Zaman: 01 Eki 2025 15:24

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Bu başlık kilitlenmiştir mesajlarınızı düzenleyemez veya cevap gönderemezsiniz.  [ 11 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 11 Oca 2013 16:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Ara 2011 19:21
Mesajlar: 100
İsim: magazinedesigner
Araç: carisma
Meslek: tasarım
Kan grubu: 0rh
Yaş: 34
Arkadaşlar, 2000 model (eski kasa) glx carismam sabahları ilk çalıştırmada motor ısınana kadar stop ediyor. ilk çalıştırmada devir 1500 ü görüyor. çok olmasa da titreşimli çalışıyor. enjektörleri temizlettirdim. boğaz kelebeğini temizlettirdim. bujiler hava filtresi yeni. sorunu tam olarak anlamak için 1 haftadır tüpte de kullanmıyorum. usta içinde lpg kalır ondan yapabilir demişti. öyle bir ihtimal de yok. benzin aldığım yeri bile değiştirdim. benzin motorunu ad değiştirdim ama yeni taktığıma da çok güvenmiyorum. bosch marka orjinal değil sonuçta. ışıklarda durmaya korkar oldum. forumu araştırdım ama çıkamadım işin içinden.

ısındıktan sonra yapmadığına göre ve ilk çalıştırmada 1500 deviri gördüğüne göre rölanti motorundan değil diyorum. enjektörleri de temizlettim. bobinle ilgisi var mıdır bilmiyorum. 8 ay önce 2. bobini greti olarak değiştirdim.

bununla ilgili midir bilmiyorum ama stop ettiğinde hemen çalışmıyor. zorla çeviriyor ve araç çalışmıyor. ne zaman ki göstergedeki ışıkların sönmesini beklersem o zaman çalışıyor.

ilginiz için teşekkürler..


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 11 Oca 2013 16:30 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Ara 2011 19:21
Mesajlar: 100
İsim: magazinedesigner
Araç: carisma
Meslek: tasarım
Kan grubu: 0rh
Yaş: 34
Rölanti ayar vidası ile oynanmış olabilir mi. nasıl anlarım. ya da oynanmışsa fabrika çıkışı yani olması gereken ayarına nasıl getirebilirim. referansı nedir?


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 11 Oca 2013 16:39 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Şub 2012 18:45
Mesajlar: 342
İsim: ufuk
Araç: 1,3multijet
Meslek: Photoshop
Kan grubu: arh+
Yaş: 30
benzin pompası yetiştiremiyor olabilir


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 12 Oca 2013 19:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
soğuk motorda 1500 devirde sabit kalması lazım eğerki çalıştıktan sonra rolanti düşüyorsa rolanti motorun arızalı demektir.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 13 Oca 2013 20:12 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Ara 2011 19:21
Mesajlar: 100
İsim: magazinedesigner
Araç: carisma
Meslek: tasarım
Kan grubu: 0rh
Yaş: 34
1500 e çıkıyor, yavaş yavaş düşüyor devir.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 16 Oca 2013 15:41 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Şub 2012 18:45
Mesajlar: 342
İsim: ufuk
Araç: 1,3multijet
Meslek: Photoshop
Kan grubu: arh+
Yaş: 30
benzinden lpg ye geçiş ısısı uygunmu acaba? araç lpgye erken geçersede benzer problem olur.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 17 Oca 2013 00:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Ara 2011 19:21
Mesajlar: 100
İsim: magazinedesigner
Araç: carisma
Meslek: tasarım
Kan grubu: 0rh
Yaş: 34
rölanti programı yaptım, enjektörler temizlendi. 1 haftadır lpg de kullanmıyorum. eskiden 40 derecede geçerdi, şimdi soğuk havada bile anında geçiyor lpg ye.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 17 Oca 2013 19:55 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Şub 2012 18:45
Mesajlar: 342
İsim: ufuk
Araç: 1,3multijet
Meslek: Photoshop
Kan grubu: arh+
Yaş: 30
lpg geçiş ısısını kontrol ettir.soğukmotorda lpg tekleme yapar lpg yanma ısısı benzinden daha yüksektir.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 27 Oca 2013 04:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Kas 2011 08:24
Mesajlar: 8
İsim: eray arslantaş
Araç: '99 carisma gl
Meslek: fotoğrafçılık
Yaş: 19
hocam aynı sorun benım aracımda da vardı subap ayarı yaptır subaplar sıkmış oluyo o yuzden araç stop ediyo. Bu araçlarda subap ayarı otomatik diyene de inanma ben inadına söktürdüm ayarı yaptırdım şimdi saat gibi çalışıyo maşallah


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 29 Oca 2013 18:54 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Şub 2012 18:45
Mesajlar: 342
İsim: ufuk
Araç: 1,3multijet
Meslek: Photoshop
Kan grubu: arh+
Yaş: 30
erayarslantas yazdı:
hocam aynı sorun benım aracımda da vardı subap ayarı yaptır subaplar sıkmış oluyo o yuzden araç stop ediyo. Bu araçlarda subap ayarı otomatik diyene de inanma ben inadına söktürdüm ayarı yaptırdım şimdi saat gibi çalışıyo maşallah

meraktan soruyorum. Araca ne ayarı yapıldı ?


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 26 Ağu 2013 19:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
Arkadaşlar yeni konu açmayayım dedim bunu tamir edebilen bir arkadaş varmı acaba aramızda rolanti motorunun içini kendi imkanlarımla açtım professionel resimleri aşağıda inceleyebilirsiniz.
http://imageshack.us/a/img838/1967/rat8.jpg
http://imageshack.us/a/img41/7457/fsr2.jpg
http://imageshack.us/a/img690/315/j671.jpg
http://imageshack.us/a/img191/425/tqsu.jpg
http://imageshack.us/a/img189/8369/euk6.jpg
http://imageshack.us/a/img703/1747/lk2s.jpg
http://imageshack.us/a/img11/3521/arxy.jpg


Başa Dön
 Profil  
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Bu başlık kilitlenmiştir mesajlarınızı düzenleyemez veya cevap gönderemezsiniz.  [ 11 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye