Zaman: 27 Ara 2025 01:03

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 258  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 30 Ağu 2010 22:17 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Bende şöyle mivec motor vardır diye tahmin ediyordum. Tahmin değilde hayal ediyordum diyelim...
Mivec'i bir kenara koyalım Dohc bile değil motor...:(
Linkini verdiğiniz sayfada 6. nesil lancer Bizim Protonların birebir aynısı.
O dönemde Türkiyeye bu araçlar getirilmemiş.90-96 yılları arası
Coupe olan modelide Proton 218 ile bire bir aynı.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 30 Ağu 2010 22:21 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
seyo yazdı:
@akerimoglu
bizim lancerlerin motorları carismalarınkinden daha cansız bence (sizin araçlardan yazılarınızdan öğrendiğim kadarıyla). nebilim 1.3 corolla kullandım yıllarca onun motoru bile şuanki lancerden daha diriydi. benimki otomatik belki ondandır ama çok hantal geldi ana bazen baya bi canımı sıkıyor.
kilit göbeği işini ne yaptın bu arada


Motordan ziyade şanzıman ile alakalı diye düşünüyorum.
Carismanın şanzıman bir başka. Motorda kötü değil.
Mitsu motorlarının yapısı genel itibariyle aynıdır. Motordan o kadar fark edeceğini sanmıyorum.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 31 Ağu 2010 00:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
@ Ali hayırlı uğurlu olsun.

iyi günlerde kullan.

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 31 Ağu 2010 00:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 May 2010 14:01
Mesajlar: 760
Şehir: Tekirdağ
İsim: Seyhan
Araç: Colt 1.5 instyle AMT
Meslek: Elektronik Teknikeri
Kan grubu: 0rh-
Yaş: 33
umera yazdı:
seyo yazdı:
@akerimoglu
bizim lancerlerin motorları carismalarınkinden daha cansız bence (sizin araçlardan yazılarınızdan öğrendiğim kadarıyla). nebilim 1.3 corolla kullandım yıllarca onun motoru bile şuanki lancerden daha diriydi. benimki otomatik belki ondandır ama çok hantal geldi ana bazen baya bi canımı sıkıyor.
kilit göbeği işini ne yaptın bu arada


Motordan ziyade şanzıman ile alakalı diye düşünüyorum.
Carismanın şanzıman bir başka. Motorda kötü değil.
Mitsu motorlarının yapısı genel itibariyle aynıdır. Motordan o kadar fark edeceğini sanmıyorum.

valla hocam ne bilim ya motor bazen can sıkıyo şanzımanla alakalıdır bencede. hızlanman gerekiyor bazen vites düşürüyorum böğürüyo böğürüyo çok yavaş ivmeleniyor. sağ şeride atıyorum bazen kendimi. youtubede drag videoları var 1.5 accent bile tokatlıyo bizim manuel lanceri :oops:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 31 Ağu 2010 09:34 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
nightmare115 yazdı:
@ Ali hayırlı uğurlu olsun.

iyi günlerde kullan.

Allah razı olsun Eminciğim. Allah sana daha iyilerini nasip eder inşallah.

@seyo,
Sen muhtemelen otomatik şanzıman mağdurusun. Yoksa motor oldukça iyi. Carisma ile kıyaslarsak torku daha yüksek. Mantığı ise tam ters. Carisma 150' den sonra coşar, bu ise alt süratlerde daha atak. Ben motoru oldukça başarılı buldum. İlk hızlanmalar filan oldukça iyi.

Youtube' daki videoları izlemedim ama 1.5 Hyundai ile beni tokatlayacak adama anahtarı bırakırım. Hyundai kullandım, kesinlikle kıyas yapmak bile yanlış.

Müsait olursak gel benim arabayı bir kullan. O zaman otomatik şanzıman mağduru olduğunu çok daha iyi anlarsın.

Dün gece havalimanına giderken yol bomboş, gaza biraz asıldım. Doğan TV Center önünde 190 oldu. Muhtemelen ibrede yazanı ıkına sıkıla gider. 150' nin üzeri biraz boş. Dediğim gibi tam ters bir Carisma mantığı var. 120 KM' nin üzerinde de bayağı canlı bir motor sesi var. Kısa mesafelerde keyifli, ama şöyle İstanbul-Ankara 180-200 kapatıp gideyim derseniz gürültü adamı sağır eder :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 31 Ağu 2010 11:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 May 2010 14:01
Mesajlar: 760
Şehir: Tekirdağ
İsim: Seyhan
Araç: Colt 1.5 instyle AMT
Meslek: Elektronik Teknikeri
Kan grubu: 0rh-
Yaş: 33
@akerimoğlu
evet bencede şanzıman. bi ara manuel lancer kullanıp olayı görmem lazım :(


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 31 Ağu 2010 11:25 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
seyo yazdı:
@akerimoğlu
evet bencede şanzıman. bi ara manuel lancer kullanıp olayı görmem lazım :(

Buluşma yaptığımız zaman benim arabayı kullanırsın ;)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 31 Ağu 2010 12:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Oca 2010 23:23
Mesajlar: 230
Şehir: iskenderun
İsim: burak
Araç: carisma GLX
Kan grubu: b +
anahtar olayı için şırıngaya makine yağı koyun direk içine enjekte edin yağın ulaşmadığı yer kalmaz


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 31 Ağu 2010 12:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 May 2010 14:01
Mesajlar: 760
Şehir: Tekirdağ
İsim: Seyhan
Araç: Colt 1.5 instyle AMT
Meslek: Elektronik Teknikeri
Kan grubu: 0rh-
Yaş: 33
@akerimoğlu
varmı yakın zamanda buluşma aktivitesi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 31 Ağu 2010 15:35 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
Yaparız olur yahu.
Mesela Bayramdan sonraki haftasonu Ctesi günü nasıl?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 31 Ağu 2010 16:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 Haz 2010 16:14
Mesajlar: 278
Şehir: SAKARYA/SERDİVAN=BARTIN/MERKEZ
İsim: ERKAN
Araç: 3008
Meslek: PERFÜZYONİST
Kan grubu: ARH+
kaza bela olmazsa 1 kişilik yerde bana saygılar..

_________________
1.6 HDI


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 31 Ağu 2010 16:09 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
Tamam, ben gidip buluşma bölümüne açayım başlığı, anlaşılan katılım olacak.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 31 Ağu 2010 18:45 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Ali bey bir kaç sorum olacak:
Makyajsız kasa Carismayı tecrübe ettiniz mi?
Lancer kıyaslamalarınızda sadece mkyajlı kasaya göre mi değerlendirme yaptınız?
Ah Kadir nerdesin diyecek gibi bir durum(ta içerlerden) var mı?
Carismacılara tavsiye eder misiniz? Hayal kırıklığı yaşarlar mı?
Bu arada
Evo tecrübesi olan arkadaşlarda Carisma ile bir kıyaslama yazısı yazarlarsa memnun oluruz.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 31 Ağu 2010 23:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ara 2009 22:58
Mesajlar: 258
pazar akşamı eyüpsultanı ziyarete gittik 3 arkadaş...teraviden sonra piyerloti tepesinde demli bir çay eşliğinde istanbulu izledik muhteşem bir manzara...gece 1 de yola çıktık gebzeye yaklaşırken bi wolsvagen fsi ile kapıştık...
biraz hızlı geliyordu arkadan o bastıkça bende bastım ilk defa 220 ye çıktım arkadaşlarda çıt yok... ww geride kalmaya başladı gaz kestim yol verdim gitti...benim araba baya kuvvetli galiba...eee nede olsa mitsubishi carisma
1.8 GDİ...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 01 Eyl 2010 00:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
seyo yazdı:
umera yazdı:
seyo yazdı:
@akerimoglu
bizim lancerlerin motorları carismalarınkinden daha cansız bence (sizin araçlardan yazılarınızdan öğrendiğim kadarıyla). nebilim 1.3 corolla kullandım yıllarca onun motoru bile şuanki lancerden daha diriydi. benimki otomatik belki ondandır ama çok hantal geldi ana bazen baya bi canımı sıkıyor.
kilit göbeği işini ne yaptın bu arada


Motordan ziyade şanzıman ile alakalı diye düşünüyorum.
Carismanın şanzıman bir başka. Motorda kötü değil.
Mitsu motorlarının yapısı genel itibariyle aynıdır. Motordan o kadar fark edeceğini sanmıyorum.

valla hocam ne bilim ya motor bazen can sıkıyo şanzımanla alakalıdır bencede. hızlanman gerekiyor bazen vites düşürüyorum böğürüyo böğürüyo çok yavaş ivmeleniyor. sağ şeride atıyorum bazen kendimi. youtubede drag videoları var 1.5 accent bile tokatlıyo bizim manuel lanceri :oops:


Accent değil de 1.6 elentra olmasın. 1.6 elentra'lr 107 beygir ve düz vitesin 0-100km'si 11 saniye. Bizim bi arkadaş aldı da arada yokluyor beni :)

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 01 Eyl 2010 01:06 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 17:52
Mesajlar: 3014
Şehir: Adabazaar
İsim: Zafer
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Teacher
Kan grubu: ARh+
Geçenlerde aklıma geldi.Şu lancerlardaki 4g18 motora üst Mivec kapak ayarlanmaz mı ? gerçi yabancı forumlarda okuyorum da pek net bilgi yok..

_________________
2009 1.8 Lancer CVT Octane Blue


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 01 Eyl 2010 01:14 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
::ZaFeR:: yazdı:
Geçenlerde aklıma geldi.Şu lancerlardaki 4g18 motora üst Mivec kapak ayarlanmaz mı ? gerçi yabancı forumlarda okuyorum da pek net bilgi yok..



Mümkün ve hatta son derece kolay amma
Türkiye şartlarında bir araba maliyetini geçer...
Malezya da çok örneği var bu işin. Ara sıra göz atıyorum özellikle 1.5 lerin motoru komple değişiyorlar, 1.6 ları dohc ya da mivec yapıyorlar.
Amerikada ki Mivec 4g92 lerin motor şekli ve şanzıman yeri Carismaların tersi. Şanzıman sağda.
Geçmiş sayfalarda resim paylaşmıştım.

Mivec konusunda ya Mitsu nun ya da Temsanın bir kurnazlığı var. Türkiye de yeni Evolar hariç yok(yanılmıyorsam 2008-...).Temsa türkiye de binek mitsu satma taraftarı değil:)
Oysa Honda ve Toyota da durum böyle değil. Vtec ve VVt motorlar ta 2000 li yıllardan beri Türkiye yollarında..

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 01 Eyl 2010 01:21 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
turgay yazdı:
pazar akşamı eyüpsultanı ziyarete gittik 3 arkadaş...teraviden sonra piyerloti tepesinde demli bir çay eşliğinde istanbulu izledik muhteşem bir manzara...gece 1 de yola çıktık gebzeye yaklaşırken bi wolsvagen fsi ile kapıştık...
biraz hızlı geliyordu arkadan o bastıkça bende bastım ilk defa 220 ye çıktım arkadaşlarda çıt yok... ww geride kalmaya başladı gaz kestim yol verdim gitti...benim araba baya kuvvetli galiba...eee nede olsa mitsubishi carisma
1.8 GDİ...

Allah(cc)kazadan,beladan ve NAZARDAN korusun...

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 01 Eyl 2010 01:33 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 17:52
Mesajlar: 3014
Şehir: Adabazaar
İsim: Zafer
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Teacher
Kan grubu: ARh+
umera yazdı:
::ZaFeR:: yazdı:
Geçenlerde aklıma geldi.Şu lancerlardaki 4g18 motora üst Mivec kapak ayarlanmaz mı ? gerçi yabancı forumlarda okuyorum da pek net bilgi yok..



Mümkün ve hatta son derece kolay amma
Türkiye şartlarında bir araba maliyetini geçer...
Malezya da çok örneği var bu işin. Ara sıra göz atıyorum özellikle 1.5 lerin motoru komple değişiyorlar, 1.6 ları dohc ya da mivec yapıyorlar.
Amerikada ki Mivec 4g92 lerin motor şekli ve şanzıman yeri Carismaların tersi. Şanzıman sağda.
Geçmiş sayfalarda resim paylaşmıştım.

Mivec konusunda ya Mitsu nun ya da Temsanın bir kurnazlığı var. Türkiye de yeni Evolar hariç yok(yanılmıyorsam 2008-...).Temsa türkiye de binek mitsu satma taraftarı değil:)
Oysa Honda ve Toyota da durum böyle değil. Vtec ve VVt motorlar ta 2000 li yıllardan beri Türkiye yollarında..


Evet malezyalılar Mivec konusunda baya proflaşmış durumdalar zaten :) Vtec açan Civic yerine Mivec açan bir Lancer hoş olurdu : ) Köpekbalığında 1.5 mivec ile bunu telafi ettiler biraz :)

_________________
2009 1.8 Lancer CVT Octane Blue


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 01 Eyl 2010 09:48 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
umera yazdı:
Ali bey bir kaç sorum olacak:
Makyajsız kasa Carismayı tecrübe ettiniz mi?
Lancer kıyaslamalarınızda sadece mkyajlı kasaya göre mi değerlendirme yaptınız?
Ah Kadir nerdesin diyecek gibi bir durum(ta içerlerden) var mı?
Carismacılara tavsiye eder misiniz? Hayal kırıklığı yaşarlar mı?
Bu arada
Evo tecrübesi olan arkadaşlarda Carisma ile bir kıyaslama yazısı yazarlarsa memnun oluruz.

Hocam benim Carisma ile tanışıklığım zaten GDI ile.
Birkaç kez de GLX kullandım.
GLX' i yakın zamanda kullandım. 70.000 KM' deydi. Açıkçası gidişi konusunda benim arabadan farkedilir derecede zayıftı. Arabaya has bir durum olabilir. O araç da aynı benim gibi sıralı Atiker gazlı idi. Ama sahibi bile benim arabaya binince şaşırdı. Ama dediğim gibi o araca has birşey olabilir. Bir kez de Mustafa' nn arabasıyla değiş tokuş yapmıştık. Onda da çekiş benimkinden çok az zayıf gelmişti, ama sanırım onda da lastik ebadının 15' olmasının farkı olabilir. Benimki 14'...

Ah Kadir nerdesin diyecek durum 150 KM/h süratten sonra var hocam. Onu üzerine basarak söyleyelim. Hem motor sesi çok, hem de direksiyon tereyağı gibi yumuşak. Araba da Carisma' ya nazaran biraz daha dar ve yüksek gibi. Bu nedenle 150' nin üzerinde Kadir' le kıyaslanamaz.

150 KM/h altında ise durum tam tersi. Kalkış, gidiş, süspansiyon, sürüş keyfi vs. Carisma ile kıyas kabul etmez. Carisma' nın Lancer' a üstün olabileceği hiçbir konu yok.

Dolayısıyla buradan şu değerlendirmeyi yapabiliriz,

Şehiriçi ve 150 KM/h altı kullanacak Carisma' cılar Lancer alırlarsa benim sevabım iki katına çıkar. Çünkü fevkalade dua alırım :) Müthiş bir fark var. Çok kaliteli ve spor bir arabaya geçmiş havası uyanıyor. Herşeyi çok iyi.

Ekseriyette şehirler arası yolculuk yapan ve hızlı kullanmayı seven arkadaşlar ise Carisma' da kalıp durumu korusunlar derim. Ama şu var, her ne kadar şehirlerarası bile olsa, Carisma, asfalttaki hataları olduğu gibi içeridekilere yansıtıyor. Lancer' da bu yok.

Ama yol kaymak gibiyse, Carisma' da yapıştır git. Direksiyon sertleşiyor, araç yola yakınlaşıyor, içeride tık ses yok, dolayısıyla hızı hissetmiyorsun. Lancer' da bu durum 150' den sonra :no:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 258  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye