Zaman: 27 Ara 2025 09:00

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 258  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2010 14:15 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Debriyajla ilgili soruma cevap vermemişsiniz.
Hareket ettiniz araç 50 km hızla giderken vitesi boşa aldınız debriyajdan ayağınız çektiniz yine aynı durum var mı?
yoksa sadece debriyaja basınca mı oluyor.
Rolantiyi yukseltmeni trafikte herhangi bir tehlike yaşamaman için söyledim.
Önce can varsın birazcık fazladan yakıt yansın.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2010 18:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Şub 2010 02:00
Mesajlar: 71
Şehir: İstanbul /Kartal
İsim: Mustafa
Araç: Carisma
Meslek: Elektrik Teknisyeni
Kan grubu: AB+
@umera
ilgilendiğiniz için teşekkür ediyorum. Bugün sanayi de birkaç dükkan ve yedek parçacı dolaştım. Baskı balata bilya seti için.
işçiliğe 150 lira istiyor hepsi. 3,5 saate yaparım diyorlar.
seti kendim almak istiyorum. 3 teklif var.
1- Yan sanayi Valeo. 140lira.
2- Yan sanayi Sachs. 170 lira.
3- Orjinal Valeo. 250 lira.
Hangi markayı tercih etmeli ve ucuza kaçmamalı mı? Sonuçta bir defa değişince bir 10 yıl götürüyor herhalde. Şanzıman yağının da değişmesi gerekir mi?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2010 18:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
bahsi geçmişken şanzıman yağı olarak ne kullanılıyor bizim carismalarda?

benimki biraz tembellik gibi oldu kusura bakmayın. değiştiren arkadaşlar varsa yağ bilgilerini birinci ağızdan öğrenmek iyi olur. ben adığımdan beri değiştirmedim. motor yağı değiştirirken değiştirelim dedim ustaya baktı iyi senin yağ dedi, özel bir yağ olduğunu elinde olmadığını söyledi, hangi yağ kullanılması gerektiğini bilmediği için böyle bir cevap verdiğini düşünüyorum.

edit imla

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2010 19:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ara 2009 22:58
Mesajlar: 258
aklımdayken yaziyim.. dün işıklarda bir meganla yanyana durduk benim arabaya kafa tutmaya çalıştı...200 m ilerdeki işiklarda tekrar durduk benim hiç öyle bi niyetim yoktu ama illa beni geç dedi..
bende geçtim...bazıları carismayı kolay lokma zannediyor...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2010 20:31 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
nightmare115 yazdı:
bahsi geçmişken şanzıman yağı olarak ne kullanılıyor bizim carismalarda?

benimki biraz tembellik gibi oldu kusura bakmayın. değiştiren arkadaşlar varsa yağ bilgilerini birinci ağızdan öğrenmek iyi olur. ben adığımdan beri değiştirmedim. motor yağı değiştirirken değiştirelim dedim ustaya baktı iyi senin yağ dedi, özel bir yağ olduğunu elinde olmadığını söyledi, hangi yağ kullanılması gerektiğini bilmediği için böyle bir cevap verdiğini düşünüyorum.

edit imla


Manual viteslerde şanzıman yağını 200000km den aşağıda değiştirmek gerekmez.
Benim araçta kontrol ettim yağ ilk günkü gibi duruyor.
Otomatik viteslerde ideal 80000 max:100000km de değiştirmek gerekir.
sanayi esnafı 80-90 diye tabir ediyor koymanız gereken yağı:)

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2010 21:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
ATF 2, ATF 3 ve 80 yağlara denk geldim nette. cevap için teşekkürler

manuel vitesin avantajı :))

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2010 21:53 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
mustafa982 yazdı:
@umera
ilgilendiğiniz için teşekkür ediyorum. Bugün sanayi de birkaç dükkan ve yedek parçacı dolaştım. Baskı balata bilya seti için.
işçiliğe 150 lira istiyor hepsi. 3,5 saate yaparım diyorlar.
seti kendim almak istiyorum. 3 teklif var.
1- Yan sanayi Valeo. 140lira.
2- Yan sanayi Sachs. 170 lira.
3- Orjinal Valeo. 250 lira.
Hangi markayı tercih etmeli ve ucuza kaçmamalı mı? Sonuçta bir defa değişince bir 10 yıl götürüyor herhalde. Şanzıman yağının da değişmesi gerekir mi?



sachs tavsiye ederim.
ayrıca ucuz yollu halletmek isterseniz şanzımanı indirdikten sonra parçaları elinize alarak Hyundai servisine uğrarsanız Hyundai etiketli Valeoları alabilirsiniz. Bir kaç esnafla görüşmemde baskı konusunda seçici olan bütün japonlar bu şekilde sorun çıkarmıyormuş. Piyasa malı Valeolar sorun çıkarıyormuş kesinlikle ucuz diye piyasadan almayın.
Tahmini Hyundai servis fiyatları:
baskı 60
balata 55
bilya 35
nakitte %10 indirim yapıyorlar.

sachs ın orjinal fiyatları da 450 üzerinde..
edit: şanzımanı indirdikten sonra krank keçesini değiştirmeyi unutmayın orjinal Nok marka almak zorundasınız herhangi bir mitsu servisinden 33 liraya alabilirsiniz. Bulamazsanız eskisini söktürmeyin.
Eğer parçaları götürerek alacaksanız seti volanı da yanınıza alıp gidin.

araç manual ve 200000 devirmediyse gerekmez şanzıman yağını değiştirmek.
birde eğer şanzımanı değiştirecek usta aks ları şanzımandan ayırırsa mecburen değiştirirsin yağı. yağ boşalınca yeni yağ koymak gerekir.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2010 22:11 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
Aracın üzerinden çıkan Valeo...
Sachs marka olan Made in Germany. Çok kaliteli görünüyor. Fakat malesef araca uyumsuzmuş. Titreme vs yapıyormuş.
Aracın şanzımanı zaten Fransız, mantıklı olan da Valeo gibi görünüyor. Ben tartışmasız Valeo aldım, üzerinden çıkanın da Valeo olduğunu kendi gözlerimle gördüm.

@umera,
Hocam şimdi biz bu kadar tavsiyelerde bulunuyoruz, Mustafa yarın gelir aynen şöyle der "arkadaşlar arabanın debriyaj setini filanca x marka aldım ve değiştirdim (Siz sachs dediniz ben Valeo, o gider bizim adını etmediğimizi alır, bakın görün :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2010 22:20 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
@akerimoğlu
:)
zarara rızasıyla gidene acınmaz der atalarımız.
Ben sachs ı kaliteden dolayı onerdim ama valeo konusunda da yol gösterdim.
Değiştirecek bütün arkadaşalar bu yolla kaliteli Valeo alabilirler.
Ben öyle yaptım. Protondan daiken(capon) çıkıyor. Hyundaiden valeo aldım sorunsuz kullanıyorum.
piyasa malı Valeo takan birçok kişiden şikayet duydum.kaçırma,titreme vs.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2010 22:24 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Bu arada yarın arkadaşın krank keçesini değiştireceğiz yağ kaçırıyor.
Bir kaç resimle paylaşmayı düşünüyorum.
Bugun de direksiyon körüğünü değiştirdik. yarım saatimizi aldı.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2010 22:56 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
@akerimoğlu
ne yaptınız uğradınız mı rot balanscıya?

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 05 Tem 2010 23:09 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Carismanın kalbi 1.6 4g92

Resim
Resim
Resim

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 06 Tem 2010 10:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Oca 2010 23:23
Mesajlar: 230
Şehir: iskenderun
İsim: burak
Araç: carisma GLX
Kan grubu: b +
umera yazdı:
Debriyajla ilgili soruma cevap vermemişsiniz.
Hareket ettiniz araç 50 km hızla giderken vitesi boşa aldınız debriyajdan ayağınız çektiniz yine aynı durum var mı?
yoksa sadece debriyaja basınca mı oluyor.
Rolantiyi yukseltmeni trafikte herhangi bir tehlike yaşamaman için söyledim.
Önce can varsın birazcık fazladan yakıt yansın.


bahattin bey evet vitesi boşa aldığımdada yapıyor vitesi boşa aldım dyelim arac yine titreme yapıyor gündüz yok gece farlar acık olunca ya da bir elektrik aksamı çalışınca resistans kalorifer farlar v.s. hatta yazımdada belirtmiştim ışıklarda bekleyincede rolanti sıfıra inip geri 750 devir çıkıyor debriyajla bir alakası yok diye düşünüyorum birde şu var arac kesinlikle stop etmiyor tek derdi elektrik aksamı çalışınca rolantiyi toplamıyor

benimde en şüphelendiim parça rolanti motoru


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 06 Tem 2010 12:16 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
umera yazdı:
@akerimoğlu
ne yaptınız uğradınız mı rot balanscıya?

Rot balansçıya uğradım. Direkt olarak sesin askı kolu, salıncak burçları gibi parçalardan geldiğini söyledi. Eminim dedi. Aracı lifte kaldırıp hangisinden geliyor bir bakalım dedi. O an için müsait olmadığından dolayı erteledik. Benim de zaten işime geldi. Yıldızlar' a gideceğim tekrar.

Ben şu mendebur salıncak burcu, ciraj lastiği, tandır lastiğini filan bulsam, Yıldızlar' da durumu halledeceğim. Bi türlü tarif edip bulamıyorum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 06 Tem 2010 16:53 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
brkyildiz yazdı:
umera yazdı:
Debriyajla ilgili soruma cevap vermemişsiniz.
Hareket ettiniz araç 50 km hızla giderken vitesi boşa aldınız debriyajdan ayağınız çektiniz yine aynı durum var mı?
yoksa sadece debriyaja basınca mı oluyor.
Rolantiyi yukseltmeni trafikte herhangi bir tehlike yaşamaman için söyledim.
Önce can varsın birazcık fazladan yakıt yansın.


bahattin bey evet vitesi boşa aldığımdada yapıyor vitesi boşa aldım dyelim arac yine titreme yapıyor gündüz yok gece farlar acık olunca ya da bir elektrik aksamı çalışınca resistans kalorifer farlar v.s. hatta yazımdada belirtmiştim ışıklarda bekleyincede rolanti sıfıra inip geri 750 devir çıkıyor debriyajla bir alakası yok diye düşünüyorum birde şu var arac kesinlikle stop etmiyor tek derdi elektrik aksamı çalışınca rolantiyi toplamıyor

benimde en şüphelendiim parça rolanti motoru



şahsi kanaatimdir:
rolanti motoru arızalı olsa elektrik aksamını açmaya gerek kalmadan devamlı yapması gerekir..
Artı direksiyonu çevirdiğiniz zaman rolantiyi yukseltmemesi gerekir.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 06 Tem 2010 16:55 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
akerimoglu yazdı:
umera yazdı:
@akerimoğlu
ne yaptınız uğradınız mı rot balanscıya?

Rot balansçıya uğradım. Direkt olarak sesin askı kolu, salıncak burçları gibi parçalardan geldiğini söyledi. Eminim dedi. Aracı lifte kaldırıp hangisinden geliyor bir bakalım dedi. O an için müsait olmadığından dolayı erteledik. Benim de zaten işime geldi. Yıldızlar' a gideceğim tekrar.

Ben şu mendebur salıncak burcu, ciraj lastiği, tandır lastiğini filan bulsam, Yıldızlar' da durumu halledeceğim. Bi türlü tarif edip bulamıyorum.


Yıldızlarda yok mu parçalar?
viraj lastiği kolay ama diğerlerini numune olmadan bulmak çok zor.
Yakınlarda proton servisi varsa oraya da bir uğra parçalar için..

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 06 Tem 2010 19:30 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Oca 2010 23:23
Mesajlar: 230
Şehir: iskenderun
İsim: burak
Araç: carisma GLX
Kan grubu: b +
hocam tavsiye edeceğiniz bir şey varmı şunu deneyin bunu deneyin yada hangi parça nasıl sağlam olduğu anlaşılır sizinde kafanızı şişirdik kusura bakmayın


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 06 Tem 2010 20:23 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
umera yazdı:
akerimoglu yazdı:
umera yazdı:
@akerimoğlu
ne yaptınız uğradınız mı rot balanscıya?

Rot balansçıya uğradım. Direkt olarak sesin askı kolu, salıncak burçları gibi parçalardan geldiğini söyledi. Eminim dedi. Aracı lifte kaldırıp hangisinden geliyor bir bakalım dedi. O an için müsait olmadığından dolayı erteledik. Benim de zaten işime geldi. Yıldızlar' a gideceğim tekrar.

Ben şu mendebur salıncak burcu, ciraj lastiği, tandır lastiğini filan bulsam, Yıldızlar' da durumu halledeceğim. Bi türlü tarif edip bulamıyorum.


Yıldızlarda yok mu parçalar?
viraj lastiği kolay ama diğerlerini numune olmadan bulmak çok zor.
Yakınlarda proton servisi varsa oraya da bir uğra parçalar için..

Yıldızlarda muhakkak vardır, yoksa da getirtirler de, bir viraj lastiği 50 TL olmasın :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 07 Tem 2010 11:16 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
brkyildiz yazdı:
hocam tavsiye edeceğiniz bir şey varmı şunu deneyin bunu deneyin yada hangi parça nasıl sağlam olduğu anlaşılır sizinde kafanızı şişirdik kusura bakmayın


Servis manuallerinde
Tps,bobin ve bilimum sensörlerin testi var ama
sizin şüphelendiğiniz rolanti motoru testini görmedim malesef.
sana tavsiyem aracı serviste Mut2 veya Mut3 cihazına bağlatman.
Herhangi bir diagnostik cihazıyla olmuyor mitsunun cihazına bağlatman gerekli.
Boluda biz baktırdık arkadaşın carismayı arada bir yanan ışığa her hangi bir sonuç alamadık.
servisin iyi olmadığını söylemiştin hatırlıyorum ama servis iyi olmasa da bu cihaz vardır ellerinde.
başka çare yok ezberden bir sonuç alamayız.
Seni yanlış yönlendirmekte istemiyorum.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 07 Tem 2010 11:30 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30

Hondanın rolanti problemi ve motorun temizlenmesi.
Alt kısım hariç mitsuya benziyor. fikir vermesi açısından koydum Burak kardeş.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 258  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye