Zaman: 16 Eki 2025 11:14

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 19 mesaj ] 
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: asx çekiş sorunu
MesajGönderilme zamanı: 13 Şub 2013 00:18 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Şub 2013 11:08
Mesajlar: 94
İsim: mehmet
Araç: asx 2011
Meslek: elektronik
Yaş: 44
iyi günler arkadaşlar.
yakın zamanda Toyota Corolla 1.4 diesel aracımı asx intense ile değiştirdim.
1.4 araçtan inip 1.6 117 beygir araca bindim ama toyotaya göre benim araç sağır gibi ciddi boyutta zayıf. konu hakkında yorumu olan arkadaş varsa bekliyorum.
şimdiden teşekkürler.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: asx çekiş sorunu
MesajGönderilme zamanı: 13 Şub 2013 01:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Şub 2013 22:02
Mesajlar: 52
İsim: Aytaç
Araç: ASX
Meslek: Öğrt
Yaş: 29
çekiş sorunu olduğunu zannetmiyorum yalnız dizel arabayla benzinli araba arasındaki tork farklılığından dolayı elbette çekiş aynı olmayacaktır.yokuşta yığılmasını istemiyorsanız aracı düşük vites yüksek devirde kulllanmanız gerekir ki bu bütün benzinli arabalar için geçerlidir.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: asx çekiş sorunu
MesajGönderilme zamanı: 13 Şub 2013 12:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Ara 2012 21:49
Mesajlar: 76
Şehir: Ankara
İsim: Hakan
Araç: 2011 ASX
Meslek: Avukat
Yaş: 34
Dizelden sonra sizi tatmin etmemesi normal. Marş motoru efsanesi nedeniyle servise kontrole götürdüğümde yazılım güncellediklerini söylediler. Çekişte hissedilir bir artış oldu. SONRA lpg taktırdım eski haline döndü :)

_________________
Kanıtın yokluğu, yokluğun kanıtı olamaz.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: asx çekiş sorunu
MesajGönderilme zamanı: 14 Şub 2013 01:12 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Şub 2013 11:08
Mesajlar: 94
İsim: mehmet
Araç: asx 2011
Meslek: elektronik
Yaş: 44
Hakan bey,marş motoru efsanesi nedir?
güncelleme yaptırmamda fayda olurmu dersiniz
servis ücret aldımı(aracım garantili)
son olarak güncelleme için aracın kaç saat kalması gerekiyor.Benim araç yokuştan ziyade düz yolda da sağır.
şimdiden teşekkürler.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: asx çekiş sorunu
MesajGönderilme zamanı: 14 Şub 2013 15:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Oca 2011 13:53
Mesajlar: 744
Şehir: Acıpayam / Denizli
İsim: Gültekin Altan
Araç: ASX
Meslek: SMMM
Kan grubu: A+
Yaş: 45
ASX te herhangi bir çekiş sorunu yok. Yokuşlarda biraz çekişten düşüyor o kadar. Onu da vites düşürerek hallediyoruz zaten. Bu arada daha önce kullandım dediğiniz araçta 1000-1500 devirde çekiş kontrolu yapın bakın araç gidiyormu gitmiyormu? Ben de bir ara dizel corolla kullandım 2000 devirin altında araç yerinden kıpırdamıyor.
Bir de ASX te giderken sarsıntı az camlarda farklı bir dizayn var sanki araç daha yavaş gidiyormuş gibi görünüyor. Sürekli bu hataya düştüğümden navigasyondan takip ediyorum hız normal çıkıyor...

_________________
TOGETHER WE STAND DIVIDED WE FALL...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: asx çekiş sorunu
MesajGönderilme zamanı: 14 Şub 2013 18:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Ara 2012 21:49
Mesajlar: 76
Şehir: Ankara
İsim: Hakan
Araç: 2011 ASX
Meslek: Avukat
Yaş: 34
faha yazdı:
Hakan bey,marş motoru efsanesi nedir?
güncelleme yaptırmamda fayda olurmu dersiniz
servis ücret aldımı(aracım garantili)
son olarak güncelleme için aracın kaç saat kalması gerekiyor.Benim araç yokuştan ziyade düz yolda da sağır.
şimdiden teşekkürler.


Marş motoru efsanesinde kastım: viewtopic.php?f=25&t=5609

Ben tam olarak ne olduğunu anlamadım ama servise gidip bir baktırayım dedim. (Ankara Şeref oto) Yukarıdaki konuda bahsedilen bülteni sordum; Bültenin aracı stop ettikten sonra 10 dk-60 dk arası çalıştırılmasında sorun yaşanması hakkında olduğunu söylediler. Bir de ölçüm yaptılar ?!? Bu arada yazılım da güncellemişler. Anladığım kadarıyle 5 dk'lık bir iş yazılım güncelleme. Ayrıca ASX'lerde araç hareket edince otomatik kilitleme yok, ama kontağı kapatınca otomatik açma özelliği var, onu açtırdım. Daha bir kaç özelliğin ismini de söylediler ama ne işe yaradığını bilmiyorlardı ben de anlattıklarında anlamadım zaten.
Servis ücreti almadılar. Ancak ben hazır gitmişken park sensörü taktırdım, sadece ona ücret ödedim.

_________________
Kanıtın yokluğu, yokluğun kanıtı olamaz.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: asx çekiş sorunu
MesajGönderilme zamanı: 16 Şub 2013 21:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Haz 2011 00:29
Mesajlar: 93
İsim: barıs
Araç: asx
Meslek: memur
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 41
Özellikle 10.000 km.den sonra bu sorunu daha az yaşayacaksınız.Lütfen aracı biraz zorlayıp motoru açmaya çalışın.Benzer hissi bende yaşamıştım ,önceki aracım turbo dizeldi.Ancak eşmi şimdi sürekli bana 'sen bu arabayı aldıktan sonra agresif kullanır oldun' diyor.Hakkı var.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: asx çekiş sorunu
MesajGönderilme zamanı: 08 Mar 2013 22:02 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Mar 2013 21:53
Mesajlar: 30
Şehir: KIRIKKALE
İsim: ümit
Araç: 2013 mıtsubıshı ASX
Meslek: DOKTOR
Kan grubu: B-
Yaş: 37
2011 OPEL ASTRA CDTI ARACIMI SATIP 2011 ASX INVITE ALDIM. GERÇEKTEN YOKUŞLARDA ÇEKİŞ AÇISINDAN ASX SIKINTI YARATIYOR. DİZEL ARACIM 1.3 MOTORDU AMA TURBO OLDUĞU İÇİN 1.6 MOTORDAN DAHA İYİ PERFORMANSI VARDI


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: asx çekiş sorunu
MesajGönderilme zamanı: 08 Mar 2013 22:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Oca 2010 13:58
Mesajlar: 165
Şehir: istanbul
İsim: Cihan
Araç: Colt amt 2009
Meslek: Bilg. Müh.
Kan grubu: Arh+
dizelin düşük devirde yüksek tork vermesine alıştığınız için bu hisse kapılıyorsunuz. yokuşlarda biraz daha yüksek devirlerde kullanırsanız bence sorun kalmaz.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: asx çekiş sorunu
MesajGönderilme zamanı: 09 Mar 2013 00:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 May 2012 15:15
Mesajlar: 44
Şehir: ESKİŞEHİR
İsim: ilker
Araç: outlander
Meslek: kamu
Kan grubu: brh+
Yaş: 35
bu durum bence biraz torkla alakalı birazda ses ben corsa dizelden outlandere geçtim sanki araba gitmiyormuş gibi geliyor bana fakat etrafımdakiler çok hızlı kullanmaya başladın dediler ben ses duymuyom diye boyna basıyomuşum :kart: :kart: :kart: km ye şehir içi hiç bakmadığımdan farkedememiştim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: asx çekiş sorunu
MesajGönderilme zamanı: 09 Mar 2013 00:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Şub 2013 11:08
Mesajlar: 94
İsim: mehmet
Araç: asx 2011
Meslek: elektronik
Yaş: 44
bundan önceki aracım corolla diesel di tork farkını biliyorum ama benim aracın gaz tepkisi yok sanki, alışamamış olabilirim ama araç yüksek devirlerdede tepkisi can sıkıcı


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: asx çekiş sorunu
MesajGönderilme zamanı: 13 Mar 2013 12:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Oca 2011 13:53
Mesajlar: 744
Şehir: Acıpayam / Denizli
İsim: Gültekin Altan
Araç: ASX
Meslek: SMMM
Kan grubu: A+
Yaş: 45
Aslında en güzel karşılaştırma 1,6 benzinli bir araç bulup aynı yokuşu aynı koşullarda (aynı hız, aynı devir) birde onunla çıkmak. İşte o zaman gerçek bir karşılaştırma olur. Diesel bir araç ile benzinli bir araç asla karşılaştırılmamalı. Mesela diesel bir araç ile 1250 devirde gitmeye çalışın bakalım gidiyor mu? Bu onda bir sorun olduğu anlamına gelmez. Aynı şekilde ASX le 1250 devirde gidin bakın nasıl gidiyor....

_________________
TOGETHER WE STAND DIVIDED WE FALL...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: asx çekiş sorunu
MesajGönderilme zamanı: 13 Mar 2013 12:38 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Oca 2013 20:51
Mesajlar: 1092
İsim: ali
Araç: veli
Meslek: yok
faha yazdı:
bundan önceki aracım corolla diesel di tork farkını biliyorum ama benim aracın gaz tepkisi yok sanki, alışamamış olabilirim ama araç yüksek devirlerdede tepkisi can sıkıcı


Mehmet bey, bendede lancer var. Aynı konuda forumda çok paylaşımlarım oldu. Alışkanlıkla ilgili biraz. Diğer kullandığım araçlarda böyle bir sıkıntı bende yaşamıyordum, ilk başlarda tuhaf geldi. Yokuş gördüğünüzde vites düşürüp biraz fazla gaza köklemek gerekiyor. Ben artık kabullendim bu durumu, aracımı seviyorum çünkü :) MIVEC'in yada bu araçların genel karakteri bu sanırım. Birde bence bu motorlar ASX ve Lancer'a zayıf kalıyor.

Başka bir 1.6 bulmaya gerek yok bence Gültekin abicim. Gazlı B sınıfı araçların çok daha rahat çıktığı yerlerde bile aynı hızda girdiğimde düşük devirde zorlanıyor aracım. Kullanımla da ilgisi var sanırım. Siz aracı çok seri kullanıyorsanız bu durumu yaşamamış olabilirsiniz. Bununla ilgilide çok yorum var zaten biraz google yapınca görülebiliyor. İlk alanlarda genelde oluyor bu şikayet :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: asx çekiş sorunu
MesajGönderilme zamanı: 13 Mar 2013 18:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Eyl 2010 10:49
Mesajlar: 356
Şehir: Ankara
İsim: Ercan Bozbola
Araç: Carisma 1.9 DID
Meslek: Makine Mühendisi
Kan grubu: A +
Lancer ve 1.6 yetersiz yorumuna katılmıyorum ancak 1.6 motor ASX için yetersiz diyen birisiyle bu konuyu tartışırım. Bende 2011 model 1.6 Lancer ve 1.6 ASX var, ikisini karşılaştıracak olursak bence her iki araç içinde çok uygun bu motor ama Lancer için kesinlikle yeterli hatta bence fazla bile çünkü aracın diğer dinamikleri bu aracı karşılamıyor. ASX için 1.6 motor neden uygun diye sorarsanız, MIVEC motorun karakterini kavrayabilirseniz aracın en ufak bir çekiş sorunu olmadığını göreceksiniz. Bunu basit mantıkla açıklamak gerekirse alt devirlerde araç ekonomik sürüş, orta devirlerde normal sürüş ve üst devirlerde sportif sürüş karakteri sergiliyor (teknik kısmına girmiyorum), bu durumda aracın düşük devirlerde tork üretmesini beklemek komik oluyor. Bu sorunu aşmak için motorun karakterine uygun bir sürüş benimsemek gerekiyor bunuda kısaca açıklayım

1- Düz yolda asla araca yüklenmeyin ve mümkünse 1500-2500 devir aralığında kullanın hatta yol bilgisayarının vites yönlendirmesini takip edin
2- Büyükşehirlerden birinde yaşıyorsanız ve aracı yılda 30.000 km'den fazla kullanıyorsanız araca gaz sistemi monte ettirebilirsiniz,ciddi anlamda ekonomik olacaktır.
3- Yokuşlara gelmeden önce aracınızın 5.000 devire kadar yükselmesine müsade edin ve yokuşun ortasında araç en yüksek tork değerini verdiğinde üst vitese geçiş yapın zaten bu durumda en ekonomik ve ivmeli çıkışı yakalamış olursunuz.
4- Kesinlikle aracın camlarına aldanmayın, ASX gerçekten gerçek hızı göstermeyen bir araç sizi aldatacaktır

ASX'in performansını birebir kıyaslayabileceğiniz araçlar sınıfındaki IX35,Sportage ve QQ olabilir hepsi 1.6 benzinli motor kullanıyor.

_________________
Altımda akmayan aracı ben neyleyim....


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: asx çekiş sorunu
MesajGönderilme zamanı: 14 Mar 2013 00:18 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Şub 2013 11:08
Mesajlar: 94
İsim: mehmet
Araç: asx 2011
Meslek: elektronik
Yaş: 44
AnakinSkyWalker yazdı:
faha yazdı:
bundan önceki aracım corolla diesel di tork farkını biliyorum ama benim aracın gaz tepkisi yok sanki, alışamamış olabilirim ama araç yüksek devirlerdede tepkisi can sıkıcı


Mehmet bey, bendede lancer var. Aynı konuda forumda çok paylaşımlarım oldu. Alışkanlıkla ilgili biraz. Diğer kullandığım araçlarda böyle bir sıkıntı bende yaşamıyordum, ilk başlarda tuhaf geldi. Yokuş gördüğünüzde vites düşürüp biraz fazla gaza köklemek gerekiyor. Ben artık kabullendim bu durumu, aracımı seviyorum çünkü :) MIVEC'in yada bu araçların genel karakteri bu sanırım. Birde bence bu motorlar ASX ve Lancer'a zayıf kalıyor.

Başka bir 1.6 bulmaya gerek yok bence Gültekin abicim. Gazlı B sınıfı araçların çok daha rahat çıktığı yerlerde bile aynı hızda girdiğimde düşük devirde zorlanıyor aracım. Kullanımla da ilgisi var sanırım. Siz aracı çok seri kullanıyorsanız bu durumu yaşamamış olabilirsiniz. Bununla ilgilide çok yorum var zaten biraz google yapınca görülebiliyor. İlk alanlarda genelde oluyor bu şikayet :)


aracımda 18 inç jant var bukadar tepkisiz olması jant ebatından olabilir diye düşünmeye başladım.hakkaten rampada beni çok mahçup ediyor.sonuç olarak servise başvurmam gerekecek araç garantili, bir sorun varsa çözsünler.ayrıca bu motorlarda geç çalışma problemi var (benimkinde var)mivek sisteminde sorun oldugu söyleniyor, buna bağlı bişeyde olabilir.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: asx çekiş sorunu
MesajGönderilme zamanı: 15 Mar 2013 13:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Oca 2011 13:53
Mesajlar: 744
Şehir: Acıpayam / Denizli
İsim: Gültekin Altan
Araç: ASX
Meslek: SMMM
Kan grubu: A+
Yaş: 45
Her hafta en az 1 defa Denizli'ye gidip geliyorum. Giderken 950 metreden 1250 metreye çıkıp 350 metreye iniyorum. Gelirken tam tersi oluyor tabiiki. Rüzgara, hava sıcaklığına, havanın nem oranına, depomun durumuna göre (MIVEC sayesinde) farklı durumlar yaşıyorum. Düz yolda 2800 devirde araç 110 km/h hızla giderken yokuşa başladığınızda normal olarak yavaş yavaş devir ve hız düşmeye başlıyor. Eğer yokuş uzunsa 2000 devirin altında çekiş iyice düşüyor. Ama yokuşa 3500 devirle girersem ve 2500 den önce vites düşürürsem hiç bir sorun çıkmıyor. Hatta 4000 deviri geçersem ivmelenme ile çıkıyorum yokuşları.
Ben istiyorum ki yokuşa kaç km/h hızla girdiysem aynı devirde ve hızda öyle çıkıp gideyim. Ama bu mümkün değil.
Bu arada Timuçin kardeşim aynı hızda girdiğimde diyorsun ya yokuşa b sınıfı tüplü araçla; o araç seninle aynı hızı yapabilmek için 500-1000 devir arası fazla devir yapıyor. Dolayısı ile genelde max tork 4000 devirde sağlandığından onlar senden daha fazla yakmaları ile birlikte daha geç güç kaybı yaşıyorlar. Aracı seri kullanmakla bir alakası yok bunun. Mümkünse yapılması gereken benzinli araçlarla ilgili olarak Ercan beyin dediklerini uygulamak.

_________________
TOGETHER WE STAND DIVIDED WE FALL...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: asx çekiş sorunu
MesajGönderilme zamanı: 15 Mar 2013 14:55 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Oca 2013 20:51
Mesajlar: 1092
İsim: ali
Araç: veli
Meslek: yok
get1187 yazdı:
Her hafta en az 1 defa Denizli'ye gidip geliyorum. Giderken 950 metreden 1250 metreye çıkıp 350 metreye iniyorum. Gelirken tam tersi oluyor tabiiki. Rüzgara, hava sıcaklığına, havanın nem oranına, depomun durumuna göre (MIVEC sayesinde) farklı durumlar yaşıyorum. Düz yolda 2800 devirde araç 110 km/h hızla giderken yokuşa başladığınızda normal olarak yavaş yavaş devir ve hız düşmeye başlıyor. Eğer yokuş uzunsa 2000 devirin altında çekiş iyice düşüyor. Ama yokuşa 3500 devirle girersem ve 2500 den önce vites düşürürsem hiç bir sorun çıkmıyor. Hatta 4000 deviri geçersem ivmelenme ile çıkıyorum yokuşları.
Ben istiyorum ki yokuşa kaç km/h hızla girdiysem aynı devirde ve hızda öyle çıkıp gideyim. Ama bu mümkün değil.
Bu arada Timuçin kardeşim aynı hızda girdiğimde diyorsun ya yokuşa b sınıfı tüplü araçla; o araç seninle aynı hızı yapabilmek için 500-1000 devir arası fazla devir yapıyor. Dolayısı ile genelde max tork 4000 devirde sağlandığından onlar senden daha fazla yakmaları ile birlikte daha geç güç kaybı yaşıyorlar. Aracı seri kullanmakla bir alakası yok bunun. Mümkünse yapılması gereken benzinli araçlarla ilgili olarak Ercan beyin dediklerini uygulamak.


Aslında benim dediğimi tekrar etmişsiniz; 3500 devirle girdiğinizde problem yok, 2000 devir altında çekiş düşüyor demişsiniz. Zaten 3500 devirde araç max torka nerdeyse yaklaşmış oluyor bizim araçlarda. Benim yakındığım çekmeme durumu zaten çevre yolları yada TEM'deki yokuşlar değil. Yanlış anlaşılma olmasın. Sokak aralarında düşük hızda yada düşük devirlerde zorlanılan dik yokuşlar. Yada dik olmasa bile trafik olan...

Her aracın max torku 4000 devirde alınmaz buda ayrı bir konu zaten. Benim bahsettiğim araçlarda tork mevzusuna dikkat etmedim fakat daha rahat ve bu sıkıntıyı hissetmeden yol aldığım gerçeği var.

Aracı seri kullanmaktan kastımda devirli kullanmaktı. 3500 devirde nerdeyse max tork ile bağırta bağırta aracı zaten her yolu çıkarırsınız... Önemli olan örneğin; 70-80 km ile bile giderken TEM Gebze Dilovası yada Düzce Kaynaşlı-Bolu gibi uzun bir yokuşa girerken aynı hızı koruyarak ve büyük bir devir kaybı olmadan çıkabilmek.

Siz Ercan beyin dediği gibi yokuşlarda 5000 devirde kullanmaya devam edin aracınızı, tercih meselesi :) Ercan beyin bu konudaki yorumlarına katılmıyorum üzgünüm...


En son AnakinSkyWalker tarafından 15 Mar 2013 15:24 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: asx çekiş sorunu
MesajGönderilme zamanı: 15 Mar 2013 15:27 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Oca 2013 20:51
Mesajlar: 1092
İsim: ali
Araç: veli
Meslek: yok
_opeth yazdı:
AnakinSkyWalker yazdı:
Aracı seri kullanmaktan kastımda devirli kullanmaktı. 3500 devirde nerdeyse max tork ile bağırta bağırta aracı zaten her yolu çıkarırsınız... Önemli olan örneğin; 70-80 km ile bile giderken gebze dilovası gibi bir yokuşa girerken aynı hızı koruyarak ve çok büyük bir devir kaybı olmadan çıkabilmek.

130'la yokuşa girip 90'la çıkacaksınız o yokuşu


Arabada hamile olunca kendimi düşük hızlara kaptırdım galiba. Genelde ağır gidiyorum. Benim asıl sorun bu galiba, yokuş mokuş, devir mevir hikaye :D


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: asx çekiş sorunu
MesajGönderilme zamanı: 15 Mar 2013 15:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Oca 2011 13:53
Mesajlar: 744
Şehir: Acıpayam / Denizli
İsim: Gültekin Altan
Araç: ASX
Meslek: SMMM
Kan grubu: A+
Yaş: 45
[quote="AnakinSkyWalker"]Her aracın max torku 4000 devirde alınmaz buda ayrı bir konu zaten. Benim bahsettiğim araçlarda tork mevzusuna dikkat etmedim fakat daha rahat ve bu sıkıntıyı hissetmeden yol aldığım gerçeği var.quote]

Genel olarak benzinli araçlarda max tork 4000 devir ve civarında elde edilir. Teknik verilerden ulaşabilirsiniz.

_________________
TOGETHER WE STAND DIVIDED WE FALL...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 19 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye