Zaman: 29 Eki 2025 09:23

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 955 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 48  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 20 Kas 2012 15:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 May 2012 09:45
Mesajlar: 366
İsim: ömer
Araç: 2006 1.3 Invite AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 29
ON DENGE KOLU 2 X 15 = 30 ETS
ALT SALINCAK 2 X 110 = 220 TAIWAN
ON AMORTISOR 2 X 180 = 360 SACHS
ARKA AMORTISOR 2 X 135 = 270 SACHS

FIYATLARA KDV DAHILDIR.

SAYGILARIMIZLA
CAHIT TOKEL

Son alınan fiyatlardır.

_________________
Mitsubishi COLT 2006 1.3 AMT
___________________________________________________________________________________


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Kas 2012 20:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Eyl 2012 22:08
Mesajlar: 40
Şehir: İzmir
İsim: Coşkun
Araç: Umarım Colt olur =)
Meslek: Öğretim elemanı
Kan grubu: Arh+
Yaş: 26
Merhaba arkadaşlar üç parçanın fiyatını öğrenmek istiyorum...
2008 model colt invite için,
Sol dikiz aynası (otomatiğinde sorun yok,plastik aksam kırılmış)
El frenini ucunda bulunan plastik
Ön panelde bulunan plastik (radyonun altında plastik uzun kısım)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Ara 2012 16:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Ara 2012 22:23
Mesajlar: 566
Şehir: Antalya
İsim: hakan
Araç: Hyundai i20 1.2 Elite Blue 2015
Meslek: Havayolu
Kan grubu: a+
Yaş: 41
Tüm konuyu okudum ama rastlayamadım. Informlarda sis farı yok malum. onun yerine sis farı yuvası olmayan düz siyah kapak var, minicik panjur gibi bir parça var. Sağ teki lazım, aracı aldığımda yoktu parça yerinde. Antalya eski sanayide önüme gelen her parçacıya ve aksesuarcıya sordum. Sadece servisinde bulabileceğimi söylediler. Antoto Mitsubishi'ye sordum. Sadece sağ tekine 52 tl dediler. O da ellerinde yokmuş, TEMSA dan gelecekmiş sipariş verirsek. Bi durun dedim. Var mı sonradan sis farı taktırıp da elinde bu kapaklardan olan?

_________________
Bir iyilik yaparsın, o senin görevin haline gelir.
"Hayır" diyebilen insanın samimiyetine güvenebilirsin.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Ara 2012 21:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Ara 2012 22:23
Mesajlar: 566
Şehir: Antalya
İsim: hakan
Araç: Hyundai i20 1.2 Elite Blue 2015
Meslek: Havayolu
Kan grubu: a+
Yaş: 41
_opeth yazdı:
bence kapak düşmüşken sisfarı filan hep beraber alıver sis stop düğmesine paralel çekersin. parçacılarda yoksa bile getirirler Aksaray'da gırla burda



Fikir hos ama sis fari dusunmuyorum. Antalya´da yasayan bir insan için sis fari çok da gerekli degil zaten. Iç Anadolu veya Marmara´da yasasaydim sart olurdu tabi.

_________________
Bir iyilik yaparsın, o senin görevin haline gelir.
"Hayır" diyebilen insanın samimiyetine güvenebilirsin.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Ara 2012 15:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Eki 2012 09:31
Mesajlar: 6
İsim: yavuz selim
Araç: mitsubishi colt 2008
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: 0rht
Yaş: 34
seskin yazdı:
yselim yazdı:
Genç-tokelden yaklaşık bir ay önce sacsh marka orjinal amortisörleri ben de 125x2= 250TL ye aldım.

hocam ön mü arka mı aldığınız amortisörler


Arka amortisörler Sachs 125x2=250TL işçilik 20TL Toplam 270 TL.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Ara 2012 00:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Oca 2012 16:55
Mesajlar: 19
İsim: BlackBey
Araç: Mitsubishi Colt 1.3 Invite
Meslek: Çalışma Ekonomisti
Yaş: 29
Aradım taradım forumu istanbul da harika şeyler oluyor, eyvallah. Gelelim Başkent'e 105.000 km de 2005 Colt, geçen yıl 100.000Km de servis bakımı yapılmış aldım, kayıtları var! Ama rutin bakıma girmiş sanırım. Bir Yılda 5 000Km ancak yaptım. Bakım zamanı gelmedi bile düşünün yani böyle giderse 3 senede bir bakıma götüreceğim.
İlk frenler gıcırdadı, yeterli ölçüde tutmuyor şikayetiyle gittim pursaklar yeni sanayiye, tanıdık var diye, ön balata taktı (bulması 1 ay aldı) ustam; h-tech midir nedir fren balata setinin markası. 75 tl ödedim cıktım. 3 ay sonra fren yok ama toz cok, bitti ses yapmıyor ama fren de tutmuyor. Bitti diye attığımız orjinal balataları daha iyiydi kanaatimce!
Benim ön takımı elden geçirmem lazım
1)-Ön fren diskleri
2)-Ön fren balataları
3)-Ön iki amortisörleri (Ön amortisör vurma sorunu bizimkilerde var, sanırımi daha sonra düzeltilmiş, çözümü nedir?)
sonra
4)-Arka Fren kampanasını gerekiyorsa komple...
5)-Debriyaj-Baskı balata bilya Seti
rutin olarak da
Yağ değişimi, yağ,hava,polen filtrelerinin değişimi
en önmlisi bu şanzuman yağı ve sanzuman bakımı yaptırmalıyım, arac geri vitese zor geciyor ve tüm vites gecisleri sert, tabi debriyajımda aşırı sert.
Yılda 5000km bile yapmadığın araca bu masraf cok diyen oluyor. Yukarda kafama takılanları da yaptırırsam 200.000km ye kadar hiç masraf da yapmam artık diyorum. Satmam rampada kişneyişini seviyorum. Yolda at olanlar rampada yanında katır kalıyor.
Aracıma tüp taktırmaktan vazgectim bu sorunları Ankarada kökünden nasıl ve aşağı yukarı ne fiyatlara halledeceğim, bilmiyorum yardım edin değerli üyeler? :S

_________________
Only Colt. No problem!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Ara 2012 11:23 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Eki 2012 09:31
Mesajlar: 6
İsim: yavuz selim
Araç: mitsubishi colt 2008
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: 0rht
Yaş: 34
Blackcollection yazdı:
Aradım taradım forumu istanbul da harika şeyler oluyor, eyvallah. Gelelim Başkent'e 105.000 km de 2005 Colt, geçen yıl 100.000Km de servis bakımı yapılmış aldım, kayıtları var! Ama rutin bakıma girmiş sanırım. Bir Yılda 5 000Km ancak yaptım. Bakım zamanı gelmedi bile düşünün yani böyle giderse 3 senede bir bakıma götüreceğim.
İlk frenler gıcırdadı, yeterli ölçüde tutmuyor şikayetiyle gittim pursaklar yeni sanayiye, tanıdık var diye, ön balata taktı (bulması 1 ay aldı) ustam; h-tech midir nedir fren balata setinin markası. 75 tl ödedim cıktım. 3 ay sonra fren yok ama toz cok, bitti ses yapmıyor ama fren de tutmuyor. Bitti diye attığımız orjinal balataları daha iyiydi kanaatimce!
Benim ön takımı elden geçirmem lazım
1)-Ön fren diskleri
2)-Ön fren balataları
3)-Ön iki amortisörleri (Ön amortisör vurma sorunu bizimkilerde var, sanırımi daha sonra düzeltilmiş, çözümü nedir?)
sonra
4)-Arka Fren kampanasını gerekiyorsa komple...
5)-Debriyaj-Baskı balata bilya Seti
rutin olarak da
Yağ değişimi, yağ,hava,polen filtrelerinin değişimi
en önmlisi bu şanzuman yağı ve sanzuman bakımı yaptırmalıyım, arac geri vitese zor geciyor ve tüm vites gecisleri sert, tabi debriyajımda aşırı sert.
Yılda 5000km bile yapmadığın araca bu masraf cok diyen oluyor. Yukarda kafama takılanları da yaptırırsam 200.000km ye kadar hiç masraf da yapmam artık diyorum. Satmam rampada kişneyişini seviyorum. Yolda at olanlar rampada yanında katır kalıyor.
Aracıma tüp taktırmaktan vazgectim bu sorunları Ankarada kökünden nasıl ve aşağı yukarı ne fiyatlara halledeceğim, bilmiyorum yardım edin değerli üyeler? :S

1)-Ön fren diskleri : otostart.com da tanesi 70TL ikili satılıyor 140TL ye gelir ve markası orjinalindeki gibi TRW.
2)-Ön fren balataları :otostart.com da 1takım 110TL içerisinde sağ ön sol ön balata bulunuyor ve markası orjinalindeki gibi TRW.
3)-Ön iki amortisörleri : Orjinal Sachs Genç-tokel den fiyat alabilirsiniz.Önler arkalara oranla daha pahalı diye biliyorum.
4)-Arka Fren kampanası : otomobilyedekparçaları.com da 75TL. Trusting
5)-Debriyaj-Baskı balata bilya Seti :otostart.com da seti 475TL ve markası orjinalindeki gibi SACHS. ( valeo 385TL).
6)-Yağ değişimi,70TL
7)-yağ filtresi: 10TL
8)-Şanzuman yağı konusun ben biraz araştırdım. Servise kalırsa ömür boyu gidiyor. Benim arabanın (2008 Colt) kitapçığında DiaQueen WIDE DİŞLİ YAĞI G-1 veya Castrol/Burmach dişli yağı BOT 328 yazıyor (veya tam dengi), ön kaputun altında BP BOT 328 yazıyor. Ben Servisten ve Castrol bölge bayi kanalıyla genel müdürlüğünden, artık Bot 328'in üretilmediğini yerine Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90 kullanıldığını öğrendim. Bu yağında fiyatı Turkoilmarket.com 'da 20 litresi 630TL. Size 7-10 litre yetecektir.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Ara 2012 16:05 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Oca 2012 16:55
Mesajlar: 19
İsim: BlackBey
Araç: Mitsubishi Colt 1.3 Invite
Meslek: Çalışma Ekonomisti
Yaş: 29
yselim yazdı:
Blackcollection yazdı:
Aradım taradım forumu istanbul da harika şeyler oluyor, eyvallah. Gelelim Başkent'e 105.000 km de 2005 Colt, geçen yıl 100.000Km de servis bakımı yapılmış aldım, kayıtları var! Ama rutin bakıma girmiş sanırım. Bir Yılda 5 000Km ancak yaptım. Bakım zamanı gelmedi bile düşünün yani böyle giderse 3 senede bir bakıma götüreceğim.
İlk frenler gıcırdadı, yeterli ölçüde tutmuyor şikayetiyle gittim pursaklar yeni sanayiye, tanıdık var diye, ön balata taktı (bulması 1 ay aldı) ustam; h-tech midir nedir fren balata setinin markası. 75 tl ödedim cıktım. 3 ay sonra fren yok ama toz cok, bitti ses yapmıyor ama fren de tutmuyor. Bitti diye attığımız orjinal balataları daha iyiydi kanaatimce!
Benim ön takımı elden geçirmem lazım
1)-Ön fren diskleri
2)-Ön fren balataları
3)-Ön iki amortisörleri (Ön amortisör vurma sorunu bizimkilerde var, sanırımi daha sonra düzeltilmiş, çözümü nedir?)
sonra
4)-Arka Fren kampanasını gerekiyorsa komple...
5)-Debriyaj-Baskı balata bilya Seti
rutin olarak da
Yağ değişimi, yağ,hava,polen filtrelerinin değişimi
en önmlisi bu şanzuman yağı ve sanzuman bakımı yaptırmalıyım, arac geri vitese zor geciyor ve tüm vites gecisleri sert, tabi debriyajımda aşırı sert.
Yılda 5000km bile yapmadığın araca bu masraf cok diyen oluyor. Yukarda kafama takılanları da yaptırırsam 200.000km ye kadar hiç masraf da yapmam artık diyorum. Satmam rampada kişneyişini seviyorum. Yolda at olanlar rampada yanında katır kalıyor.
Aracıma tüp taktırmaktan vazgectim bu sorunları Ankarada kökünden nasıl ve aşağı yukarı ne fiyatlara halledeceğim, bilmiyorum yardım edin değerli üyeler? :S

1)-Ön fren diskleri : otostart.com da tanesi 70TL ikili satılıyor 140TL ye gelir ve markası orjinalindeki gibi TRW.
2)-Ön fren balataları :otostart.com da 1takım 110TL içerisinde sağ ön sol ön balata bulunuyor ve markası orjinalindeki gibi TRW.
3)-Ön iki amortisörleri : Orjinal Sachs Genç-tokel den fiyat alabilirsiniz.Önler arkalara oranla daha pahalı diye biliyorum.
4)-Arka Fren kampanası : otomobilyedekparçaları.com da 75TL. Trusting
5)-Debriyaj-Baskı balata bilya Seti :otostart.com da seti 475TL ve markası orjinalindeki gibi SACHS. ( valeo 385TL).
6)-Yağ değişimi,70TL
7)-yağ filtresi: 10TL
8)-Şanzuman yağı konusun ben biraz araştırdım. Servise kalırsa ömür boyu gidiyor. Benim arabanın (2008 Colt) kitapçığında DiaQueen WIDE DİŞLİ YAĞI G-1 veya Castrol/Burmach dişli yağı BOT 328 yazıyor (veya tam dengi), ön kaputun altında BP BOT 328 yazıyor. Ben Servisten ve Castrol bölge bayi kanalıyla genel müdürlüğünden, artık Bot 328'in üretilmediğini yerine Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90 kullanıldığını öğrendim. Bu yağında fiyatı Turkoilmarket.com 'da 20 litresi 630TL. Size 7-10 litre yetecektir.


YSelim Bey Teşekkürler... Vites geçişleri ve debriyaj Baskı Balata... Setinden sonra yumuşar mı, yani şanzuman yağı no problem?

_________________
Only Colt. No problem!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Ara 2012 16:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Oca 2012 16:55
Mesajlar: 19
İsim: BlackBey
Araç: Mitsubishi Colt 1.3 Invite
Meslek: Çalışma Ekonomisti
Yaş: 29
_opeth yazdı:
gayet güzel bir yetkili servisiniz varken (şeref usta) pursaklar'a filan gitmeyeydiniz. orjinal balata diski trw'yi arayarak ankara bayiisini bulabilirsiniz

TRW Otomotiv Dagitim ve Tic. A.S.

Degirmen Yolu Cad. Huzur Hoca Sok. No. 86
Kat. 24, Icerenkoy
Kadikoy-Istanbul
34752
Türkiye
90.216.577.32.00
90.216.577.31.30


Opeth Teşekkürler de; Anlamadım, afedersin Azizoğlunda mı Şeref Usta? Yoksa özel servis mi?

_________________
Only Colt. No problem!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Ara 2012 16:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Ağu 2011 13:32
Mesajlar: 780
Şehir: Ankara
İsim: Gökhan
Araç: 2011 Colt AMT
Meslek: Akademisyen
Yaş: 34
http://www.serefoto.com/


Sent from my iPad


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Ara 2012 01:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Eki 2012 09:31
Mesajlar: 6
İsim: yavuz selim
Araç: mitsubishi colt 2008
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: 0rht
Yaş: 34
Daha önce yazıldı mı bilmiyorum ama bu gün 15TL ye sanayiden hava filtresi aldım. Üzerinde Honda Accod VI yazıyor. Orjinalinden yarım cm uzun, havafiltresinin kapağinı biraz zorlayınca oluyor. Bir de hundai getz'in hava filtresini denedim fakat conta kısmı biraz kalın geliyor ve derinliği 2cm kısa. Ama yinede maket bıçağı ile conta kısnı biraz alınarak uydurulabilir.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Ara 2012 02:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Eki 2012 09:31
Mesajlar: 6
İsim: yavuz selim
Araç: mitsubishi colt 2008
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: 0rht
Yaş: 34
_opeth yazdı:
niye uğraştınız o kadar yav yan sanayii hava filtresi coltun zaten var

Evet nevtech var . Bir de orjinali valeonun var. Ama ben alternatiflerden haberdar olmak adına yazdım.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 31 Ara 2012 16:02 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Kas 2011 12:42
Mesajlar: 133
Şehir: Bursa
İsim: ozan
Araç: Lancer 1.6 Invite
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
Aşağıdaki Web sitesinden Colt 1.3 Amt aracım için Castrol Magnatec 10-40 4 lt yağ (kampanyalı 50 tl) ve polen filresi (10 tl) sipariş ettim. 2 günde ulaştırdılar, hizmetten memnun kaldım tavsiye ederim.
http://www.parcagezegeni.com/


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Oca 2013 19:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Ağu 2012 21:11
Mesajlar: 63
İsim: Turan
Araç: Mitsubishi COLT
Meslek: AR-GE
Kan grubu: BRH+
Yaş: 25
arkadaşlar belki yeri değil ama bi sorunum var yardımcı olursanız sevinirim. 2007 model colt um var ve hiç aküsü değişmedi. kışa girdiğimizden beri iki defa ilginç bi sorun yaşadım. aracı çalıştırıyorum bi sorun yok fakat 1 km kadar gidince aracın vitesini 0 da görüyorum. aynı zamanda akü ve yağ lambasının yandığını görüyorum. kontağı kapatıp tekrar açtığımda devam ediyorum bi sorun olmuyor. acaba akünün ömrümü bitmiştir. inşallah aküdür de başka birşey değildir. aracım amt...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Oca 2013 23:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
kizilelma73 yazdı:
arkadaşlar belki yeri değil ama bi sorunum var yardımcı olursanız sevinirim. 2007 model colt um var ve hiç aküsü değişmedi. kışa girdiğimizden beri iki defa ilginç bi sorun yaşadım. aracı çalıştırıyorum bi sorun yok fakat 1 km kadar gidince aracın vitesini 0 da görüyorum. aynı zamanda akü ve yağ lambasının yandığını görüyorum. kontağı kapatıp tekrar açtığımda devam ediyorum bi sorun olmuyor. acaba akünün ömrümü bitmiştir. inşallah aküdür de başka birşey değildir. aracım amt...



Arabada lpg varmı? Eğer varsa lpg geçiş ısısını yükseltin, filtre temizliği yaptırın, gerekirse lpgye geçmeden hareket ettirmeyin. O stop etme sırasında vites geçişi tamamlanmazsa aracı çekici ile servise götürmek zorunda kalırsınız.

Note 2 ile gönderildi

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Oca 2013 00:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Ağu 2012 21:11
Mesajlar: 63
İsim: Turan
Araç: Mitsubishi COLT
Meslek: AR-GE
Kan grubu: BRH+
Yaş: 25
hocam çok sağolun, araçta lpg var, geçiş ısısı da 35 mi neydi öyle bişeydi. acaba bundan dolayı mı yapıyo? neden böyle bi problem oluyo biraz daha aydınlatırsanız sevinirim? araç 62 binde ve bakımları yeni yapıldı. tabi o zaman lpg yoktu ama yağı falan ıvır zıvırları değişti...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Oca 2013 01:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Ağu 2012 21:11
Mesajlar: 63
İsim: Turan
Araç: Mitsubishi COLT
Meslek: AR-GE
Kan grubu: BRH+
Yaş: 25
SynTheSizer yazdı:
kizilelma73 yazdı:
arkadaşlar belki yeri değil ama bi sorunum var yardımcı olursanız sevinirim. 2007 model colt um var ve hiç aküsü değişmedi. kışa girdiğimizden beri iki defa ilginç bi sorun yaşadım. aracı çalıştırıyorum bi sorun yok fakat 1 km kadar gidince aracın vitesini 0 da görüyorum. aynı zamanda akü ve yağ lambasının yandığını görüyorum. kontağı kapatıp tekrar açtığımda devam ediyorum bi sorun olmuyor. acaba akünün ömrümü bitmiştir. inşallah aküdür de başka birşey değildir. aracım amt...



Arabada lpg varmı? Eğer varsa lpg geçiş ısısını yükseltin, filtre temizliği yaptırın, gerekirse lpgye geçmeden hareket ettirmeyin. O stop etme sırasında vites geçişi tamamlanmazsa aracı çekici ile servise götürmek zorunda kalırsınız.

Note 2 ile gönderildi

hocam çok sağolun, araçta lpg var, geçiş ısısı da 35 mi neydi öyle bişeydi. acaba bundan dolayı mı yapıyo? neden böyle bi problem oluyo biraz daha aydınlatırsanız sevinirim? araç 62 binde ve bakımları yeni yapıldı. tabi o zaman lpg yoktu ama yağı falan ıvır zıvırları değişti...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Oca 2013 23:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
kizilelma73 yazdı:
SynTheSizer yazdı:
kizilelma73 yazdı:
arkadaşlar belki yeri değil ama bi sorunum var yardımcı olursanız sevinirim. 2007 model colt um var ve hiç aküsü değişmedi. kışa girdiğimizden beri iki defa ilginç bi sorun yaşadım. aracı çalıştırıyorum bi sorun yok fakat 1 km kadar gidince aracın vitesini 0 da görüyorum. aynı zamanda akü ve yağ lambasının yandığını görüyorum. kontağı kapatıp tekrar açtığımda devam ediyorum bi sorun olmuyor. acaba akünün ömrümü bitmiştir. inşallah aküdür de başka birşey değildir. aracım amt...



Arabada lpg varmı? Eğer varsa lpg geçiş ısısını yükseltin, filtre temizliği yaptırın, gerekirse lpgye geçmeden hareket ettirmeyin. O stop etme sırasında vites geçişi tamamlanmazsa aracı çekici ile servise götürmek zorunda kalırsınız.

Note 2 ile gönderildi

hocam çok sağolun, araçta lpg var, geçiş ısısı da 35 mi neydi öyle bişeydi. acaba bundan dolayı mı yapıyo? neden böyle bi problem oluyo biraz daha aydınlatırsanız sevinirim? araç 62 binde ve bakımları yeni yapıldı. tabi o zaman lpg yoktu ama yağı falan ıvır zıvırları değişti...


Sorunun sebebi şu,

Araç çalışıyor ve gidiyorsun. Dışarı soğuk ve motor suyu 35 derece olunca araç lpgye geçiyor. Geçtiği An siz gaza basmiyorsaniz otomatik jikle hala devrede olan araç henüz tam buharlasamamis lpgyi motora puskurtmuyor. Bu arada araç beyni lpgye geçtiği halde yakıt gelmeyince yakıt kesme hatası var diyor ve motoru stop ediyor.

Bu olay yokuş aşağı inerken olabilir ve O sırada vites boşa alinmazsa araç kitlenir.

Bu sorun belli rpmye kadar lpgye geçme şeklinde ayarı olan kitlerde gorulmez. Yani gaza basilmadigi anda lpgye geçme diye bir ayar varsa aktif hale getirtin.

Aracın bakımından bağımsız bi mesele. Geçiş ısısı 42 benim ama yine de lpgye geçtiği an mutlaka gaza basiyorum. Zaman zaman atraksiyon yaşıyorum bu yüzden.

Note 2 ile gönderildi

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Oca 2013 00:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Ağu 2012 21:11
Mesajlar: 63
İsim: Turan
Araç: Mitsubishi COLT
Meslek: AR-GE
Kan grubu: BRH+
Yaş: 25
abi çok teşekkür ederim aydınlattığın için. bu gün aynı sorunu bi defa daha yaşayınca acaba sorun gazdamı dedim. iki defa farklı yerden almıştım belki ondandır dedim ve tekrar aynı yerden gaz aldıktan sonra bi daha olmadı. tabi o zamana kadar motor ısınmış olabilir, sorun kesin ondandır diyemem. henüz yeni sayılır zaten lpg sistemi, 2 ay falan olmuştur takılalı. yarın gidip geçiş derecesini 45 yaptırıcam ve dediğiniz gibi bi ayar varsa onu da yaptırıcam. çok sağolun tekrar.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Oca 2013 01:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
kizilelma73 yazdı:
abi çok teşekkür ederim aydınlattığın için. bu gün aynı sorunu bi defa daha yaşayınca acaba sorun gazdamı dedim. iki defa farklı yerden almıştım belki ondandır dedim ve tekrar aynı yerden gaz aldıktan sonra bi daha olmadı. tabi o zamana kadar motor ısınmış olabilir, sorun kesin ondandır diyemem. henüz yeni sayılır zaten lpg sistemi, 2 ay falan olmuştur takılalı. yarın gidip geçiş derecesini 45 yaptırıcam ve dediğiniz gibi bi ayar varsa onu da yaptırıcam. çok sağolun tekrar.



Lpg ustası büyük bi ihtimal 45 dereceye almak istemeyecektir. Israr edin. Kışın benzin tüketimi artsa da araç için bu daha iyi.

Bir de 45 derece de olsa ilk çalıştırma sonrası ilk 2-3km dikkatli olun. Özellikle de yokuş aşağı yollarda. Ben hergün elle geçiriyorum valla.

Motor isindiktan sonra hiçbir şekilde problem olmaz merak etmeyin.

Note 2 ile gönderildi

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 955 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 48  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye