Zaman: 22 Kas 2025 01:34

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 21 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 09 Nis 2012 21:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Nis 2012 17:45
Mesajlar: 19
İsim: bahadır
Araç: mitsubishi carisma 1999
Meslek: öğrenci
Kan grubu: a rh
Yaş: 22
herkse iyi akşamlar öncelikle kendimi tanıtayım.ismim bahadır kktc de öğrenciyim.ve kıbrısı bilirsiniz arabasız olmaz.türkiyeden de bildiğim için 99 model carisma 1.6 glx aldım.arkadaşlar yanlız aldığımda da bana soylenen arabanın duran trafikte hararet yaptığıydı.her neyse arabam conta yaktı.tamirci bana conta nın yanmasının sebebinin devirdaim motorundan olduğunu soledi.değiştirdik.contayı da yaptı.sonra arabanın fanının devreye girmediğini soledi.fan müşürünn değişimini istedi.kıbrıs o kadar lanet yerki ne usta var nede parça.zaten carismalar kktc de toplam 10 tan yoktur.ona rağmen ben aldım.neyse fan müşürünü servisinden aldım tam 220 tl ye ( içime oturdu) geldik taktık . fan yine devreye girmiyo. yani aynısı.usta dediki elektrikçiye bakalım .ustanın da bi şeyden anladığı yokta işte. fanın soketini çıkartıyoruz fan direk çalışıyo.fakat müşüre takınca çalışmıyo yabnlız tam hararet yaptırmadık .klimayı açınca serinliyo.allahını sewen yardım etsin neden olabilir?? sıkıntı ned,r?? öğrenciyim ve araba beni mahvetti.şu ana kadar conta + devirdaim + müşür + işçilik 800 tl verdim ve inanın bittim tüm paramı arabaya vermiştim..usta bana arabanın bilgisayara girmesi lazım dedi.eski müşürün arızalı olduğu için beyin komut vermiyo olabilir dedi bana saçma geldi.(kıbrısta sadece hacıali motors var bu işe bakan ve o kadar pahalıki aklınız almaz o kadar param yok..) bizim arabalarda bilgisayara takma varmı bilmiyorum beni aydınlatırmısınız..kıbrıstan nefret ediyorum....geldiğim güne lanet olsunn..acil cewap istiyorummm

bide soracağım : herhangi bir tamircide bilgisayarla öğrenebilirmi??

_________________
___________________BİZE HER YER TRABZON _________________


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Nis 2012 21:30 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Mar 2012 13:29
Mesajlar: 35
İsim: yavuz
Araç: carizma
Meslek: otomotiv
Kan grubu: arh+
Yaş: 32
bi bakayim unutmassam kitabina devreye şemasina haberdar edeyim bilgisayara baglaniyor aracin yanliz sorunun bilgisayarlik bi sorunu varmi bilemiyorum şoyle bişey diye bilirim eyer termostat aciyorsa yani alt hortumla ust hortum (motor radyatorunun) ayni sicakliktaysa fanin acmamasi icin sebebler daraliyor
fanin devamli calişmasida emliyet sistemi muşurun fişinide cikarirsan fan otomatik calişir


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Nis 2012 22:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Nis 2012 17:45
Mesajlar: 19
İsim: bahadır
Araç: mitsubishi carisma 1999
Meslek: öğrenci
Kan grubu: a rh
Yaş: 22
hocam kusura bakmada anlamadım tam olarak.daha ayrıntılı bilgi verebilirmisin.yoksa burdaki ustalar arabayı daha da fena yapacaklar.usta dediki (ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemiyorum) eski fan müşürü bozulduğu için yeni fan müşürünü taksan bile beyin eskisini görebilir ve açmaz gibi saçmaladı. hatta bi ara senin beyin yanmış olabilir dedi afalladım ?? doğruluk payı varmıdır acaba ?

_________________
___________________BİZE HER YER TRABZON _________________


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Nis 2012 19:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Nis 2012 17:45
Mesajlar: 19
İsim: bahadır
Araç: mitsubishi carisma 1999
Meslek: öğrenci
Kan grubu: a rh
Yaş: 22
bu arada bugün öğrendim ki usta benim termostatı iptal etmiş çıkarmış yani.bunun alakası olabilirmi acaba?

_________________
___________________BİZE HER YER TRABZON _________________


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Nis 2012 19:58 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Evet termostat olmayınca motor yeterince ısınmaz doğal olarak fan açılmaz.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Nis 2012 22:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Nis 2012 17:45
Mesajlar: 19
İsim: bahadır
Araç: mitsubishi carisma 1999
Meslek: öğrenci
Kan grubu: a rh
Yaş: 22
sayın umera ;
hocam inşallah dediğin gibidir yoksa kafayı yiyecem.ama hararet çubuğu yarıyı baya geçiyo.hani anlamam ben ama kaputu açınca motordan baya bi sıcaklık geliyo. başka bişey olma ihtimali de varmıdır

_________________
___________________BİZE HER YER TRABZON _________________


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Nis 2012 23:47 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Gösterge yukarı çıkıyorsa başka sıkıntılar olabilir

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Nis 2012 21:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Nis 2012 17:45
Mesajlar: 19
İsim: bahadır
Araç: mitsubishi carisma 1999
Meslek: öğrenci
Kan grubu: a rh
Yaş: 22
tekrardan iyi akşamlar.sorunuma kimse cevap veremedi anlaşılan . halbuki diğer konularda ki yorumlarınız çok iyiydi.

bu gun 75 c* lik termostat takıldı arabaya ama nafile yine fan açmadı..
yokmu aranızda bu sorunu daha önce yaşamış olan yada bilen çözümü.. :gul: :gul: :gul: :gul: :gul: :gul: :gul:

_________________
___________________BİZE HER YER TRABZON _________________


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Nis 2012 21:53 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Orj.82 c takmalısınız

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Nis 2012 19:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Mar 2012 13:29
Mesajlar: 35
İsim: yavuz
Araç: carizma
Meslek: otomotiv
Kan grubu: arh+
Yaş: 32
ben pek giremiyorum o yuzden geldikce yaziyorum şemasina baktim iki muşurumuz var biri gosterge ve diyeride beyinle baglantisi olan cifp fişli muşur tek fişli muşur gostergeye ayit gostergeye bilgi veriyor iki fişli olansa beyine bagli olan ve fanin acmasi icin beyine bilgi gonderen iki ucuda beyine bagli şunu diye bilirim olayla ilgili o tek fişli muşur gostergeye bagli olan yenisi takilsada (muşur den kaynakli) aracda hararet olmadigi halde hararet muşuru yaridan daha yukarda gosteriyor yanliz arabada hararet olmuyor yani muşur yaniltiyo olabilir bunu anlamanin eni iyi yoluysa mut 2 baglayip veri listesinden beyinin fani hangi dercede gosterip acma degerinin 104 olup olmadigi ustana bi soyle arabada hararet yok yanliz gosterge yuksekmi gosteriyo fan hiç acmiyorsa bu yazdiklarimi unut


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Nis 2012 19:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Mar 2012 13:29
Mesajlar: 35
İsim: yavuz
Araç: carizma
Meslek: otomotiv
Kan grubu: arh+
Yaş: 32
bişeydaha eklemek istedim bir adet fan muşuru bir adet role başkada bişey lazim degil ustana git deki benim arabamin fan tesisatini tofaşa cevir nasilmi alt hortumu kesicek bir demir arasina kaynatilmiş hararet muşurunu baglicak iki ucun birini şaseye digerini rolenin 85 bacagina baglicak sonra muşurun diger bi ucuna 86 ve 30 direk ceyrana baglicak ve sonuncusu 87 cikiş onuda fan motorunun ceyran + ucuna baglcak araban beyinden bagimsiz olarak soguma işlemi olacak ve aracin diger sistemlerine zarar vermicek bi sistemide iptal etmiceksin (artik yeter dedigin yerde bunu kullan son cagre kesin cozum ) bu arada ceyranin sigortasini aracin orginal fan sigortasi neyse ayni amperde olmasina dikkat et kolay gelsin


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Nis 2012 14:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Şub 2012 19:36
Mesajlar: 12
İsim: levent
Araç: MITSUBISHI Carisma 1.6 Glx
Meslek: Bilgisayar
Kan grubu: b+
Yaş: 29
Aynı sorun bende var lanet mitsubishi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Nis 2012 12:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Nis 2012 17:45
Mesajlar: 19
İsim: bahadır
Araç: mitsubishi carisma 1999
Meslek: öğrenci
Kan grubu: a rh
Yaş: 22
sayın üstat ilk söylediğinizi unutayım çünkü araba hararet yapıyor.hatta yeni conta değiştirdim.gerci ilk dediğini tam anlamadım.peki ikinci yazdığını en son çare olarak yapcam.şunu öğrendim öğrenciysen helede kıbrısta öğrenciysen mitsubishi carisma dan uzak olcaksın.yedi bitirdi beni . bi conta yaktı 800 tl masraf gercii su pompası ve balatalar da dahil.kıbrısta o kadar pahalıki işçilik ve yedek parça(zaten pek de bulunmuyor) ada da sağ direksiyon japon mallarınınn hic bir parçası uymuyor carismaya (lancerlerden bahsediyorum ) suan tamirden çıkardım trafikte klimayı açıyorum.(ama fan hızlı çalışmıyo sanırım yeterli gelmiyo gibi geldi bana klima açıkken )) bazen de fan müşürünün soketini çıkaarıyorum. yanlız gene conta yakmasından korkuyorum :(..

_________________
___________________BİZE HER YER TRABZON _________________


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Nis 2012 18:18 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Mar 2012 13:29
Mesajlar: 35
İsim: yavuz
Araç: carizma
Meslek: otomotiv
Kan grubu: arh+
Yaş: 32
dicek bişeyim kalmadi bildiklerim diceklerim bu kadar şuna dikkat et kaput acik hareret ibresi ortada diyelim fan hala acmamiş araba calişmaya devam ediyor hararet ibresi ortanin biraz uzerine cik digi anda fanlar calişiyormu eyer bu şekildeyse muşurden şupelen demek istedim eyer hararet ibresi ortayi biraz gecdikden sonrada fan acmiyor ibre dahadayukariciki yorsa muşur degildir bu gosterge muşurunden bahsediyorum tabi bunu demek istedim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Nis 2012 19:14 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Nis 2012 17:45
Mesajlar: 19
İsim: bahadır
Araç: mitsubishi carisma 1999
Meslek: öğrenci
Kan grubu: a rh
Yaş: 22
hocam gösterge sonuna kadar çıkar yani. ortayı bayaa gecti fan açmadı acaba gösterge müşürü olabilirmi acaba baktırcam ama sanmıyorum

_________________
___________________BİZE HER YER TRABZON _________________


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Nis 2012 01:05 
Çevrimdışı

Kayıt: 20 Kas 2011 00:31
Mesajlar: 21
İsim: Pruva
Araç: Carisma
Meslek: Tekn.
cakirreis yazdı:
hocam gösterge sonuna kadar çıkar yani. ortayı bayaa gecti fan açmadı acaba gösterge müşürü olabilirmi acaba baktırcam ama sanmıyorum


Resim

Bende, fan aşağı yukarı burada çalışıyor...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Nis 2012 09:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Nis 2012 09:33
Mesajlar: 8
İsim: mustafa
Araç: 99 carisma 1.6 glx
Meslek: teknisyen
Yaş: 34
merhaba benim aracım carisma 1.6 glx aynı sorun bende de vardı sanayide hararet müşürünü degiştirdik 15 tl almıştım gene aynen devam etti servise götürdüm orjinal hararet müşürü takıldı işçilik ,müşür, genel bir kontrol için 100 tl vemiştim sorun kalmadı diyecegim orjinal hararet müşürü takın kolay gelsin...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Nis 2012 19:27 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Nis 2012 17:45
Mesajlar: 19
İsim: bahadır
Araç: mitsubishi carisma 1999
Meslek: öğrenci
Kan grubu: a rh
Yaş: 22
Pruva yazdı:
cakirreis yazdı:
hocam gösterge sonuna kadar çıkar yani. ortayı bayaa gecti fan açmadı acaba gösterge müşürü olabilirmi acaba baktırcam ama sanmıyorum


Resim

Bende, fan aşağı yukarı burada çalışıyor...

hocam biz sanırım oralara kadar denedik yine fan açmadı ?? o noktaya kadar getirdik yani..
ayrıca fanı orda açması biraz yüksek değilmi

_________________
___________________BİZE HER YER TRABZON _________________


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Nis 2012 19:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Nis 2012 17:45
Mesajlar: 19
İsim: bahadır
Araç: mitsubishi carisma 1999
Meslek: öğrenci
Kan grubu: a rh
Yaş: 22
musdalli yazdı:
merhaba benim aracım carisma 1.6 glx aynı sorun bende de vardı sanayide hararet müşürünü degiştirdik 15 tl almıştım gene aynen devam etti servise götürdüm orjinal hararet müşürü takıldı işçilik ,müşür, genel bir kontrol için 100 tl vemiştim sorun kalmadı diyecegim orjinal hararet müşürü takın kolay gelsin...


üstat ben daha önceden de dediğim gibi kıbrıstayım ve burda özellikle carsmanın yedek parçaları aşırıı pahalı
kendi servisinden sadece fan müşürüne (orj) 220 tl verdim..
acaba hararet müşürü fan müşüründen farklı bir müşürmü ??

_________________
___________________BİZE HER YER TRABZON _________________


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Haz 2012 21:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Mar 2012 13:29
Mesajlar: 35
İsim: yavuz
Araç: carizma
Meslek: otomotiv
Kan grubu: arh+
Yaş: 32
senin sorunun hararet veya fan muşuru gibi gorunmuyor yanindada olmadigim icinde tam teşis edemiyorum ibren o şekildeyken fanin calişmiyormu calişiyormu birinci sorum bu eyer bu şekildeyken calişiyorsa hararet muşuru olma ihtimali vat tofaşin muşuru oluyor bildigim kadariyla eyer calişmiyorsa daha oncede yazdigim gibi son care olarak belirtigim olayi yap hararetide unutursun aklindada soru işareti kalmaz tamam


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 21 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye