Zaman: 20 Ara 2025 08:53

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 941 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 48  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 29 Kas 2011 15:28 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
HAKAN yazdı:
bende 2005 colt 1,3 amt var araçıma 65.000 km de lpg taktım ve çook araştırdım. sonuçları
sorularım

1- en iyisi
2- sorunları
3- yakıt depoları depoları (coltların bagajı malüm küçük)
4- araçta etkisi
5- çekiş
cevaplar
1- en iyisi vialli denilen sıvı lpi sistemi (sıvı lpg ) 1.200 £ + kdv = 3.500 tl
bir alt segmenti landi renzo motor garantisi var ve lpg arızasında müştiş destek veriyor 1.700 tl küçük yakıt deposu yok 42 lt olanı var buda koltuklar ileri geri oynatmıyor. biraz sesli çalışıyor.
hemen hemen aynı olanı BRC Plas deposu süper 32 lt koltuklar oynuyor. sessiz çalışıyor. 1.650 tl
2- hepsi sorunsuz.
3- bizim araca uygun olanı ya vialli yada BRC plas
4- araçta spepne yerini kaplıyor diğer türlü belli bile olmuyor.
5- çekişi sadece yukuş yukarı çıkarken 5 kişi ile etkiliyor. oda yüzdeye vuracak olursak % 15 - 20 arası
yakıt durumu: benim depom 60 tl doluyor ve tam 320 km yol yapıyorum
çok memnum takan arkadaş çok güzel bir işçilik sergilemiş. yaklaşı 1,5 yıl oldu
araçtan şimdi zevk almaya başladım
çıktığım max surat 195 km
uzun yolda 630 km de 95 tl yaktı.
bilginize sunuyorum
atikerde sorun en üst segmentte diye biliyorum.


Arkadaşım BRC kalitelidir. Ancak araştırdım dediğin özelliklerini daha anlatamıyorsun. Bi kere BRC plas değil BRC plus diye yazılır ve bildiğin MY-07 modelinin aynısı.. Ben aracımı 7 yıl tanıdığımm arkadaşımın servisinde taktırdım. Arkadaşım hem Atiker hem BRC hem de Landi Renzo'nun yetkili servisi. Kendisi de mühendis. Sıfır Toyota Corolla Verso aldı (2010) ve gitti Atiker taktı..

Neden BRC takmadın dedim.. Çünkü takacak elemanlar aynı.. LPG işi tamamen işçilik ve yazılım ayarından ibaret. Araştırmalarınızda geçmeyen Prins- Zavoli- Lovato gibi markalar var.. Bunlardan BRC'den çok daha kaliteli ve pahalı modeller var. Onlarda bile sorun çıkabiliyor. Çıkabilir de..

Şimdi ben burda site kurulduğundan beri yazıyorum. 40bin km oldu 1 buçuk yılda. Bu sürede Landi Renzo'dan da, BRC'den de sorun yaşayan oldu.. Vialle'den de (Lancer'da). Kendim de sorun yaşadığım oldu.. LPG hiçbir zaman sorunsuz olmaz.. Çünkü insan faktörü var. Kendiniz memnun kalabilirsiniz ama başka markalara laf attığınız zaman iş münakaşaya döner.

Gelelim araştırma sonuçlarınıza..

1. Landi Renzo'da büyük depo var. HAYIR. İster 32lt depo takarsın.. İster 45lt.. Sana kalmış. Haa bayiinin elinde yoktur.. yada sorma gereği duymaz o başka.. Normalde depoları zaten BRC üretmiyor. Fason.. Çoğu bayii kitlerde aynı depoları takıyor. Ben BRC taktırsaydım.. depom yine aynı olacaktı.. 28lt'lik depo bile vardı ama menzil çok azalacağından 38-40 lık depo aldım.. Koltuklar ile geri oynuyor.. Tamamen geri gitmiyor. Landi renzo taktıran vedat da aynı..

2. Ben alırken bayide LPG taktıran 5 farklı Colt vardı.. Hepsini telefonla aradım. Hepsi de Atiker taktırmıştı.. 1İnde arıza lambası yanıyordu.. Benim de ilk 10bin de yandığı oldu.. Ama şuanda 30bin km'dir arıza lambam HİÇ yanmadı. Allah'a şükür.

Performans: LPG ile 0-100km 'ye 10san'de çıkıyorum. Fabrika verisi 9.9san. Üstelik İstanbulda 30lt ile yazın 380km gittiğim oldu.(detayları yakıt tüketimi konuısunda mevcut) Sakarya'da 420km yaptığım oldu.. Bunları hep yazdık. Aracım 1.5 AMT

Gelelim ATİKER ile BRC farkına.. malzeme kalitesinden anlıyorsanız.. Malzeme farklı.. ama en büyük fark BRC'de enjektör, Atiker'de ise selenoid valf kullanılması.. Peki selenoid valf ile enjektörün farkı nedir?

Ben söyleyim. Enjektör, aracın orjinal enjektörlerine göre daha iyi performans verebilir. ancak ayar iyi yapılırsa. Ancak her ikisi de asla aracın orjinal enjektörlerine sıfır lag ile yakıt püskürtemez. Aradaki ücret farkı da buradan kaynaklanır. Yazılım- beyin hikaye.. Hepsi de basit arayüzlü zaten..

Ha prins gibi markalarda gaza basılmadığında LPG'ye geçmeme gibi ayarlar mümkün.. BRC'de var mı bilmiyorum. Atiker'de bu yok mesela.


Uzun uzadıya yazıyorum.. kesinlikle Atiker'i öne çıkarmaya çalıştığımdan değil.. Buraya bakım aracına LPG taktıran insanlar var.. Herkes sizin gibi araştırmıyor(!).. Buralardan okuyup taktırıyor. Sonra sorun yaşayınca.. suçu işçiliğe atmayın diye söylüyorum. Sende 5mm nozzle kulllanılmıştır. Diğerinde 8mm nozzle takılmıştır.. o sorun yaşar sen yaşamazsın.. Bunlar değişken.. Okuyanlar bunu bilsin.. Bana yeter. Kendim de hiçbir zaman marka önermem.. ama usta ve yer öneririm.

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Kas 2011 16:18 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Kas 2011 17:20
Mesajlar: 40
İsim: sıkıntı
Araç: colt
Meslek: danışman
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 28
Doğan bey;
Önemli olan plas plus yazılmış veya okunmuş değil. önemli olan markadır
Prins dediğiniz marka çok güzel bir markadır bu genelde yüksek performanslı araçlara takılır sıradan normal bir araça takıldığı zaman herhangi bir artısı olmaz.
burada marka önemli değil demişsiniz fakat sizin şuda bir gerçek bugün atiker taktıranların geneli bakımlardan sık lpg çilerde oluyor. nedenide standar sadece araştırın http://www.sikayetvar.com/sikayetoku/k/ ... Sistemleri bu siteye girin ve bakın en falaz hangi marka var. sorunlu sorunlar aynı ha bu demek değil BRC sorunsuz ama ben sorun yaşamadım.sadece bunu belirtmek istiyorum. bugün atiker 990 tl lpg montajı yapıyor. bunu enjektörleri kaç para unutmayın kaliteli bir ürün pahalı olur. ben hiç dizel araç kullanmadım. bu 12. araçım bunun 7si mitsubishi neredeyse hepsine lpg taktırdım. ya brc yadi landirenzo bir problem yaşamadığımı üstüne basarak söylüyorum.
sizin mühendis arkadaşınıza saygı duyuyorum. bu benim görüşüm sizdende saygı bekliyorum.
:beer:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Kas 2011 16:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Nis 2011 16:37
Mesajlar: 497
Şehir: istanbul
İsim: Fırat Ilgazlı
Araç: Colt 1.3 elegance amt Hematit gri
Meslek: ÖĞRETMEN
Kan grubu: Arh-
Yaş: 31
valla benim aklımda hep lpg vardı, arabayı benzinli alırsam lpg taktırırım diyordum. gönlümdende hep brc geçiyordu benim araştırdığım dönemde brc my11 ve my10 vardı son çıkan filan diyorlardı ama buradaki arkadaşların bir kaçında --sanırım vedat murat ve izmirli bir abimiz landi taktırınca sorunlarıda olmayınca bende gidip ikitellide landi renzo taktırdım hep söylediler 1.3 lp mi olur çekmez ne yakıyorki zaten filan ama iyiki taktırmışım diyorum bu kadar zamdan sonra. Sözün özüne gelirsek herkesin söylediği gibi iş ustada biter eğer usta yanlışolursa servis hizmetini verdiği başka ustaya ayarları yaptırılır çözüm bulunur takın taktırtın bence

yazın 27-30 lt lpg ile 310-385 km arasında yol gidiyordum şehir içi e-5 tem filan
kış oldu evin yeri değişti --kağıthane yokuşları belki bilirsiniz--
kışın 27-30 lt lpg 275- 300 km arasında yol gide biliyorum.

(doğan hocamın süper değerleri içinse forumu biraz kurcalamak yeterli):)))


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Kas 2011 16:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
Zaten kimse yoğurdum kara demez.. ama bütün yoğurtlar ekşi, bi tek benim ki yahşi derseniz.. Birileri kalkar birşeyler söyler. Saygısızlık ettiğimi düşünmüyorum. plas'a plus yazmanıza da takmadım. Kendim en çok yazım yanlışı yapan üyelerden biriyimdir. Üst üste yazdığınız için yanlış bilgiyi düzeltmek istedim.

Görüşlerinize dönersek, BRC hakkında iyi dediniz de kötü mü dedik?

Görüş dediğiniz şeylere dokunan yok ki.. Sorun aradaki yanlış bilgilerde.. Şimdi de Prins performans olmayan araca takılsa ne faydası var diyorsunuz. Ben de diyorum ki konu benim için kapanmıştır. Bu konuya kendi kitinizle ilgili düşüncenizi yazacaksanız yazın. Ama başka kitler hakkında şikayet sitelerinden komik şikayetlerin linkini vermeyin.

Sırf sizin yazdıklarınız yüzünüzden insanlar 750TL fazla vermesin.. Ben 990'a taktım.. Hiçbir sıkıntım yok. Artan 750TL ile de kaç depo LPG aldıysam ve gezdiysem de hesabı başkaları yapsın.

Ben bu araştırdım, bitirdim işi formatına bitiroyrum zaten.. Atiker yada Landi Renzo alan araştırmıyor.. Direk bodoslama alıyor.. Bi tek BRC alanlar araştırıyor..

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Kas 2011 17:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Kas 2011 17:20
Mesajlar: 40
İsim: sıkıntı
Araç: colt
Meslek: danışman
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 28
benim gördüğüm serviste karşılaştığım bir colt vardı tam km 395.000 de ve lpg li sordum lpg nezaman taktırdınız 25.000 kmde dedi markası ne dediğimde tartaralli dedi.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Kas 2011 22:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
HAKAN yazdı:
benim gördüğüm serviste karşılaştığım bir colt vardı tam km 395.000 de ve lpg li sordum lpg nezaman taktırdınız 25.000 kmde dedi markası ne dediğimde tartaralli dedi.


:shock:
395000

Yahu bu bilgiyi neden paylaşmıyorsunuz baştan.. Millet bangır bangır supap erimesinden bahsediyor. Acep böyle bişi olmuş mu? tartaralli dediğiniz.. Tartarini mi?

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Kas 2011 13:28 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Kas 2011 17:20
Mesajlar: 40
İsim: sıkıntı
Araç: colt
Meslek: danışman
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 28
yazılışının bilmiyorum ama ben ayak üstü aracı servise bırakırken sormuştum ama km sini gördüm. ve çok şaşırdım. size hiç problem açmadımı diye sordum adam kronik olarak debriyaj motoru ateşleme bobinleri falan dedi. motrda daha hiç bir problem yaşamadım dedi. birde hiç unutmuyorum. şöyle bir laf kullanmıştı.mitsubishinin motoru eger 300 - 400 bin km ölecekse yazık demişti. ama ne sorunu vardı bilmiyorum. zaten onu gördüm rahatladım. :fool:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Oca 2012 00:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Oca 2012 00:33
Mesajlar: 7
İsim: sayım
Araç: 2007 colt invite
Meslek: mühendis
Kan grubu: arh
Yaş: 27
arkadaşlar öncelikle herkese slm.bende uzun araştırmalarım ve sizlerin yorumları sayesinde colt almaya karar verdim. aracım 1.3 invite 2007 model. aracımdan çok memnunum hem performans hem şekil hem konfor olarak parasının hakkını fazlasıyla veriyor.benim sizlere bi kaç sorum olacak bu konuda nacizane fikirlerinizi benimle paylaşırsanız çok memnun olurum...
ben şuan muş'ta memurum..aracı van dan aldım bi arkadaşımdan van-muş arası 225km 57tl (13,4L) benzin ile geldim.muş şehir içi sıcaklık ortalama (-7) 100km 43tl (9L) benzim yaktım. arabam burada birçok araçla kıyaslandığında yakıttan çok memnunum hele hele şehirler arası.. sizce bu değerler nasılll
birde bu ara tattilde mersine memlekete gideceğiz lpg taktırmayı ciddi ciddi araştırıyorum bu konuda marka ve adana mersin civarında tavsiye edeceğiniz ustalar varmıı. lpg taktırırken nelere dikkat etmeliyim..
(ben mersinde brc için 1600 12 taksit fiyat aldım uygunmudur sizce)
bu arada sizlerin yazılarını okurkrn çok keyif alıyorum colt'umu biraz daha seviyorum.. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Oca 2012 18:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 30 Ağu 2010 01:33
Mesajlar: 101
Şehir: İstanbul
İsim: Mert
Araç: Corolla
Meslek: Fw
Kan grubu: 0Rh+
2009 model aracım dün 88888 km'yi gördü :)
rahat 30-40bin km'dir Atiker lpg kullanıyorumdur. en ufak bir sorun yaşamadım.
arada gidip gaz filtresini değiştirtip ,bi de ayar çektiriyorum. periyodik bakımı yapılmış oluyor diğer kontrollerini de yapıyor.
en küçük bir uyumsuzluk vb yok yani.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Şub 2012 11:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Şub 2012 14:04
Mesajlar: 305
İsim: Üzeyir
Araç: 2009 COLT 1.3 INVITE AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 30
Değerli arkadaşlar aracıma tüp taktıracağım. Sözüne güvendiğim ve bu işlerden anladığını düşündüğüm bir arkadaşım şu iki markayı önderdi. Ya BRC ya da Tartarini dedi. Ama burada okuduğum kadarıyla genel itibari ile Olgunlar LPG'de Landi Renzo taktırılmış.

Landi Renzo seçenler Mitsubishi için bir ayırıcı özelliği var mıydı? Yukarıda saydığım modelden özellikle Tartarini hakkına pek bilgi bulamadım. Tavsiyeleriniz nelerdir? Şimdiden teşekkürler.

_________________
21022012
______________________
Dört mevsim: 195/50/15 Nokian LİNE (50.000 km'de takıldı)
LPG Kiti: WentGAS (25.000 km'de takıldı.)
Araç km: 50.000 km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Şub 2012 18:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Şub 2012 14:04
Mesajlar: 305
İsim: Üzeyir
Araç: 2009 COLT 1.3 INVITE AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 30
Arkadaşlar şu konuyu tartışmak istiyorum. Konu hakkında çok bilgim yok ama "direct liquid max" sistemi nedir?
Prins markanın böyle bir sistemi olduğundan bahsediliyor. Hazirana doğru piyasada olacakmış.

Bi de BRC de LDI varmış. Direk gazdan çalışabiliyormuş bu iki yeni sistemde.

Daha az parça daha az bakım ve daha arıza olduğu söyleniyor.

Evet yorumlarınızı bekliyorum. Prins 4.500 Tl :kır: fiyat belirlemiş.

_________________
21022012
______________________
Dört mevsim: 195/50/15 Nokian LİNE (50.000 km'de takıldı)
LPG Kiti: WentGAS (25.000 km'de takıldı.)
Araç km: 50.000 km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Şub 2012 21:17 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
Üzeyir Hocam,

Çok üzme kendini taktır gitsin BRC, Landirenzo sıralı sistemlerinden birii...öncelik usta...alt tarafı 25.000 Tllik arabaya biniyorsun...2000 TLlik kit bile fazla...Bu fiyat seviyesinde ve bu sınıfta bir arabam olsa gider yine atiker taktırırdım...

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Şub 2012 00:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Şub 2012 14:04
Mesajlar: 305
İsim: Üzeyir
Araç: 2009 COLT 1.3 INVITE AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 30
bacey yazdı:
Üzeyir Hocam,

Çok üzme kendini taktır gitsin BRC, Landirenzo sıralı sistemlerinden birii...öncelik usta...alt tarafı 25.000 Tllik arabaya biniyorsun...2000 TLlik kit bile fazla...Bu fiyat seviyesinde ve bu sınıfta bir arabam olsa gider yine atiker taktırırdım...


Yo taktırma konusunda bir sıkıntım yok gider taktırırım ama öngörüm şu ki sıralı sistemlerin alternatifleri hazır ve piyasaya sürülmeyi bekliyor.

eğer aldığım arac 0 benzinle sadece tüpte çalışabilecekse ve bu sistemden %20 benzin avantajım olacaksa araştırmaya değer diye düşünüyorum. Kaldi ki 2011 Colt BRC LDİ olur mu diye soranlar var okuduğum kadarıyla ve 2.000 TL gibi bir fiyattan bahsediyorlar bu sistemden. Sırf bu yeni sistem LPG uygulamalarını bekleyen kişiler var arabasına tüp taktırmamış bekliyor.

Sadece motor konusunda pek bilgim yok bu LDİ bizim motor yapısına olur mu onu bile bilmiyorum.

_________________
21022012
______________________
Dört mevsim: 195/50/15 Nokian LİNE (50.000 km'de takıldı)
LPG Kiti: WentGAS (25.000 km'de takıldı.)
Araç km: 50.000 km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Şub 2012 13:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Ara 2010 16:42
Mesajlar: 1151
İsim: koray
Araç: colt amt 2009 yeni kasa
Meslek: turizmci
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 35
daha önce paylaşıldımı bilmiyorum ama forumları kurcalarken buldum. LPG için sabıkalı araç listesi...

SABIKALI ARAÇ LİSTESİ

CHEVROLET CRUZE ........................................................................................SUBAP SORUNU
FORD FOCUS 1800 cc MOTOR CODU EYDB 16 VALF 1998 ÜZERİ..........................SUBAP SORUNU
MONDEO 1800 MOTOR-RKF 16 V 1998 ÜZERİ.....................................................SUBAP SORUNU
HONDA CRV 2000 MOTOR-B20Z1 16V 1999 ÜZERİ..............................................SUBAP SORUNU
HUMMER......TÜM MODELLER..............................................................................SUBAP SORUNU
MAZDA ....TÜM FORD MOTORLULAR...................................................................SUBAP SORUNU
MERCEDES CLASSE A150/70 KW 1500 CC 16 V 2005 ÜZERİ..................................SUBAP SORUNU
'' '' A170/85 KW 1700 CC 16 V 2005 ÜZERİ...............................SUBAP SORUNU
MITSUBISHI COLT 1300 CC 8 V 2004 ÜZERİ......................................................SUBAP SORUNU
NISSAN X-TRAIL 200 CC 16 V 2001 ÜZERİ ........................................................KATALITIK KONVEKTÖR
OPEL ...TÜM TWINPORT MODELLER.....................................................................SUBAP SORUNU
INSIGNIA TÜM MODELLERİ................................................................................SUBAP SORUNU
PORSCHE CAYENNE 3.2 186 KW BFD KODLU 2002 ÜZERİ.....................................SUBAP SORUNU.
RENAULT LAGUNA 2000 F3R 8 V 1994-1998 ........................................................SUBAP SORUNU
TOYOTA YARİS 1000CC 1SZ-FE MOTOR 16V 2000 ÜZERİ......................................SUBAP SORUNU
TOYOTA CARINA 1600CC-4AFE COD.2000CC 3A-FE KODLU 16 V 1996 ÜZERİ.........SUBAP SORUNU
TOYOTA AVENSİS 1600 CC 4A-FE KOD. 16 V 1996 ÜZERİ......................................SUBAP SORUNU.


Pardon cevabını yazmamışım

Bu tür araçlara lpg montajı yaptırmaya gelen müşterilerime ;
a) Bu araca montaj yapıyoruz ancak mutlaka TUNAP 164 ETKEN MADDESİ KULLANILMALIDIR ve her 10.000 km de aksatmadan her bakımda koymak zorundasınız.
b) BRC nin bu tür araçlar için geliştirdiği VSR sistemini sizin araçta aktif edeceğiz ve sizin aracınız 500 mbar MAP basıncı üzerine çıktığınızda yada buna eşdeğer 4000 d/d nın üzerine çıktığınızda aracınız %80 lpg ile giderken %20 benzin kullanarak subaplarınızda soğutma yapar.
Biz bu MAP ve devir aralığını istediğimiz ayara set edebiliyoruz ancak brc nin tavsiyesi budur.
c) Tüm bu araçlarda soğuk motora gaz basılmaz aracınız normal rejime gelmeden yüksek devirlere çıkmayınız. (Bu benzindede değişmez kuraldır, motorlar %80 ömrünü motor soğukken yerler)
d) Periodik bakımlarınızı asla aksatmayınız.
e) Motorunuzun subaplarının hassas olduğunu bilerek dönüşüm yaptırdığınızı unutmayın.
f) Subaplarınızın kullanım ömrünü tamamlaması durumunda aynı subaplardan taktırmayarak bunların yerine çelik subap kullanınız.

Tabiiki bu açıklamalar müşterinin teknik bilgisi ve soruları karşısında genişleyerek devam eder.

Saygılar

Not:Lpg dönüşüm bölümünde bir konuda faruksevgili nin mesajından altıntıdır.

_________________
hiçbir uçak havada kalmaz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Mar 2012 15:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Şub 2012 14:04
Mesajlar: 305
İsim: Üzeyir
Araç: 2009 COLT 1.3 INVITE AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 30
arkadaşlar direkt lipid gazla ile ilgili araştırmalarım sonucunda bu sistemin daha çok wolkswagen grubu FSİ'lı arabaları için daha uygun olduğunu öğrendim. Bizim gibi çok ç

Tahminime göre bu yeni sistem denemeler üzerine geliştirilecek.. Şimdilik bizim COLT lar için en sorunsuz iki kit BRC MY11 ve Tartarini.

İyi usta bulursam muhtemelen Tartarini taktıracağım.

_________________
21022012
______________________
Dört mevsim: 195/50/15 Nokian LİNE (50.000 km'de takıldı)
LPG Kiti: WentGAS (25.000 km'de takıldı.)
Araç km: 50.000 km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Mar 2012 15:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Ara 2010 16:42
Mesajlar: 1151
İsim: koray
Araç: colt amt 2009 yeni kasa
Meslek: turizmci
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 35
hangi şehirdesiniz? istanbulda brc 2a mühendisliğin merkez servisi baya iyi...bende landirenzo ve brc arasında kaldım sanırım brc taktırıcam evime yakın merkez servis...

_________________
hiçbir uçak havada kalmaz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Mar 2012 18:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Şub 2012 14:04
Mesajlar: 305
İsim: Üzeyir
Araç: 2009 COLT 1.3 INVITE AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 30
rebeldeath yazdı:
hangi şehirdesiniz? istanbulda brc 2a mühendisliğin merkez servisi baya iyi...bende landirenzo ve brc arasında kaldım sanırım brc taktırıcam evime yakın merkez servis...



İstanbuldayım bende. Aracına tüp takırmak için görüşen ve fiyat bilgileri de paylaşılırsa bize de fikir vermiş olur.

_________________
21022012
______________________
Dört mevsim: 195/50/15 Nokian LİNE (50.000 km'de takıldı)
LPG Kiti: WentGAS (25.000 km'de takıldı.)
Araç km: 50.000 km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Mar 2012 18:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Ara 2010 16:42
Mesajlar: 1151
İsim: koray
Araç: colt amt 2009 yeni kasa
Meslek: turizmci
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 35
brc 2 a mühendislik 1650 tl ancak 2 araç gidersek biraz daha pazarlık yaparız...olgun lpg istanbul merkez 1600 çektin gelin yaparız bişeyler dedi o da 1500 e bırakıcak gibi duruyor...eğer brc düşerseniz buluşalım bir gün gidip tekrar pazarlık yapalım. bu aralar işleri düşük iki arabayı görünce kaçırmak istemezler...

_________________
hiçbir uçak havada kalmaz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Mar 2012 18:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Ara 2010 16:42
Mesajlar: 1151
İsim: koray
Araç: colt amt 2009 yeni kasa
Meslek: turizmci
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 35
bu arada lpg ile montajda dikkat edilmesi gereken bir husus olarak ''Montaj sonrası eklenen su hortumları veya kelepçenin tam sıkılmadan takılmasından dolayı su sızıntı olabiliyor. Bu husuta çok dikkat etsin özellikle rica edin.'' şeklinde bir uyarı geldi askale servis ramazan bey'den montaj yaptırıcak olanların dikkatine...

_________________
hiçbir uçak havada kalmaz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Mar 2012 00:55 
Çevrimdışı

Kayıt: 05 Eki 2010 13:30
Mesajlar: 1531
İsim: 1
Araç: 1
Meslek: 1
Kan grubu: 1
Yaş: 1
Benim landinin yakıt dolum girişi baya altta kalıyor. Dolum sırasında görevliler neredeyse altına giriyorlar aracın. Acaba uzatmak mümkün olur mu ve de herhangi bir zararı olur mu ne dersiniz?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 941 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 48  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye