Zaman: 01 Eki 2025 17:10

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 8 mesaj ] 
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: 2004-2007 lancer izlenimlerim
MesajGönderilme zamanı: 18 Ara 2012 15:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Kas 2012 10:05
Mesajlar: 67
İsim: armagan
Araç: 1.5 invite 2011
Meslek: öğretmen
Yaş: 27
2004-2007 lancer
Merhaba herkese hayırlı günler bugün bu yazımı birilerinin merak ettiklerine cevap olabilirim düşüncesiyle yazıyorum. .
Bu yazımı bugüne kadar uzun süreli kullandığım araçları hesaba katarak yazıyorum; bu araçlar ( mazda 323 son kasası 100hp, 2005 dizel clio 65hp, 2010 clio hb 1.6 at hp 110hp. Ve birçok kısa süreli lüks diyebileceğim araç.
Lancerda karar kılmadan önce epey uzun bir süre kendime km, kaporta ve motor yönünden sağlıklı araç aradım çok fazla arabaya baktım ekspertiz parası harcadım.
2004-2007 Lancer aklıma geldiği zamanlarda pekte umursamamıştım bunun nedeni piyasası değil ancak pek aklıma yatıramıyordum nedense aklım hep 2000-2001 model civiclere gidiyordu. Derken lancer forumlarını okumaya başladım Japon otomobillerine zaten var olan sempatim lancerı sevmeme yardımcı oldu. Biraz araştırdıktan sonra 2000 model civic parasına temiz 2006 2007 model plus lancer alabileceğimi fark ettim ve araştırmalarımı iyice derinleştirdim.
İlk önce bana yakın olan bir lancer ı incelemeye gittim arabanın içini dışını iyice süzdüm. Koltukları görüş mesafesi direksiyonun kavranışı ilk izlenimde hoşuma giden şeyler olmuştu. Araba alırken her zaman markası modeli ne olursa olsun km sinin düşük bakımlarının serviste yapılması ve değişenin olmaması en önemli kriterlerim. Bu kriterler eşliğinde kendime lancer bakmaya başladım.
Lancer ararken hp gücünün 98 olması beni biraz üzmüştü ancak forumlardan okuduklarım ve gittiğim araçlarda ki ufak tefek denemelerim aracın performansının aile tipi kullanıcı için ideal olduğu kanısına vardım,
Evet bu araçların biraz yol sesi yalıtım problemi var hatta kimileri için birazında biraz üstünde olabilir ancak bu segmentteki tüm japon araçları için durum aynı bu yüzden ses sıkıntısına hiç takılmadım. Genel anlamda bazı yerlerde aksi iddia edilse de lancer yol tutuşu konusunda aile tipi kullanıcı için gayet makul ve düzgün.
2006 lancerin Malzeme kalitesine gelince ben kendi kullandığım diğer araçlarla kıyaslayınca mükemmel kesinlikle değil ancak tatmin edici bir malzeme kalitesi var. Aracın düğmeleri kullanıcı dostu şeklinde tasarlandığını düşünüyorum sürekli kullanabileceğim şeyler elime yakın ayna gibi ayarlar kalabalık yapmamak için biraz daha ayrı tutulmuş hissine kapıldım. Torpido malzemesi bana güvenilir ve sağlamlık hissini verdi. Gösterge panelinin biraz daha aydınlık ya da farklı bir renk ile kullanıcıya sunulması güzel olabilirdi. Kol dayama, el freni konumu bunları gayet başarılı buldum. Arka koltuk diz mesafesi benim gibi 1.90cm boyunda birisi için çok güzel ama keşke arka koltuklarda da kol dayama olsaymış. Aracın içi bu anlamda gayet ferah ve aydınlık geldi bana. Kimilerini muhakkak tatmin etmeye bilir ancak sade oluşu kafamı çok fazla karıştırmayacak şekilde dizay edilmesi beni memnun eden bir yönü
Aracın ısıtmalı aynalarını başarılı bulmakla beraber keşke ayna için ekstradan bir ısıtma kontrol ünitesi olsaymış, cam rezistansı ile beraber çalışması bazen beni korkutabiliyor.
2004-2007 lancer in Klima olayında da çok memnunum. araç içinde ki hava sirkülasyonu gayet başarılı ve belli seviyede gayet sessiz ayrıca aracın kliması otomatik elektronik klimadan tek farkı anladığım kadarıyla digital ekranının olmaması. Ama bu benim için sorun değil böyle yuvarlak çevirmeli hal daha hoşuma gidiyor.
Bu arada ses olayına geri gelmek istiyorum bazen acaba araba çalışıyormu diyorum
Neyse devam edeyim benim aracım otomatik ve performansından almadan önce çok şüpheliydim aldığım kişi sıkıntı yok 180i çok rahat görürsün dediğinde biraz abarttığını düşünmüştüm ancak geçenlerde yol gerçekten müsait ve hava şartlarıda uygunken kendimce bir deneme yapmak istedim ve aracın çok rahat bir şekilde 180 e tırmandığını gördüm fazlasını denemedim çünkü maksimum 140 a çıkan biriyim sadece deneme amaçlı böyle bir uygulama yaptım.
Ayrıca bu araçta kullanılan otomatik vitesini çok başarılı buldum inanın çok fazla otomatik araç kullandım ve lancerin otomatik vitesi gerçekten başarılı, kimileri vitesinin 4 ileri olmasından şikayetçi ancak yarı otomatik benim için bela ile eş anlamlı olduğundan 4 ileri sorunsuz otomatik daha iyi geliyor yokuş ta kaydırma konusuna gelince şanzımanı yeterli buluyorum zank diye rampaya yapışmıyor ancak geride jilet gibi kaydırmıyor. Çok ufak bir dokunmayla patinaja düşmeden harekete geçiryor.(çok dik yokuş için) normal yokuşlarda gayet iyi. Ha birde servisin 40binde bir yağ değişecek demesi üzücü biraz servis yanlı buldum. Çok sağlam ve sorunsuz bir şanzımana sahip olduğuna emin olabilirsiniz. 2004-2007 lancer
Bi kere öğle zırta pırta devreye giren bir abs sistemi yok gerçekten ihtiyacı olduğunda kendini hissettiriyor bu güzel bir şey bence birde frenlerde ebd desteğinin olması da ayrıca güven verici, ancak servisten edindiğim bilgiye göre frenlerinin gayet güvenli olmasıyla birlikte frenlere basarken biraz daha özenli olmak gerekiyor kaliper sorunu çıkarabiliyormuş otomatik için
Ben daha öncede dediğim gibi aracın yol tutuşunu başarılı buluyorum öntakım sistemi orta seviyede kullanıcı için sağlamlık konusunda gayet başaralı serviste 160bin km’de aynı araçtan gördüm ön takımı orijinaldi. Süspansiyonları sessiz çalışıyor bu beni memnun ediyor ve yumuşak karakterli bir sisteme sahip kasislerden ve çukurlardan geçerken rahat ama ben yine de temkinliyim.
Gelelim yakıt konusuna bu araç öyle zıppır kullanıma hitap eden bir araç değil aile babaları için sakin kullanımı seven ama ihtiyacınız olduğu zamanda size elinde eteğinde ne varsa sonuna kadar sunan bir araç. Sakin kullanımlarda benzinde kış aylarında 0.40 kuruş yakıyor benim aracım ama zorlarsam soğuk havalarda kısa mesafe yolculuk gibi araç dostu olmayan muamelelerde 0.50 yakıyor. Bunlar şehir içi şehir dışı denemedim daha.
Görüşme mesafesini ben başarılı buluyorum aracın sanki her yerini oturduğum yerden görebiliyorum koltuk yükseklik ayarının olmasıda cabası bunun faydası özelikle eşim için süper
Motor ömrü tipik japon yağ su eksiltmez banamısın demezmiş bu konuda benim bir tecrübem yok ama inşallah öyledir.:)

Uzun lafın kısası bu araç uzun yıllar size sorunsuz hizmet edecek kullanıcı dostu aile dostu bir otomobil. Benim alırken alınırmı satılır mı diye düşünmedim. Beni saniyelerde süründürecek daha modelli daha ucuz onlarca araba var. Eğer siz sorunsuz, kaliteli ama ucuz bir araba arıyorsanız işte size lancer.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Ara 2012 00:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Ara 2012 19:41
Mesajlar: 5
Şehir: izmir
İsim: Çağlar
Araç: 2001 Nissan Primera 2.0 HCVT Elegance
Meslek: 657
Kan grubu: Arh+
Yaş: 37
armağan hocam eline gözüne sağlık çok güzel bi inceleme olmuş
yazın benim için aydınlatıcı oldu

0 km aldığım 2008 Logan'ımı satmaya çalışıyorum
2004-2005-2006 otomatik Lancer almayı planlıyorum

km sınırımız ne olmalı ve tavan fiyat nedir sizce?
pert kaydı yada tavan boyalı olmadığı sürece çokta değişen yada boyanan takıntım yoktur açıkçası

max. 18 bin tl ye elimdeki aracı satabilirim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Ara 2012 07:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Kas 2012 10:05
Mesajlar: 67
İsim: armagan
Araç: 1.5 invite 2011
Meslek: öğretmen
Yaş: 27
hayırlı günler öncelikle belirteyim yani ben piyasayı elinde tutan süper fikirler verebilcek biri değilim anca kendi tecrübemi aktarabiliyorum. ben olsam şöyle yapardım
hernekadar mitsubishinin otomatiği sorunsuz olsada bu benim için bi prensip meselesi düşük km li araç seviyorum ama bu demek değilki 120 binde 150 binde ki araçlar sıkıntı çıkarır tamamen size kalıyor burası ama dediğim gibi benim tercihim kanıtlanabilir düşük kmli araç benm kafamdaki psikolojik sınır hep 90bin km idi.
boya konusuna gelince bir araçta boya olabilir abartılmamış olmak şartıyla. ama değişen konusunda biraz daha tutucu olmanızı tavsiye ederim kendi fiktrimce çünkü sonuçta bu araçlar piyasası düşük nekadar piyasasını düşürecek şey varsa onlardan uzak durmaya çalışın. tabiki bunun sınırınıda siz belirliyorsunuz.
max nekadara alınır konusuna gelince. hep dendiği gibi bu araç binilecek araç ellbette ucuzuna bakacaksınız ama eğer aradıgınız arabayı buldum diyorsanız 500tl fazla verin kafanız hepten rahat olsun. benim tahminim şu sezonda bahara girmeden 19.000- 21000 tl aralığında temiz bir araç bulabilirsiniz

bunlar tamamen benim fikrimdir. kimsenin aracını kötülemek gibi bir niyetim yok
araç sahibi olan arkadaşlar inşallah fikirlerimi yanlış anlamaz


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Ara 2012 10:22 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
army167 yazdı:
2004-2007 lancer
Merhaba herkese hayırlı günler bugün bu yazımı birilerinin merak ettiklerine cevap olabilirim düşüncesiyle yazıyorum. .
Bu yazımı bugüne kadar uzun süreli kullandığım araçları hesaba katarak yazıyorum; bu araçlar ( mazda 323 son kasası 100hp, 2005 dizel clio 65hp, 2010 clio hb 1.6 at hp 110hp. Ve birçok kısa süreli lüks diyebileceğim araç.
Lancerda karar kılmadan önce epey uzun bir süre kendime km, kaporta ve motor yönünden sağlıklı araç aradım çok fazla arabaya baktım ekspertiz parası harcadım.
2004-2007 Lancer aklıma geldiği zamanlarda pekte umursamamıştım bunun nedeni piyasası değil ancak pek aklıma yatıramıyordum nedense aklım hep 2000-2001 model civiclere gidiyordu. Derken lancer forumlarını okumaya başladım Japon otomobillerine zaten var olan sempatim lancerı sevmeme yardımcı oldu. Biraz araştırdıktan sonra 2000 model civic parasına temiz 2006 2007 model plus lancer alabileceğimi fark ettim ve araştırmalarımı iyice derinleştirdim.
İlk önce bana yakın olan bir lancer ı incelemeye gittim arabanın içini dışını iyice süzdüm. Koltukları görüş mesafesi direksiyonun kavranışı ilk izlenimde hoşuma giden şeyler olmuştu. Araba alırken her zaman markası modeli ne olursa olsun km sinin düşük bakımlarının serviste yapılması ve değişenin olmaması en önemli kriterlerim. Bu kriterler eşliğinde kendime lancer bakmaya başladım.
Lancer ararken hp gücünün 98 olması beni biraz üzmüştü ancak forumlardan okuduklarım ve gittiğim araçlarda ki ufak tefek denemelerim aracın performansının aile tipi kullanıcı için ideal olduğu kanısına vardım,
Evet bu araçların biraz yol sesi yalıtım problemi var hatta kimileri için birazında biraz üstünde olabilir ancak bu segmentteki tüm japon araçları için durum aynı bu yüzden ses sıkıntısına hiç takılmadım. Genel anlamda bazı yerlerde aksi iddia edilse de lancer yol tutuşu konusunda aile tipi kullanıcı için gayet makul ve düzgün.
2006 lancerin Malzeme kalitesine gelince ben kendi kullandığım diğer araçlarla kıyaslayınca mükemmel kesinlikle değil ancak tatmin edici bir malzeme kalitesi var. Aracın düğmeleri kullanıcı dostu şeklinde tasarlandığını düşünüyorum sürekli kullanabileceğim şeyler elime yakın ayna gibi ayarlar kalabalık yapmamak için biraz daha ayrı tutulmuş hissine kapıldım. Torpido malzemesi bana güvenilir ve sağlamlık hissini verdi. Gösterge panelinin biraz daha aydınlık ya da farklı bir renk ile kullanıcıya sunulması güzel olabilirdi. Kol dayama, el freni konumu bunları gayet başarılı buldum. Arka koltuk diz mesafesi benim gibi 1.90cm boyunda birisi için çok güzel ama keşke arka koltuklarda da kol dayama olsaymış. Aracın içi bu anlamda gayet ferah ve aydınlık geldi bana. Kimilerini muhakkak tatmin etmeye bilir ancak sade oluşu kafamı çok fazla karıştırmayacak şekilde dizay edilmesi beni memnun eden bir yönü
Aracın ısıtmalı aynalarını başarılı bulmakla beraber keşke ayna için ekstradan bir ısıtma kontrol ünitesi olsaymış, cam rezistansı ile beraber çalışması bazen beni korkutabiliyor.
2004-2007 lancer in Klima olayında da çok memnunum. araç içinde ki hava sirkülasyonu gayet başarılı ve belli seviyede gayet sessiz ayrıca aracın kliması otomatik elektronik klimadan tek farkı anladığım kadarıyla digital ekranının olmaması. Ama bu benim için sorun değil böyle yuvarlak çevirmeli hal daha hoşuma gidiyor.
Bu arada ses olayına geri gelmek istiyorum bazen acaba araba çalışıyormu diyorum
Neyse devam edeyim benim aracım otomatik ve performansından almadan önce çok şüpheliydim aldığım kişi sıkıntı yok 180i çok rahat görürsün dediğinde biraz abarttığını düşünmüştüm ancak geçenlerde yol gerçekten müsait ve hava şartlarıda uygunken kendimce bir deneme yapmak istedim ve aracın çok rahat bir şekilde 180 e tırmandığını gördüm fazlasını denemedim çünkü maksimum 140 a çıkan biriyim sadece deneme amaçlı böyle bir uygulama yaptım.
Ayrıca bu araçta kullanılan otomatik vitesini çok başarılı buldum inanın çok fazla otomatik araç kullandım ve lancerin otomatik vitesi gerçekten başarılı, kimileri vitesinin 4 ileri olmasından şikayetçi ancak yarı otomatik benim için bela ile eş anlamlı olduğundan 4 ileri sorunsuz otomatik daha iyi geliyor yokuş ta kaydırma konusuna gelince şanzımanı yeterli buluyorum zank diye rampaya yapışmıyor ancak geride jilet gibi kaydırmıyor. Çok ufak bir dokunmayla patinaja düşmeden harekete geçiryor.(çok dik yokuş için) normal yokuşlarda gayet iyi. Ha birde servisin 40binde bir yağ değişecek demesi üzücü biraz servis yanlı buldum. Çok sağlam ve sorunsuz bir şanzımana sahip olduğuna emin olabilirsiniz. 2004-2007 lancer
Bi kere öğle zırta pırta devreye giren bir abs sistemi yok gerçekten ihtiyacı olduğunda kendini hissettiriyor bu güzel bir şey bence birde frenlerde ebd desteğinin olması da ayrıca güven verici, ancak servisten edindiğim bilgiye göre frenlerinin gayet güvenli olmasıyla birlikte frenlere basarken biraz daha özenli olmak gerekiyor kaliper sorunu çıkarabiliyormuş otomatik için
Ben daha öncede dediğim gibi aracın yol tutuşunu başarılı buluyorum öntakım sistemi orta seviyede kullanıcı için sağlamlık konusunda gayet başaralı serviste 160bin km’de aynı araçtan gördüm ön takımı orijinaldi. Süspansiyonları sessiz çalışıyor bu beni memnun ediyor ve yumuşak karakterli bir sisteme sahip kasislerden ve çukurlardan geçerken rahat ama ben yine de temkinliyim.
Gelelim yakıt konusuna bu araç öyle zıppır kullanıma hitap eden bir araç değil aile babaları için sakin kullanımı seven ama ihtiyacınız olduğu zamanda size elinde eteğinde ne varsa sonuna kadar sunan bir araç. Sakin kullanımlarda benzinde kış aylarında 0.40 kuruş yakıyor benim aracım ama zorlarsam soğuk havalarda kısa mesafe yolculuk gibi araç dostu olmayan muamelelerde 0.50 yakıyor. Bunlar şehir içi şehir dışı denemedim daha.
Görüşme mesafesini ben başarılı buluyorum aracın sanki her yerini oturduğum yerden görebiliyorum koltuk yükseklik ayarının olmasıda cabası bunun faydası özelikle eşim için süper
Motor ömrü tipik japon yağ su eksiltmez banamısın demezmiş bu konuda benim bir tecrübem yok ama inşallah öyledir.:)

Uzun lafın kısası bu araç uzun yıllar size sorunsuz hizmet edecek kullanıcı dostu aile dostu bir otomobil. Benim alırken alınırmı satılır mı diye düşünmedim. Beni saniyelerde süründürecek daha modelli daha ucuz onlarca araba var. Eğer siz sorunsuz, kaliteli ama ucuz bir araba arıyorsanız işte size lancer.

Emeğinize sağlık.
Tek takıldığım nokta yakıt sarfiyatı oldu.
Sakin kullanım, triptronik şanzımanlı, LPG' siz aracın şehiriçi 40 KRŞ yakması (en azından İstanbul trafiğinde) çok zor.

2010 yılında 2006 modl 50 bin KM' de Lancer' im vardı. Manuel olmasına rağmen o günün koşullarındaki şehiriçi tüketim verim 35-37 KRŞ idi.

Yazınıza ilave olarak, süspansiyonların konforunun bedeli olarak virajlarda arkadan savurma eğilimi olduğunu belirtmek isterim. Bir de gün ışığında torpido yüzeyi ön cama yansıma yapar, sinir bozucudur.

Bunlar haricinde bilinen kronik hiçbir sorunu olmayan bir araç. Keşke motor teknolojisi biraz daha yeni olabilseydi.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Ara 2012 10:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Kas 2012 10:05
Mesajlar: 67
İsim: armagan
Araç: 1.5 invite 2011
Meslek: öğretmen
Yaş: 27
akerimoglu yazdı:
army167 yazdı:
2004-2007 lancer
Merhaba herkese hayırlı günler bugün bu yazımı birilerinin merak ettiklerine cevap olabilirim düşüncesiyle yazıyorum. .
Bu yazımı bugüne kadar uzun süreli kullandığım araçları hesaba katarak yazıyorum; bu araçlar ( mazda 323 son kasası 100hp, 2005 dizel clio 65hp, 2010 clio hb 1.6 at hp 110hp. Ve birçok kısa süreli lüks diyebileceğim araç.
Lancerda karar kılmadan önce epey uzun bir süre kendime km, kaporta ve motor yönünden sağlıklı araç aradım çok fazla arabaya baktım ekspertiz parası harcadım.
2004-2007 Lancer aklıma geldiği zamanlarda pekte umursamamıştım bunun nedeni piyasası değil ancak pek aklıma yatıramıyordum nedense aklım hep 2000-2001 model civiclere gidiyordu. Derken lancer forumlarını okumaya başladım Japon otomobillerine zaten var olan sempatim lancerı sevmeme yardımcı oldu. Biraz araştırdıktan sonra 2000 model civic parasına temiz 2006 2007 model plus lancer alabileceğimi fark ettim ve araştırmalarımı iyice derinleştirdim.
İlk önce bana yakın olan bir lancer ı incelemeye gittim arabanın içini dışını iyice süzdüm. Koltukları görüş mesafesi direksiyonun kavranışı ilk izlenimde hoşuma giden şeyler olmuştu. Araba alırken her zaman markası modeli ne olursa olsun km sinin düşük bakımlarının serviste yapılması ve değişenin olmaması en önemli kriterlerim. Bu kriterler eşliğinde kendime lancer bakmaya başladım.
Lancer ararken hp gücünün 98 olması beni biraz üzmüştü ancak forumlardan okuduklarım ve gittiğim araçlarda ki ufak tefek denemelerim aracın performansının aile tipi kullanıcı için ideal olduğu kanısına vardım,
Evet bu araçların biraz yol sesi yalıtım problemi var hatta kimileri için birazında biraz üstünde olabilir ancak bu segmentteki tüm japon araçları için durum aynı bu yüzden ses sıkıntısına hiç takılmadım. Genel anlamda bazı yerlerde aksi iddia edilse de lancer yol tutuşu konusunda aile tipi kullanıcı için gayet makul ve düzgün.
2006 lancerin Malzeme kalitesine gelince ben kendi kullandığım diğer araçlarla kıyaslayınca mükemmel kesinlikle değil ancak tatmin edici bir malzeme kalitesi var. Aracın düğmeleri kullanıcı dostu şeklinde tasarlandığını düşünüyorum sürekli kullanabileceğim şeyler elime yakın ayna gibi ayarlar kalabalık yapmamak için biraz daha ayrı tutulmuş hissine kapıldım. Torpido malzemesi bana güvenilir ve sağlamlık hissini verdi. Gösterge panelinin biraz daha aydınlık ya da farklı bir renk ile kullanıcıya sunulması güzel olabilirdi. Kol dayama, el freni konumu bunları gayet başarılı buldum. Arka koltuk diz mesafesi benim gibi 1.90cm boyunda birisi için çok güzel ama keşke arka koltuklarda da kol dayama olsaymış. Aracın içi bu anlamda gayet ferah ve aydınlık geldi bana. Kimilerini muhakkak tatmin etmeye bilir ancak sade oluşu kafamı çok fazla karıştırmayacak şekilde dizay edilmesi beni memnun eden bir yönü
Aracın ısıtmalı aynalarını başarılı bulmakla beraber keşke ayna için ekstradan bir ısıtma kontrol ünitesi olsaymış, cam rezistansı ile beraber çalışması bazen beni korkutabiliyor.
2004-2007 lancer in Klima olayında da çok memnunum. araç içinde ki hava sirkülasyonu gayet başarılı ve belli seviyede gayet sessiz ayrıca aracın kliması otomatik elektronik klimadan tek farkı anladığım kadarıyla digital ekranının olmaması. Ama bu benim için sorun değil böyle yuvarlak çevirmeli hal daha hoşuma gidiyor.
Bu arada ses olayına geri gelmek istiyorum bazen acaba araba çalışıyormu diyorum
Neyse devam edeyim benim aracım otomatik ve performansından almadan önce çok şüpheliydim aldığım kişi sıkıntı yok 180i çok rahat görürsün dediğinde biraz abarttığını düşünmüştüm ancak geçenlerde yol gerçekten müsait ve hava şartlarıda uygunken kendimce bir deneme yapmak istedim ve aracın çok rahat bir şekilde 180 e tırmandığını gördüm fazlasını denemedim çünkü maksimum 140 a çıkan biriyim sadece deneme amaçlı böyle bir uygulama yaptım.
Ayrıca bu araçta kullanılan otomatik vitesini çok başarılı buldum inanın çok fazla otomatik araç kullandım ve lancerin otomatik vitesi gerçekten başarılı, kimileri vitesinin 4 ileri olmasından şikayetçi ancak yarı otomatik benim için bela ile eş anlamlı olduğundan 4 ileri sorunsuz otomatik daha iyi geliyor yokuş ta kaydırma konusuna gelince şanzımanı yeterli buluyorum zank diye rampaya yapışmıyor ancak geride jilet gibi kaydırmıyor. Çok ufak bir dokunmayla patinaja düşmeden harekete geçiryor.(çok dik yokuş için) normal yokuşlarda gayet iyi. Ha birde servisin 40binde bir yağ değişecek demesi üzücü biraz servis yanlı buldum. Çok sağlam ve sorunsuz bir şanzımana sahip olduğuna emin olabilirsiniz. 2004-2007 lancer
Bi kere öğle zırta pırta devreye giren bir abs sistemi yok gerçekten ihtiyacı olduğunda kendini hissettiriyor bu güzel bir şey bence birde frenlerde ebd desteğinin olması da ayrıca güven verici, ancak servisten edindiğim bilgiye göre frenlerinin gayet güvenli olmasıyla birlikte frenlere basarken biraz daha özenli olmak gerekiyor kaliper sorunu çıkarabiliyormuş otomatik için
Ben daha öncede dediğim gibi aracın yol tutuşunu başarılı buluyorum öntakım sistemi orta seviyede kullanıcı için sağlamlık konusunda gayet başaralı serviste 160bin km’de aynı araçtan gördüm ön takımı orijinaldi. Süspansiyonları sessiz çalışıyor bu beni memnun ediyor ve yumuşak karakterli bir sisteme sahip kasislerden ve çukurlardan geçerken rahat ama ben yine de temkinliyim.
Gelelim yakıt konusuna bu araç öyle zıppır kullanıma hitap eden bir araç değil aile babaları için sakin kullanımı seven ama ihtiyacınız olduğu zamanda size elinde eteğinde ne varsa sonuna kadar sunan bir araç. Sakin kullanımlarda benzinde kış aylarında 0.40 kuruş yakıyor benim aracım ama zorlarsam soğuk havalarda kısa mesafe yolculuk gibi araç dostu olmayan muamelelerde 0.50 yakıyor. Bunlar şehir içi şehir dışı denemedim daha.
Görüşme mesafesini ben başarılı buluyorum aracın sanki her yerini oturduğum yerden görebiliyorum koltuk yükseklik ayarının olmasıda cabası bunun faydası özelikle eşim için süper
Motor ömrü tipik japon yağ su eksiltmez banamısın demezmiş bu konuda benim bir tecrübem yok ama inşallah öyledir.:)

Uzun lafın kısası bu araç uzun yıllar size sorunsuz hizmet edecek kullanıcı dostu aile dostu bir otomobil. Benim alırken alınırmı satılır mı diye düşünmedim. Beni saniyelerde süründürecek daha modelli daha ucuz onlarca araba var. Eğer siz sorunsuz, kaliteli ama ucuz bir araba arıyorsanız işte size lancer.

Emeğinize sağlık.
Tek takıldığım nokta yakıt sarfiyatı oldu.
Sakin kullanım, triptronik şanzımanlı, LPG' siz aracın şehiriçi 40 KRŞ yakması (en azından İstanbul trafiğinde) çok zor.

2010 yılında 2006 modl 50 bin KM' de Lancer' im vardı. Manuel olmasına rağmen o günün koşullarındaki şehiriçi tüketim verim 35-37 KRŞ idi.

Yazınıza ilave olarak, süspansiyonların konforunun bedeli olarak virajlarda arkadan savurma eğilimi olduğunu belirtmek isterim. Bir de gün ışığında torpido yüzeyi ön cama yansıma yapar, sinir bozucudur.

Bunlar haricinde bilinen kronik hiçbir sorunu olmayan bir araç. Keşke motor teknolojisi biraz daha yeni olabilseydi.


evet bu araç triptonik ancak yarı otomatik değil klasik 4 ileri otomatik şanzımanların son versiyonu invecs 2 diye geçiyor yanlış değilse
oyuzden yakıtı biraz fazla ancak konforu ve sorunsuzluğu için dert etmiyorum bide bu değerler kış için ölçümlerim yaz aylarında havalar ısındıkca ne olacak şu anda bilmiyorum. yakıt verileri konusunda bir hatam olduğumu sanmıyorum çünkü bu konuda çok dikkatli ve düzenli davranıyorum. ama belki bunun nedeni benim sürüş karakterim olabilir. ha birde ben beylikduzunde oturuyorum bölge içinde trafik cok yoğun değil bölge dışına çıkmam gerektiğinde de acil değilse trafik saatlerinde aracı kullanmiyorum. trafiğin rahatladigi vakitleri tercih ediyorum,
belki bu bi neden olabilir yakit icin

tabi diğer fikir ve düşüncelere açığım değerlendirmek isterim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Şub 2013 02:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Şub 2013 04:14
Mesajlar: 6
Şehir: İstanbul
İsim: Tolgahan
Araç: Mitsubishi Lancer 1.6 M/T İnvite (2007)
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: Brh+
Yaş: 20
elinize sağlık gerçekten açıklayıcı bir yazı olmuş bizde de manuel var 2007 yılında 0 almıştık son 2 senedir ben kullanıyorum manuel hakkındaki izlenimlerime kısa kısa değinmek istiyorum

vites geçişleri hafif kemikli bence bu araca sportiflik katıyor manuelin vites oranları kısa bunun avantajları ve dezavantajları var tabi avantaj olarak şunu söyleyebilirim performans konusunda hiç bir sıkıntı çıkarmıyor 2011 2012 model 1.6 atmosferik araçlara kafa tutmuşluğum olmuştur (normalde çok sakin kullanırım ama bazen adamı gaza getiriyorlar ben de o gazı da alınca duramam :) ) ve yüzümde hafif bir gülümsemeyle onların 2012 model araçlarını geçmişliğim çoktur :D dezavantaj olarak yüksek hızlara çıkınca devir yüksek oluyor yakıt konusundaki cimriliğini yitirebiliyor :) kesinlikle aile arabası ama son zamanlarda aracın performanslı kullanıma da yatkınlığını keşfettim vites geçişleri hızlı vites yolları belirgin ve aralarındaki mesafe kısa bu etkenlere aracın bağımsız süspansiyonları da eklenince ciddi anlamda performanslı kullandığım zamanlarda hiç bir hayal kırıklığı yaşamadım süspansiyonlar başarılı diğer araçlara göre sert bile denebilir (arkadaşımın bmw 320d cabriosunun yaylarının yanında bizimkinin yayları çok sert kalıyor) sert olması güzel yol tutuş olarak kullanıcıyı memnun ediyor ama bazen hiç hesapta yokken araç yanlayabiliyor ama toparlaması kolay yanlarken dengesini kaybetmiyor veya yatma eğiliminde bulunmuyor o konuda da başarılı buluyorum manuelin yakıt tüketimi otomatiğe göre düşük son zamanlarda aldığım yakıt ve gittiğim kilometreye göre ortalama yakıt tüketimini 6.5 lt/100 km civarında buldum şehiriçinde 8 ltyi geçemedim uzun yollarda ise özellikle yazın 5.7 lt/100 km civarına kadar düştüm bu konuda da manueli başarılı buluyorum

söyleyeceklerim bu kadar herkese iyi forumlar saygılar

_________________
Mitsubishi Lancer 1.6 M/T İnvite


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Şub 2013 14:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Kas 2012 10:05
Mesajlar: 67
İsim: armagan
Araç: 1.5 invite 2011
Meslek: öğretmen
Yaş: 27
bu arada ben lancer ı mı sattım köpekbalığı arıyorum şu anda


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 May 2013 09:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 May 2013 16:19
Mesajlar: 4
İsim: ŞENER
Araç: LANCER 2005
Meslek: MAĞAZA MÜDÜRÜ
Kan grubu: A RH
Yaş: 32
benım gözümdeki tek eksi performans.
manuel vites aralıkları kısa 3.vites 130 da kesiciye giriyo
yazılımında oynanabilirse bu sorunda kalkar tadından yenmez


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 8 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye