Zaman: 19 Ara 2025 16:59

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 258  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 05 Oca 2012 20:29 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Temsa'nın Toyota ile alakası artık yok.
Ama yine aynı.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 06 Oca 2012 12:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ara 2011 14:41
Mesajlar: 330
Şehir: Ankara
İsim: Burçinhan Doğan
Araç: Carisma Comfort
Meslek: Jeofizik Mühendisi
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 40
av.ilhami yazdı:
bu arada bobinler şimdilik taş sigortadan sonra sorunsuz oldu gibi denemeye devam ediyoz)


Bu Taş sigorta nedir, ne işe yarar, kim yapar montajı kolay mıdır ?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 06 Oca 2012 14:38 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5655
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
burcinhan yazdı:
av.ilhami yazdı:
bu arada bobinler şimdilik taş sigortadan sonra sorunsuz oldu gibi denemeye devam ediyoz)


Bu Taş sigorta nedir, ne işe yarar, kim yapar montajı kolay mıdır ?

öncelikle belirteyim ki, montajdan bu yana bobin arızası yaşamadım. çok şükür. bu zaman dilimi bobinlerimin arızalanmadığı en uzun süre oldu. yani işe yaradı diyebiliriz.
taş sigorta veya rezistan vs. farklı isimlerle de anılsa burada fotoğrafları yayınlanan çamaşır mandalı kadar birşey fiyatı 8 TL. tamircilere eski Anadollarda kullanılıyormuş deyince anlıyorlar. montajı zor değil bilirsen 2 dk. mantık: bobine gelen elektirğin akımının yüksekliğini düşürerek uygun şekilde bobine elektrik girişi sağlıyor. hangi kablonun neresine bağlandığını bilmiyorum ama açıkcası oto elektrikçisi olsaydım hemen işi çözerdim. bobinlere gelen kablonun arasına konacak bağlantıların yapıldığı sigortada iki tane kutup başı var zaten ve bunların bir özelliği yok. mesela kırmızı kablo bir kutba bağlanacak daha sonra yine kırmızı kablo bobine girecek siyah kablo diğer kutba bağlanacak yine siyah kablodan bobine elektrik geçecek. veya bobinlere gelen kablolar 20 cm diyelim siz sigortayı kabloları10.cm'den kesip araya sigortayı koyacaksınız. sıralama şöyle kırmızı kablo-sigorta kutupbaşı-kırmızı kablo- bobin. şeklinde araya koyma olacak. bilmem anlatabildimmmi. OTO ELEKTRİKÇİDEN MUTLAKA TAVSİYE ALIN. ben mantığını söylüyorum.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 06 Oca 2012 14:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ara 2011 14:41
Mesajlar: 330
Şehir: Ankara
İsim: Burçinhan Doğan
Araç: Carisma Comfort
Meslek: Jeofizik Mühendisi
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 40
Çok teşekkürler, her bobin için ayrı mı konacak ?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 06 Oca 2012 14:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ara 2011 14:41
Mesajlar: 330
Şehir: Ankara
İsim: Burçinhan Doğan
Araç: Carisma Comfort
Meslek: Jeofizik Mühendisi
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 40
Bir sorum daha olacak,

Şimdi elektrikçimle konuştum, bu kullanılan Taş Rezistansı eski tip platinli araçlarda platinin ömrünü uzatmak için kullanıyorlarmış, ''yine kullanılabilir ama performans kaybı yaşarsın'' dedi.

Siz, böyle bir performans kaybı yaşadınız mı ?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 06 Oca 2012 18:04 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Eki 2011 11:47
Mesajlar: 423
Şehir: denizli
İsim: özenc
Araç: TOYOTA AURİS 2013
Meslek: büro
Yaş: 28
magazinedesigner yazdı:
Arkadaşlar merhaba. Sonunda carisma mı aldım. İstanbulda yaşıyorum. Sanırım buralarda parça sıkıntısı çok fazla olmayacak. Aldığım gün çok pişman olmuştım. Binmeden satarım diyordum ama ilk 1 saatten sonra çok beğenmeye başladım.

Bu arada aracım 2000 model glx. liftback modelinden. eski kasa. ufak tefek sıkıntıları var ama sizlerin de yardımıyla aşabileceğimi sanıyorum. çok carisma araştırdım. İnanın fiyat düştükçe içine binilmez carismalar çıkıyor karşınıza. Yok düzgün bulamıyacağım demiştim bir ara. Adam sahibiyim diyor. Soradan alsatçı çıkıyor. nelerle karşılaştım. Neyse insan olan birisinden aldım carismamı 12.000 tl ye. kırmadı sağolsun.

Öncelikle aracı almadan expertiz yaptırmak istedim. Yenibosnadaki bir yetkili servis 175 dedi, 150 ye yaparız dedi. Görüştüğüm usta da carisma sahibiymiş. Floryadaki servis 100 dedi. ona da ok dedikten sonra aracın o an ikitellide olması sebebiyle ikitellideki mitsu yetkili servisine gidelim servis servistir dedik. Telde 50 tl. dediler. Bu kadar fiyat farkı ilginç geldi. Sonuç itibariyle lifte kaldırmadan göz yordamıyla bir-iki uısta baktı. Ya çok deneyimlilerdi ya da sallamadılar. Zaten para da almadılar. Araç iyi. sorun yok dediler. Ama garanti veremeyiz dediler. Eyvallah dedim ben de..:) Aracı alacağım adama da burayı beğenmedim başka yere gidelim diyemedim. km si falan orjinal olunca bi baktım noterdeyiz. Neyse.. hayırlısı olsun..:)

Aracım lpg li. depoyu fulledim. içinde yok denecek kadar gaz vardı. 90 tl ye doldu. şu an 350 km de ve tek ışık yanıyor. atiker simit var. Kaç km gittiğine bakacaz artık.

Döşeme orta kötü arası. kapilar felaket. döşemeci buldum fatihte. işçiliği iyi görünüyor. Tavan, kapılar koltuk 650 tl deri. tabi gerçek değil. ama iyisinden. krem rengi düşünüyorum. haftaya bırakacam bakalım.

Cam açma düğmeleri şöför tarafındakiler hariç sorun yok. şöför tarafı dansöz gibi oynuyor.. gittigidiyorda 105 tl. o da sırada..

şimdi sorunlarım şunlar. bir kısmı çok gereksiz gelebilir ama el elden üstündür. Belki bilmediğim bir noktası, daha iyi bir seçeneği vardır diye soruyorum.

Devir saati baygın. yani halsiz gibi. kıprayası yok. ama motor devriyle ilgili değil. yoksa 0'da stop ederdi. gaza basınca hareket ediyim mi etmiyim mi. bi naz bi naz sormayın..:) teliyle ilgili olabilir mi. eski sahibi temizletiyorum yağlıyorum yine oluyor dedi gider ayak..

sol ayna oynuyor hafif. vidası vs var mıdır ki

elektrikli ayna ısıtma olayı yok sanırım glx lerde.

el frenin orada kapı kilit butonu var lakin bi işlevi yok. araç hareket edince kilitmele vs. var mı. bu düşme çalışmıyor galiba.

arka cam buz çözücü çalışmıyor. kontağı kapatırken ışığı bir salise gelip gidiyor. basınca ışığı da yanmıyor.

arka cam su fışkırtmıyor. belki de ben bulamadım yerini. ya da tıkandı . kireç çözücü mü koysam acaba..:)

iç aydınlatma lambasında temassızlık var. kapanıyor açılıyor. ayrıca yavaş yavaş sönsün istiyorum. kapıyı kapatırken içerisi zindan gibi. kontağı bulamıyorum. uzaktan kumandadan açınca da yanmıyor zaten.
bagajda lambası varmış. ama patlak sanırım.

ön göğüste ledlerde yanmayanlar var. mesela park lambası açıkken dörtlü flaşör butonunda led vardır di mi. bunları kim nasıl yapar. ya da ben yapabi,lir miyim. nerde bulunur.

sol stop patlak ama hallederiz..:)

far yüksekli ayarı çalışmıyor. forumda soketin çıkmış olabileceği yazıyor ama soketi bulamadım.

rölanti ayarını yapamadım henüz. elim değmedi. araba 20 dk boşta 20 dk.tüm elektik aksamı açık tamam da 100 km benzinde gitmek .. mecbursak yapacaz naapalım. ama rölanti çok düşük. boğaz kelebeğini de herkese elletmek istemiyorum.

hangi yağı, bujiyi ve filtreyi kullanmalıyım. denso öneriliyor forumda. istanbul şartlarını göz önünde bulundurursak 10w40 mı mesela. yağ filtresinin sızdırma ihtimali var mı. bir arkadaş honda yağ filtresi taktım demiş.ama.. sızdırmıyor demiş. başka deneyen var mı?

gelelim en büyük soruna. araçta 4 kişiyken ortalama trafikte hararet kırmızıya değdi değecek. fazla gaz vermeden yol boşken gözle görülür olarak düşüyor.
bir de sabah neredeyse 30-40 sn. de hararet ortaya sabitleniyor. bu kadar hızlı ısınması normal mi. kalorifer sıcak hava vermiyor. motor ısınınca 3-4 dk. sonra çalışıyor. ama ibre anında ortada. az trafikte sona vuruyor.

bunların haricinde genel olarak memnunum. lpg tankı simit. stepneyi bagaja dik koymuşlar. o da pandizotu havaya kaldırmış. ses geliyor arkadan. yedek lastiğin en küçük çaptakini bulup takarsam değmez sanırım.

far zayıf. içi kirlenmiş gibi.

Carisma hakkında neredeyse yüzlerce sayfa okudum. Sorunları zaman içinde aşacağıma inanıyorum yardımlarınızla. Ama pahalı bir masraf çıkarmasından da tırsmıyor değilim. Allah kaza bela vermesin de tek hava yastığı olması canımı sıkıyor. Yoksa evladiyelik araba.. Meşgul ettiğim için kusura bakmayın. Malum sorunlar kronik. belki başka arkadaşlara da faydası olur. Bu arada sorunu çözülüp kaçanlardan değilim. Herkese kazasız belasız yolculuklar dilerim.



bende aynı arkadasa benzer şekilde aracı aldım mit motorları cok uzun ömürlü olabilir ancak geri kalan aksamları hele iç aksamlar cok kalitesiz. Temizi bulmak zor çünkü cok fazla piyasada olmayan araç anadoluda özellikle normalinide bulunca hadi alayım diyorsun devamlı masraf sonra
şu bagajdan gelen tıkırtılar resmen soğuttu artık alan olsa satacam hemen :)) gerci cogu masrafını yaptım artık tam binilecek araba ama yinede bagaj sesi deli ediyor:))


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 08 Oca 2012 00:45 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5655
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
burcinhan yazdı:
Bir sorum daha olacak,

Şimdi elektrikçimle konuştum, bu kullanılan Taş Rezistansı eski tip platinli araçlarda platinin ömrünü uzatmak için kullanıyorlarmış, ''yine kullanılabilir ama performans kaybı yaşarsın'' dedi.

Siz, böyle bir performans kaybı yaşadınız mı ?

arızalı olana yapılmalı. en azından biz öyle yaptık.
performans kaybı pek hissetmedim. olsa bile değer bence. ama şu tespitimi aktarayım. benim otomatik araç bobin arızalı iken rampalarda biraz geri kaçırıyordu, performans kaybından (iyi ateşleme olmamasından) dolayı. ama taş sigortadan sonra normal performanstaki gibiydi yani geri kaçırma yapmadı.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 08 Oca 2012 10:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Ara 2011 17:36
Mesajlar: 63
İsim: Ergün İlker
Araç: 1.8 GDI
Meslek: Memur
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 33
selim yazdı:
eturkoglu yazdı:
Öncelikle herkese selamlar ismim ilker aranıza yeni katıldım mitsubıshı 1.8 gdı carısma almayı düşünüyorum bir kaç aydır sizlerin tecrübelerinden faydalanmak isterim elegance ile classıc arasındaki farklılık nedir acaba hiçbir yerde bulamadım kismetse ilk arabam olacak ve almışken keseme uygun ve en donanımlısını almayı istiyorum.

benim 2000 model 1.8 gdi elegance aracım var özellikleri kısaca hız sabitleyici,yol bilgisayarı,klima,sis farı,çelik cant,4 adet hava yastıgı,ön ve arka kol dayama,yarı deri koltuk,en önemli ayrıcalıgı sanruf olması,kapı kolları govde rengi,yan aynalar ısıtmalı,


Bilgi için teşekkür ederim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 08 Oca 2012 10:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Ara 2011 17:36
Mesajlar: 63
İsim: Ergün İlker
Araç: 1.8 GDI
Meslek: Memur
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 33
Sonunda 10-15 gün kadar önce 99 model 1.8 gdı aldım ancak sonradan arabanın içini incelerken ön sağ ve sol koltuk altında ucunda soket olan iki tane kablo dikkatimi çekti bu kablolar ön taraftan geliyor gibi ikisinin ucuda boşta bunlar ne kablosu olabilir acaba


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 08 Oca 2012 13:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Kas 2010 00:00
Mesajlar: 82
Şehir: Trabzon
İsim: Yaşar
Araç: Carısma 1.8 GDI
Meslek: Kamu
Kan grubu: 0(+)
Yaş: 37
MUT cihazına yani bilgisayara bağlantı soketleri onlar. Bilgisayara oradan bağlanıyor araç ve değerler bakılıyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 08 Oca 2012 14:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Ara 2011 17:36
Mesajlar: 63
İsim: Ergün İlker
Araç: 1.8 GDI
Meslek: Memur
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 33
Öncelikle alakanıza tşk. ederim.Sizin dediğiniz bil. bağlantı soketi şoför mahallinin sağ iç yanında yanında değilmi ?Benim kastettiğim koltukların altında iki tane kablo ve uçlarında soket var koltuklarla alakalı olabilirmi diye düşündüm (ısıtma falan gibi) ama bu modellerde de koltuk ısıtma yok sanırım ,birde sizi yakalamışken ön disk ve balataları değiştireceğim acaba hangi markayı önerirsiniz kodunuda yazarsanız memnun olurum


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 09 Oca 2012 13:12 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5655
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
eturkoglu yazdı:
Öncelikle alakanıza tşk. ederim.Sizin dediğiniz bil. bağlantı soketi şoför mahallinin sağ iç yanında yanında değilmi ?Benim kastettiğim koltukların altında iki tane kablo ve uçlarında soket var koltuklarla alakalı olabilirmi diye düşündüm (ısıtma falan gibi) ama bu modellerde de koltuk ısıtma yok sanırım ,birde sizi yakalamışken ön disk ve balataları değiştireceğim acaba hangi markayı önerirsiniz kodunuda yazarsanız memnun olurum

bence de koltuk ısıtma vs. için opsiyonel özellikler için konulmuş olmalı. ben TRW disk ve balatayı tercih ettim. bildiğim kadarıyla iyi balata iyi tutar ama çabuk yıpranır, derler. TRW nin kalitesi marka olarak tartışılmaz ve ben 80bin km. civarı yol yaptım (aracım otomatik ve otomatikler çabuk balata tüketirmiş) şimdilik bir sorun yok.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 09 Oca 2012 13:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Eki 2011 11:47
Mesajlar: 423
Şehir: denizli
İsim: özenc
Araç: TOYOTA AURİS 2013
Meslek: büro
Yaş: 28
eturkoglu yazdı:
Sonunda 10-15 gün kadar önce 99 model 1.8 gdı aldım ancak sonradan arabanın içini incelerken ön sağ ve sol koltuk altında ucunda soket olan iki tane kablo dikkatimi çekti bu kablolar ön taraftan geliyor gibi ikisinin ucuda boşta bunlar ne kablosu olabilir acaba



onlar hava yastığı ile alakalı kablolar aynı durum bende de var ama nereye bağlanacağını bi türlü bulmadım,göremedim bilen arkadaşlar resimli gönderim yaparsa sevinirim
tahminim srs ışığını yaktığı için büyük ihtimal yerinden cıkartıldıklarıdır:)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 09 Oca 2012 13:54 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
O kablolar 2002+ modellerde doludur.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 09 Oca 2012 15:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Ara 2011 17:36
Mesajlar: 63
İsim: Ergün İlker
Araç: 1.8 GDI
Meslek: Memur
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 33
av.ilhami yazdı:
eturkoglu yazdı:
Öncelikle alakanıza tşk. ederim.Sizin dediğiniz bil. bağlantı soketi şoför mahallinin sağ iç yanında yanında değilmi ?Benim kastettiğim koltukların altında iki tane kablo ve uçlarında soket var koltuklarla alakalı olabilirmi diye düşündüm (ısıtma falan gibi) ama bu modellerde de koltuk ısıtma yok sanırım ,birde sizi yakalamışken ön disk ve balataları değiştireceğim acaba hangi markayı önerirsiniz kodunuda yazarsanız memnun olurum

bence de koltuk ısıtma vs. için opsiyonel özellikler için konulmuş olmalı. ben TRW disk ve balatayı tercih ettim. bildiğim kadarıyla iyi balata iyi tutar ama çabuk yıpranır, derler. TRW nin kalitesi marka olarak tartışılmaz ve ben 80bin km. civarı yol yaptım (aracım otomatik ve otomatikler çabuk balata tüketirmiş) şimdilik bir sorun yok.

Benimde ilk tercihim TRW olacak ancak 99 model 1.8 gdı için farklı seçenekler var (örneğin balatalar için aşınma ikaz kontağı dahil olanlar,aşınma ikaz göstergesi olanlar ve olmayanlar ,diskler için içten havalandırmalı delikli olanlar ve olmayanlar)acaba siz hangisini taktırdınız kodu varsa elinizde çok memnun olurum.


En son eturkoglu tarafından 09 Oca 2012 15:14 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 09 Oca 2012 15:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Ara 2011 17:36
Mesajlar: 63
İsim: Ergün İlker
Araç: 1.8 GDI
Meslek: Memur
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 33
znc yazdı:
eturkoglu yazdı:
Sonunda 10-15 gün kadar önce 99 model 1.8 gdı aldım ancak sonradan arabanın içini incelerken ön sağ ve sol koltuk altında ucunda soket olan iki tane kablo dikkatimi çekti bu kablolar ön taraftan geliyor gibi ikisinin ucuda boşta bunlar ne kablosu olabilir acaba



onlar hava yastığı ile alakalı kablolar aynı durum bende de var ama nereye bağlanacağını bi türlü bulmadım,göremedim bilen arkadaşlar resimli gönderim yaparsa sevinirim
tahminim srs ışığını yaktığı için büyük ihtimal yerinden cıkartıldıklarıdır:)


Benimde aklıma ilk etapta hava yastığı gelmişti daha sonra acaba emniyet kemerinin altında bir kısımdan falanmı çıkartıldı diye düşündüm ancak öyle bir yer göremeyince koltuklar için opsiyonel olabilir kanaatine vardım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 09 Oca 2012 15:12 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Ara 2011 17:36
Mesajlar: 63
İsim: Ergün İlker
Araç: 1.8 GDI
Meslek: Memur
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 33
umera yazdı:
O kablolar 2002+ modellerde doludur.

Acaba 2002 modellerde nereye bağlantı yapılmış bilginiz varmıdır,ben biraz takıntılıyım böyle konularda kafaya taktığım için nereye ait olduklarını kesin buluncaya kadar içim içimi yer :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 09 Oca 2012 19:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Kas 2010 00:00
Mesajlar: 82
Şehir: Trabzon
İsim: Yaşar
Araç: Carısma 1.8 GDI
Meslek: Kamu
Kan grubu: 0(+)
Yaş: 37
belki yan perde hava yastıkları için opsiyonel ayarlanmış olabilir. Bu arada ön diskler için değiştirme gereksiz. Eğer daha önce torna yapılmamış ise çok küçük bir talaş alma ile diskler sıfırlanıyor tornacıda. Balata olarak şu an piyasadaki bir çok balata uyabilir. Ben serviste değişmiştim. Toplamda 155-TL ödemiştim 1,5 yıl oldu. Zaman zaman ses yapıyor ve kesiyor. Yetkili servis bana bunlar ses yapmaz Mıtsubıshı Colt'lara takıyoruz demişti ancak çok önemsemiyorum. Dediğim gibi zaman zaman ses yapıyor zaman zaman yapmıyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 09 Oca 2012 20:20 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5655
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
bu kabloların ne işe yaradağını bulamayacağız en iyisi eğer elektrik geliyorsa led ışık takalım şık bir modifiye olsun bitsin :)

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 09 Oca 2012 20:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Ara 2011 17:36
Mesajlar: 63
İsim: Ergün İlker
Araç: 1.8 GDI
Meslek: Memur
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 33
Mıtsubıshı aşkı yazdı:
belki yan perde hava yastıkları için opsiyonel ayarlanmış olabilir. Bu arada ön diskler için değiştirme gereksiz. Eğer daha önce torna yapılmamış ise çok küçük bir talaş alma ile diskler sıfırlanıyor tornacıda. Balata olarak şu an piyasadaki bir çok balata uyabilir. Ben serviste değişmiştim. Toplamda 155-TL ödemiştim 1,5 yıl oldu. Zaman zaman ses yapıyor ve kesiyor. Yetkili servis bana bunlar ses yapmaz Mıtsubıshı Colt'lara takıyoruz demişti ancak çok önemsemiyorum. Dediğim gibi zaman zaman ses yapıyor zaman zaman yapmıyor.

Dediğim gibi zaman zaman ses yapıyor zaman zaman yapmıyor.[/quote]
Anlıyorum ben değiştirmişken disk ve balataları birlikte değiştireyim dedim bugün ustama götürdüm ve balatalardan bir tanesini söktü TRW imiş aynısını alacağım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 258  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye