ilk işim söylediginizi yaptırmak olacak bakalım cözüm olacakmı ve nette bihayli arastırma yapıyorum farklı markalarda aynı sorunu yasayanlar var turbo hortumunun iç kısmı cürümüş oda turbonun devri artınca turbonun önünü kapattıgından dolayı oluyormus degişince sorun cözülmüş baska bir arabada debimetre(havaakışmetresi) düzgün calısmadıgı için yapıyormus degişitirince düzelmiş bakalım bu hafta onları deneyecegim olmazsa sizin söylediginiz cözmü yolunuda deneyecegim :)

_________________
ÖTEDE OYNA YEĞENNN


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Tem 2012 22:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Tem 2010 15:35
Mesajlar: 23
İsim: selim
Araç: carisma did
Kan grubu: brh+
bende de aynı problem vardı: ekzantrik okuyucundan tut enjektörlere kadar değiştirmediğim şey kalmadı. Yalnız benim ki yazın yapıyordu bulunduğum yerin sıcak olmasından dolayı (Şanlıurfa) şu anda bir sıkıntı yok ama yaptığında radyatöre su döküyorum düzeliyor, serinken zaten sıkıntı yok. Zor bir durum Allah yardımcınız olsun..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2012 14:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 May 2012 14:12
Mesajlar: 40
İsim: metin
Araç: MITSUBISHI CARIZMA 1.9 DID
Meslek: tekniker
Kan grubu: a+
Yaş: 37
carisma63 yazdı:
bende de aynı problem vardı: ekzantrik okuyucundan tut enjektörlere kadar değiştirmediğim şey kalmadı. Yalnız benim ki yazın yapıyordu bulunduğum yerin sıcak olmasından dolayı (Şanlıurfa) şu anda bir sıkıntı yok ama yaptığında radyatöre su döküyorum düzeliyor, serinken zaten sıkıntı yok. Zor bir durum Allah yardımcınız olsun..

sonunda derdimi anlayan birini buldum :) valla hocam bende yapılacek herseyi yaptım ve aynen söylediginiz gibi hava ısınınca oldu benim sorunumda havalar 20 derecenin üzerine cıktıktan sonra yapmaya basladı 20 derecelerdeyken cok sık yapmıyor hava sıcaklıgı yükseldikce sorunu sıksık yapmaya baslıyor ve motur iyice ısındıktan sonra yapıyor pekala bu sorunu yaptıgında benim radyatör fanı hiç durmuyor arabayı 10 dakka stop etmesemde 10 dakka calısıyor motoru stop edince fanda 15 saniye sonra duruyor sizdede aynısı oluyormu birde ben sehir içinde cok kullanıyorum arabamı bununla alakalı olabilirmi sizde sehiriçimi kullanıyorsunuz genelde ? cevap verirseniz sevinirim

_________________
ÖTEDE OYNA YEĞENNN


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2012 15:28 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
radayatöre, yani soğutma sistemine bir baktırın soğutma suyu yeterince soğumadığı için fan uzun süre çalışıyor bence. 40 derece civarı yaz sıcağında carisma varken fan çalıştığını bile hatırlamıyorum. Sadece 1 viteste gitmek zorunda kalırsam kısa süreliğine devreye giriyordu. Radyatörde tıkanıklık olabilir veya su kullanıyorsanız o da sorun yapabilir. Devirdaim motorundan da şüphelenmek lazım. İnşallah çözüme kavuşursunuz.

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2012 16:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Ağu 2011 20:44
Mesajlar: 569
İsim: cihan
Araç: carisma 1.6 avance
Meslek: eksper
Kan grubu: b+
Yaş: 30
bende çok nadir görüyorum fanın çalıştığını hatta geçen gün hava sıcak niye çalışmıyor diye rolantide beklettim ama nafile çalışmadı.geçen hafta antalyada sokak aralarında gezerken merak edip baktım gayet güzel çalışıyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Tem 2012 02:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Tem 2010 15:35
Mesajlar: 23
İsim: selim
Araç: carisma did
Kan grubu: brh+
arkadaşlar sizin carismalar benzinli; benzinli araçlarda zaten sıkıntı yok:) bu problem dizellerde oluyor ve anladığım kadarıyla da biraz kronik. metteeren hocam ilk şehir içinde başladı bu problem şehirler arasında ise aracı sıcakta çok zorlayınca yapıyor başka türlü olmuyor. fanlara gelince durum sizinkiyle aynı. birde şuna dikkat edin bizim hararet göstergesi çok az oynar ve belli bir noktayıda kolay kolay geçmez; bu problem olduğunda hararet göstergesine bakarsanız normalin çok azda olsa üstünü gösterir. Daha öncede dediğim gibi işiniz kolay değil ama bir sonuç alırsanız paylaşın lütfen


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Ağu 2012 17:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 May 2012 14:12
Mesajlar: 40
İsim: metin
Araç: MITSUBISHI CARIZMA 1.9 DID
Meslek: tekniker
Kan grubu: a+
Yaş: 37
carisma63 yazdı:
arkadaşlar sizin carismalar benzinli; benzinli araçlarda zaten sıkıntı yok:) bu problem dizellerde oluyor ve anladığım kadarıyla da biraz kronik. metteeren hocam ilk şehir içinde başladı bu problem şehirler arasında ise aracı sıcakta çok zorlayınca yapıyor başka türlü olmuyor. fanlara gelince durum sizinkiyle aynı. birde şuna dikkat edin bizim hararet göstergesi çok az oynar ve belli bir noktayıda kolay kolay geçmez; bu problem olduğunda hararet göstergesine bakarsanız normalin çok azda olsa üstünü gösterir. Daha öncede dediğim gibi işiniz kolay değil ama bir sonuç alırsanız paylaşın lütfen

merhaba selim bey öncelikle hayırlı bayramlar
evet haklısınız hararet göstergesi tam orta cizgiye gelmiyor iki tık altta kalıyor ve motor zorlandıgı zaman orta cizgi yada iki tık yukarsına cıkıyor ve anında motor yakıtı kesiyor gaz pedalı iptal taaki hararet cizgisi ortanın altına düşene kadar ve tekrar hersey normale dönüyor :) bizim araclarda 2 kademeli fan varmıs biri 88 de digeri 93 te acıyormus buda demek oluyorki 2. kademe devreye girdigi anda gaz pedalı iptal bizim ne yapıp yapıp harareti 93'e getirmemiz gerek :) 3 tane servisle görüştüm renault servisiyle görüştüm bu motorlarda öyle bir motor koruması yokmus bu hafta ankaraya gidecegim bakalım ankaradaki servis tam olarak ne diyecek :) bi çözüm bulursam sizide haberdar ederim

_________________
ÖTEDE OYNA YEĞENNN


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Ağu 2012 00:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 May 2012 14:12
Mesajlar: 40
İsim: metin
Araç: MITSUBISHI CARIZMA 1.9 DID
Meslek: tekniker
Kan grubu: a+
Yaş: 37
evetttt carizmacı kardeşlerim nihayet arabamın arızasını cözdük aklınızın bi kösesine yazın eger arabanız motor zorlandıgında birden gaz kesiyorsa motorunuz hararet nedeniyle korumaya geciyor demektir. bizim motorlar akıllı motormus :) hararet 113 dereceye geldigi an motor kendini korumaya alıyor gözümle gördüm test ettik onayladık motor 1000 devire düşüyor ve sogutma suyu 110 dereye düşene kadar gaz yemiyor benim arabada yakıt sistemiyle hava sistemiyle alakalı degiştirmedim parca kalmadı ama cözüm alamadık bunun sebebibe en basta iki tane mitsubishi yetkili servisine sormama ragmen böyle birr koruması varmı diye yok demeleriydi ama ankarada seref otoda seref ustayla görüştüm ve arızayı anlatır anlatmaz cözümü söyledi bugün gittim radyatör komple tıkandıgı için su sogumuyormus radyatör temizlendi ve fan bile acmıyo sayılır artık :) canavar oldu adeta :)

_________________
ÖTEDE OYNA YEĞENNN


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 26 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye