Zaman: 15 Kas 2025 22:54

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 34 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 31 May 2011 23:13 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
güzel haber...

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 31 May 2011 23:28 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Nis 2011 10:43
Mesajlar: 8
İsim: kenan
Araç: 2006 L200 MAGNUM 4x2
Meslek: ELEKTRONİK
Yaş: 26
_opeth yazdı:
yok girmezde o kadar rektefiyelik bir durum olmamalı bence. yaşanmayan şeyler değil, L200 sahibi bir arkadaş o değişecek bu değişecek diye servise gitmişti, sonra başka serviste trigeri değiştirerek aracı eski haline getirmişti.


Öncelikle geçmiş olsun işten anlayan bir özel usta bularak çok iyi etmişsiniz.

o şanssız kişide benim :) servisin 3500-4000 tl arası tutar motor inecek dediği henüz 50.000 km deki L200'ümün arızasını işin ehli yılların lada niva ustası 100 tl masrafla triger setini değiştirerek halletti saolsun. Aracımın yağını, filtrelerinide bu hafta değiştirdim maşallah fabrikadan yeni çıkmış gibi performans ve motor sesi alıyorum. Darısı başınıza inşallah.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 31 May 2011 23:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
Sevindim :)

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Haz 2011 01:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Nis 2011 22:00
Mesajlar: 28
İsim: Selçuk
Araç: 2003 Carisma 1.9 DI-D
Meslek: IT
Kan grubu: ARh+
Yaş: 31
Geçmiş olsun hocam, ben de 2002-2003 yılında 2000 model bir Alfa Romeo da benzer bir sorun yaşamıştım. Buji değişimi sonrası buji yanlış bir şekilde takılmış ve buji kırılmış ateşlemede sorun olmuş ve silindirlerden birisi kırılmış yada çatlamış dı. Araba sanki arkadan bir yere bağlı da ben gaza bastıkça onu da arkamda sürüklüyormuşcasına yol alıyordu baya masraf çıkmıştı yaptırıp çok da binmeden satmıştık.

Umarım sorunu çözersiniz kazasız sürüşler.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Haz 2011 01:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Ara 2009 10:32
Mesajlar: 918
İsim: Yasin
Araç: 1990 Lancer Special Edition :)
Meslek: Biomedikal
Yaş: 26
Geçmiş olsun, vakit olsa aracınızın başında kalmanızı isterdim...

_________________
Yağmur altında arabasıyla uğraşarak deşarj olabilen adam...

Follow Me Home - Uğurlama & Karşılama Işığı Modülü İçin Lütfen Aşağıdaki Linke Tıklayın.
http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=37&t=2405


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Haz 2011 16:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2011 10:53
Mesajlar: 44
İsim: Kerem
Araç: Yok
Meslek: Muhasebeci
Kan grubu: 0+
Yaş: 30
Silindirlerden sağdan ikinci sıradaki, köşeden kırılmış. Usta zaten samimi göründü gözüme; başında dursam bile pek bişey anlamam. Benim için aracın çalışması önemli... Bakalım, motor revizyondan geçince performansında da mutlaka artış olacaktır.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Haz 2011 21:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Ara 2010 20:28
Mesajlar: 187
Şehir: Kütahya
İsim: Nedim
Araç: Lancer 2004
Meslek: Kamu
Kan grubu: Arh+
Yaş: 44
Böyle gelmiş geçmiş olsun. İşinin hakkını veren gerçek ustalara rastlamanıza, parçaları tekelciler dışında alternatif kaynaklardan gerçek değerinde temin edebileceğinize sevindim. Kimbilir belki bu sübap olayı bir şehir efsanesi çıkacak.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Haz 2011 22:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2011 10:53
Mesajlar: 44
İsim: Kerem
Araç: Yok
Meslek: Muhasebeci
Kan grubu: 0+
Yaş: 30
Arkadaşlar arabayı bugün aldım, 1400 TL tuttu... Subapları usta beğenmediği için değiştirmiş, silindir contaları değişmiş, motor revizyondan geçmiş, motor yağı, şanzıman yağı, yağ filtresini değiştirmişler. 600 TL işçilik, 50 TL kaportacıya, 50 TL motor yıkamacısına geri kalanlarda parça fiyatları...

Araç eskisinden daha güzel gidiyor; performans sorunu tamamen bu sorundan kaynaklıymış. Resmen eziyet çekiyormuş araç...

Arabayı alır almaz lpg servisinden lpg kitini devre dışı bıraktırdım. Atiker lpg servisine gittim sonra; 700 TL farkla Atiker taktıracağım. (Bu konuda farklı öneriniz varsa bekliyorum?)

Araç hakkındaki fikirlerim tamamen değişti, performansı yeterli düzeyde; Corolla 1.6 VVT-İ, Focus 1.6, Mazda 1.6 gibi hemen hemen.. Çok ahım şahım bir fark yok... Güzel bir body kit taktırıp, en az 1 yıl binmeyi düşünüyorum. Body kit konusunda da önerilerinizi esirgemezseniz sevinirim...

İlgilenen, cevap yazan tüm arkadaşlara tekrar teşekkür ederim..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Haz 2011 00:28 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Haz 2010 21:01
Mesajlar: 1098
Şehir: Samsun
İsim: S.Uğur
Araç: 2010 lancer 1.5 invite mt yakut kırmızı
Meslek: turizm
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 33
subaplarda sorun yok demişti başta.sonradan neyini beğenmemişte değiştirmiş.subapları orjinal parçamı kullanmışlar.lpg ile kullanacaksanız vialle takmıyorsanız brc taktırın bence my-11 modelini siz performaslı ullanmayı seviyorsunuz anladığım kadarıyla

_________________
BAYRAKTAR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Haz 2011 11:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2011 10:53
Mesajlar: 44
İsim: Kerem
Araç: Yok
Meslek: Muhasebeci
Kan grubu: 0+
Yaş: 30
bütün parçalar orjinal kullanılmış. Zaten Mitsubishi eski yetkili servisiymiş. Usta çok güven verici geldi. Şehir dışında lpg ile kullanmam ama şehir içinde şart gibi, 10-12 LT ortalama tüketim gösterdi dün. Fazla asabi kullanıyorum çünkü.

Atiker nasıldır peki? Servis ustası da atiker iyidir dedi... Ama tabi performans konusunda iyi bir lpg arıyorum, performans kaybına uğramasın istiyorum...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Haz 2011 13:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Haz 2010 21:01
Mesajlar: 1098
Şehir: Samsun
İsim: S.Uğur
Araç: 2010 lancer 1.5 invite mt yakut kırmızı
Meslek: turizm
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 33
açıkcası lpg kitleri hakkında çok araştırmam olmadı.konu lancer olunca lpg işi biraz hassas.şuan için lancer a en uygun vialle gibi duruyor hala.hem sıvı lpg sistemiolması hemde performans kaybı olmaması hemde bakım gerektirmemesi açısından.yalnız temsa vialle işini benimsetemedi.vede biraz pahalı bir kit.diğer ucuz gruptan seçmek istiyorsanız brc nin my-11 kiti aklıma yatıyor.tam bi koruma olmasada subapları koruyucu bi sistemi var.yüksek devirlerde subap erimelerini önlemek için bir miktar benzin veriyormuş.düşünülebilir.

_________________
BAYRAKTAR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Haz 2011 16:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2011 10:53
Mesajlar: 44
İsim: Kerem
Araç: Yok
Meslek: Muhasebeci
Kan grubu: 0+
Yaş: 30
Sanırım bu Lancer bana nasip olmayacak... Biraz geç yazdım ama arabayı aldığım günün ertesinde 3 Haziran Cuma günü akşamında, toplamda 120 km yaptıktan sonra yine aynı arızayı tekrarladı. Yine aynen vitesi D moduna getirdiğimde sarsılmaya, teklemeye başladı. Yol bilgisayarı yakıt tüketimi 19-23 litre arası gösterdi. Arabayı servisten alırken 100 TL'lik benzin almıştım, servise gidinceye dek 130 km'de bitti. 100 TL'lik benzine 130 km, süper ötesi bir rakam...

Akşam saati olmasına rağmen bir umut servisi aradım; hemen gelirsem bekleyebilirlermiş. Gittim; bilgisayara bağladılar, enjektör arızası verdi. Açtılar; arızalı silindir yine çalışmıyor!!! Yarın sabaha getirin dediler, mecburen eve döndüm.

Ertesi gün gittim; toplamda 3 usta sağından girdiler, solundan çıktılar ama sorunu bulamadılar. Araçta arıza olduğunu kabul ediyorlar ama teşhis yok tabi... Pazartesiye kalsın, motoru sökmemiz lazım dediler. Pazartesi yine gittim; aracı bıraktım. Bu arada, pazar günü hanım rahatsızlandı, hastane şu bu derken gezdirdim arabayı... Ama süper ötesi zengin hissediyorum kendimi; 50 TL'ye 40 km gibi bir mesafe gidiyorum; benzin 10 TL olsa bile umurumda olmaz, ucuz derim.

Pazartesi sabahı bıraktım da, kurtuldum. Bugün dahil 3 günlük uğraşının sonucu; motor çanağı eğrilmiş, parça istenecek, 2-3 güne kadar gelir, 4-5 gün sonra aracımı alırım. Gelecek hafta içerisinde inşallah! Bu motor çanağı nedir, niye eğrilir, madem eğriydi evvelden niye söylenmedi cevap yok tabi... Bu arada serviste özel servis değilmiş; bizzat Temsa yetkili servisiymiş.

40 Bin km'de arabanın bu hale düştüğüne mi yanarsın, arıza sebebinin ne olduğunu bilemeyişlerine mi yanarsın, (3 ustadan biri lpg'den, diğeri şanssızlık, ötekisi kötü yakıttan dedi) silindir arızasının bizzat yetkili serviste giderilememesine mi yanarsın, ustaların her birinin ayrı telden çaldığına mı yanarsın, yıllardır japon arabaları sorunsuzdur dediğine pişman olduğuna mı yanarsın... Bir daha sittin sene bu arabaya binemem gibime geliyor, yolda ize gidiyorum hep... Yolda bırakmaz diye mitsubishi aldım; aldığıma da alacağıma da pişman oldum nerdeyse...

Bir kere daha aynı arızayı verirse bizzat Temsa'yı ve Mitsubishi Global'i haberdar edip ekspertiz isteyeceğim. Bu konuda duyarlılık gösterirler mi çok merak ediyorum...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Haz 2011 16:44 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
:( ...

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Haz 2011 09:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Nis 2011 14:41
Mesajlar: 67
Şehir: hendek-sakarya
İsim: murat
Araç: 2011 colt mt
Meslek: öğretmen
Kan grubu: Arh+
Yaş: 31
keremciğim yarının ne getireceğini bilemeyiz,onun için geçici arızalarla ümitsizliğe düşme.araba bizim,iş bizim,çocuk bizim,iyisiyle kötüsüyle bizim.hayatın kendisi böyle,her şey eksik, her şey ömürlü.ne olacak diye merak etme, merak musibeti ikileştirir.görelim mevlam neyler,neylerse güzel eyler de yükün altına girme


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 34 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye