Zaman: 16 Eki 2025 12:43

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 42 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 02 Kas 2013 00:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Eki 2013 22:42
Mesajlar: 131
İsim: Levent
Araç: SUBARU XV
Meslek: Basketbol Antrenörü
Kan grubu: ARH+
Yaş: 51
Arkadaşlar;
2011 Asx sahibiyim.Bir süre önce Vites kolunda ve direksiyondaki soyulmalardan dolayı Ankara da servise gittim.
Fotoğraflar çekildi.Talebim özellikle vites kolunun değişmesi ile ilgiliydi.Basit bir malzemeyle kaplanmış olmasına rağmen hava yastığı falan maliyetli olacağı için direksiyonu değiştirmeyeceklerini biliyordum.Amacım çok kötü görünen vites topuzunun değişmesiydi.
Size en kısa sürede döneceğiz dendi.1 Hafta sonra ben aradım.
Temsa kullanıcı hatası olduğuna hükmetmiş km lerce uzaktan mutlaka kimyasal madde kullanılmıştır demiş...
Temsanın teknolojisine hayran kalmamak elde değil.Km lerce uzaktan vites topuzunu test etti ve bu karara vardı...
Bu kadar basit bir konuda son kullanıcısına sırt çeviren bir distribitör ve sattığı marka benim için bitmiştir.
Şikayet hattını aradım telefona çıkan kişi sizi en kısa zamanda arayacaklar dedi kapattı. İki saat sonra tekrar aradım bir bayan çıktı telefona önceki aradığınız arkadaş sorununuza çare arıyordur sizi arar dedi.Bende sorunumu bilmeden telepatiylemi anladı sorunuma çare arıyor dedim.Sorunumu dinlememişti bile ilk aradığım arkadaş...
Kısacası rezalet rezalet üstüne....
Asx imden bir kaç problem dışında memnundum ama inanın bu ciddiyetsizlik ve basit bir durumdan acizce kaçılması kafamda bu markayı bitirdi.
Bu aracı almadan önce keşke Temsa ile ilgili ve kaportayla ilgili şikayetleri ciddiye alsaydım...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Kas 2013 00:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 12:37
Mesajlar: 3543
Şehir: İstanbul
İsim: Hakan
Araç: Colt invite AMT
Meslek: Banka
Kan grubu: A+
Yaş: 34
Doğru söze ne denir...
standarda bağlamışlar bütün direksiyon ve vites topuzu soyulmalarına kimyasal madde kullanılmıştır deniyor.

_________________
fairway - mazda 323 hb - clio 1- cıvıc EG sedan otm. - colt MT - cıvıc EG hb otm. - clio 1.6 16v - toledo otm. - lancer sportback - clio 2 - colt amt


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Kas 2013 03:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Eki 2013 22:42
Mesajlar: 131
İsim: Levent
Araç: SUBARU XV
Meslek: Basketbol Antrenörü
Kan grubu: ARH+
Yaş: 51
[quote="ersinnsahin"]Mitsu japonya hiçmi temsayı araştırmıyor takip etmiyor çok enteresan, rezillik üstüne rezillik.

Çok kararlıyuım sorunum çözülsede çözülmesede forumlardan şikayetleri topluyorum.Bazı arkadaşlarda destek olurlarsa Temsayı Japonyaya şikayet edeceğim.
Bu arada Genel Müdürüne kadarda yaşanılanları anlatacağım.
Maalesef Türkiyede her konuda tavşan dağa küsüyor dağın haberi olmuyor...
Ayrıca Temsa da müthiş bir çifte standart var.Bu forumda bile birkaç arkadaş vites topuzu değişimlerini servise yaptırmış.
Bazılarınada görmeden incelemeden kullanıcı hatası yaftası yapıştırılıyor...
Özellikle soyulmadan dolayı vites topuzunu değiştiren arkadaşların yardımına ihtiyacım var....


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Kas 2013 11:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Mar 2013 10:27
Mesajlar: 542
İsim: Sami
Araç: Colt 2011
Meslek: serbest
Yaş: 33
Öncelikle merak ettiğim konular var şimdi Temsa bu tür şikayetlerde değişim yapsa kendi cebinden mi karşılıyor ki?
Sonuçta aracı mitsubishi üretmiş, direksiyon soyuldu diye Temsayı suçlayamayız ama sorunlarla ilgilenmediği için suçlu durumuna düşüyor,
Anlamıyorum çok mu zor bir vites topuzunu değiştirmek?
Yada mitsubishi distiribitörlere bu şekilde uygulayın diye talimat verdi.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Kas 2013 01:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Eki 2013 22:42
Mesajlar: 131
İsim: Levent
Araç: SUBARU XV
Meslek: Basketbol Antrenörü
Kan grubu: ARH+
Yaş: 51
İmas yazdı:
Öncelikle merak ettiğim konular var şimdi Temsa bu tür şikayetlerde değişim yapsa kendi cebinden mi karşılıyor ki?
Sonuçta aracı mitsubishi üretmiş, direksiyon soyuldu diye Temsayı suçlayamayız ama sorunlarla ilgilenmediği için suçlu durumuna düşüyor,
Anlamıyorum çok mu zor bir vites topuzunu değiştirmek?
Yada mitsubishi distiribitörlere bu şekilde uygulayın diye talimat verdi.

Şakir bey merhaba;

Bugün şikayetim üzerine, Temsa dan yetkili beni aradı.
Beni dinledi.İşine gelmeyen her an konuşmamı kesti.Kendisine neden çifte standart uyguladıklarını sordum...Çünkü sitede ve çevremde vites topuzu
değişimini yaptıran insanlar var benim için niye aksine bir karar çıktığını sordum.Cevabı aynen aktarıyor ve Mitsubishi marka aracı olan herkesin takdirine bırakıyorum.
Sizden gelen fotoğrafları inceleyen mühendislerimiz direksiyon simidinizde parlaklık farketmişler buda kimyasal madde kullandığınızın kanıtı.Bu yüzden değişimizniz onaylanmadı.

Gülermisin ağlarmısın.Güzelim arabamı sırf bu yüzden satmak zorunda kalacağım...
Kendilerine bu yüzden sadece Temsanın imajı yüzünden Türkiye de Mitsubishi markasının satış rakamlarının diğer markalara göre çok geride olduğunu söylediğimde de bana verilen cevabıda aynen aktarıyorum:
Yanılıyorsunuz stoklarımızdaki tüm araçlar tükenmiş durumda...Maalesef zihniyet bu...
Ya bu deve güdülecek ya bu diyardan gidilecek...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Kas 2013 10:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Mar 2013 10:27
Mesajlar: 542
İsim: Sami
Araç: Colt 2011
Meslek: serbest
Yaş: 33
Anlamadığım konu değiştirmek çok mu zormuş, sonuçta müşteri memnuniyeti bu, bugün bir verirler yarın üç alırlar bunun geri dönüşü budur.
Kimyasal madde dedikleride ne çok merak ettim doğrusu, direksiyona tuz ruhumu bastınız sanki, O kadar zarar verecek birşey olsa sizin elinize de zarar verir o maddeler.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Kas 2013 11:14 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
İmas yazdı:
Öncelikle merak ettiğim konular var şimdi Temsa bu tür şikayetlerde değişim yapsa kendi cebinden mi karşılıyor ki?
Sonuçta aracı mitsubishi üretmiş, direksiyon soyuldu diye Temsayı suçlayamayız ama sorunlarla ilgilenmediği için suçlu durumuna düşüyor,
Anlamıyorum çok mu zor bir vites topuzunu değiştirmek?
Yada mitsubishi distiribitörlere bu şekilde uygulayın diye talimat verdi.


Genelde anlasmalar soyle oluyor: Belli bir miktar siparisin yaninda belli miktar yedek parca ucretsiz veriyor uretici. Ondan sonra da akarina kokarina karismiyor. Yani garantiyi distributor sagliyor.

Tabi bizim uyanik distributor o parcalari parayla satiyor.

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Kas 2013 11:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
utabev yazdı:
ersinnsahin yazdı:
Mitsu japonya hiçmi temsayı araştırmıyor takip etmiyor çok enteresan, rezillik üstüne rezillik.

Çok kararlıyuım sorunum çözülsede çözülmesede forumlardan şikayetleri topluyorum.Bazı arkadaşlarda destek olurlarsa Temsayı Japonyaya şikayet edeceğim.
Bu arada Genel Müdürüne kadarda yaşanılanları anlatacağım.
Maalesef Türkiyede her konuda tavşan dağa küsüyor dağın haberi olmuyor...
Ayrıca Temsa da müthiş bir çifte standart var.Bu forumda bile birkaç arkadaş vites topuzu değişimlerini servise yaptırmış.
Bazılarınada görmeden incelemeden kullanıcı hatası yaftası yapıştırılıyor...
Özellikle soyulmadan dolayı vites topuzunu değiştiren arkadaşların yardımına ihtiyacım var....


Benim tahminim once birkac kisinin vakasinda munferit diye degisim yaptilar. Sonra baktilar sikayetler artiyor, ellerindeki parca azaliyor, onunu alamayacaklarini farkedip sorunun kronik oldugunu anlayip degisim yapmamaya basladilar.

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Kas 2013 11:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
utabev yazdı:
İmas yazdı:
Öncelikle merak ettiğim konular var şimdi Temsa bu tür şikayetlerde değişim yapsa kendi cebinden mi karşılıyor ki?
Sonuçta aracı mitsubishi üretmiş, direksiyon soyuldu diye Temsayı suçlayamayız ama sorunlarla ilgilenmediği için suçlu durumuna düşüyor,
Anlamıyorum çok mu zor bir vites topuzunu değiştirmek?
Yada mitsubishi distiribitörlere bu şekilde uygulayın diye talimat verdi.

Şakir bey merhaba;

Bugün şikayetim üzerine, Temsa dan yetkili beni aradı.
Beni dinledi.İşine gelmeyen her an konuşmamı kesti.Kendisine neden çifte standart uyguladıklarını sordum...Çünkü sitede ve çevremde vites topuzu
değişimini yaptıran insanlar var benim için niye aksine bir karar çıktığını sordum.Cevabı aynen aktarıyor ve Mitsubishi marka aracı olan herkesin takdirine bırakıyorum.
Sizden gelen fotoğrafları inceleyen mühendislerimiz direksiyon simidinizde parlaklık farketmişler buda kimyasal madde kullandığınızın kanıtı.Bu yüzden değişimizniz onaylanmadı.

Gülermisin ağlarmısın.Güzelim arabamı sırf bu yüzden satmak zorunda kalacağım...
Kendilerine bu yüzden sadece Temsanın imajı yüzünden Türkiye de Mitsubishi markasının satış rakamlarının diğer markalara göre çok geride olduğunu söylediğimde de bana verilen cevabıda aynen aktarıyorum:
Yanılıyorsunuz stoklarımızdaki tüm araçlar tükenmiş durumda...Maalesef zihniyet bu...
Ya bu deve güdülecek ya bu diyardan gidilecek...


Temsanin muhendis falan calistirdigini sanmiyorum. Muhendisin kim oldugunu sorun, imzali kagit isteyin. Ben de inceletecegim gerekirse mahkemede bilirkisi inceleyecek deyin bakalim ne cevap verecekler.

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Kas 2013 12:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Nis 2013 19:40
Mesajlar: 126
İsim: mehmet
Araç: asx
Meslek: öğretmen
Kan grubu: A
Yaş: 29
japonyadaki ana distribütörlüğüne mail atılmalı bence. aksesuar olarak da dünyanın parasını istiyorlar


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Kas 2013 12:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Eki 2013 22:42
Mesajlar: 131
İsim: Levent
Araç: SUBARU XV
Meslek: Basketbol Antrenörü
Kan grubu: ARH+
Yaş: 51
Yazılı olarak mühendislerin fotoğraftan bakarak kullanıcı hatasına karar verdiklerine dair yazı istedim...
Cevap: İlk müracaatı yaptığınız servisten alacağınız sonuç yazısıda kanunen geçerli...
İnanın çok sevdiğim arabamdan soğuttular beni...Gerçekten Asx imden her yönden memnunum...
Biri bana sorsa şu kızgınlığımla bile gözü kapalı bu araba alınır derim.
Ancak Temsa beni çok düşündürüyor....Tek pişmanlığım Temsa...
Bence bu güzelim Marka Temsanın kurbanı.
Daha önce söylediğim gibi bu işin peşini bırakmayacağım.
Diğer sorun yaşayan arkadaşların desteğine ihtiyacım olduğunu belirtmeme rağmen şuana kadar kimseden ses seda yok...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Kas 2013 22:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Eki 2013 17:22
Mesajlar: 103
İsim: ismail
Araç: ASX Invite
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: BRh-
Yaş: 40
utabev yazdı:
Yazılı olarak mühendislerin fotoğraftan bakarak kullanıcı hatasına karar verdiklerine dair yazı istedim...
Cevap: İlk müracaatı yaptığınız servisten alacağınız sonuç yazısıda kanunen geçerli...
İnanın çok sevdiğim arabamdan soğuttular beni...Gerçekten Asx imden her yönden memnunum...
Biri bana sorsa şu kızgınlığımla bile gözü kapalı bu araba alınır derim.
Ancak Temsa beni çok düşündürüyor....Tek pişmanlığım Temsa...
Bence bu güzelim Marka Temsanın kurbanı.
Daha önce söylediğim gibi bu işin peşini bırakmayacağım.
Diğer sorun yaşayan arkadaşların desteğine ihtiyacım olduğunu belirtmeme rağmen şuana kadar kimseden ses seda yok...


Bu konu ile ilgili bir başlık daha var. orada aynı şikayeti dile getiren arkadaşlarla iletişime geçmeye çalışsanız iyi olur bence. Asx almayı düşünen birisi olarak " sinek küçüktür ama mide bulandırır" misali ben düşünmeye başladım. Ama ana sistrubitöre yazmakta fayda var. Çünkü ben 2003 yılında Tüketiciyi koruma kanunu çıkmadan 1700 TL değerindeki bir video kamerayı iade kararı aldırmıştım. İlgili firmanın Amerika, Japonya ve Avrupa iletişim maillerine şikayetimi iletmiştim. Ben bile şimdi ASX sahibi olmadan Japonya Distrübitörüne durumu yazsam mı diye düşünüyorum :) diğer başlık linki altta, belki sende önceden okumuşsundur.

viewtopic.php?f=42&t=7214

_________________
Gaza bastığında her araba gider, önemli olan gerektiğinde durabilmek...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Kas 2013 02:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Eki 2013 22:42
Mesajlar: 131
İsim: Levent
Araç: SUBARU XV
Meslek: Basketbol Antrenörü
Kan grubu: ARH+
Yaş: 51
Bu konu ile ilgili bir başlık daha var. orada aynı şikayeti dile getiren arkadaşlarla iletişime geçmeye çalışsanız iyi olur bence. Asx almayı düşünen birisi olarak " sinek küçüktür ama mide bulandırır" misali ben düşünmeye başladım. Ama ana sistrubitöre yazmakta fayda var. Çünkü ben 2003 yılında Tüketiciyi koruma kanunu çıkmadan 1700 TL değerindeki bir video kamerayı iade kararı aldırmıştım. İlgili firmanın Amerika, Japonya ve Avrupa iletişim maillerine şikayetimi iletmiştim. Ben bile şimdi ASX sahibi olmadan Japonya Distrübitörüne durumu yazsam mı diye düşünüyorum :) diğer başlık linki altta, belki sende önceden okumuşsundur.


Okudum ve oraya da yorum yazdım.Şikayeti dile getiren arkadaşlarla da görüştüm.Bir tanesinin vites topuzu değişmiş.Direksiyonu kabul etmemişler.Değişen vites topuzu 1 yıl içerisinde tekrar soyulmuş.
Şimdi Temsa dan yazılı olarak kullanıcı hatası olduğuna dair yazı istedim bekliyorum..
Mitsubishi den ve özellikle ASX den mideniz bulanmasın.Kullandığım arabaya kötü dersem haksızlık etmiş olurum.Çok ama çok memnunum.Sizede her konuda aracın olumlu olumsuz şeyleri hakkında bilgi verebilirim.Ama Temsa derseniz cevabım hazır. Daha öncede belirttiğim gibi vites topuzumu değiştirmediler diye tu kaka yapmıyorum.
Beni salak yerine koymaya çalışmaları ve benim gibi birçok insanın sorunlarına duyarsız davranmaları müthiş bir güven kaybına yol açtı.
Servis ağınıda bu olayda ayrı tutuyorum.Ankara da Şeref ustaya gidiyorum.Gerek ustalığı gerek insanlığı tüm çalışanlarını canı gönülden kutluyorum...
Belki vites topuzu basit bir olay ancak hepimiz garanti süresi boyunca daha büyük durumlarlada karşılaşabiliriz...İşte beni düşündüren konu bu...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Kas 2013 11:08 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Eki 2013 17:22
Mesajlar: 103
İsim: ismail
Araç: ASX Invite
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: BRh-
Yaş: 40
utabev yazdı:
Bu konu ile ilgili bir başlık daha var. orada aynı şikayeti dile getiren arkadaşlarla iletişime geçmeye çalışsanız iyi olur bence. Asx almayı düşünen birisi olarak " sinek küçüktür ama mide bulandırır" misali ben düşünmeye başladım. Ama ana sistrubitöre yazmakta fayda var. Çünkü ben 2003 yılında Tüketiciyi koruma kanunu çıkmadan 1700 TL değerindeki bir video kamerayı iade kararı aldırmıştım. İlgili firmanın Amerika, Japonya ve Avrupa iletişim maillerine şikayetimi iletmiştim. Ben bile şimdi ASX sahibi olmadan Japonya Distrübitörüne durumu yazsam mı diye düşünüyorum :) diğer başlık linki altta, belki sende önceden okumuşsundur.


Okudum ve oraya da yorum yazdım.Şikayeti dile getiren arkadaşlarla da görüştüm.Bir tanesinin vites topuzu değişmiş.Direksiyonu kabul etmemişler.Değişen vites topuzu 1 yıl içerisinde tekrar soyulmuş.
Şimdi Temsa dan yazılı olarak kullanıcı hatası olduğuna dair yazı istedim bekliyorum..
Mitsubishi den ve özellikle ASX den mideniz bulanmasın.Kullandığım arabaya kötü dersem haksızlık etmiş olurum.Çok ama çok memnunum.Sizede her konuda aracın olumlu olumsuz şeyleri hakkında bilgi verebilirim.Ama Temsa derseniz cevabım hazır. Daha öncede belirttiğim gibi vites topuzumu değiştirmediler diye tu kaka yapmıyorum.
Beni salak yerine koymaya çalışmaları ve benim gibi birçok insanın sorunlarına duyarsız davranmaları müthiş bir güven kaybına yol açtı.
Servis ağınıda bu olayda ayrı tutuyorum.Ankara da Şeref ustaya gidiyorum.Gerek ustalığı gerek insanlığı tüm çalışanlarını canı gönülden kutluyorum...
Belki vites topuzu basit bir olay ancak hepimiz garanti süresi boyunca daha büyük durumlarlada karşılaşabiliriz...İşte beni düşündüren konu bu...


Şeref ustanın adını forumda övgü sözleri ile birlikte ikinci kez okuyorum. Demek ki iyi usta.

Temsa'nın tavrı konusundaki görüşünüze sonuna kadar katılıyorum. Vistez topuzunu ben değiştirsem fakir olmam ama koskoca temsa bu kadar küçük bir garanti olayında ürününün arkasında duramıyorsa demek ki başka büyük maliyetli garantilerde fırsatını bulsa hemen kıvıracak. Ben böyle düşünürüm. Mide bulantısı arabadan dolayı değil, yetkili firma konusunda. Umarım olumlu bir sonuç alırsınız. Bence olayın peşini bırakmayın.

_________________
Gaza bastığında her araba gider, önemli olan gerektiğinde durabilmek...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Kas 2013 13:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Eyl 2010 10:49
Mesajlar: 356
Şehir: Ankara
İsim: Ercan Bozbola
Araç: Carisma 1.9 DID
Meslek: Makine Mühendisi
Kan grubu: A +
utabev yazdı:
Yazılı olarak mühendislerin fotoğraftan bakarak kullanıcı hatasına karar verdiklerine dair yazı istedim...
Cevap: İlk müracaatı yaptığınız servisten alacağınız sonuç yazısıda kanunen geçerli...
İnanın çok sevdiğim arabamdan soğuttular beni...Gerçekten Asx imden her yönden memnunum...
Biri bana sorsa şu kızgınlığımla bile gözü kapalı bu araba alınır derim.
Ancak Temsa beni çok düşündürüyor....Tek pişmanlığım Temsa...
Bence bu güzelim Marka Temsanın kurbanı.
Daha önce söylediğim gibi bu işin peşini bırakmayacağım.
Diğer sorun yaşayan arkadaşların desteğine ihtiyacım olduğunu belirtmeme rağmen şuana kadar kimseden ses seda yok...


Bana tamamen garantili LPG sistem(Vialle) taktılar ancak sübap yakınca Azizoğlu ve TEMSA toz duman neyseki Şeref Oto(Şeref Abi) gibi dünyalar tatlısı bir abim(dostum) var ve aracımı en uygun fiyata yapmıştı ama para yine benim cepten gitti:) TEMSA'ya takılıp kalacaksanız satın gitsin arabanızı ama ben bunlarla uğraşmam aracıma biner keyfini çıkarırım diyorsanız ASX 10 numara araçtır bunu zaten sizde söylemişsiniz

_________________
Altımda akmayan aracı ben neyleyim....


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Kas 2013 17:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Eki 2013 17:22
Mesajlar: 103
İsim: ismail
Araç: ASX Invite
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: BRh-
Yaş: 40
zivrisinek yazdı:
utabev yazdı:
Yazılı olarak mühendislerin fotoğraftan bakarak kullanıcı hatasına karar verdiklerine dair yazı istedim...
Cevap: İlk müracaatı yaptığınız servisten alacağınız sonuç yazısıda kanunen geçerli...
İnanın çok sevdiğim arabamdan soğuttular beni...Gerçekten Asx imden her yönden memnunum...
Biri bana sorsa şu kızgınlığımla bile gözü kapalı bu araba alınır derim.
Ancak Temsa beni çok düşündürüyor....Tek pişmanlığım Temsa...
Bence bu güzelim Marka Temsanın kurbanı.
Daha önce söylediğim gibi bu işin peşini bırakmayacağım.
Diğer sorun yaşayan arkadaşların desteğine ihtiyacım olduğunu belirtmeme rağmen şuana kadar kimseden ses seda yok...


Bana tamamen garantili LPG sistem(Vialle) taktılar ancak sübap yakınca Azizoğlu ve TEMSA toz duman neyseki Şeref Oto(Şeref Abi) gibi dünyalar tatlısı bir abim(dostum) var ve aracımı en uygun fiyata yapmıştı ama para yine benim cepten gitti:) TEMSA'ya takılıp kalacaksanız satın gitsin arabanızı ama ben bunlarla uğraşmam aracıma biner keyfini çıkarırım diyorsanız ASX 10 numara araçtır bunu zaten sizde söylemişsiniz


Ercan bey Geçen gün Ankara'daydım. Bir An yanınıza bile gelmyi düşündüm. Ama vakit kısıtlı olduğu için gelemedim. Bu şeref abi yetkili servistemi yoksa özel servistemi ? v hangi servis. bilelimde Mitsubishi alınca belki lazım olur. Birde daha öncedende soracaktım neden garanti konusunda hukuki yollara başvurmadınız ?

_________________
Gaza bastığında her araba gider, önemli olan gerektiğinde durabilmek...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Kas 2013 18:12 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
Sanırım vites topuzu değişitirilen bir kaç şanslı kullanıcıdan biriyim. Geçmiş gün yanlış hatırlamıyorsam bakım için gittiğimde aracı teslim almaya gittiğimde servis çalışanı usta: "bunun fotosunu çekip isteyelim, km yi de çekelim, bu km de olmaması lazım" diyerekten ben dile getirmeden istemişti. Bu şekilde bir değişim yapıldı. Yine geç çalışma sorununa yol açan parçayı aracımı dahi denemeden (marş yapmadan) kaydımı açıp istemişlerdi. İlk başlarda parça yokluğundan vs den çok şikayetçi olmuştum ama şimdi duyuyorum ki 2 yıllık garanti süresi dolmuş( ki komyonetlerde garanti süresi 2 yıl yanılmıyorsam) L200'ün motorunu dahi yarım motor olarak getirtip takmışlar tüm evrakları ile tadilat projesidir mühendisler odası evraklarıdır, faturalar, ithalat belgeleri, muayeneye girip yeni motor işlenecek şekilde teslim dahi ettiklerini gördüm.

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Kas 2013 00:54 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Eyl 2010 10:49
Mesajlar: 356
Şehir: Ankara
İsim: Ercan Bozbola
Araç: Carisma 1.9 DID
Meslek: Makine Mühendisi
Kan grubu: A +
Ercan bey Geçen gün Ankara'daydım. Bir An yanınıza bile gelmyi düşündüm. Ama vakit kısıtlı olduğu için gelemedim. Bu şeref abi yetkili servistemi yoksa özel servistemi ? v hangi servis. bilelimde Mitsubishi alınca belki lazım olur. Birde daha öncedende soracaktım neden garanti konusunda hukuki yollara başvurmadınız ?[/quote]

LPG için özel bir yazılı metin olması gerekiyor, yani bu araç Vialle sistemle birlikte 1 yıl sistemle garanti altındadır gibisinden. Bunun yanısıra uğraştığıma değmez ben sanayideyim böyle şeylere takılmam, 0 km. alıp 380.000 km.'de 1.9 DI-D carisma sattım ben 2 defa motor yaptırdım,3 defa baskı balata komple set değiştirdim daha gerisini hatırlamıyorum bile. ASX benim için fazlasıyla ekonomik ve karlı bir araç dediğim gibi takılmadım o zaman Şeref Abi sağolsun çok yardımcı o dönemde hakkını kolay kolay ödeyemem

Şeref Oto Mitsubishi yetkili servisidir. Şeref Usta servisin sahibidir;)

_________________
Altımda akmayan aracı ben neyleyim....


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Kas 2013 12:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Oca 2011 13:53
Mesajlar: 744
Şehir: Acıpayam / Denizli
İsim: Gültekin Altan
Araç: ASX
Meslek: SMMM
Kan grubu: A+
Yaş: 45
Yeni duyumlara göre Mitsubishi bineklerinin Türkiye distribütörü değişecekmiş. Katarlı bir grup bu konuda uğraşıyormuş...
En kısa zamanda değişim gerçekleşse de kurtulsak artık Temsa dan...

_________________
TOGETHER WE STAND DIVIDED WE FALL...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Kas 2013 19:04 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Oca 2012 13:18
Mesajlar: 1371
Şehir: İzmir
İsim: Toygun
Araç: yok
Meslek: yok
get1187 yazdı:
Yeni duyumlara göre Mitsubishi bineklerinin Türkiye distribütörü değişecekmiş. Katarlı bir grup bu konuda uğraşıyormuş...
En kısa zamanda değişim gerçekleşse de kurtulsak artık Temsa dan...

E hadi hayırlı olsun, umarım gelen gideni aratmaz :)

_________________
2010 Lancer 1.5 Invite MT Sedan Kaya Grisi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 42 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye