Zaman: 01 Eki 2025 18:41

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 30 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 11 Eyl 2012 23:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Ağu 2012 16:55
Mesajlar: 9
Şehir: ankara
İsim: aytek
Araç: lancer 2009
Meslek: serbest
Yaş: 30
arkadaşlar, motor yapıldı. sübaplar değişti. söylediğim gibi 2000 TL masraf çıkardı ancak. araba kendine geldi. hatta eski haline döndü diyebilirim. ilk aldığım günkü kadar iyi oldu. her 20000km de bir sübap ayarı yapılması gerektiğini söyledi usta. bilgilerinize.
Herkese teşekkür ederim yardımları için..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Eyl 2012 15:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
geçmiş olsun


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Eyl 2012 22:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Mar 2010 12:52
Mesajlar: 351
Şehir: Zonguldak
İsim: Hakan
Araç: Lancer 2010 - Fluence 2014 Edc
Meslek: Mimar
Yaş: 32
Merhaba sübap ayarını nasıl yapıyorlar servistemi yaptıracağız en azından arıza çıkmadan yaptıralım.

_________________
2010 Mitsubishi LANCER >2014 Renault FLUENCE EDC


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Eyl 2012 22:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Ağu 2012 16:55
Mesajlar: 9
Şehir: ankara
İsim: aytek
Araç: lancer 2009
Meslek: serbest
Yaş: 30
servise gittiğimde, sübap yağlayan lpg sistemlerinden bahsetmişti. araştırmak lazım. sübapşlar yağlandığı sürece yanma yapmıyormuş.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Eyl 2012 12:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Mar 2010 12:52
Mesajlar: 351
Şehir: Zonguldak
İsim: Hakan
Araç: Lancer 2010 - Fluence 2014 Edc
Meslek: Mimar
Yaş: 32
Hocam o kadar sıcaklıkta yağmı kalır :) pazarlama stratejisi olarak görüyorum açıkçası

_________________
2010 Mitsubishi LANCER >2014 Renault FLUENCE EDC


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Eyl 2012 11:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Ağu 2012 16:55
Mesajlar: 9
Şehir: ankara
İsim: aytek
Araç: lancer 2009
Meslek: serbest
Yaş: 30
hocam doğrudur dediğin :) yalnız şunu söyleyeyim, arabanın maşallahı var. yakıt tüketimi şehir içi8-9 hatta yoğun trafikte 10-12L iken, şimdi 5,5-6L yoğun trafikte 8 litre oldu. ben ödediğim parayı yakıt tasarrufundan çıkaracak gibiyim..motor yeni gibi. sanki yeni almışım arabayı :) maşallah diyeyim tekrardan..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Eyl 2012 13:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Eyl 2012 16:25
Mesajlar: 16
Şehir: İzmir
İsim: Abdullah
Araç: -
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: 0Rh-
Yaş: 22
Geçmiş olsun .

_________________
Mitsubishi Lancer sahibi adayı ..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Eki 2012 23:03 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 18 Eki 2012 22:50
Mesajlar: 1
İsim: BOĞAÇHAN
Araç: MITSUBISHI LANCER
Meslek: ECZACI
Yaş: 37
Anlattığınız bütün problemler benim 2011 1.5 at lancerda da var. Piston basınçları çok düşük çıktı. Yaklaşık 65000 km LPG ile kullandım. Subaplar gidik dedi usta. Sabah çok zor çalışıyor. Tekliyor. Isınınca problem yok. Benim anlamakta zorluk çektiğim konu şu ; subaplar LPG ye dayanamayıp eridilerse ve görevlerini yapamadıklarından piston kompresyonu düşüyorsa motor ısınınca neden sıkıntı kalmıyor. Subap arızalıysa motor sıcakkende arızalı. Yazdığınız bütün parçalar bana da lazım olacak gibi gözüküyor. Nereden bulduğunuzu yazarsanız yada telefonunuzu verirseniz çok sevinirim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Eki 2012 12:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2011 10:53
Mesajlar: 44
İsim: Kerem
Araç: Yok
Meslek: Muhasebeci
Kan grubu: 0+
Yaş: 30
Geçmiş olsun. Köpekbalığı Lancer'ler mivec motorlara sahip oldukları için lpg'ye biraz daha hassas araçlar. Kullanırken çok zorlanmaması ve bakımlarının (özellikle lpg filtrelerinin) süresinde yaptırılması gerekiyor.

Aracı ilk aldığımda 42 bin km' de idi. Kaçak benzin kullandıkları ve lpg'yi yanlış bağladıkları için üst kapağı taşlamak ve sübapları değiştirmek durumunda kaldım. Ancak yaptırdığım servis bineklerde kullanılan mivec motor konusunda çok kötüydü. Hep L200 ve kamyon onarımları yaptıkları için bir türlü ayar tutturamadı ve gelişigüzel yaptı. Aynı haftada 2. defa motoru çıkarmak zorunda kaldı. Sonra biraz iyi biraz kötü onardı ve 70 bin km boyunca tekleye tekleye bindik maalesef.

En son hazır Ankara'da iken Şaşmaz'da Şeref Oto'dan haberdar oldum, bu forum sayesinde. Devir sabit değildi, benzinde stop etme durumu vardı ve araba sarsıntılı çalışıyordu. Sağolsunlar, teşhisi koymakta gecikmediler; sorun yine subaplardan... Lpg'den dolayı sanmıştık ama usta motoru açtıktan sonra imkanı yok bu subaplar lpg ile bu kadar aşınmaz. Yuvasını tam oturtmadıkları için subaplarda boşluk olmuş, subap yuvası aşınmış...

Özetle 2.350 TL ödeyerek bu dertten kurtuldum. Şeref Oto'yu kesinlikle tavsiye ederim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Ara 2013 17:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Ağu 2012 17:17
Mesajlar: 50
Şehir: ANKARA
İsim: faruk
Araç: lancer 1,6
Meslek: muhasebe
Kan grubu: a+rh
Yaş: 31
AYTEK ARKADAŞIM ŞAŞMAZDA HANGİ USTAYA GÖSTERİYORSUN ADRESİ VERİRSEN BENDE GİTMEK İSTİYORUM


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 30 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye