Zaman: 21 Ara 2025 15:43

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 83 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3, 4, 5  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 10 Ara 2010 14:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Ara 2010 14:27
Mesajlar: 4
İsim: Sercan
Araç: Carisma
Meslek: Esnaf
Kan grubu: Arh+
Selam Arkadaşlar Carisma için Merak ettiğiniz herşeyi sorabilirsiniz burdan bana size 1 2 tiyo vereyim
1-carismada renault şanzımanıu vardıır bi baskı balatası 180 200 cihavrında ama carisma adı altında alırsanız? peki 60 tlye bi flaş baskı balatası alıp reno clionunda debriyaj bilyasini aldığınız zaman size 78 tlye gelir.
2- Direksiyon tam dönükken lastik çekme gibi bir eğilimizniz var ise en az 1000TL yi gözden çıkarınız eğer aracınız yürürken kütür kütür ses yapiosa orda brakın çekici ile en yakın tamirciye gidip şanzımanı söktürün bakın içerisinden 5 Tl lik bir sekman parçaları çıkacaktır. muhetemelende :) ayna dişlisinin arkasındadır :) bu şu demektir carisma ile el freni çekip dönmeyeceksin be direksiyon tam dönükken yüklenmiceksin.
3- şanzuman yediniz en ucuza nasıl mal edersiniz carismanın şanzımanı 2300TL + KDV serviste işçilik hariç bir çıkma renault megane 2 şanzumanı bulursanız ki 700 800liradır dış kovanını atıp içini sizinkien toplarsınız.
4-Kimse sizi parçası pahalı die korkutmasın aracımızın tek türkiyedeki pazarı ölüdür. fakat komfor sağlamlık bakımına euroncupta 5yıldız ödül almıştır ve şuan yazıyorsam size carismaya borçluyumdur. 4. carismam şuan bendeki kısacası her civatası hakkında size bilgi verebilirim. :beer:

_________________
Emeğe saygı ARkaDAŞLAR ....SERCAN SOFU....


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Ara 2010 14:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Ara 2010 14:27
Mesajlar: 4
İsim: Sercan
Araç: Carisma
Meslek: Esnaf
Kan grubu: Arh+
Aklıma Geldikçe size başlıca bilgileri burdan paylaşacağım...

Carismanın parçalarını istanbulda anadolu yakasında ümraniyede sanayi sitesinde Kazancı Segmanda Bulabilirisniz. avrupa yakasında ise aksarayda vizyon japon da bulabilirsiniz fiyatları diğerlerine göre oldukça makul ve uygundur. istanbul dışındaki arkadaşlarda http://www.parcatreni.com adresine üye olup güvenli şekilde alış veriş yapabilrisniz.[/b]

_________________
Emeğe saygı ARkaDAŞLAR ....SERCAN SOFU....


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Ara 2010 15:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Ara 2009 10:32
Mesajlar: 918
İsim: Yasin
Araç: 1990 Lancer Special Edition :)
Meslek: Biomedikal
Yaş: 26
Bilgiler için teşekkürler.
Carismacılar bayram edecektir :)
Çıkma meganeII şanzumanı o kadar ucuz değildir bence yaw :)

_________________
Yağmur altında arabasıyla uğraşarak deşarj olabilen adam...

Follow Me Home - Uğurlama & Karşılama Işığı Modülü İçin Lütfen Aşağıdaki Linke Tıklayın.
http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=37&t=2405


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Ara 2010 18:04 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 12:37
Mesajlar: 3543
Şehir: İstanbul
İsim: Hakan
Araç: Colt invite AMT
Meslek: Banka
Kan grubu: A+
Yaş: 34
Çok faydalı bilgiler.
Saolun varolun :)

_________________
fairway - mazda 323 hb - clio 1- cıvıc EG sedan otm. - colt MT - cıvıc EG hb otm. - clio 1.6 16v - toledo otm. - lancer sportback - clio 2 - colt amt


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Ara 2010 20:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 30 Eyl 2010 18:19
Mesajlar: 166
İsim: hilmi
Araç: mitsubishi carisma
Meslek: memur
Kan grubu: BRh+
Yaş: 41
carisma 1.6 glx .şanzımandaki kırık dişlileri clio şanzımanından söküp değiştirdik. şanzıman tamiri dişli değişimi+işçilik 200 tl. baskı balata seti 125 tl.sol teker bilyası keçe ile beraber 60 tl +40 tl de işçilik verdim .bilya değişimi 100 tl ye bitti. tamirci arkadaş sökmeden broadway şanzımanına benziyor dedi,sökülünce mili uzun bu clio dişlişi deyip gitti ve çıkmacıdan aldığı dişlilerle geldi ve toplayıp taktı şanzımanı ,gayet güzel çalışıyor. bir sıkıntı yok.ama dikkat edilecek tek şey var dişlileri tek olarak değil, biribirleriyle çalışan dişlileri beraber değiştirmek lazım ,çünkü aşınma oranları farklı olduğundan farklı dişliler sorun çıkarabilir.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Ara 2010 11:05 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Ara 2010 14:27
Mesajlar: 4
İsim: Sercan
Araç: Carisma
Meslek: Esnaf
Kan grubu: Arh+
ARKADAŞLAR TEŞEKKÜR EDERİM ÖNEMLİ DEĞİL BENDE CARİSMA VAR İKEN BOLE BİR FORUMUN VARLIĞINDAN HABERDAR DEĞİLDİM OLDUM BİLDİĞİM EN ÖNEMLİ BİLGİLERİ SİZLERLE PAYLAŞTIM AMA ISRAR VE ÖZELLİKLE SOLUYORUM ÜMRANİYE SANAYİ SİTESİNDE KAZANCI SEGMAN MİTSUBİSHİ CARİSMA NIN HEMEN HEMEN TÜM PARCALARINI SİZE TEMİN EDER EDEMEZSE HANGİ ARAC İLE UYUMLU AYNEN SİZE SOLER YÖNLENDİRİR BENDEN SÖLEMESİ .MİLLETİN HONDASI VAR TOYOTASI VAR DİE ÜZÜLMEYİN SİZİN HEM KARİZMANIZ HEMDE CARISMANIZ VAR :) YALNIZ CARİSM

_________________
Emeğe saygı ARkaDAŞLAR ....SERCAN SOFU....


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Ara 2010 11:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Şub 2010 21:40
Mesajlar: 271
İsim: bekir
Araç: 2002 1,6 avance hp
verdiğiniz bilgiler ve paylaşım için teşekkürler. bahsettiğiniz kazancı segmanın iletişim bilgilerini de yazarsanız daha güzel olur. tekrar teşekkürler.

_________________
" AY-YILDIZ'A SÖZ VERDİK."


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Ara 2010 17:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 May 2010 16:40
Mesajlar: 57
Şehir: İstanbul
İsim: Ümit
Araç: Mitsubishi Carisma Avance 2001
Meslek: Elektrik Teknisyeni
Kan grubu: ARh+
Yaş: 26
Benim şanzıman ile ilgili bir sorum olacak 2001 model mitsubishi carisma sahibiyim sürekli debriyaj bitiriyor bu arada acaba bunu sebebi kronik mi o nu merak etmiştim de daha önceki sahibinnin sarvis kayıtlarına baktırdım 10 bin km arayla serviste orjinal debriyaj balatası değiştirilmiş şanzıman iile ilgili bi problem olaiblir mi yardımcı olursanız sçok sevinirim araba şu an 100 bin km de ayrıca ilk başta dediğiniz gibi şanızman ın dişlileri komple değişmesi mi gerekir herhangi bir dişli zarar gördüğünde zamanında babam debriyaj bitirip bi usta ya götürmüş arabayı o da daha çok mahvetmiş şansımzanın içindeki dişliler zarar görmüş sanırım daha sonra arabayı daha sonra farklı bi ustaya götürdük içindeki dişlilerden bir tanesi zarar gördü dedi o nu değiştirdi sizce komple şanzıman ı mı değiştirmeliyim hafiften bi ses geliyo özellikle 2. viteste gazdan ayağımı çektiğimde


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Ara 2010 18:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
10 k kmde bir baskı balata değişimi hiç normal değil. ben ikinci el olarak 92 k iken aldım hiç değiştirmedim şuan aracım 138500 km. carismada kronik bir problem değildir baskı balata. anlayan bir ustaya göstermekte fayda var.

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Ara 2010 09:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 May 2010 16:40
Mesajlar: 57
Şehir: İstanbul
İsim: Ümit
Araç: Mitsubishi Carisma Avance 2001
Meslek: Elektrik Teknisyeni
Kan grubu: ARh+
Yaş: 26
nightmare ilgine çok teşekkür ederim acaba istanbul avrupa yakasında yetkili servis dışında şanzıman ile ilgili işini iyi yapan bi usta biliyormusunuz gerçekten buna ihtiyacım var arkadaşlar arabamı çok seviyorum ama bu debriyaj problemi beni çileden çıkardı ...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Ara 2010 18:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
İstanbul'da yaşamadığım için usta konusunda yardımcı olamayacağım. Fakat Yıldızlar ve Aldatmaz Mitsubishi ilgili ve bilgili çalışanlara sahip. bir kere yaptırın vereceğiniz parayı baskı balata masrafından kat kat çıkaracaktır zaten.

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Oca 2011 18:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 May 2010 16:40
Mesajlar: 57
Şehir: İstanbul
İsim: Ümit
Araç: Mitsubishi Carisma Avance 2001
Meslek: Elektrik Teknisyeni
Kan grubu: ARh+
Yaş: 26
Geçenlerde arabanın kornası bozulmuştu servis e götüreyim dedim sonuçta airbag falan da var tabi 100 lira ya çıktı işçilik dahil bana biraz pahallı geldi açıkçası bu yüzden çekiniyorum yetkili servise götürmeyi .


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Oca 2011 15:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
Ben kendi ustama götürüyorum parçaları temin ederek. triger vs bu şekilde değiştirdim. işinin ehli bir ustayı bulmak gerçekten mesele. serviste yaptırmasanız bile arıza tespiti yaptırınız. tam olarak sorunu anlayınca dışarıda gerçekten usta olan bir usta da yapabilir.

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Oca 2011 09:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Tem 2010 00:43
Mesajlar: 207
İsim: emrah
Araç: carizma gdi avance
Kan grubu: abr+
Ön sag ve sol amortısor takozu ve helezon sapkası proton gen 2 yle tam uyuyor bilginize.

_________________
Resim

Zor satılıp kolay alınan satmaya kıyılamayan bir dünya güzeli.Carisma gdi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Oca 2011 09:34 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
tburon yazdı:
Ön sag ve sol amortısor takozu ve helezon sapkası proton gen 2 yle tam uyuyor bilginize.

Bu bilgiyi Dünyayı dolansanız bulamazsınız.
Tşk.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Oca 2011 21:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Tem 2010 00:43
Mesajlar: 207
İsim: emrah
Araç: carizma gdi avance
Kan grubu: abr+
Yalnız arkadaslar ufak bır ayrıntıyı atlamısım avance kasalar tam uyumlu.eskı kasaların amortısor kule takozları (üç ayak) uyumlu fakat helezon sapkası capta bır cm kadar daha buyuk.

_________________
Resim

Zor satılıp kolay alınan satmaya kıyılamayan bir dünya güzeli.Carisma gdi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Oca 2011 21:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Tem 2010 00:43
Mesajlar: 207
İsim: emrah
Araç: carizma gdi avance
Kan grubu: abr+
umera yazdı:
tburon yazdı:
Ön sag ve sol amortısor takozu ve helezon sapkası proton gen 2 yle tam uyuyor bilginize.

Bu bilgiyi Dünyayı dolansanız bulamazsınız.
Tşk.

Birsey deıl hocam inşaAllah birilerine faydası dokunur :)

_________________
Resim

Zor satılıp kolay alınan satmaya kıyılamayan bir dünya güzeli.Carisma gdi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Oca 2011 00:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 30 Eyl 2010 18:19
Mesajlar: 166
İsim: hilmi
Araç: mitsubishi carisma
Meslek: memur
Kan grubu: BRh+
Yaş: 41
küçük bir hatırlatma.. arka cam suyu arızası önceden hafif kusur olarak geçip muayeneden geçiyordu şimdi ağır kusur kabul ediliyor .carisma nın cam suyu motoru yerine herhangi bir parçacıdan 6 tlye alacağınız ford cam suyu motorunu takabilirsiniz.sadece soket yerine iki tane küçük fiş takıp bantlamanız yeterli..taktıktan sonra da kablo taktığınız soketin etrafındaki boşluk kalan yerine biraz gres yağı basarsanız su ve çamur dolup oksitlenmesine engel olmuş olursunuz..arızasız günler dilerim.....


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Oca 2011 00:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 30 Eyl 2010 18:19
Mesajlar: 166
İsim: hilmi
Araç: mitsubishi carisma
Meslek: memur
Kan grubu: BRh+
Yaş: 41
umitsengulen arkadaşım,baskı balata problemi biraz kullanıcıya biraz tamirciye bağlıdır.ekonomik kaygıyla sadece balata değiştirilmiş olabilir.set olarak değiştirmek lazım.agresif kullanmada, patinajda,bazı insanların alışkanlık yapıp ayağını debriyaj pedalına sık sık basması nedeniyle balata daha çabuk biter ,sizin kullanmanızla da aynı şey oluyorsa o zaman tamir düşünmelisiniz.ve carismanın şanzımanı renault olduğundan baskı balata seti de renault olma ihtimali yüksek (benim aracım 2000 glx hb ve baskı balatası 19 ve flash la aynı ,set fiyatı 125 tl ses yaptığı için şanzımanı söktürdüm dişli kırık çıktı ve clionun dişlisiyle değiştirdik çıkması işçilik dahil 200 tl.)o yüzden illa mitsubishi tamircisi aramayın, bildiğiniz iyi bir renault tamircisi varsa baskı balata ve şanzıman için ona gidin derim.sadece şanzımanın altındaki vites kolunun boşluğunu almak için bir yayı var onun takılma şekli farklı gerisi aynı.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Oca 2011 01:24 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
+1 :good:

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 83 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3, 4, 5  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye