Zaman: 27 Ara 2025 09:00

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 258  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 30 Eki 2010 19:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Ağu 2010 21:18
Mesajlar: 52
İsim: Burak
Araç: Carisma 1.8 GDI
Selamlar

Bugun basima söyle bir olay geldi ve ben su an cözemedim. Teyp ve anfi ayni elektrikten guc aliyordu ve bugun crossoverin db sini yukseltiyim dedim daha etkili bass olsun diye 2.3 dakika sonra teyp komple gitti yani kisaca sigortasi atti saniyorum ancak akunun oradaki sigorta kutusundan da direksiyonun altindaki kucuk kutudanda hangisinin teyp oldugunu bulamadim hersey var bi teyp yok koltuk isitma camlar hersey orada. Bende simdilik cakmaktan elektrik aldim, aslinda ilk basta elektrigi cakmaktan aldirsaydim teyp yerine (akuden almak icin delmek gerekiyor o yuzden saseyi delmek istemedim) herhalde bu is basima gelmezdi simdi gene cakmak elektriginde paralel durumda teyp ve anfi. Teybin elektrigini tekrar aktif hale nasil getirebilirim bana yardim edermisiniz, birde sayin Ali bey tavsiyeniz nedir su anda elektrigi akuden almak istemiyorum cunku bi giris bulamadik saseyi delmek gerek nereden almak mantikli sizce teypi normal teyp yerinden anfi ve crossoveride cakmaktan alsam sorun olurmu tekrar sizce? bu arada anfim pioneer gm 2200 eski bir anfi ve bass kutumda boston marka (orjinal amerikan) anfiyi mono baglatmistim daha guclu calistirsin diye.... evet derdime bir care bekliyorum saygilarimla :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 30 Eki 2010 21:47 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
akcagul yazdı:
Selamlar

Bugun basima söyle bir olay geldi ve ben su an cözemedim. Teyp ve anfi ayni elektrikten guc aliyordu ve bugun crossoverin db sini yukseltiyim dedim daha etkili bass olsun diye 2.3 dakika sonra teyp komple gitti yani kisaca sigortasi atti saniyorum ancak akunun oradaki sigorta kutusundan da direksiyonun altindaki kucuk kutudanda hangisinin teyp oldugunu bulamadim hersey var bi teyp yok koltuk isitma camlar hersey orada. Bende simdilik cakmaktan elektrik aldim, aslinda ilk basta elektrigi cakmaktan aldirsaydim teyp yerine (akuden almak icin delmek gerekiyor o yuzden saseyi delmek istemedim) herhalde bu is basima gelmezdi simdi gene cakmak elektriginde paralel durumda teyp ve anfi. Teybin elektrigini tekrar aktif hale nasil getirebilirim bana yardim edermisiniz, birde sayin Ali bey tavsiyeniz nedir su anda elektrigi akuden almak istemiyorum cunku bi giris bulamadik saseyi delmek gerek nereden almak mantikli sizce teypi normal teyp yerinden anfi ve crossoveride cakmaktan alsam sorun olurmu tekrar sizce? bu arada anfim pioneer gm 2200 eski bir anfi ve bass kutumda boston marka (orjinal amerikan) anfiyi mono baglatmistim daha guclu calistirsin diye.... evet derdime bir care bekliyorum saygilarimla :)

DERHAL BAĞLANTIYI KESKİ İLE KESİP UÇLARINI İZOLE EDİN!
HANGİ AHMAK ÇAKMAK ELEKTRİĞİNDEN AMFİYE HAT ÇEKTİYSE ALLAH ONU ISLAH ETSİN!!!
Hocam ben size ne dedim, siz ne yaptırdınız!
Ben size bu işin çok tehlikeli ve dikkat isteyen bir iş olduğunu yazmadım mı?
Çakmak hattından amfiye paralel çekileceğini hangi ahmak düşünüp uygular, şaşıyorum!
Şanslısınız ki kablonuz eriyip arabanızı yakana kadar, teybiniz kendini resetlemiş!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 30 Eki 2010 22:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Ağu 2010 21:18
Mesajlar: 52
İsim: Burak
Araç: Carisma 1.8 GDI
akerimoglu yazdı:
akcagul yazdı:
Selamlar

Bugun basima söyle bir olay geldi ve ben su an cözemedim. Teyp ve anfi ayni elektrikten guc aliyordu ve bugun crossoverin db sini yukseltiyim dedim daha etkili bass olsun diye 2.3 dakika sonra teyp komple gitti yani kisaca sigortasi atti saniyorum ancak akunun oradaki sigorta kutusundan da direksiyonun altindaki kucuk kutudanda hangisinin teyp oldugunu bulamadim hersey var bi teyp yok koltuk isitma camlar hersey orada. Bende simdilik cakmaktan elektrik aldim, aslinda ilk basta elektrigi cakmaktan aldirsaydim teyp yerine (akuden almak icin delmek gerekiyor o yuzden saseyi delmek istemedim) herhalde bu is basima gelmezdi simdi gene cakmak elektriginde paralel durumda teyp ve anfi. Teybin elektrigini tekrar aktif hale nasil getirebilirim bana yardim edermisiniz, birde sayin Ali bey tavsiyeniz nedir su anda elektrigi akuden almak istemiyorum cunku bi giris bulamadik saseyi delmek gerek nereden almak mantikli sizce teypi normal teyp yerinden anfi ve crossoveride cakmaktan alsam sorun olurmu tekrar sizce? bu arada anfim pioneer gm 2200 eski bir anfi ve bass kutumda boston marka (orjinal amerikan) anfiyi mono baglatmistim daha guclu calistirsin diye.... evet derdime bir care bekliyorum saygilarimla :)

DERHAL BAĞLANTIYI KESKİ İLE KESİP UÇLARINI İZOLE EDİN!
HANGİ AHMAK ÇAKMAK ELEKTRİĞİNDEN AMFİYE HAT ÇEKTİYSE ALLAH ONU ISLAH ETSİN!!!
Hocam ben size ne dedim, siz ne yaptırdınız!
Ben size bu işin çok tehlikeli ve dikkat isteyen bir iş olduğunu yazmadım mı?
Çakmak hattından amfiye paralel çekileceğini hangi ahmak düşünüp uygular, şaşıyorum!
Şanslısınız ki kablonuz eriyip arabanızı yakana kadar, teybiniz kendini resetlemiş!


Buradaki arap arkadaslarin isciligi boyle oluyo malesef isvecliler 3 kat falan daha fazla para aldiklari icin mecbur araplara yaptiriyoruz herseyi, adam o gun yaptirirken bana dediki guc kablosunu akuden alirsak saseyi delip yapmamiz gerek gecirebilecegim bir yer yok, sende sadece 80 watt rms veren bi anfi oldugundan teybin gucunden paralel alalim dedi ( onuda ben basinda durup neden akuden almiyorsun diye sordugum icin dedi yoksa demezdi.) Sadece 80 watt lik bi anfi bu sekilde calisir sorun yaratmaz dedi oyle yaptik ben ayarlarini acip iyice yuklenince elektrik komple gitti teyp kendini resetlemedi yani anlatamamisim ben elektrik komple gitti ve nasil geri gelicek bilmiyorum, cakmak elektriginden simdilik idareten ben kendim teybe baglanti cektim anfiyi de calistirmiyorum su anda sadece teyp calisiyor anfiyi iptal ettim. Birde kullanici kitabini buldum ben arabanin orda teybin sigortasinin yeri yaziyor yarin bakicam aracin sigorta kutusundan baktim ama sanirim es gecmisim gozumden kacmis sadece bir nota isareti olan bi sigorta var olarak gorunuyor kullanici kitabinda yarin onu bi degistirip elektrigi cakmaktan geri teybe alicam calisirsa. Ama bu anfiyi nasi halledicem bilmiyorum inanin burada iscilik o kadar pahaliki soyle diyim bir o kabloyu delipte akuye baglamaya 150 tl istiyor isvecliler, ben arap tamirciye 60 tl ye tum tesisati cektirdim ama iste onun yaptigida bu kadar oluyo. Bana diyorki bide aldigin kablo kiti bile fazla power kablosu cok kalin diye diyo bunu bana... :) bu anfiye normal incecik bi kablo bile olur dedi adam. Bende o kadar anlamadigimdan yaptirdim iste bi sekilde. Illaki akuden mi almak gerek anfinin elektrigini? bunun baska bir oluru yokmudur icerideki tesisattan yani? Illa akuden almak gerekiyorsa delmeden baska bir yer varmi kabloyu disari cikartabilecegim?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 30 Eki 2010 23:08 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Kablo çok kalın değilse gaz teli çıkışından, izole lastiğinin içerisinden geçirerek delmeden çıkarabilirsiniz.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 30 Eki 2010 23:20 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
Sn Akcagül,
Amfi tesisatı için sizden istenen 150 TL anormal bir para değil, tam rayici... Ben bu konudaki bilgim bana yeterli olmasına rağmen işin ne kadar ağır olduğunu bildiğimden dolayı kedi tesisatımı bile gidip EMS' de yaptırıyorum. Dar yerlere girip çıkmak, eğilip bükülmek vs. amfili bir sistem kurmak çok zahmetli bir iş...

80w RMS amfi için ben olsam en az 4 AWG kablo kullanırım, eminim sizdeki de 4' tür. 2 veya 0 AWG olsa bile bu daha iyidir, kötü değil...

Araca açacağınız tek bir delik, bunu bu kadar büyütmeyin. Debriyajın üstünden bir yerden matkapla deldirin gitsin. Zaten %99 hiçbir araçta amfi kablosu için delik fabrika çıkışı hazır bırakılmıyor :)

Ben sizin anlattıklarınızdan teybin kendini resetlediğini anladım. Zira, başlangıçta teyp ve amfi aynı kanaldan elektrik aldığından dolayı, amfi akımın büyük çoğunluğunu çekmiş, teybe ise çok az bir güç kalmış oluyor. Dolayısıyla o hattaki düzensiz akımdan dolayı kalite teyplerin hemen hepsinde olan kendini korumaya alma özelliği devreye girmiş olmalı diye tahmin ediyorum. Her halukarda teyp resetlendi veya sigorta attı, her ikisinin de çözümü kolay. İyi ki de bu iki seçenekten biri gerçekleşti ki aracınızı alev almaktan kurtardı...
Amfi için gerekli akımı (+ akımdan bahsediyorum, - akımı aküden almaya gerek yok) direkt aküden sağlamalısınız.

Aşağıya size bir şema koyuyorum. Bu şemada kapasitörü devreden çıkarıp direkt amfiye girdiğinizi düşünerek sisteminizi revize edin...

Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 30 Eki 2010 23:22 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o ... 5888/detay
Şu namussuz araba da beni fena zehirledi :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 30 Eki 2010 23:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Ağu 2010 21:18
Mesajlar: 52
İsim: Burak
Araç: Carisma 1.8 GDI
Yarin bir etud ediyimde ona gore gaz teli yada dediginiz gibi debriyajin ordan delip cikarim disari. Bendeki kablo seti http://www.netonnet.se/art/bil-och-bat/ ... 5718.4704/ bu linkteki set ve ole bahsettiginiz gibi bi deger yok yani 600 watt lik bir kablo bu herkes bunu alir genelde burada. Bakalim yarin bisiler kendim yapicam bu sefer karar verdim hersey hazir cunku bi o kabloyu degistiricem deler yapariz bi sekilde... Kablo is gorurmu peki? kaliteli duruyor gorunuse gore... uzerinde de 40 sigorta var kendinden...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 30 Eki 2010 23:46 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
# 5m x 6mm2 Röd strömkabel
# 0.5m x 6mm2 Svart jordkabel

mm2 olan değerler, AWG diye tabir edilen değerler oluyor.
Yani sizin kablo kitinizin içerisinde,
5m 6 AWG + kablosu,
0,5m 6 AWG - kablosu var ;)

6 AWG sizin sizin işinizi görür. Zaten ilandaki kablo kiti oldukça kaliteli görünüyor.
Zaten siz de hasbel kader bu işlerden anlıyorsunuz.
Amfiyi nereye montajlamayı düşünüyorsunuz? Eğer arka bagaja montajlayacaksanız şasiyi arka koltuğun altından uzatıp, koltuğun arabaya sabitlendiği somundan alabilirsiniz. Oldukça sağlam olur. Size verdiğim bağlantı şemasını da yazıcıdan çıktı alıp kontrol edersiniz, pek bi sağlıklı olur.

Son bir tüyo vereyim, RCA kablolar ile (teypten çıkıp amfiye giren deck kabloları) aküden gelen + güç kablosunu arabanın ayrı kenarlarından geçirin, birbirlerine yaklaşmasınlar. Birbirlerine ne kadar yakın olurlarsa sistem o kadar motor sesi emer, sizi sinir eder :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 31 Eki 2010 00:04 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
akerimoglu yazdı:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-mitsubishi-lancer-sahibinden-cok-temiz-lancer-1-6-plus-33605888/detay
Şu namussuz araba da beni fena zehirledi :)


çarpılmayacak gibi değil ama:)
sattığın arabaya göre fiyat çok iyi...
20 ye kapatılır.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 31 Eki 2010 00:43 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
umera yazdı:
akerimoglu yazdı:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-mitsubishi-lancer-sahibinden-cok-temiz-lancer-1-6-plus-33605888/detay
Şu namussuz araba da beni fena zehirledi :)


çarpılmayacak gibi değil ama:)
sattığın arabaya göre fiyat çok iyi...
20 ye kapatılır.

20.750' ye indi en son hocam.
Şimdi şu görüntü beni uyutmaz yemin ederim :)
Resmen vuruldum...

Bahattin abi şimdi aklımda şöyle tilkiler dolanıyor.
Mesela bir peugeot 306, çok mu sorunlu bir araçtır?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o ... 8944/detay
Şu araba bana arabalık yapmaz mı başımı ağrıtmadan?

Bir yerde müthiş güzel bir Lancer, fiyatı 20 küsür, diğer tarafta 12,5 - 13.0o0,00 TL' ye aynı özelliklerde peugeot...
Hocam bi akıl alalım sizden...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 31 Eki 2010 01:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Ağu 2010 21:18
Mesajlar: 52
İsim: Burak
Araç: Carisma 1.8 GDI
akerimoglu yazdı:
# 5m x 6mm2 Röd strömkabel
# 0.5m x 6mm2 Svart jordkabel

mm2 olan değerler, AWG diye tabir edilen değerler oluyor.
Yani sizin kablo kitinizin içerisinde,
5m 6 AWG + kablosu,
0,5m 6 AWG - kablosu var ;)

6 AWG sizin sizin işinizi görür. Zaten ilandaki kablo kiti oldukça kaliteli görünüyor.
Zaten siz de hasbel kader bu işlerden anlıyorsunuz.
Amfiyi nereye montajlamayı düşünüyorsunuz? Eğer arka bagaja montajlayacaksanız şasiyi arka koltuğun altından uzatıp, koltuğun arabaya sabitlendiği somundan alabilirsiniz. Oldukça sağlam olur. Size verdiğim bağlantı şemasını da yazıcıdan çıktı alıp kontrol edersiniz, pek bi sağlıklı olur.

Son bir tüyo vereyim, RCA kablolar ile (teypten çıkıp amfiye giren deck kabloları) aküden gelen + güç kablosunu arabanın ayrı kenarlarından geçirin, birbirlerine yaklaşmasınlar. Birbirlerine ne kadar yakın olurlarsa sistem o kadar motor sesi emer, sizi sinir eder :)


Simdi anfi arkada subwooferin uzerinde montajli sekilde zaten ve cok guzel monte edilmis crossoverde o sekilde rc kablosu sagdan gidiyor remote ile birlikte aku kablosuda soldan gidiyor onlarida ben sizlerden okuyarak kendim basinda durup yaptirdim adamlara kalsa acik birakicaklar kablolari su anda yapmam gereken sadece sasesini duzeltmek bagajin orda bi sase yapmistik onu dediginiz yere alip yarin sabah ilk is debriyaj yada gaz telinin ordan disari atmaya bakicam kabloyu birde elektrik kutusundan teybin sigortasini degistiricem :) Yardim icin cok tesekkurler insallah saseyi delmeden disari cikmanin bir yolunu bulurum... Bu arada subwooferin gucunu bilmiyorum ama anfinin gucu 160 watt rms mis simdi internetten ogrendim. Tahminim o da 150 200 watt arasidir...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 31 Eki 2010 01:16 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Ali valla tam adamına sordun ha:)
Ben fransız arabalarının düşmanıyım.
Hayatta para vermeyeceğim araçlar fransızlardır.
Tabi bu beni bağlıyor. Tavsiye niteliği taşımıyor.

Ekonomik açıdan mantıklı duruyor(bu senin işin zaten). Senin yaşına bakarsak yine mantıklı..
Vergi konusunda yine avantajı olur. Fakat gel gör ki mitsu değil, hemde Fransız:)
Carismadan neden vazgeçtin temiz bulamadın mı?
Lancer ile fiyat farkı uçuk olması hasebiyle hani gönül buna kayabilir.
Fakat diğer tarafta temiz bir Carismanın yanında adını anmak abes kaçar.(araç olarak değil ,kriterlere bakarak.araç olarak kabil-i kıyas na mümkün:})

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 31 Eki 2010 09:53 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
umera yazdı:
Ali valla tam adamına sordun ha:)
Ben fransız arabalarının düşmanıyım.
Hayatta para vermeyeceğim araçlar fransızlardır.
Tabi bu beni bağlıyor. Tavsiye niteliği taşımıyor.

Ekonomik açıdan mantıklı duruyor(bu senin işin zaten). Senin yaşına bakarsak yine mantıklı..
Vergi konusunda yine avantajı olur. Fakat gel gör ki mitsu değil, hemde Fransız:)
Carismadan neden vazgeçtin temiz bulamadın mı?
Lancer ile fiyat farkı uçuk olması hasebiyle hani gönül buna kayabilir.
Fakat diğer tarafta temiz bir Carismanın yanında adını anmak abes kaçar.(araç olarak değil ,kriterlere bakarak.araç olarak kabil-i kıyas na mümkün:})

Hocam Carisma' dan vazgeçmedim.
Ama üsturuplu bir Carisma bulmak na-mümkün :)
Bulsak da bana, binilecek hale gelmesi için LPG hariç tam 2.000 TL masrafı var.
ÜSturuplu Carisma' yı da LPG' li olarak 13-14' e bulsak, bana maliyeti 16 civarı oluyor.
Ben de diyorum ki 16 verdikten sonra git Lancer al, hiç olmazsa cam düğmesi elinde kalmaz :)

Yoksa, Carisma üstüne araba mı var bu periyotlarda. Mümkün değil.
Peugeot ne kullandım, ne de kullanan bir yakınımdan bilgi aldım.
Şu ilandaki ekonomik açıdan çok iyi duruyor. Özellik olarak da bana 5*6 ay arabalık yapar gibi.
Hayırlısıyla düğünü yaptıktan sonra hatuna sırnaşıp iki bilezik ödünç alırız, biraz da üstüne ekleyip ya 2006-2007 Lancer, yada köpekbalığına bineriz diye düşünüyorum.
306' nın gördüğüm kadarıyla piyasadı da rezalet. Elden çıkarma güçlüğü de bu aracın handikapı gibi görünüyor.
Öte yandan, aracın HB olması müzik sistemi için çok iyi. Lancer veya Carisma' ya yaptığım harcamanın yarısını yaparak iki katı kaliteli ses alabilirim :)

İyisi mi ben biraz daha araştırayım. Sizlerden de tavsiye bekleyeyim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 31 Eki 2010 11:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Şub 2010 21:40
Mesajlar: 271
İsim: bekir
Araç: 2002 1,6 avance hp
Resim


Resim

Resim

arkadaşlar daha önce yazmıştım benim de havalandırma mazgalları kırıktı kızdım kalanları da kopardım. servise sordum 100 tl gibi dediler çıkmacıya sordum yok ama araştıralim ancak 70-80 olur dediler . bende komple söktüm hoparlör ızgarasını kendi imkanlarımla kıvırdım monte ettim. foruma fotoğraf eklemeyi bilmiyorum yardım ederseniz eklemeye çalışırım
arkadaşlar daha önce yazmıştım benim de havalandırma mazgalları kırıktı kızdım kalanları da kopardım. servise sordum 100 tl gibi dediler çıkmacıya sordum yok ama araştıralim ancak 70-80 olur dediler . bende komple söktüm hoparlör ızgarasını kendi imkanlarımla kıvırdım monte ettim. foruma fotoğraf eklemeyi bilmiyorum yardım ederseniz eklemeye çalışırım

_________________
" AY-YILDIZ'A SÖZ VERDİK."


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 31 Eki 2010 12:49 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5655
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
küpelioğluna,
hocam fotodaki görüntüye bakarsak sorun şeklen hallolmuş ancak özellikle camlarda buğulanmanın başladığı bu günlerde kapı camlarına havayı yönlendirmek ve buğuyu gidermek sıkıntılı olacak gibi.
kerimoğluna,
bir ara beyinciye gidip aracı cihaza bağlatmaya gitmiştim. fransız arabalarını pek tavsiye etmiyorlar ne dersiniz dedim. adam gülerek dükkanın içine bak dedi %90 fransız araç vardı. anladım dedim. geçen gün bir arkadaş dedi fiat dobloları sattık reno kango aldık servis ücreti tam 2 katına çıktı dedi. umera hocam gibi duygusal fransız düşmanı değilim: en azından mantıklı gerekçeli fransız araba düşmanıyım!! nedense pejonun ve mitsunun ilanına giremedim. araçlara birşey diyemem ama özellikle pejo problemleri nedeniyle tutulmadığını biliyorum. ses sistemlerinde fransızım ama kendi sistemini koyacaksan zaten cepten çıkacak para hemen hemen aynıdır diyorum. 20 gözden çıkardıysan pejo alacağına sıfır garantili çin geely alırım daha iyi (hemde üst versiyonunu) geely deyip geçmeyin volvoyu satın aldılar 1-2 yıl sonra özellikle volvonun araç bilgisini (nov-hov) kullanırlar. belki de kullanmaya başlamışlardır. volvoyu alalı 1 yılı geçti. hatta al bi v70 ses sistemi neymiş. yoltutuş neymiş, ses yalıtım neymiş masrafsız hisset. ses sistemini gene de değiştirirsin belki ama masrafın az olur. inan ki yedek parçası pejodan çok fazla değildir. FRANSIZ ALMA NE ALIRSAN AL :D

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 31 Eki 2010 13:55 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5655
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveri ... 5968/detay
yukarıda belirtilen diagnostik cihazı fiyatı 200TL. mitsuya uyumunu sordum. obd2 protokolünü destekliyor sizin aracı da desteklemesi lazım diyor. şimdiye kadar servislere 200 vermişimdir. bu cihazı alayım mı
kerimoğluna,
abi 2 ilanada baktım. mitsu tuzlu gibi (kimi tuzlu sever karışmam) ama pejo hakkında yukarıda 307 için yazmıştım. 306 aklıma bile gelmemişti. şevrole kalas'ı tercih ederim. ekonomik küçük diyorsan çevremde opel Corsa övenler var,vergiye takmazsan al dizel Carisma 15'e

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


En son av.ilhami tarafından 31 Eki 2010 17:06 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 31 Eki 2010 15:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Eki 2010 22:25
Mesajlar: 27
Şehir: ankara
İsim: ziya
Araç: 2000 1,8 gdi ls
Meslek: inşaat teknikeri
Kan grubu: brh+
Yaş: 36
selim yazdı:
karahan yazdı:
ZYLDZ yazdı:
http://img192.imageshack.us/img192/7601/adszcqh.png resimini eklediğim lamba tüm carizmalarda varmı bilmiyorum , arkadaşlar birde hangi durumda bu yanıyor yanmama gibi bir olasılıkta ne yapmalı ?



hakikatten ya bende de aynı yerde birşeyler var ama yandığını hiç görmedim. ustalara selam olsun:)


arkadaşım sen o ışıgı ne kadar çok yakabilirsen senin karına çünki o ışık yandıgı sürece araç ekonomı modunda çalışıyor demek yanı az yakıyor anlamında ben 1.8 gdi 2000 model var ondan biliyorum.bol yeşil ışık yakmalar.


ben hiç yandığını görmedim o lambanın acaba bir servisemi gitsem. 2000 1,8 gdi ls.

bu konuyla ilgili bir arkadaş daha başlık açmış ama sanırım sorunla ilgili detayı çözemedik sn akçagül siz çözebildinizmi .?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 31 Eki 2010 19:25 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
@av.İlhami
Linkini verdiğin cihaz güzel değil.
Şu linkte ki cihazı veya bunun bir kaç modeli var onlardan her hangi birisini Tr'ye gönderi yapan her hangi bir satıcıdan alabilirsiniz.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Equus-Innova-3150-CanOBD2-ABS-Diagnostic-Tool-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem53e03afcffQQitemZ360244247807QQptZMotorsQ5fAutomotiveQ5fTools#ht_2741wt_1165

Kim dedi ben duygusal olarak Fransız düşmanıyım diye?
Her fransız aracı gördüğümde haklılığımı onaylıyorum.


@Akerimoğlu
İlhami bey gibi bende tavsiye etmiyorum. Elden çıkarması güç ise eğer Carisma gibi satılamaz o araç Carisma'nın albenisi aracı her zaman sattırır.
Ya da sabret bilezikleri ele geçirince iyi bir şey alırsın:)
Göz atıyorum iyi bir şey denk geldiğinde paylaşırım.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 31 Eki 2010 20:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Ağu 2010 21:18
Mesajlar: 52
İsim: Burak
Araç: Carisma 1.8 GDI
ZYLDZ yazdı:
selim yazdı:
karahan yazdı:
ZYLDZ yazdı:
http://img192.imageshack.us/img192/7601/adszcqh.png resimini eklediğim lamba tüm carizmalarda varmı bilmiyorum , arkadaşlar birde hangi durumda bu yanıyor yanmama gibi bir olasılıkta ne yapmalı ?



hakikatten ya bende de aynı yerde birşeyler var ama yandığını hiç görmedim. ustalara selam olsun:)


arkadaşım sen o ışıgı ne kadar çok yakabilirsen senin karına çünki o ışık yandıgı sürece araç ekonomı modunda çalışıyor demek yanı az yakıyor anlamında ben 1.8 gdi 2000 model var ondan biliyorum.bol yeşil ışık yakmalar.


ben hiç yandığını görmedim o lambanın acaba bir servisemi gitsem. 2000 1,8 gdi ls.

bu konuyla ilgili bir arkadaş daha başlık açmış ama sanırım sorunla ilgili detayı çözemedik sn akçagül siz çözebildinizmi .?


Merhaba

bende de bu lamba yanmiyor fakat ben sorun olarak gormedigimden hic ugrasmadim :) belkide gdi lerde gercekten yanmiyordur yanan bir gdi bulmak lazim anlamak icin...

Bu arada ben teyp isimi de halletmek icin bi yol buldum bugun, soyleki benim arabamda alarm var ama bozulmustu kullanilmiyor yani onun disaridan iceriye gelen kablosu var onu kesip onun yerinden anfi kablomu geciricem yada o durucak yanindan delicem bi tane daha cunku onun deliginin oldugu yerde O seklinde iceri gocuk bir yapi var sanki burdan delin delecekseniz diye belirtmek icin yapilmis debriyajin hemen uzerinde... Debriyaj telinin ordan yapamiyorum contasini falan kesmek bicmek lazim ikisi ayni anda gecmez diye dusunuyorum cunku. Bu arada teybin sigortasinida ben buldum dikkat etmemisim muzik notasi seklinde kaputun altindaki kutuda varmis onu degistirdim ve duzeldi...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 31 Eki 2010 21:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Eyl 2010 16:05
Mesajlar: 156
Şehir: Ankara
Araç: 2001 Carisma GDI Avance
Benim arabada ekonomi lambası yanıyor. İsterseniz bir ara vidyo çeker koyarım.

Bu lamba motor soğukken yanmıyor, sıcakken yanıyor. Yükte yanmıyor, hafif kullanımda yanıyor.

Kullanma kitapçığına göre gaza biraz basıp hızlandıktan sonra pedaldan ayağınızı hafifçe çekmeniz gerekiyor.

Ben genelde arabayı hızlandırdıktan sonra ayağımı gazdan kısmen çekiyorum, arada bir gaz verip hızı muhafaza ediyorum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 258  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye