Zaman: 14 Kas 2025 22:06

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 28 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 16 Ağu 2012 14:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Ağu 2012 15:39
Mesajlar: 18
Şehir: SAMSUN
İsim: zafer
Araç: colt amt 2009
Meslek: teknik öğretmen
Kan grubu: 0+
Yaş: 42
_opeth yazdı:
Baski balata değiştiği için yapılması gerekir

_opeth bu mesajını mobil olarak attı.


baskı balata değişmeden bu ayar yapılamazmıydı?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ağu 2012 16:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Ağu 2012 15:39
Mesajlar: 18
Şehir: SAMSUN
İsim: zafer
Araç: colt amt 2009
Meslek: teknik öğretmen
Kan grubu: 0+
Yaş: 42
_opeth yazdı:
saçma bi soru oldu sizdeki sorun olan çok sert vites değişimlerinin sebebi yüksek ihtimalle amt yeniden programlaması yapılarak aşılır. öncesinde de yapılabilirdi sorun varsaydı. zaten şimdiye kadar volana kadar bozulmuş olan ilk araca sahipsiniz eğer usta para kazanmak adına bişeyleri söküp takmadıysa.


Vedat bey soru saçma değil maksatlı sorulmuştur. servis beni o şeklde yönlendirmedi. yazılımla yapılacak bir şey olmadığını baskı balatanın sökülüp bakılması gerektiğini söyledi. araç volana kadar bozulmuş değil balatada bitmiş veya bitmeye yakın değildi. bana iki servis de yazılımla ilgili bir şey olmadığını mekanik olduğunu söylediler. "mantıklı olan önce yazılımla düzeltmeye çalışmak sonra söküp takmaktırdemiştm servisdekilere". bunu servis anlamıyorsa o servise uğramamaktan başka yapacak bir şeyim yok. yazılımla düzelmeyince "şanzımanı açacağız" mı diyecekler sonrada siz "ilk şanzıman açtıran araca sahipsiniz" mi diyeceksiniz?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ağu 2012 20:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Eki 2010 01:30
Mesajlar: 408
İsim: Mehmet
Araç: 2004 Accord+2016 Space Star CVT
Meslek: Kötü Adam
Kan grubu: A Rh
zafer bey. aracınıza yazılım atmamışsınız.biz size ilk olarak yeni bir güncelleme yapmanızı önerdik.
ve siz bizleri dinlemeyip ustaları dinleyip 38bindeki bir amt colt'un şanzımanını indirttiniz.
dünya'da colt'un kaç şanzımanı 38.000'de inmiştir acaba!
sizin sorununuz araç değil, muhattab olduğunuz ustalarınız ve bizden aldığınız bilgileri değerlendirmemek.
bu olayları görünce bizde üzülüyoruz.geçmiş olsun.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Ağu 2012 11:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Ağu 2012 15:39
Mesajlar: 18
Şehir: SAMSUN
İsim: zafer
Araç: colt amt 2009
Meslek: teknik öğretmen
Kan grubu: 0+
Yaş: 42
mhmt_trn yazdı:
zafer bey. aracınıza yazılım atmamışsınız.biz size ilk olarak yeni bir güncelleme yapmanızı önerdik.
ve siz bizleri dinlemeyip ustaları dinleyip 38bindeki bir amt colt'un şanzımanını indirttiniz.
dünya'da colt'un kaç şanzımanı 38.000'de inmiştir acaba!
sizin sorununuz araç değil, muhattab olduğunuz ustalarınız ve bizden aldığınız bilgileri değerlendirmemek.
bu olayları görünce bizde üzülüyoruz.geçmiş olsun.


Mehmet bey buradan aldığım tavsiyeler benim için önemliydi asla kulak ardı etmedim hatta referans aldım. servisdeki ustaları yönlendirmeye çalıştım, "yazılımla haledilebilirse önce yazılım deneyelim" dedim. "yazılım sorunu yok" dendi. "baskı balata bakılacak" dendi. "söktürmedim". 200km uzakdaki başka servise götürdüm. oda aynısını söyledi. keşke İstanbul'da olsaydım durum farklı olabilirdi.

birde servise "30.000km de balata mı değişir. debriyajı ben kontrol etmiyorum bunu beyin yapıyor kullanıcı hatası olması pek mümkün değil" dediğimde, "ohoooo hocam biz 10.000 de balata değiştirdik" demişlerdi.

Neyse artık otomatikde gaza yüklenmeden kullanıyorum bayramdan sonra yazılımdan anlayan birini bulp baktırmaktan başka çarem kalmadı. Bir miktar tecrübe kazandık.

Burada işinden gücünden zaman ayırıp sorunumu çözmeye çalşan ustalara ve arkadaşlara canı gönülden teşekkür ederim. Durumu buradan sizinle paylaşıp, buraya benimde bir katkım olmasını isterim.


En son victory55 tarafından 18 Ağu 2012 01:30 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Ağu 2012 12:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Ağu 2012 15:39
Mesajlar: 18
Şehir: SAMSUN
İsim: zafer
Araç: colt amt 2009
Meslek: teknik öğretmen
Kan grubu: 0+
Yaş: 42
_opeth yazdı:
valla sorunu sadece elinizle yazdığınız klavyeden anladığım kadarıyla anlayabildiğim için, durum nedir, servisin tutumu ne oldu, ne yaptı ne etti tam olarak bilmediğimden yorumum bu yönde siz diyorsunuz bunlar bunlar yapıldı ama hala şu devirlerde silkeleme vb sorunlar olduğundan bahsediyorsunuz bende normal olarak araç bilgisayara hiç bağlanıp yazılımsal bir şey yapılıp yapılmadığını soruyorum.

araç sadece mekanik anlamda değil yazılım anlamında da sıkıntılı bir durumda olabilir. bunu ben burdan anlayamadığım için ben bunu soruyorum. sizde öncesinde takılamaz mıydı diyorsunuz. yanlış anladıysam anlaşıldıysam da özür dilerim.


Özür dilenecek bir durum yok Vedat bey siz iyi niyetli olarak bana yardımcı olmaya çalışıyorsunuz zaten asıl ben yanlış anladıysam özür dilirim. Artık yazılım işine eğileceğim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Ağu 2012 12:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Ağu 2012 15:39
Mesajlar: 18
Şehir: SAMSUN
İsim: zafer
Araç: colt amt 2009
Meslek: teknik öğretmen
Kan grubu: 0+
Yaş: 42
_opeth yazdı:
Baski balata değiştiği için yapılması gerekir

_opeth bu mesajını mobil olarak attı.

Arcımı birkaç ustaya test sürüşü yaptırdıktan sonra kavramanın zamanlama ayarlarının yapılması gerektiği sonucu çıktı ortya. fakat bunu sadece servis yapabilir burada olmaz dediler. aracı baskı baltatasıyı değiştiren ustayla, kalibrasyon için servise gönderdim. servisten öyle bir ayar yok deyip birşey yapmadan geri göndermişler. ben baskı balatamı dışarıdan yarı fiyatına değiştirdiğim için mi böyle oldu, yoksa servisdeki ustaların mı bu konularda bilgisi yetersiz? artık iş can sıkıcı duruma geldi. bu durumda hangi yolu izlemem gerekir bir müşteri olarak?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Ağu 2012 13:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
Siz şanzımanda sorun olduğuna inandirinca masraf çoğalmış. Halbuki işini bilen bir yetkili serviste (örneğin sakarya bayraktar - erol usta, istanbul yıldızlar - alpay usta,gulal plazadan fatih bey) yapılacak şey 2010-2011 arası çıkan AMT son sürümünün güncellemesi idi. Bu forumda bu guncellemeyi ilk ben yuklettim ve o günden beri 0 (sıfır) hatası hiç almadım.

Servislere bakarsanız benim lpg sebebiyle kendini korumaya alan AMT beyni 2 kere değişmesi gerekiyordu. Anlamadan dinlemeden eline sipariş formunu alıp, 1 aktivitor 1 AMT beyni yazan ustalara inat, benim colt hala fabrikadan çıktığı haliyle bugünlere geldi.

Suanda yapılacak şey mut3 ile kalibrasyon + son güncelleme.

sent by Xperia Neo V

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Ağu 2012 15:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Eki 2010 01:30
Mesajlar: 408
İsim: Mehmet
Araç: 2004 Accord+2016 Space Star CVT
Meslek: Kötü Adam
Kan grubu: A Rh
victory55 yazdı:
_opeth yazdı:
Baski balata değiştiği için yapılması gerekir

_opeth bu mesajını mobil olarak attı.

Arcımı birkaç ustaya test sürüşü yaptırdıktan sonra kavramanın zamanlama ayarlarının yapılması gerektiği sonucu çıktı ortya. fakat bunu sadece servis yapabilir burada olmaz dediler. aracı baskı baltatasıyı değiştiren ustayla, kalibrasyon için servise gönderdim. servisten öyle bir ayar yok deyip birşey yapmadan geri göndermişler. ben baskı balatamı dışarıdan yarı fiyatına değiştirdiğim için mi böyle oldu, yoksa servisdeki ustaların mı bu konularda bilgisi yetersiz? artık iş can sıkıcı duruma geldi. bu durumda hangi yolu izlemem gerekir bir müşteri olarak?


zafer bey uygulamada acele etmeyip, SynTheSizer'in dedikleri yerlerde işleminizi yaptırın.
siz amt aracın baskı-balata değişimi yapıldığını kalibrasyon işleminin yapılmasını istediğinizi söyleyin.
isterseniz söylenen yerleri arayıp hem iş için hem ücreti için bilgi alın.
bu aşamadan sonra umarım biraz olsun aracın keyfini çıkartırsınız.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 28 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye