Zaman: 27 Ara 2025 10:50

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 258  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2010 18:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Şub 2010 02:00
Mesajlar: 71
Şehir: İstanbul /Kartal
İsim: Mustafa
Araç: Carisma
Meslek: Elektrik Teknisyeni
Kan grubu: AB+
Buluşma güzeldi. Gelen arkadaşların ayaklarına sağlık. Arkadaşlara bahsettiğim problemim büyüdü yalnız. Dönüşte özellikle defalarca denedim. 1. viteste şu an yapmıyor. Onun dışında 2 ve üstü viteslerde araç artık gitmiyor gibi. Önceden 2. viteste de olmuyordu ama artık onda da yapıyor. Gaza yüklendiğim zaman sanki debriyaja basıyormuşum gibi araç bağırıyor ama gitmiyor. Sarsıntılı bir titreme yaşatıyor. Sonra gazdan ayağımı çekip hafif basınca gitmeye başlıyor. 4. viteste 120 yi geçemiyor gibi geldi. Araç bildiğin gitmiyor yani.

Büyük ihtimal baskı balata değişecek herhalde. Kesin bundan mı kaynaklanıyordur sizce? Netten bir iki site buldum. Sizin değerli tavsiyeleriniz gerekli bana.
Aracım 2002 model 1.6
1.linkte valeo diyor ama başlıkta 96-01 yılları arası diyor. Benim araç 2002. Birebir uyar mı acaba?
http://www.parcatreni.com/index.php?p=s ... Eanz%FDman
http://www.otomobilyedekparcalari.com/M ... R-756.html


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2010 19:59 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
@mustafa982,
Her zamanki gibi bize sorduğun ve cevap aldığın konuda tekrar hükmü kesmişsin.
Değiştir debriyaj setini, hepberaber rahat edelim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2010 20:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Şub 2010 02:00
Mesajlar: 71
Şehir: İstanbul /Kartal
İsim: Mustafa
Araç: Carisma
Meslek: Elektrik Teknisyeni
Kan grubu: AB+
Teşekkür ediyorum Vedat. Yarın iş çıkışı gideceğim oraya.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2010 21:16 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
@mustafa...
hareket halinde devir göstergesinde anlık sapmalar oluyor mu?
Atıyorum 3. viteste 4500 devirde 80km hızla giderken hızda değişiklik,gaz pedalı konumunda değişiklik olmadan devir anlık olarak 4500-5000 aralığında oynuyor mu?
Bunu bir deneyin. Bu şekilde ise hiç vakit kaybetmeden baskı setini değiştirin.
Birde rolantide çalışırken 3.viteste gaza basmadan debriyajdan ayağını çek motor hemen durarsa sorun yok.
motorun durması geç olursa debriyaj kaçırıyor demektir.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2010 21:40 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
umera yazdı:
@mustafa...
hareket halinde devir göstergesinde anlık sapmalar oluyor mu?
Atıyorum 3. viteste 4500 devirde 80km hızla giderken hızda değişiklik,gaz pedalı konumunda değişiklik olmadan devir anlık olarak 4500-5000 aralığında oynuyor mu?
Bunu bir deneyin. Bu şekilde ise hiç vakit kaybetmeden baskı setini değiştirin.
Birde rolantide çalışırken 3.viteste gaza basmadan debriyajdan ayağını çek motor hemen durarsa sorun yok.
motorun durması geç olursa debriyaj kaçırıyor demektir.

Abi malum gacırtı öldürdü beni.
ERginler Otomotiv' i aradım. Ellerinde tandır kolu var fakat Carisma' ya olmayabilir dedi. Viraj lastiği ve plastik burçları sordum, ne sorduğumu anlamadı. Zaten bahsettiğim burçları (plastik contalar) hiçkimse anlamıyor. Benim bildiğim kadarıyla hemen her arabada bu plastik contalardan var. Niye millet abuk subuk birşey sormuşum gibi şaşırıp kalıyor anlamadım gitti.

Bi de, bahsettiğim gacırtı tam olarak amortisör tarafından mı geliyor yoksa arabanın içinden mi çözemedim. Yani ses o kadar yakın ki, özellikle arka taraftan gelen, sanki arka koltuğun biryerlerinden geliyormuş gibi...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2010 21:53 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Ali bey o ses bizim arkadaşda da var.
benim tahminim yani arkadaşın araçta duyduğumda bende uyanan ilk izlenim
amortisör üst takozu oldu.
neden böyle düşündüm?
Alt takımdan gelen ses aracın içerisine o kadar girmez diye düşünüyorum. Hele sizin kadir sedan ona hiç gelmez.
en son ne zaman rot balans yaptırdınız? Bu araçlarda(tahminim)arka tekerleklerde ki rot bozukluğu sese neden olabiliyor.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2010 22:15 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
umera yazdı:
Ali bey o ses bizim arkadaşda da var.
benim tahminim yani arkadaşın araçta duyduğumda bende uyanan ilk izlenim
amortisör üst takozu oldu.
neden böyle düşündüm?
Alt takımdan gelen ses aracın içerisine o kadar girmez diye düşünüyorum. Hele sizin kadir sedan ona hiç gelmez.
en son ne zaman rot balans yaptırdınız? Bu araçlarda(tahminim)arka tekerleklerde ki rot bozukluğu sese neden olabiliyor.

Hocam yaklaşık 1-2 ay önce dört lastik almıştım. Dolayısıyla o zaman balans ayarı yapıldı. ROT bildiğim kadarıyla ön tarafta oluyordu dğeil mi? Eğer onda sıkıntı olursa da araba düz yolda direksiyonu bıraktığında sağa-sola çeker sanırım. Bende bu tür sıkıntı da yok. Ama ifrit ses beynimi oyacak :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2010 22:16 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Ben bugüne kadar elimde numune olmadan parçayı bilen bir satıcıya rastlamadım.
Carisma rot başı verir misin diyorum mitsu. servisine oda bana diyor ki çıkardığınız nerde?
Ben kendim değişeceğim diyorum.Hocam numune olmadan veremem diyor.
Geçen gün Boluda arkadaşın carismayı cihaza bağlatalım dedik arada bir servis ışığı yanıyordu.
Götürdük eleman cihazı aldı geldi bağlantı yerini aramaya başladı. 5 dk. aradı bulamadı. Sonra orda ki elemanlardan birisine sordu oda 2-3 yere baktı sonunda buldu.
Diyeceğim o ki mitsu. kullanmanın en zor tarafı araçları servisler dahil tanıyan yok.
Benim protonu kaldırdık lifte aynı yerde alt takımı kontrol ediyoruz.
Eleman çalışırken aklıma geldi sorayım dedim. Usta ön ve arka takım tanıdık geliyor mu sana dedim.
Şöyle sağa sola baktı ve mazda ya benziyor dedi:)
Bende gülerek ustam carisma ile birebir aynı ufak farklar var dedim. O da mahcup oldu biraz.
Böyle bir çok olay anlatabilirim .
Yani siz parçayı sorunca olmayan bir şeyi soruyormuş gibi şaşırmaları normal.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2010 22:20 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
umera yazdı:
Ben bugüne kadar elimde numune olmadan parçayı bilen bir satıcıya rastlamadım.
Carisma rot başı verir misin diyorum mitsu. servisine oda bana diyor ki çıkardığınız nerde?
Ben kendim değişeceğim diyorum.Hocam numune olmadan veremem diyor.
Geçen gün Boluda arkadaşın carismayı cihaza bağlatalım dedik arada bir servis ışığı yanıyordu.
Götürdük eleman cihazı aldı geldi bağlantı yerini aramaya başladı. 5 dk. aradı bulamadı. Sonra orda ki elemanlardan birisine sordu oda 2-3 yere baktı sonunda buldu.
Diyeceğim o ki mitsu. kullanmanın en zor tarafı araçları servisler dahil tanıyan yok.
Benim protonu kaldırdık lifte aynı yerde alt takımı kontrol ediyoruz.
Eleman çalışırken aklıma geldi sorayım dedim. Usta ön ve arka takım tanıdık geliyor mu sana dedim.
Şöyle sağa sola baktı ve mazda ya benziyor dedi:)
Bende gülerek ustam carisma ile birebir aynı ufak farklar var dedim. O da mahcup oldu biraz.
Böyle bir çok olay anlatabilirim .
Yani siz parçayı sorunca olmayan bir şeyi soruyormuş gibi şaşırmaları normal.

Hocam bi de o sıkıntı var. Numuneyi nerden bulayım. Numune arabada yerleşik. Söküp götürecek olsak, sanki hepimizin evinin altında tamir atölyesi var :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2010 22:22 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Ali bey
evet bu araçlarda arkalar içinde gerekli.
4 tekerlekte bağımsız süspansiyon.
Bu araçlarda fransızlar gibi dingile benzer bir çubuğun iki ucunda 2 tekerlek yok.
Tamamen bağımsız 2 tekerlek var ve önden farkları yok bağımsızlık noktasında.
Tekerleklere balans yaptırmışsınız güzel birde 4 tekerleği birlikte bilgisayarla rot ayarı yapan yerlerde bir ayar yaptırın.
Yüksek ihtimalle ses kaybolacaktır.
Benım aracın arka amortisörunu değiştirirken yanlışlıkla ayar vidasını oynatmıştım ses yapmaya başlamıştı gacur gucur diye.
Tecrübeyle sabittir.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2010 22:26 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Rot başını istediğimde numune olmadan vermem deyince bende dükkanın önünde söküp numuneyi eline verip aldım:)
Aslında tam atolye değil de boyle ufak tefek işleri yapacak bir atolye gerekli:)
Youtubda izlediğim bütün videolarda gavurların evinin yanında atolyeleri oldugunu göruyorum..

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2010 22:34 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
Ben yarın kaçabilirsem otogardaki bir rot-balansçıya gideyim o zaman. Gerçi onların tamamı otobüs içindir, ama belki işime yarar birilerini bulurum.

Hocam zaten bu gavurlarda ne biçim hayat var anlayamıyorum. Adamların işi gücü yemek, içmek, zevk yapmak... Benim bir garajım olsa, herhalde dünyanın en mutlu adamı ben olurum :)

Verdiğiniz her tür bilgi için çok teşekkür eder, saygılar sunarım hocam.
Hayırlı geceler dilerim...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2010 23:14 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
İyi duygu ve düşüncelerine mukabele ederek hayırlı geceler diyorum.
"Dünya onların cenneti":)

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2010 23:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Oca 2010 23:23
Mesajlar: 230
Şehir: iskenderun
İsim: burak
Araç: carisma GLX
Kan grubu: b +
s.n. umera bahttindi dimi isminiz siz hiç adana tarafına gelmiyomusunuz şu benim düldülünde bakın çaresine =)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2010 23:35 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Evet ismim Bahattin
Adana tarafına hiç gitmedim. siz Ankaraya gelirseniz elimizden geleni yaparız.
Sorun neydi?

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2010 23:54 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Oca 2010 23:23
Mesajlar: 230
Şehir: iskenderun
İsim: burak
Araç: carisma GLX
Kan grubu: b +
sorun klasik rolanti sıkıntısı forumdan daha öncede hatırlarsınız elektrik aksamını acınca rolanti yarı yarıya düşüyor toplamıyor ışşıklar bekleyinccede rolanti sıfıra inip geri yükseliyor rolanti programlamsını defalarca yaptım aliyle görüşmelerimizde rolanti motorunun arızalı olduğunu söyledi gaz kelebeğini altında kibrit kutusu büyüklüğünde temizlettirdim hatta siz link vermiştiniz onunla ilgili iç yapısı ile araçta elektrik aksamı çalışmazken hiçbir sıkıntı yok direksiyonu çevirdiğimde rolanti yükseliyor arabayı iyi tanıyan bir elektrikçi varmış eski sahibi dedi bir ona göster ona gösterdik oda diyor gaz kelebeğinin üst kısmında yine kibrit kutusu büyüklüğünde bir parça var oda diyor o arızalı denemek için parça yok anlayan usta yok servis var honda servisi burda mitsuyu almış onlarda hikaye böyle kullanıyorum şimdilik...

ankarada kardeşim var oraya gelmem bayağı bir zaman alır kısa zamanda gelemeyeceğim kesin


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2010 00:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
dün bendeki gıcırtı için sanayiye gittim fakat h.sonu olmasından dolayı yoğundu ve baktıramadım. daha öncesinde konuştuğum usta amortisör takozu demişti. pahalımı bu takoz diye sordum 20 lira gibi fiyata getirtiriz şeklinde konuşma geçti. bakalım h. içi rot balan işleriyle uğraşan bir ustaya götürüp baktıracağım. en ufak yaylanmada ses yapıyor. her binen de farkediyor. carisma yı çizdiriyoruz hiç hoş bi durum değil :)

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2010 01:33 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
brkyildiz yazdı:
sorun klasik rolanti sıkıntısı forumdan daha öncede hatırlarsınız elektrik aksamını acınca rolanti yarı yarıya düşüyor toplamıyor ışşıklar bekleyinccede rolanti sıfıra inip geri yükseliyor rolanti programlamsını defalarca yaptım aliyle görüşmelerimizde rolanti motorunun arızalı olduğunu söyledi gaz kelebeğini altında kibrit kutusu büyüklüğünde temizlettirdim hatta siz link vermiştiniz onunla ilgili iç yapısı ile araçta elektrik aksamı çalışmazken hiçbir sıkıntı yok direksiyonu çevirdiğimde rolanti yükseliyor arabayı iyi tanıyan bir elektrikçi varmış eski sahibi dedi bir ona göster ona gösterdik oda diyor gaz kelebeğinin üst kısmında yine kibrit kutusu büyüklüğünde bir parça var oda diyor o arızalı denemek için parça yok anlayan usta yok servis var honda servisi burda mitsuyu almış onlarda hikaye böyle kullanıyorum şimdilik...

ankarada kardeşim var oraya gelmem bayağı bir zaman alır kısa zamanda gelemeyeceğim kesin


Öncelikle trafikte sorun yaşamamak için geçici olarak
-Rolantiyi 750 rpm değilde 1000 civarında ayarlayın.(bilmiyorsanız yardımcı olurum)

Soru-Debriyaja bastığınızda ve basmadığınızda rolanti durumu nasıl?
debriyaja bastığın zaman devirde etkilenme oluyor mu? az veya çok.

Direksiyonu çevirdiğin zaman rolantinin yükselmesi stepper motorun sorunsuz oldugunu gösterir kanaatimce ama emin değilim.
Rolanti motorunun testini bulabilirsem paylaşırım.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2010 01:41 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
nightmare115 yazdı:
dün bendeki gıcırtı için sanayiye gittim fakat h.sonu olmasından dolayı yoğundu ve baktıramadım. daha öncesinde konuştuğum usta amortisör takozu demişti. pahalımı bu takoz diye sordum 20 lira gibi fiyata getirtiriz şeklinde konuşma geçti. bakalım h. içi rot balan işleriyle uğraşan bir ustaya götürüp baktıracağım. en ufak yaylanmada ses yapıyor. her binen de farkediyor. carisma yı çizdiriyoruz hiç hoş bi durum değil :)


Emin bey
Rot balanscıya uğrayıp baktırmanızda yarar var diye dusunuyorum.
amortisör takozları arıza verecek gibi gelmedi bana son derece sağlam ama yinede belli olmaz kul yapısı.
Rot balans bilgisayarla yapılmalı, dort tekerlek bırlıkte yapılırsa daha evla olur.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2010 13:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Oca 2010 23:23
Mesajlar: 230
Şehir: iskenderun
İsim: burak
Araç: carisma GLX
Kan grubu: b +
bahattin bey programlamayla arac jkendini 750 devir civarında sabitliyor sizin dediğiniz gibi 1000 devire yükseltecektik deviri tüpçüye tamirciye elektrikçi 3 lüsüne dolaştırdım aracı en son tüpçü arıza ile bayağı ilgilendi sonucu çıkaramadı ama tamircide parça deneyemeden anlayamam diyor ali dediki bul carisması olan biriiki dakka dene diye bir iki kişiye rica ettik olmaz dediler bende yapı olarak ısrarcı değilimdir en son tüpçüye dedim yükselt dedim rolantisini bana dediki yazık günah bundan sonrası yakıt israfı şu an motor 10 numara çalışıyor ben dedi yükseltmem git dedi nerde istersen yükselt anahtarı sana vereyim sen yükseltama ben yükseltmem dedi o öyle diyince yükseltmektende vazgeçtim deviri yükseltsemde durmalardaki rolantinin sıfıra inip çıkması değişmeyecek en fazla bu sefer 200 devirekadar düşüp geri yükselecek sorun ortadan kalkmayacak yani anlıcağınız elinde bu parcası olan veya carisma aracı olan biriyle denemek bu paçaları


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 258  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye