Zaman: 27 Ara 2025 06:54

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 258  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 23 Eki 2010 11:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Eki 2010 17:55
Mesajlar: 15
İsim: Samican
Kan grubu: AB+
Umera üstadım;

Bir carisma uzmanı olarak bir kaç soru sormak isterim size carisma 1,6 comfort ile avance arasında ki farklar nelerdir. Carismalarda HB kasa mı sedan tavsiye edersiniz ?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 23 Eki 2010 18:31 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
samican yazdı:
Umera üstadım;

Bir carisma uzmanı olarak bir kaç soru sormak isterim size carisma 1,6 comfort ile avance arasında ki farklar nelerdir. Carismalarda HB kasa mı sedan tavsiye edersiniz ?


Öncelikle tüm arkadaşlara hüsnü teveccühlerinden dolayı tşk. ediyorum.
Bu soru defaatle soruldu ve hatta uzunca tartışması bile oldu geride kalan sayfalarda.
Şimdi ricam: öncelikle ihtiyacımız olan konularda forum içerisinde arama yapalım.
Baktığımda hatta başlık bile açmışsınız bu konu ile alakalı.
İlgi alanında Carisma olan arkadaşlar en azından bu başlığa bir göz atsınlar.
İçeride o kadar değerli bilgi paylaşıldı ki, haddi hesabı yok.

Forumda arama yaparak ali beyin bu başlıkta yazdığı mesajı alıntılıyorum.

akerimoglu yazdı:
GDI - Avance farklar,

-Otomatik klima (eski kasa GDI' lerde de var)
-Cruise Control

Avance - Comfort farklar,

- Sunroof
- Alaşım jant
- Ön sis farları
- Gri torpido kaplama

Demek ki Avance en donanımsız paket değilmiş...

Benim kızdığım, kendi kullandığı aracı dahi bilmeyen bir kullanıcı, hiç bilmediği diğer araç hakkında nasıl bu şekilde olumsuz yönlendirme yapabiliyor! Forum okumaktan dahi aciz.

Ondan sonra gider, "beni xxxx isimli serviste kazıkladılar, bir takım bujiye 100 küsür TL para aldılar" der! Milleti de zan altında bırakır!

Edit: Düzeltildi...



edit:
comfor istiyorsanız, arkadan takır tukur ses gelmesin diyorsanız sedan.
Gencim,tipi tipime uygun olsun diyorsanız Hb..

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 23 Eki 2010 19:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Eki 2010 21:41
Mesajlar: 65
Araç: Carisma
@umera

Bugün öğleye doğru İstanbul'dan sipariş verdiğim şanzıman yağı gelince işe girişmeye kaar verdim ve arabayı kanala soktum

Resim




Biraz dağınık çalışmışım :). Kırmızı alet çantasının altında gözüken ünlü 15 nolu kapak. Conta falan yoktu. Sıvı conta sürüp kapatmışlar. Neden açılmış oda bir muamma tabi. Bu arada yağın renginin kırmızı veya pembe olması gerekiyor. Benim yağ 60-70 bin km önce değiştirmeme rağmen siyahtı.

Aşağıdaki resimde valve body denen parça. Sağda en alttaki valf şüpheli selenoid valf.

Resim

Tüm selenoid valflerin direncini ölçtüm. Hepsinin değeri 4.1 Ohm. Kitaba göre 2.7,-3.4 ohm olması gerekiyor. (hava sıcaklığı 20 derece iken). Tüm valflerdeki direncin tamı tamına aynı olması bende hiçbirinin arızalı olmadığı kanısını uyandırdı. Belki sıcaklıkları 20 dereceden düşüktü bilemiyorum.

Sıvı conta yerine sanayiden 5 liraya güzel bir conta kestirdim tam kapağa göre. Daha sonrada kapattım kapağı. Kapağı sökmek için akü ve akü tablasısını sökmek gerekti bilginize.

Daha çok fotoğraf çekmek isterdim ama tek başıma çalıştım ve her tarafım yağ olduğu için telefonuma dokunamadım :) Ama sorularınızı cevaplayabilirim.

_________________
Carpe Diem !!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 23 Eki 2010 19:23 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Güzel bir paylaşım oldu tşk. ediyorum.
Sadece dirençlere bırakmasaydın keşke.
Önce kontağı açıp voltunu ölçerek öğrenip, aynı voltta manual (soketleri çıkararak)elektrik vererek deneseydin çok iyi olurdu.
Sorun burda değil şimdi nereye bakacağız?

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 23 Eki 2010 22:22 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Resim

Dolaşırken denk geldim.
Gdi(1997) ile bir kaç 1.8 motor aracın karşılaştırma tablosu...
Kaynak:http://www.theaa.com/staticdocs/pdf/carreports/AA_REPORTS/MITSUBISHI_CARISMA_1.8GLX_4-DOOR_R9705.PDF

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 23 Eki 2010 23:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ara 2009 22:58
Mesajlar: 258
Mitsubishi Carisma: Cimri ve Uzun Ömürlü
Mitsubishi firması GDI (Doğrudan Benzin Püskürtmeli) motorlarını ilk üreten ve Carisma ile piyasaya sunan firmadır. Piyasaya ilk sürüldüğü zamanlarda yakıt tüketimi açısından büyük ses getirdiği bir gerçektir. Düşük yakıt tüketimi parolasıyla üretilen GDI motorları güç gerektirmeyen normal koşullarda yakıt tüketimi benzer motor türlerine oranla daha azdır. Bu durum güç gerektiren koşullar için geçerliliğini yitirmektedir.



Özellikle tam gaz kullanıldığında yakıt tüketiminin bariz bir şekilde artmakta olduğu görülmektedir. Benzinli GDI yerine Reanult’dan alınan ve 2000 yılında piyasaya sürülen 102 Bg. ve 115 Bg. üreten Common-Rail dizel motorlar yakıt tüketiminde cimri olduklarını gösteriyorlar. Yol tutuş ve sürüş konforu açısından sürücü ve yolcusunu memnun eden bir özelliğe sahip. Özellikle direksiyonu hafif ve artan hızlarda sertleşme oranı kullanıcısını memnun ediyor. Arıza sıklığı açısında bakıldığında neredeyse hiç arıza yapmıyor denilebilir. Bu özelliği Toyota modellerinin ardından ikinci sırada konumlanıyor

Değerlendirme
+ Yakıt Tüketimi, Sürüş Özelliği, Tutarlı Motor,
- Fren Tertibatı

Motor Seçenekleri:
Benzinli: 1.6 (90, 100, 103 Bg.), 1.8GDİ (115, 122, 125 Bg.), 2.0 (280 Bg.).
Dizel: 1.9 (90, 102, 115 Bg.).

Model Bilgileri:
1995: Carisma piyasaya sürüldü.
1996: Yolcu hava yastığı ve ABS seri üretime dahil edildi.
1997: 122 ve 125 Bg. üreten 1.8 litrelik GDI motorları piyasaya sürüldü.
1999: Makyajlandı. 100 Bg. üreten 1.6 litrelik benzinli motor piyasaya sürüldü.
2000: 102 ve 115 Bg. üreten yeni dizel motorlar piyasaya sürüldü.
2003: 280 Bg. üreten 2.0 litrelik Carisma Evolution GT VIII piyasaya sürüldü.

Arıza İstatistiği:
El freni tutamağı gerginliğinin azalması
Egzost sisteminde yer yer paslanma



Özet:
Yapılan detaylı incelemede ve testlerde rakiplerine oranla daha az arıza yaptığı belirlenmiştir. Yakıt tasarrufu açısından dizel motorlu Carisma’lar her açıdan kullanıcısına avantaj sağlamaktadır. GDI motorlu Carisma’ların güç gerektirmeyen normal koşullarda kullanılması yakıt tüketimi açısından önemlidir. Aksi halde yakıt tüketimi normalin çok üstünde gerçekleşmektedir. 2. elde Carisma satın almak isteyenlerin mutlaka otomobilin kontrolünü yetkili serviste yaptırmalarını tavsiye ederiz
..ALİ BEYE.... :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 24 Eki 2010 00:44 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
@Turgaycığım,
Hatırlarsan birkaç ay evveline kadar Carismacı idim.
Carisma' yı tanırım yani, bana makale göndermene gerek yok, ben Carisma hakkında internette bulabileceğin tüm doneleri vaktiyle yeyip yuttum ;)

Alıntı yaptığın yazının aslı bu linktedir,
http://www.otomobilgazetesi.com/karne_m ... arisma.php
Bu yazı GDI' lara hitaben değil, genel manada tüm Carisma' lara yazılmış bir yazıdır.
Akademik bir değeri de yoktur.
Hasbel kader bir makaledir.

İlave olarak, bizim Carismacılar olarak maksadımız Carisma' yı yerli yersiz övmek değil.
Aksine objektif değerlendirmelerimizi paylaşarak birbirimize yardımcı olmayı, Carisma almayı düşünüp kafasında soru işareti olanlara da bu tarafsız yorumlarımızı aktararak doğru karar vermelerine katkıda bulunmak istiyoruz...

Bu noktadan hareketle seni de objektif olmaya davet ediyorum.
Yine de ekliyorum, arızaya düşmeyeceğine emin olsam, bugün Lancer' i satar GDI' ya atlarım :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 24 Eki 2010 11:49 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30

http://www.youtube.com/watch?v=mB1HmWkAfw4


Bobin testi.
İlhami beyin gönderdiği bobini gece test ettim.
Testlerde bir problem gözükmüyor. Birde araçta deneyeceğim.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 24 Eki 2010 12:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Eyl 2010 16:05
Mesajlar: 156
Şehir: Ankara
Araç: 2001 Carisma GDI Avance
Ben de benim bobinlerden birinden supheliniyordum. Once sutaya sonra sevise bu bobinleri test edebilir miyiz dedigimde, test olmaz, cikmacidan alip deniyeceksin gibisinden bir yanit vermislerdi. Demek ki test oluyormus...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 24 Eki 2010 17:39 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Gdi
Bu araçta test olmayacak hiçbir aksam, parça yok.
Bilmeyince napsınlar.Yapamıyoruz mu desinler?

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 24 Eki 2010 17:40 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
İmkanım yok. yani aracım Carisma değil.
Eğer aracım Carisma olsa bütün parçaların testini paylaşırım biiznillah.
Bakalım nasip ne zamana:)

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 25 Eki 2010 17:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Eki 2010 17:55
Mesajlar: 15
İsim: Samican
Kan grubu: AB+
Umera;
Yanıtın için çok teşekkür ederim benim arayıpta bulamadığım cevabı sen vermiş oldun.
Çok yaşlı sayılmam ama :) araç içindeki seslere takıntılıyım sanırım bana göre değil Hb.


"comfor istiyorsanız, arkadan takır tukur ses gelmesin diyorsanız sedan.
Gencim,tipi tipime uygun olsun diyorsanız Hb.."


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 25 Eki 2010 18:47 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
Uşaklar Ramiz Dayı da aramızdan ayrıldı :)
Şimdi cici bir Carisma bakıyorum.
Kriterlerimi söylememe gerek yok sanırım.
Gören, bilen, duyan varsa haber ediversin...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 25 Eki 2010 19:27 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
@akerimoğlu
Hayırlı olsun.
Gönlüne göre denk gelir inş.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 25 Eki 2010 20:06 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
@umera,
Hocam Allah razı olsun.
Bindik bi alamete bakalım :)
Açıkçası Carisma' nın temizini ve uygun fiyatlısını bulmak çok zor.
Biliyorsunuz kendi Carismamı da sahibi galeriye verirken önünü kesip almıştım. Üstüne galericiyle de kapışmıştık :)
Gerçi aynı arabayı bulacağımı bilsem yine kavga ederim galericilerle :)

@mustafa982
Sen arabanı satmıyor musun yav :twisted:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 25 Eki 2010 21:07 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5655
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
umera yazdı:

http://www.youtube.com/watch?v=mB1HmWkAfw4


Bobin testi.
İlhami beyin gönderdiği bobini gece test ettim.
Testlerde bir problem gözükmüyor. Birde araçta deneyeceğim.

aracımı şu an enjektör temizleyici katkı koyduğum için benzinde kullanıyorum. (lpg enjektör temizleyicisi de çıkmış 10 tl. izmir üretim onu da kullandım iyi gibi oldu sanki sanırsam galiba herhalda) sistem temizlensin bir problem var mı diye 2 gündür benzindeyim. araç rampalarda D modunda iken bile 2-3 konuma getirmeden rahatlıkla çıkıyor. muhtemelen bu temizleyiciler yüksek yanma sağladığı için motor performansı çok iyi. ancak lpg modunda hala bir keyifsizlik/kalkışlarda vuruntumsu durum var. daha öncedende gaz yeme sorunu vargibiydi ve 450 tl ye hava akışmetre almıştım. muhtemelen akışmetremde sağlamdı. artık bujileri değiştirip sorunu çözmeye çalışacağım. olmazsa yine lpg yetkili servise ayar yaptırmaya gideceğim o da "abi bizim kitlerde ayar prtoblemi olmaz diyecek. kontrolden de birşey çıkmayacak. istanbula yol göründü olacak. "3 vakte kadar" medyum ilhami den carismatik fal yorumu :)

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 25 Eki 2010 21:20 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Lpg enjektörleri elle çok rahatlıkla temızlenebilirler.
Muhtemelen hava akışmetrenızde sağlamdı(onu alıp elinizde kini verdiler dimi).Fakat garip memleketin,garip sakinleriyiz...
Bobini araçta denemedim.Deneyince durum iyice netleşecek.
Lpg demişken bobin testi yaparken ayarlanmamış bujilerin daha canlı ateşleme yaptığını müşahede ettim. Yani aracın standart degeri olan 1-1,1mm arası tırnak aralığı ideal.Artık standart ayarlı buji kullanacağım.
Eğer sizde ayarlattıysanız buji tırnak aralıklarını sıfır buji alıp ellemeden taktırın.
Ali bey sanada burdan duyurmuş olayım buji ayar meselesini.
Medyum ilhami yanılıyordur inş.:)

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 25 Eki 2010 21:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ara 2009 22:58
Mesajlar: 258
akerimoglu yazdı:
@umera,
Hocam Allah razı olsun.
Bindik bi alamete bakalım :)
Açıkçası Carisma' nın temizini ve uygun fiyatlısını bulmak çok zor.
Biliyorsunuz kendi Carismamı da sahibi galeriye verirken önünü kesip almıştım. Üstüne galericiyle de kapışmıştık :)
Gerçi aynı arabayı bulacağımı bilsem yine kavga ederim galericilerle :)

@mustafa982
Sen arabanı satmıyor musun yav :twisted:

benim araba senin kriterlerine uymaz herhalde abi??? :) GDİ YA O BAKIMDAN YANİ??*


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 25 Eki 2010 22:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Mar 2010 11:19
Mesajlar: 83
akerimoglu yazdı:
Uşaklar Ramiz Dayı da aramızdan ayrıldı :)
Şimdi cici bir Carisma bakıyorum.
Kriterlerimi söylememe gerek yok sanırım.
Gören, bilen, duyan varsa haber ediversin...


Ali bey hayırlı uğurlu olsun da abicim bu ne hız ya?? biz alana kadar 1 ay geçmişti yaklaşık 3 aydırda satım işiyle meşgulüz:)))
nese artık Allah hayırlısını nasip etsin. yalnız küçük bi problem var ki bu aracı aldıımdan bu yana hemen her akşem araba sitelerinden karizma bakıyorum ancak şöle gerçekten çiçek gibi diyebileceğin titiz kullanılmış karizma hiç yok gibi.. olanlarda zaten aynı gün gitmiş oluyor. öyle ki 3 ay önce Ankarada 60 binde 2004 sıfır boya tüp dahi görmemiş bir karizma vardı ki arabaya resimlerden hasta olmuştum. adamla sabah görüştük pazarlık ettik telde akşam almaya karar verdim tekrar aradım gelecem diye satılmış:( hem de 16 250 gibi bi rakama. bu araçlar genellikle önden bakıldığında farların malzemesinden sanırım çabuk deforme olduğundan sanki ölü gibi duruyorlar. ne kadar az kullanılırsa kullanılsın o farların görünümü çabuk bozuluyor. yani şöyle aracım sıfır gibi yakışıklı diyemiyorsun. ve bi çoğu yüksek km li ve genelde bel altı boyalı. dolayısıyla bu derece güzel bi aracın temizini bulmak adına baya bi mesai gerekiyor sanırım.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 25 Eki 2010 23:44 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5655
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
umera yazdı:
Lpg enjektörleri elle çok rahatlıkla temızlenebilirler.
Muhtemelen hava akışmetrenızde sağlamdı(onu alıp elinizde kini verdiler dimi).Fakat garip memleketin,garip sakinleriyiz...
Bobini araçta denemedim.Deneyince durum iyice netleşecek.
Lpg demişken bobin testi yaparken ayarlanmamış bujilerin daha canlı ateşleme yaptığını müşahede ettim. Yani aracın standart degeri olan 1-1,1mm arası tırnak aralığı ideal.Artık standart ayarlı buji kullanacağım.
Eğer sizde ayarlattıysanız buji tırnak aralıklarını sıfır buji alıp ellemeden taktırın.
Ali bey sanada burdan duyurmuş olayım buji ayar meselesini.
Medyum ilhami yanılıyordur inş.:)

benim enjektörler manifolda gömülü, dışarıda durmuyor. (bakınız teleflex gfi)
ben çıkan parçayı herzaman kendime saklarım: orjinal örnek kalsın diye ve bu avukat "bey" bu işlerden anlamaz kazıklayalım gitsin parası çoktur demesinler diye :evil: anlayacağınız muhtemelen elimde sağlam akışmetre var ihtiyaç sahibine muhayyer 450 ye satılıktır.
bosch 4 tırnaklı buji denemeyi düşünüyorum ne dersiniz. ancak bosch car servisinde listeye bakınca 2001 carisma 1.6 için 4 tırnaklı uyumlu model göremedi. listede standart buji ile kullandığım lpg buji görünüyordu. lpg servisim daha önceden 4 tırnaklı tavsiye etmişti: kendisi memnun kalmış ama aracı başka marka.
ateşleme/vuruntu sorununu çözene ve ikaz lambasını söndürene kadar japonyaya bile gitcem :x

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 258  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Majestic-12 [Bot] ve 0 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye