Zaman: 19 Ara 2025 20:08

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207 ... 258  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 05 May 2012 19:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Eki 2010 21:41
Mesajlar: 65
Araç: Carisma
Stabilize yollarda aracımın arkasından gelen seslerin nedenini anlamak için bir ustaya gösterdim. Aşağıdaki resimlerde yerlerini gösterdiğim burçlar kötü durumda. Forumun birkaç sayfası boyunca konu ele alınmış ama parçanın tam ismini bir türlü bulamadım. Arka salıncak burcu mu, fişeği mi, alt tandır kolu burcu mu ya da ingilizcesinden tam tercüme alt kol burcu mu, travers burcu mu ? Anladığım kadarıyla Proton'un ve Lancer'in parçaları uyuyor. Fiyat konusunda bilgisi olan var mı ? Ben birkaç telefon ettim ve bir burç için 55 TL fiyat verdiler.

Resim


Resim

_________________
Carpe Diem !!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 06 May 2012 00:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Şub 2010 21:40
Mesajlar: 271
İsim: bekir
Araç: 2002 1,6 avance hp
ben yanlış anlamadıysam bahsettiğiniz burçlar arka salıncak burçları ben bu burçların yanında torsiyon burcunu da değiştirmiştim. ürünleri de adak otomotivden almıştım. salıncak burçları 25 TL torsiyon burçları ise 55 TL ye almıştım. adak oto : 0212 632 10 04 inşallah sorunun kısa zamanda çözülür.

_________________
" AY-YILDIZ'A SÖZ VERDİK."


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 19 May 2012 13:04 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Eki 2011 11:47
Mesajlar: 423
Şehir: denizli
İsim: özenc
Araç: TOYOTA AURİS 2013
Meslek: büro
Yaş: 28
arakaslar volvo s40 amortisör takozu ile carismanın amortisör takozu aynımıdır

http://www.volvoyedekparca.com/Urun/VOL ... u1566.html

resimde birbirne benziyor ama acaba uyum saglarmu servis tanesine 150 tl dedi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 21 May 2012 11:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Eki 2011 11:47
Mesajlar: 423
Şehir: denizli
İsim: özenc
Araç: TOYOTA AURİS 2013
Meslek: büro
Yaş: 28
umera yazdı:
Ali bey
evet bu araçlarda arkalar içinde gerekli.
4 tekerlekte bağımsız süspansiyon.
Bu araçlarda fransızlar gibi dingile benzer bir çubuğun iki ucunda 2 tekerlek yok.
Tamamen bağımsız 2 tekerlek var ve önden farkları yok bağımsızlık noktasında.
Tekerleklere balans yaptırmışsınız güzel birde 4 tekerleği birlikte bilgisayarla rot ayarı yapan yerlerde bir ayar yaptırın.
Yüksek ihtimalle ses kaybolacaktır.
Benım aracın arka amortisörunu değiştirirken yanlışlıkla ayar vidasını oynatmıştım ses yapmaya başlamıştı gacur gucur diye.
Tecrübeyle sabittir.


umera hocam benimde arka amortisörten gacur gucur ses geliyor takozdan şüpelendim servise gittim sprey gres sıktı kullan sonra bi bakalım olmassa takozları değiştiririz dedi sizce neden olabilir amortisörmüdür takozmudur


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 21 May 2012 11:56 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Arka tekerleklerde bir uzun bir kısa kol var salıncağı tutan
Genelde kısa kolda sıkıntı çıkıyor ve bu seslere neden oluyor
Sorunun detaylı gösterimi :http://www.protonclub.org/viewtopic.php?f=18&t=513&p=6068#p6068

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 21 May 2012 14:02 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Eki 2011 11:47
Mesajlar: 423
Şehir: denizli
İsim: özenc
Araç: TOYOTA AURİS 2013
Meslek: büro
Yaş: 28
umera yazdı:
Arka tekerleklerde bir uzun bir kısa kol var salıncağı tutan
Genelde kısa kolda sıkıntı çıkıyor ve bu seslere neden oluyor
Sorunun detaylı gösterimi :http://www.protonclub.org/viewtopic.php?f=18&t=513&p=6068#p6068


açıklama için cok teşekkürler en kısa zamanda kontrol ettireceğim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 21 May 2012 16:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Ağu 2011 20:44
Mesajlar: 569
İsim: cihan
Araç: carisma 1.6 avance
Meslek: eksper
Kan grubu: b+
Yaş: 30
sadece yüksek kasislere girince bir gıcırtı geliyor arkadan pek önemsemiyordum ama bende kontrol edeyim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 21 May 2012 21:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Ara 2010 20:28
Mesajlar: 187
Şehir: Kütahya
İsim: Nedim
Araç: Lancer 2004
Meslek: Kamu
Kan grubu: Arh+
Yaş: 44
alt kolu söktürdükten sonra kolla yedek parçacıya gittim. gıcırdıyan alt kol dış burcunun ölçülerini aldık aracın markası şudur demedim o ölçüye bire bir uyan gros marka yerli üretim burcu 10 tl, 5 tl. pres için tornacıya, 20 TL.de usta değişim için aldı.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 23 May 2012 13:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Oca 2012 12:36
Mesajlar: 367
Şehir: Gaziantep
İsim: İbrahim Vural
Araç: Outlander 2011>Renault Fluence ZE
Meslek: Aile Hekimi
Kan grubu: B +
Yaş: 30
arkadaşlar, gdi'lerde rölanti ayar vidası tam olarak nerede oluyor?
ben bulamadım da. forumda benim sorunlarıma benzer sorunlar yaşayan birkaç kişi o vidadan çözmüş sorunlarını.
o yüzden ben de öyle yapmayı düşünüyorum

_________________
''Elbette güçlükle beraber şüphesiz bir kolaylık vardır.Gerçekten, güçlükle beraber bir kolaylık vardır.Öyleyse, bir işten boşalınca ötekine başla(yıp yorul). Ve ümit edeceğini yalnız Rabbinden iste.'' (İnşirah Suresi 5-8)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 23 May 2012 14:07 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
vural2005 yazdı:
arkadaşlar, gdi'lerde rölanti ayar vidası tam olarak nerede oluyor?
ben bulamadım da. forumda benim sorunlarıma benzer sorunlar yaşayan birkaç kişi o vidadan çözmüş sorunlarını.
o yüzden ben de öyle yapmayı düşünüyorum

O vidaya hiç dokunmasanız, daha isabetli olur.
Rölanti programlama ve boğaz kelebeği kurum temizleme işlemlerini yapmış mıydınız?

İlave olarak EGR valfi temizliği...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 23 May 2012 14:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Oca 2012 12:36
Mesajlar: 367
Şehir: Gaziantep
İsim: İbrahim Vural
Araç: Outlander 2011>Renault Fluence ZE
Meslek: Aile Hekimi
Kan grubu: B +
Yaş: 30
akerimoglu yazdı:
vural2005 yazdı:
arkadaşlar, gdi'lerde rölanti ayar vidası tam olarak nerede oluyor?
ben bulamadım da. forumda benim sorunlarıma benzer sorunlar yaşayan birkaç kişi o vidadan çözmüş sorunlarını.
o yüzden ben de öyle yapmayı düşünüyorum

O vidaya hiç dokunmasanız, daha isabetli olur.
Rölanti programlama ve boğaz kelebeği kurum temizleme işlemlerini yapmış mıydınız?

İlave olarak EGR valfi temizliği...

rölanti programlama yaptım, boğaz kelebeğini hafif ıslak bir bezle temizledim fakat pek de kirli değildi.
ama egr valfi temizliği yapmadım.

_________________
''Elbette güçlükle beraber şüphesiz bir kolaylık vardır.Gerçekten, güçlükle beraber bir kolaylık vardır.Öyleyse, bir işten boşalınca ötekine başla(yıp yorul). Ve ümit edeceğini yalnız Rabbinden iste.'' (İnşirah Suresi 5-8)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 23 May 2012 14:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Oca 2012 12:36
Mesajlar: 367
Şehir: Gaziantep
İsim: İbrahim Vural
Araç: Outlander 2011>Renault Fluence ZE
Meslek: Aile Hekimi
Kan grubu: B +
Yaş: 30
benim bobinlerden ikisi bozuktu. bir şekilde 4 tane çıkma sağlam bobin aldım taktım. ilk başta iyiydi ama şimdi yine 3. bobin ateşleme yapmasına rağmen sanki 3. enjektör tıkalıymış gibi davranıyor. yani diğer bobinlerin soketini çektiğimde araba tekliyor ama 3. bobinin soketini çektiğimde bir değişiklik olmuyor. enjektörlerin tıkalı olduğunu düşünerek würth marka enjektör temizleyici ekledim bir depoya. sanki biraz yararı oldu gibi. carbon clean yaptırmayı düşünüyorum. tabi bu arada gdi den midem bulandı. o yüzdenm o ayar vidasını sordum belki ondandır diye

_________________
''Elbette güçlükle beraber şüphesiz bir kolaylık vardır.Gerçekten, güçlükle beraber bir kolaylık vardır.Öyleyse, bir işten boşalınca ötekine başla(yıp yorul). Ve ümit edeceğini yalnız Rabbinden iste.'' (İnşirah Suresi 5-8)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 23 May 2012 14:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Oca 2012 12:36
Mesajlar: 367
Şehir: Gaziantep
İsim: İbrahim Vural
Araç: Outlander 2011>Renault Fluence ZE
Meslek: Aile Hekimi
Kan grubu: B +
Yaş: 30
akerimoglu yazdı:
vural2005 yazdı:
arkadaşlar, gdi'lerde rölanti ayar vidası tam olarak nerede oluyor?
ben bulamadım da. forumda benim sorunlarıma benzer sorunlar yaşayan birkaç kişi o vidadan çözmüş sorunlarını.
o yüzden ben de öyle yapmayı düşünüyorum

O vidaya hiç dokunmasanız, daha isabetli olur.
Rölanti programlama ve boğaz kelebeği kurum temizleme işlemlerini yapmış mıydınız?

İlave olarak EGR valfi temizliği...

cevaplarınız için teşekkürler.
bu arada EGR valfi temizliğini kendim yapabilir miyim?

_________________
''Elbette güçlükle beraber şüphesiz bir kolaylık vardır.Gerçekten, güçlükle beraber bir kolaylık vardır.Öyleyse, bir işten boşalınca ötekine başla(yıp yorul). Ve ümit edeceğini yalnız Rabbinden iste.'' (İnşirah Suresi 5-8)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 23 May 2012 17:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Eyl 2010 16:05
Mesajlar: 156
Şehir: Ankara
Araç: 2001 Carisma GDI Avance
vural2005 yazdı:
arkadaşlar, gdi'lerde rölanti ayar vidası tam olarak nerede oluyor?
ben bulamadım da. forumda benim sorunlarıma benzer sorunlar yaşayan birkaç kişi o vidadan çözmüş sorunlarını.
o yüzden ben de öyle yapmayı düşünüyorum


Bahsettiğiniz vida boğaz kelebeği üzerinde rölanti sünesörünün açısını ayarlamak için var. Bunu dedikten sonra: "Eğer o vidaya dokunursanız ilelebet pişman olursunuz!!!" diyeyim. Rölanti sensörünüzün açısı ile asla oynamayınız ve ben ustayım diyene bile oynatmayınız. Benden demesi!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 23 May 2012 19:04 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Oca 2012 12:36
Mesajlar: 367
Şehir: Gaziantep
İsim: İbrahim Vural
Araç: Outlander 2011>Renault Fluence ZE
Meslek: Aile Hekimi
Kan grubu: B +
Yaş: 30
zaten ben de pek oynamak istemiyorum onunla ama ben o vidayla oynandığı kanaatindeyim. önceki sahibi bu arabadan hiç anlamıyor. benim aracın rolanisi 600'lerde. her zaman değil ama çoğu zaman stop edecek gibi oluyor. tekrar toparlıyor ve bunu tekrarlıyor. rölantisi bir türlü düzen tutmadı. bence eski sahibi biryerlerde oynamış bu vidayla. o yüzden sormuştum.
uyarılarınız için teşekkürler. inşaallah elimi vurmam o vidaya.

peki benim diğer sorunlar için ne dersiniz? (önceki mesajda yazdığım)
enjektör olabilir mi? ya da rölanti ayar vidası mı? :) ya da egr mi?

_________________
''Elbette güçlükle beraber şüphesiz bir kolaylık vardır.Gerçekten, güçlükle beraber bir kolaylık vardır.Öyleyse, bir işten boşalınca ötekine başla(yıp yorul). Ve ümit edeceğini yalnız Rabbinden iste.'' (İnşirah Suresi 5-8)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 23 May 2012 19:59 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
vural2005 yazdı:
zaten ben de pek oynamak istemiyorum onunla ama ben o vidayla oynandığı kanaatindeyim. önceki sahibi bu arabadan hiç anlamıyor. benim aracın rolanisi 600'lerde. her zaman değil ama çoğu zaman stop edecek gibi oluyor. tekrar toparlıyor ve bunu tekrarlıyor. rölantisi bir türlü düzen tutmadı. bence eski sahibi biryerlerde oynamış bu vidayla. o yüzden sormuştum.
uyarılarınız için teşekkürler. inşaallah elimi vurmam o vidaya.

peki benim diğer sorunlar için ne dersiniz? (önceki mesajda yazdığım)
enjektör olabilir mi? ya da rölanti ayar vidası mı? :) ya da egr mi?

GDI' nin normal rölanti düzeyi 500 d/dk olması gerekir.

Sizin probleminiz GDI' lerde sıkça yaşanan ve kurumlanmadan kaynaklanan kronik problem. Boğaz kelebeği temizliği (Sprey sıkarak değil, söküp temizleyip, kurutup yerine takarak), EGR temizliği ve tam sentetik yağ değişimi ile problemi aşmanız mümkün.

EGR temizliğini tabi ki kendiniz yapabilirsiniz. Size Umera Hocam' ın bu konuyla ilgili başlığının linkini veriyorum. GDI' lerde farklı olarak tabi ki önce koruma kapağını çıkartarak işe başlamalısınız.

http://forum.donanimhaber.com/m_35925572/tm.htm


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 23 May 2012 20:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Oca 2012 12:36
Mesajlar: 367
Şehir: Gaziantep
İsim: İbrahim Vural
Araç: Outlander 2011>Renault Fluence ZE
Meslek: Aile Hekimi
Kan grubu: B +
Yaş: 30
Ali bey verdiğiniz bilgiler ve link için teşekkürler. inceledim ve inşaallah yaparım.
bunları yaptıktan sonra sizi bilgilendiririm inşaallah.
kusura bakmayın çok soru soruyorum ama birşey daha sormak istiyorum:
acaba daha önce bahsettiğim sorun (şu 3. bobin veya enjektör) yine kurumlanmadan mı kaynaklanıyor? yoksa enjektör mü tıkalı?
yakıt değerleri şehiriçinde 18 lt/100 km gösteriyor ve bu çok yüksek bir rakam. egzozdan yanmamış benzin kokusu geliyor. Ayrıca araç pek de atik davranmıyor. tüm bunların sebebi ne olabilir. şimdiden Allah razı olsun.

_________________
''Elbette güçlükle beraber şüphesiz bir kolaylık vardır.Gerçekten, güçlükle beraber bir kolaylık vardır.Öyleyse, bir işten boşalınca ötekine başla(yıp yorul). Ve ümit edeceğini yalnız Rabbinden iste.'' (İnşirah Suresi 5-8)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 23 May 2012 20:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Oca 2012 12:36
Mesajlar: 367
Şehir: Gaziantep
İsim: İbrahim Vural
Araç: Outlander 2011>Renault Fluence ZE
Meslek: Aile Hekimi
Kan grubu: B +
Yaş: 30
bu arada Bahattin hocama da teşekkürler... resimli anlatımı için

_________________
''Elbette güçlükle beraber şüphesiz bir kolaylık vardır.Gerçekten, güçlükle beraber bir kolaylık vardır.Öyleyse, bir işten boşalınca ötekine başla(yıp yorul). Ve ümit edeceğini yalnız Rabbinden iste.'' (İnşirah Suresi 5-8)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 23 May 2012 22:21 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
Estagfirullah,

Sizin problem muhtemelen bobinden kaynaklanıyor. Tabi bu sadece bir tahmin. Yanma ile ilgili problemde ilk akla gelmesi gereken ekipman bobindir zaten.

Enjektörün tıkalı olması bu kadar yüksek yakıt tüketimine neden olmaz diye düşünüyorum. Benim tahminim sizin aracınızda yanma ile ilgili problem var. Enjektörün görevi ECU' dan aldığı emre göre emme manifoltuna yakıt göndermek. Siz aracın çiğ yakıt sarfettiğini düşünüyorsanız arıza nedeni enjektör olmayabilir. Fakat periyodik olarak enjektör bakımı yaptırmak faydalıdır tabi. Şahsen araç normal seyirde ise enjektörü söktürüp temizletmem, size tavsiyem aracı servise götürüp bilgisayara bağlatmanız. Biz burdan aracı görmeden ve kısıtlı bilgimizle yardımcı olmaya çalışıyoruz. Enjektörün vazifesi ve çalışma mantığı ile iligili şu video size fikir verecektir.

http://www.uzmantv.com/benzin-enjektorunun-gorevi-nedir

İlave olarak bahsettiğiniz çiğ benzin kokusu bütün GDI' lerde var. Tabi kiminde fazla kimine az. Bunun için de Canister denilen, şekli bidonu andıran bir parça var, hava filtresinin aksamını boğazı ile birlikte söktüğünüzde karşınıza gelir. O parçanın bir girişi bir de çıkışı var. İçine basınçlı su sıkıp güzelce kurulayarak yerine taktığınızda koku nispeten azalacaktır.

Sizin problemi benden ziyade Bahattin Hocam çözer. Eli kulağındadır :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Carisma Sahipleri Buraya...
MesajGönderilme zamanı: 23 May 2012 22:32 
Çevrimdışı
Carisma Uzmanı

Kayıt: 16 Şub 2010 21:02
Mesajlar: 1266
İsim: Bahattin
Araç: Proton 1.6GLX
Meslek: Teolog
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Hücn-ü teveccühünüz Ali bey.
Aynı sorunu Tekirdağdan bir arkadaş yaşıyor henüz çözüm bulamadık. Bu konuda tecrübeli(epeyce zaman ve emek vermiş)iki arkadaştanda görüş aldık.
Onun gibi sizede enjektör bobinlerinin omajlarını ölçmenizi, aynı olması durumunda diğer elemanlara yönelmenizi tavsiye ediyorum.
O arkadaşta bobini değiştirdi yine sorun tekrarladı.Eğer bobinleri kavalları ile birlikte değiştirmediyseniz kavalları değiştirmenizde işe yarayabilir.
Bujileri değiştirmediyseniz onları değiştirmeniz gerekebilir.
Araştırma içerisindeyiz. Kendileri buradaysalar yazarsalar memnun oluruz.

_________________
Bütün lpg kitleri için ayar kabloları..
http://www.lpgkablo.com
Lpg hakkında soru ve sorunlar:
http://www.mscsi.net/destek


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5142 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207 ... 258  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye