Zaman: 14 Kas 2025 13:45

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 25 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 26 Nis 2012 22:30 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Nis 2012 09:52
Mesajlar: 17
İsim: alper
Araç: mitsubishi colt 1.5 di-d amt
Meslek: sağlık
Yaş: 34
Merhaba Colt 1.5 DI-D AMT 2006 106 bin km de

araç rölantide titreme yapıyor direksiyon, koltuklar, pedallar bildiğin titriyor
rölanti deviri nerdeyse 1000 devire dayanmış
kalkışta ve geri vites kalkışında çok hafif titreme yapıyor.
Bu saydıklarım motor soğukken olmuyor ısınınca oluyor

motoru çalıştırırken ve stop ederken sarsıntılı oluyor

onun dışında aracın diğer viteslerinde ve yakıtında aksamında hiçbir sorun yok.

ilk olarak servise gidildi,
1- enjektörden dediler temizletelim geçer dediler, (enjektörler sağlammış ama 300 TL alındı)
2- enjektör değilse mazot pompası olabilir dediler (enjektör saçmalığından sonra hiç yanaşmadım)
3- motor ve şamzıman kulaklarını kontrol ettiler. (sağlammış)
4- Debriyaj baskı balata ve debriyaj aktivatörü değişmeliymiş 4000 TL (yuh dedim)
5- Tüm bunlar yapılsa bile şanzıman arızalı olabilir ve tamamen değişmesi gerekebilirmiş (6000-8000 TL)

ne bu arkadaşlar. birden soğudum araçtan oysa çok severek almıştım. izmirde bu sorunumu anlayacak adam gibi usta var mı tavsiye bekliyorum
ilginize şimdiden teşekkürler.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Nis 2012 09:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
atorbo yazdı:
Merhaba Colt 1.5 DI-D AMT 2006 106 bin km de

araç rölantide titreme yapıyor direksiyon, koltuklar, pedallar bildiğin titriyor
rölanti deviri nerdeyse 1000 devire dayanmış
kalkışta ve geri vites kalkışında çok hafif titreme yapıyor.
Bu saydıklarım motor soğukken olmuyor ısınınca oluyor

motoru çalıştırırken ve stop ederken sarsıntılı oluyor

onun dışında aracın diğer viteslerinde ve yakıtında aksamında hiçbir sorun yok.

ilk olarak servise gidildi,
1- enjektörden dediler temizletelim geçer dediler, (enjektörler sağlammış ama 300 TL alındı)
2- enjektör değilse mazot pompası olabilir dediler (enjektör saçmalığından sonra hiç yanaşmadım)
3- motor ve şamzıman kulaklarını kontrol ettiler. (sağlammış)
4- Debriyaj baskı balata ve debriyaj aktivatörü değişmeliymiş 4000 TL (yuh dedim)
5- Tüm bunlar yapılsa bile şanzıman arızalı olabilir ve tamamen değişmesi gerekebilirmiş (6000-8000 TL)

ne bu arkadaşlar. birden soğudum araçtan oysa çok severek almıştım. izmirde bu sorunumu anlayacak adam gibi usta var mı tavsiye bekliyorum
ilginize şimdiden teşekkürler.


Baskı + Balata daha geçenlere kadar 450TL'ye alınabiliyordu (Orjinal Sachs) takma ile birlikte 600-800 arası olur. (şanzıman yağı da değişebilir ve pahalıdır)

Aktivitör 1000TL takması 50 TL (yetkili servis fiyatı)

Benim de bir kere LPG'den kaynaklanan ufak bir yolda kalma durumum olmuştu. Servis bana da bu reçeteyi yazmıştı.. o zaman araç 70bin civarındaydı.. Baskı-balata-aktivitör..

Hiç birini değiştirmedim.. şuanda 102binde.. sıkıntı yok.. Siz servise bakmayın.. enjektörler temizse baskı balata değişmesi gerekebilir.. ha yine olmadı belki aktivitör de değişmesi gerekebilir belki ama şanzımanda sorun olacağını sanmıyorum..

Yetkili servise periyodik bakım dışında gitmiyorum.. amortisördü, balataydı,diskti dışarıdan orjinalini alıp değiştiriyoruz..
Aktivitör sadece serviste var ve baskı balata inceldiğinde performanslı kullanılırsa, aktivitöre zarar verebilir.

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Nis 2012 09:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Nis 2012 09:52
Mesajlar: 17
İsim: alper
Araç: mitsubishi colt 1.5 di-d amt
Meslek: sağlık
Yaş: 34
Cevaplarınız için teşekkür ediyorum, bugün bir özel servise götüreceğim aracı cevaplarınız içimi biraz rahatlattı umarım baskı balata ile işi kurtarabiliriz.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Nis 2012 09:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Nis 2012 09:52
Mesajlar: 17
İsim: alper
Araç: mitsubishi colt 1.5 di-d amt
Meslek: sağlık
Yaş: 34
_opeth yazdı:
o titreme belki normal bile olabilir. 3 silindirli dizel sonuçta 3 silindir olmasından titreşimin fazla olması normal

_opeth merhaba gerçekten 3 silidirli dizeller böylemi yapıyor daha önce hyundai getz 3 silindir kullanmıştı kardeşim sıfır almıştı ve oda titreşim nedeniyle servise götürmüştü servis bunlar böyle yapacak bişey yok demişti. acaba araç normal ama ben öküzün altında buzağımı arıyorum...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Nis 2012 10:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
Orjinal baskı balatayı heryerde bulamayabilirsiniz.. Genelde Colt diye listelerinde görünen eski 80-90 model Colt'ların debriyaj balatası dikkat edin.

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Nis 2012 10:28 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Nis 2012 09:52
Mesajlar: 17
İsim: alper
Araç: mitsubishi colt 1.5 di-d amt
Meslek: sağlık
Yaş: 34
SynTheSizer yazdı:
Orjinal baskı balatayı heryerde bulamayabilirsiniz.. Genelde Colt diye listelerinde görünen eski 80-90 model Colt'ların debriyaj balatası dikkat edin.

bilgilendirme için teşekkür ederim dikkat ederim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Nis 2012 17:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Nis 2012 09:52
Mesajlar: 17
İsim: alper
Araç: mitsubishi colt 1.5 di-d amt
Meslek: sağlık
Yaş: 34
Bu gün farklı iki servise götürdüm biri başka bir yetkili servis, söylemekten çekinmiyorum izmir YÜKSELİŞ kesinlikle beşpara etmez.
reis oto ya götürdüm malum yükseliş şanzıman dedi, adamlar tek tek gözümün önünde cihaza bağlayıp yükseliş servisinin idda ettiği hataların hiçbirini bulamazken yükseliş 20 küsür arıza kaydı olduğunu söylediği hiçbir kaydı bulamadı.

ancak debriyaj ile ilgili sıkıntı olduğunu ve bunun servisinde yapılması gerektiğini söyledi.
eh ben yükselişten kazığı yedim ya gitmem daha oraya şimdi ismini vermiycem başka yetkili servise gittim
iki farklı servis tespitlerini söyledim,
enjektörlerin diğer serviste temizlendiğini söyledim

arkadaş gözümün önünde, bir çocuğun anlayacağı sadelikte cihaza bağlayıp tek tek arızaları taradı sonuç arıza yok (ey yükseliş 20 küsür arıza nerede!!!!)
sonra enjektörleri cihaza bağlayıp tek tek kapatıp motorun çalışmasını denedi şükür motorda yada enjektörde bir sıkıntı yok boş yere 300 TL gitti.

lifte aldılar debriyaj aktivatörünü sağlam olan biriyle değiştirip denediler sorun debriyaj aktivatöründe de değil, şanzımanı indirip bakmaları gerekiyormuş.
fakat vaktim olmadığından 1 mayısta götüreceğim. ustanın tahmini

büyük olasılıkla "volant" ki akla çok mantıklı geliyor yada debriyaj baskı balata artık kesin arızayı salı günü öğreneceğiz.

şanzıman bitmiş değiştirmeliyiz diyen servis sana kansam demek 8000 TL kaçmıştı bitarafımıza

bu arkadaşlar okadar yapıcı yaklaşıyorlar ki, volant 2450 tl ama değişecek denmiyor söker bakarız test için göndeririz kurtarılır ise kurtulur yoksa yenisini deneriz diyorlar, adam illa yedek parça satacam derdinde değil.

işini iyi yapmayıp yetkili servis sertifikası alan ey kendini bilmezler bu para ..çımızdan ter aka aka zorla kazanılıyor hiç mi insafınız yok arkadaşım.
hakkınız olmadan kazandığınız her kuruşu doktor parası yapın inşallah.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Nis 2012 17:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Nis 2012 09:52
Mesajlar: 17
İsim: alper
Araç: mitsubishi colt 1.5 di-d amt
Meslek: sağlık
Yaş: 34
Peki cehaletimi mazur görün, arıza kaydı silindi ancak arıza devam ediyorsa ikinci taramada o arızayı tespit etmiyor mu bu meret.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Nis 2012 18:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Ağu 2011 13:32
Mesajlar: 780
Şehir: Ankara
İsim: Gökhan
Araç: 2011 Colt AMT
Meslek: Akademisyen
Yaş: 34
araç hata verisi gönderdiği sürece, yazılım o hataları her defasında yeniden listeliyor olmalı.
cehaletle alakası yok hocam, asgari düzeyde akıl yürütme yeterli bunun için.
selamlar...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Nis 2012 18:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Nis 2012 09:52
Mesajlar: 17
İsim: alper
Araç: mitsubishi colt 1.5 di-d amt
Meslek: sağlık
Yaş: 34
ekhnaton yazdı:
araç hata verisi gönderdiği sürece, yazılım o hataları her defasında yeniden listeliyor olmalı.
cehaletle alakası yok hocam, asgari düzeyde akıl yürütme yeterli bunun için.
selamlar...


selamlar yani aracın evvelinde olan ve giderilmiş/giderilmemiş arızalar silinene kada orada kalıyor biri silince mevcut arıza görüntülenirken giderilen arızalar görüntülenmiyor. araç 2009 dan beri yetkili servise gitmemiş kayıt birikimi olmuş olabilir... diye düşünüyorum ozaman, şimdi mevcut arızaların görünmesi gerekirken iki farklı serviste hiç arıza görülmüyor.

bunu tecrübe etmek için 1 mayısta gittiğimde servisten bidaha rica edeceğim cihaza bağlamalarını silinmiş ama mevcut arıza var mı diye. her gün birşey daha öğretiyor acı tecrübelerle hayat. Allahtan bu forumlar var da biriken tecrübelerden fazla bedel ödemeden faydalanabiliyoruz.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Nis 2012 18:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
Ayrıca her arıza kaydı lamba yakmaz. Bunu bi nevi kayıt defteri gibi düşünün. Çok basit şeyleri bile kaydedebiliyor. Orada okuduktan sonra sildiyse bir daha öyle bişi olana kadar göremezler.

Bu arada vites kutusu açılırsa,şanzıman yağı da değişir. Marka farketmeksizin pahalı birşeydir. Vedat değiştirmişti sanırım.

Debriyaj hatasını şundan da verebiliyor. Debriyaj balatalasi inceldiginde aktivitor daha ileri hareket ediyor. Geri dönerken de milisaniyelik siyirma olabiliyor. Bu da debriyaj uyarısı olarak düşebiliyor.

Tabi bunlar teori. Umarım sizinki de sadece debriyaj incelmesidir.


sent from Xperia Neo V

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Nis 2012 18:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Nis 2012 09:52
Mesajlar: 17
İsim: alper
Araç: mitsubishi colt 1.5 di-d amt
Meslek: sağlık
Yaş: 34
Sorunuma üşenmeden eğilen arkadaşlar ilginiz için gerçekten teşekkür ediyorum, ben bu sırada ustanın eğildiği volan konusunu araştırmaya devam ettim,
insanların tarif ettiği ve volan taşlanmasından sonra düzelen şikayetleri ile benim şikayetlerim tabir caizse cuk oturuyor, rölantide titrme nedenleri ve kalkışta o titreme direk volan ile ilişkili gibi görünüyor.

ancak volanın hasar görmesi için debriyaj baskı balata bitik iken uzun süre kullanılmış olması gerekiyormuş sanırım açıldığında bu manzara ile karşılaşacağız gibi...

bu arada ek bilgi: araç rölantide titreme yapıyorsa sırasıyla bakılması gereken parça ve donanımlar

1- Hava ve yakıt filtrelerinin kontrolü
2- Motor ve şanzıman kulakları gevşek, eskimiş, çıkmış vs. kontrol edilecek.
3- enjektör ve mazot pompası kontrolü (araç cihaza bağlı iken enjektörler sırayla devre dışı bırakılıp arızalı olan enjektör belirleniyor, eğer enjektör arızası yok ise mazot pompasının sağlam olduğu var sayılıyor çünkü pompa arızası varsa zaten yeterli yakıt gitmediğinden enjektörler de arıza veriyor)
4-debriyaj baskı balata ve volan kontrolü
5- tüm bunlar sağlam ise ve araç rölantide hala titriyorsa araç şaseden darbeli demekmiş, şase iyi düzeltilemediği için motor yerine tam ve düzgün oturamıyor rölantide titreme yapıyor (Allah düşmanımın başına vermesin)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Nis 2012 04:08 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Oca 2011 18:35
Mesajlar: 403
Şehir: Kocaeli
İsim: Oktay
Araç: Colt Elegance AMT
Meslek: Tekniker
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 40
Ben 2007 DID AMT kullandım. Rölanti 1000 devire yakın , titreşimli ve sesli çalışıyordu (ilk dizel arabamdı ve normalmiş) yalnız geri vitese geçince silkeleyerek hareket ediyordu, şanzuman güncellemesi ile çözüldü.
Bendeki titreşim titreme değildi. ;) Bazen kükrüyordu ama titretmiyordu.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Nis 2012 10:04 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Nis 2012 09:52
Mesajlar: 17
İsim: alper
Araç: mitsubishi colt 1.5 di-d amt
Meslek: sağlık
Yaş: 34
asma yazdı:
Ben 2007 DID AMT kullandım. Rölanti 1000 devire yakın , titreşimli ve sesli çalışıyordu (ilk dizel arabamdı ve normalmiş) yalnız geri vitese geçince silkeleyerek hareket ediyordu, şanzuman güncellemesi ile çözüldü.
Bendeki titreşim titreme değildi. ;) Bazen kükrüyordu ama titretmiyordu.


Yazılım güncellemesi yapıldı araca, daha önce dizel kullandığım için böyle bir durumun normal olmadığını hissediyorum ama kullandığım araçlar hem 3 silindir değildi hemde performanslı araçlardı (Nissan Pathfinder 2.5 dci otomaik, Opel Zafira 1.9 cdti otm) gerçi aracı kullandıkça duruma alışıp hissetmemeye başladım aslında, yoksa kendi kendime sorun mu çıkarıyorum.

Dün manisa ayvalık yapık gayet seri performanslı 350 km üzerinde yol yaptık araca alışmaya başladım neyse salı günü şu debriyaja bir bakacaklar gözümün önünde neyi bitmiş neyi sağlam görecez hayırlısı,
ama şunu belirtmekte fayda var zevkli araba o küçücük araç küçücük motorla gaza basınca nasıl şahlanıyor helal olsun.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 May 2012 16:03 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Nis 2012 09:52
Mesajlar: 17
İsim: alper
Araç: mitsubishi colt 1.5 di-d amt
Meslek: sağlık
Yaş: 34
Arkadaşlar rölantideki aşırı titreme nedeni henüz kesinleşmemek üzere balans(dengeleme) mili diyorlar, bakalım hayırlısı bu akşam yada yarın haber verilecek. Öğrenir öğrenmez paylaşırım.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 May 2012 13:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Nis 2012 09:52
Mesajlar: 17
İsim: alper
Araç: mitsubishi colt 1.5 di-d amt
Meslek: sağlık
Yaş: 34
Tanı konuldu tam bir tecrübe ve ustalık örneği Servis Kapanlar Mitsubihi. Aracı alırken ekspertiz yaptırdığım servis de dahil sonra gösterdiğim servislerde karterde işlem yapıldığını göremedi ve bunu göremedikleri için o alanda hiçbir yorum yapamadılar. İşlem gören karter kapağının altında balans mili denen iki parça düzgün takılmadığı için motor rölantide zangır zangır tireme yapıyor şimdi miller düzgün takılınca titreme sorunu ortadan kalktı. Kalkıştaki hafif titreme debriyaj baskı balatanın bitik olmasından kaynaklanıyormuş biraz daha gidermiş ancak volanta zarar verme olasılığı olduğundan değişmesi gerekiyormuş.

Tüm bunların maliyeti 2600 TL yorumlarınızı bekliyorum.

Öbür servise inansam 10.000 TL den aşağı kurtaramıyor hatta titreme sorunumu gideremiyordum.

Bilemedim sevineyim mi üzüleyim mi?
Kimseye güven olmuyor, yetkili titrini almış olanlara bile....


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 May 2012 22:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
Biraz geç gördüm Alper abi.
Bende de dizel manuel vites var. Bende senin gibi biraz fazla pimpirikliydim. Aracı çalıştırırken ve stop ederken bir silkeleme söz konusu aldığımdan beri. Ama çalışmaya başlayınca hafiften bir titreme var. Hareket ederken de kısa bir titreme yapıyor. Ama bunların normal olduğu kanaatine vardım. Bende ilk bu sorunları Kapanlar servise söyledim. Bana dediler ki; aracın enjektörleri pislenmiş. Eeee yani dedim? İşte enjektörlerin temizlenmesi lazım falan filan. Bende iyi dedim arabayı aldım çıktım. Sonra Dizel Pompa diye bir servis var 2. sanayi de. Oraya götürdüm bu işlerden anlıyormuş. Baya baktılar ettiler gaz maz verdiler. Sonuç dediler ki enjektörlerin açılıp bakılması lazım bilmem kaç binle bilmem kaçıncı devir arasında bir sarsıntı var. Eee dedim? Enjektör sök tak hata bul bedeli olarak 300 TL dediler geçen sene. Bende tamam hafta sonu getiririm dedim çıktım. Daha da uğramadım. Sonra yükselişe gittim. Dedim şunu bilgisayara bağlayın. Bağladılar baktılar sorun yok. Hata kotu da yok. Sonra ben gene içim rahat etmeyince babama söyledim, babam da koparan pompa diye bir yer var. oraya götürdü aracı. 20 TL karşılığında aracın motorunu test etmişler. Ve sorun yokmuş. Bu pompacı sadece bu işi yaptığı için güvendim. Sonuçta ben yetkili servise de bıraksam, onlarda aracı koparan pompaya getirecekler :) O günden beri artık içim rahat :) Sorun da çıkmadı. Normal karşılıyorum bunu.

İlerleyen bir zamanda babam da bizim aracın karterini delince kaynak yaptırdık. Dolayısıyla sökme takma işlemi oldu. Ama o titremeler hala mevcut. Ama ne arttı ne azaldı :)

Sizinkinde meydana gelen değişim nasıl acaba? Gene hafif silkeleme var mı merak ettim. Eğer öyle değilse bende kaç kere kapanlara götürdüm bakıma neden benimkini halletmediler. Ayrıca bir bakımda yolcu koltuğunun ayak kısmında kalan polen filtresinin takıldığı kısmı kapatan parçayı kaybettiler. Bence kapanlara pek güvenmeyin :) Mecbur kalmasam inanın götürüp bırakmam aracı.

Bu arada aracın performansına diyecek yok :D 2. viteste patinaj çekiyor.....

İzmir buluşmasına bekliyoruz ayrıca...

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 May 2012 17:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Nis 2012 09:52
Mesajlar: 17
İsim: alper
Araç: mitsubishi colt 1.5 di-d amt
Meslek: sağlık
Yaş: 34
Merhaba aracımı henüz almadım bu gün teslim edeceklerdi ama sanırım yarına kaldı yarın alınca tüm deneyimlerimi ve işlemleri ayrıntılı yazacağım.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 May 2012 23:05 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Nis 2012 09:52
Mesajlar: 17
İsim: alper
Araç: mitsubishi colt 1.5 di-d amt
Meslek: sağlık
Yaş: 34
Aracı adım, tabir caizse sıfır araba almış gibi hissettim, ne gürültü ne titreşim ne kalkışta silkeleme, vitesler arası geçişlerde hantallık gitmiş araç serileşmiş, A konumundan N ye ve R ye geçişler beklemeden arada takılma olmadan geçiyor araca bayıldım. Sanki usta okuyup üfledi içindeki sıkıntıyı aldı götürdü.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 May 2012 02:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
atorbo yazdı:
Aracı adım, tabir caizse sıfır araba almış gibi hissettim, ne gürültü ne titreşim ne kalkışta silkeleme, vitesler arası geçişlerde hantallık gitmiş araç serileşmiş, A konumundan N ye ve R ye geçişler beklemeden arada takılma olmadan geçiyor araca bayıldım. Sanki usta okuyup üfledi içindeki sıkıntıyı aldı götürdü.



Hangi servis? Sizinle buluşursak benim aracı bir deneyelim... Yada ben sizin aracı deneyeyim :)

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 25 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Majestic-12 [Bot] ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye